The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Memphis / Marseille / Buenos Aires
Hebben mensen echt Monfils gekozen daar?! Hahahahaha Undecided

Wel balen dat ik Youzhny niet heb trouwens, het was Ferrero of Youzhny van mij. Maar PHM gaat nu gewoon de finale halen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker PHM!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haas-Querrey begint zo! :eeeek:

Querrey mijn enige troef nog. \Big Grin/
Reply
Clement-Zverev ook nog. Als Blake van Hewitt wint dan beslist deze wedstrijd de 2e ronde tegen Ad Wim. Kom op Zverev!
Reply
PHM =D> Hij kan dus toch nog wat...
Maar Kim had dit natuurlijk gewoon moeten winnen. :roll:

Nou ja, hup Haas en hup Hewitt voor zometeen.
Reply
centre court Wrote:Clement-Zverev ook nog. Als Blake van Hewitt wint dan beslist deze wedstrijd de 2e ronde tegen Ad Wim. Kom op Zverev!
Ik gun je die overwinning in die poll wel, maar ik heb geen zin in weer zo'n gek kwartfinaleverlies, terwijl de eerste ronde nog niet eens afgelopen is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Al wordt het niet op nog niet gespeelde eerste ronde partijen beslist. Daarbij gaat Hewitt gewoon winnen Wink
Reply
Dat denk ik ook en dan kom ik tegen Buurs, en daar heb ik een perfect record tegen :lol:

Denk ook wel dat Gulbis 10 games of meer gaat halen, Potro is niet echt overtuigend de afgelopen wedstrijden...
Reply
gulbis is wel overtuigend? :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
5-3 zverev
Reply
Vamos Daniel =D>
Reply
querrey-haas 2-2. 2 lovegames voor sam. =D>
Reply
zverev speelt goed
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
nalbi mag er idd best uit.
Reply
Die Zverev had gisteren nog zo fucking veel moeite met Marchenko. Waar is Clement mee bezig?
Reply
[-X

Reply
Clement speelde vorige week ook al niet best natuurlijk. Toch wint hij dit nog wel joh, don't worry :8:
Reply
Querrey mist 3 bps deze game. #-o
Reply
Breakje Sam. =D>
Reply
Daar ga ik toch ook wel vanuit. Gisteren begon hij ook niet goed. Maar ik zag Clement als een zekerheidje deze pot. Oud-winnaar, Fransman en Zverev nou ook niet onwijs in vorm...
Reply
Haas #-o ](*,)
Reply
Weer een love-game van Querrey, dit wordt natuurlijk niets zo. Dat zou voor zowel FTM als de poll erg slecht nieuws zijn.
Reply
Zo belangrijk is hij ook weer niet toch?
Reply
Als hij verliest lig ik uit de poll, belangrijk zat dus!
Reply
Haas gaat Querrey natuurlijk vandaag niet breaken. :-"
Reply
O, dat wist ik niet. Querrey natuurlijk wel vaak wisselvallig gedurende een partij en dit is Haas' toernooi, dus dat komt vast nog wel goed.
Reply
Nu zijn mijn poll kansen bijzonder gering, want zowel Haas als Hewitt moeten winnen om door te gaan, en 1 van die 2 gaat vast fout. Vooralsnog is Querrey heer en meester in de partij.
Reply
Dat was ie vorige week tegen Baghdatis ook in de 1e set...
Reply
Is dat zo? Die heb ik niet van dichtbij gevolgd.
Reply
sam mist een bp voor de beslissing in deze set.
Reply

Forum Jump: