The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Jeroen Verhoeven - DE held!
En dan verlies je van AZ....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:En dan verlies je van AZ....

Dussss.... #-o
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Nieuwe regel toch? Verliezer bekerfinale niet automatisch Europa in als winnaar beker ook de kampioen is.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Als een club uit de top 4 de beker wint is de nummer 5 zeker van UEFA-Cup voetbal zelfs volgens mij. Verliezend finalist krijgt dan dus niks.
Reply
Jammer! Dat wist ik niet.

Dan maar gewoon winnen van die Alkmaarders. Die zijn vaak toch niet op hun best als het er ECHT om gaat. :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Jammer! Dat wist ik niet.

Dan maar gewoon winnen van die Alkmaarders. Die zijn vaak toch niet op hun best als het er ECHT om gaat. :wink:

Misschien moet jij wat meer bidden voor meer eigen huwelijksgeluk i.p.v. voor zoveel bekergeluk voor Volendam. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Peter Wrote:Als een club uit de top 4 de beker wint is de nummer 5 zeker van UEFA-Cup voetbal zelfs volgens mij. Verliezend finalist krijgt dan dus niks.

Hoorde ik nou gisteren toch iets anders Icon_question
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:
Peter Wrote:Als een club uit de top 4 de beker wint is de nummer 5 zeker van UEFA-Cup voetbal zelfs volgens mij. Verliezend finalist krijgt dan dus niks.

Hoorde ik nou gisteren toch iets anders Icon_question

Als laatste is er nog een Europees ticket over voor de winnaar van de KNVB beker. De winnaar plaatst zich voor de vierde voorronde van de UEFA-cup. Als de winnaar van de beker al in de top drie is geëindigd in de competitie, dan ontvangt de finalist van de beker dit ticket. Bij een vierde plaats voor de bekerwinnaar zal er vermoedelijk gewisseld worden van ticket, dus dan zal de winnaar van de beker zich plaatsen voor de vierde voorronde van de UEFA-cup en de verliezend finalist plaatst zich dan voor de derde voorronde. Als beide bekerfinalisten in de top-4 van de competitie zijn geëindigd, dan is er bij de play-offs van de nummers 5 t/m 8 een extra ticket te verdienen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Plus: Nederland staat vierde in het fair play klassement, als we nog bij de eerste 3 komen, krijgen we daar ook nog een ticket.

Dus, meneer Suarez: Staan blijven!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
harry_bierdop Wrote:
Davydoff Wrote:
Peter Wrote:Als een club uit de top 4 de beker wint is de nummer 5 zeker van UEFA-Cup voetbal zelfs volgens mij. Verliezend finalist krijgt dan dus niks.

Hoorde ik nou gisteren toch iets anders Icon_question

Als laatste is er nog een Europees ticket over voor de winnaar van de KNVB beker. De winnaar plaatst zich voor de vierde voorronde van de UEFA-cup. Als de winnaar van de beker al in de top drie is geëindigd in de competitie, dan ontvangt de finalist van de beker dit ticket. Bij een vierde plaats voor de bekerwinnaar zal er vermoedelijk gewisseld worden van ticket, dus dan zal de winnaar van de beker zich plaatsen voor de vierde voorronde van de UEFA-cup en de verliezend finalist plaatst zich dan voor de derde voorronde. Als beide bekerfinalisten in de top-4 van de competitie zijn geëindigd, dan is er bij de play-offs van de nummers 5 t/m 8 een extra ticket te verdienen.

Wij gaan Europa in!!!!!

Finale KNVB beker 2009: FC Volendam - AZ
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Verhoeven Wrote:We doen nu gewoon uit, wat thuis doen...

Dat heet (on)aangepast gedrag.
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
Kennemerland Wrote:
Verhoeven Wrote:We doen nu gewoon uit, wat thuis doen...

Dat heet (on)aangepast gedrag.

Dan moeten mensen maar niet zeggen: "Doe alsof je thuis bent...." :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Tilburg getroffen door zware aardbeving

4 februari 2009 - De province Brabant is gisteren opgeschrikt door een aardbeving met een kracht van 5,8 op de schaal van Richter. De beving was ook in het noorden van het land goed te voelen. Het was de sterkste beving in Nederland ooit gemeten.
Het epicentrum van de aardbeving lag in Tilburg op de Goirlese Weg. De beving vond plaats om 20:04 en veroorzaakte veel materiële schade.

In het land ontstonden landafschuivingen en verzakkingen van oevers. Er waren gelukkig geen menselijke slachtoffers, maar alleen in Nederland al werd de schade op 77 miljoen euro geschat. Ook omliggende landen, zoals Duitsland en België werden getroffen door de beving. De totale schade werd geschat op 125 miljoen euro.

Onderzoek door de seismologische diensten wees uit dat Volendam doelman Jeroen Verhoeven verantwoordelijk was voor deze beving. In de 4e minuut van de wedstrijd tegen Willem II probeerde hij een strafschop te keren en liet zich hiervoor met zijn volle gewicht op de grond vallen. Er wordt op dit moment onderzocht of de ontstane schade op de zwaarlijvige doelman verhaald kan worden.

Later meer...............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
laat maar.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Nog maar vijf puntjes achter Feyenoord \Big Grin/
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Iemand opgevallen hoe lovend de commentator was over Verhoeven, gisteravond bij de samenvatting van Roda - Volendam?

Opmerkingen zoals: "Hadouir schiet tegen zijn nogal stevige benen aan", "die bal smoort onder zijn logge lichaam, dat is dan weer een voordeel" en nog van dat soort opmerkingen... imo kan dat echt niet...
Reply
Zolang ie de enige speler van de Eredivisie is die zwaarder weegt dan 100 kilo blijf je dat houden :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:Iemand opgevallen hoe lovend de commentator was over Verhoeven, gisteravond bij de samenvatting van Roda - Volendam?

Opmerkingen zoals: "Hadouir schiet tegen zijn nogal stevige benen aan", "die bal smoort onder zijn logge lichaam, dat is dan weer een voordeel" en nog van dat soort opmerkingen... imo kan dat echt niet...

Dat viel me inderdaad ook op, schandalig. Weet jij wie de commentator was? Hij deed het tot 3 keer aan toe!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Geen idee wie het was...
Reply
Van domme supporters verwacht ik het. Maar niet van een commentator. Echt flauw ook en totaal niet relevant voor het wedstrijdverslag.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Sierd de Vos, wat een triest figuur.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Viel mij ook op. Een keer een opmerking met een knipoog is tot daaraan toe, gisteravond was het echt beledigend.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Treesong Wrote:Zolang ie de enige speler van de Eredivisie is die zwaarder weegt dan 100 kilo blijf je dat houden :|

Aaargh, taalergernis! En dat voor een would be geletterde 8-[
Reply
Hoef Wrote:
Treesong Wrote:Zolang ie de enige speler van de Eredivisie is die zwaarder weegt dan 100 kilo blijf je dat houden :|

Aaargh, taalergernis! En dat voor een would be geletterde 8-[

Zolang jij de enige forummer bent die zwaarder is dan 100 kilo blijf je dat houden :p
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Voor de Verhoevenfans:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.vi.nl/WebTV/WebTVBesteJohan/EenAanfluitingDatVerhoevenInDeEredivisieKeept.htm">http://www.vi.nl/WebTV/WebTVBesteJohan/ ... eKeept.htm</a><!-- m -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Jammer dat hij dan gelijk weer begint over zijn keeperskwaliteiten.... maar zelfs Johan vindt het optreden Sierd de Vos onsmakelijk.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Jammer dat hij dan gelijk weer begint over zijn keeperskwaliteiten.... maar zelfs Johan vindt het optreden Sierd de Vos onsmakelijk.

die derksen noemt hem op vi.nl een schande voor de eredivisie... :-k

terwijl hij een schande is voor het journalistencorps, hoewel het merendeel daarvan schandalig slecht is.
Reply
Ben het eens met de Vos, al is het niet handig om dat op TV uit te drukken. Die Verhoeven is toch geen gezicht in die goal. Dikke prop.
Weer een schuld aan een goal trouwens. En als je zoveel onder druk staat als Volendam, krijgt de keeper veel te doen, dus zal ie ook wel eens een bal pakken. Het blijft echter een matige goalie.
Leuk voor in de hoofdklasse amateurs.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Leuk stukje van Hugo

Quote:Mijn nieuwe cultheld heet Melvin Platje
Welk doelpunt was mooier? Dat van Paulo Henrique of van Melvin Platje? Vereiste de superieure goal van de Braziliaan van Heerenveen meer techniek (drie handelingen!) dan het strakke doelpunt van Melvin Platje (boem!)? Coach Frans Adelaar was lyrisch over zijn supersub Melvin Platje.

‘Je schiet zo’n bal snel over,’ zei hij na afloop van de gewonnen bekerwedstrijd.

Zo’n lange bal uit de lucht op volle snelheid raken, doeltreffend, dat kunnen er inderdaad niet veel. Dennis Bergkamp, Johan Cruijff en Kuif den Dolder konden het. De treffer van Paulo Henrique had alleen Bergkamp maar kunnen maken en misschien Melvin Platje, dacht ik donderdagavond liggend op de bank.

Ik moet iets bekennen. Sinds de ‘glazenwasser’ niet meer speelt bij Sparta – Edwin van Bueren is lang geblesseerd en als hij fit is moet hij de concurrentie aan met jonge, talentvolle spelers - verlang ik naar een nieuwe cultheld. Dat kon Melvin Platje wel eens zijn.

Melvin en Platje, het is een ridicule combinatie. Melvin is een volkszanger (vertolkt door Kees Prins) en Platje, tja dat is een bijnaam voor een schaamluis. Over die schaamluis bestaan alarmerende berichten. Het beestje wordt met uitsterven bedreigd. Dat zit zo. Iedereen scheert zich beneden. Niet alleen Angela Jolie maar ook Rita Verdonk en Erica Terpstra. Het platje vindt geen haar meer om zich aan vast te klampen. Conservator Moeliker van het Natuurmuseum in Rotterdam heeft laatst een dramatische oproep gedaan aan de bevolking om platjes naar hem op te sturen. Vergeefs. Het gaat niet goed met het platje.

Dit terzijde.

Culthelden in de voetbalwereld zijn atypisch. Chris Gyan en eerder Jozsef Kiprich spraken bij Feyenoord in dat opzicht tot de verbeelding. Gyan blonk uit in het bidden voor de wedstrijd, veel strijdlust en het verlangen de tas van Ronald Koeman te dragen. Kiprich had, ik citeer collega Michel van Egmond, de uitstraling van ‘een omgewaaid tuinhekje’. Met voetbalkwaliteiten heeft de cultheld niks te maken. De Hongaar was een wereldvoetballer, de Ghanees kon er niet veel van.

Of Melvin Platje kan voetballen weet ik nog niet. Hij scoorde dit seizoen in één week twee keer met de hand (tegen Willem II en De Graafschap). De scheids telde ze gewoon. Melvin Platje kwam op tv. Hij maakte een zelfverzekerde indruk voor iemand die bij de gedoodverfde nummer 18 van de eredivisie meestal op de bank moet beginnen.

Donderdagavond schakelde Volendam Roda JC uit dankzij twee goals van Melvin Platje. Dit keer scoorde hij ze met de rechtervoet. Weer mocht hij op tv. Hij sprak als een Marokkaan. Ik zocht op waar hij vandaan kwam. Naarden.

Ook Jeroen Verhoeven is in Naarden geboren. Over culthelden gesproken. Over de doelman van Volendam meldde commentator Sierd de Vos donderdagavond dat hij op een rugbyer lijkt. Hij zei ook nog dat ‘de bal strandde onder het machtige lichaam’. Daar was niets aan gelogen. Het ligt erg voor de hand om over het overgewicht van Jeroen Verhoeven te beginnen. 103 kilo, schoon aan de haak. Melvin Platje weegt 77 kilo trouwens. Ik vind het fijn voor alle dikke jongetjes die in Nederland op doel moeten staan dat Jeroen Verhoeven keept in de eredivisie. Wat is het leven zonder hoop?

Dit is een lange aanloop naar een welgemeend compliment aan de voetbaldieren in Volendam. Ik heb een zwak voor de jongens die lopen in het oranje shirt met daarop Puul Garnalen. Heel het seizoen voetbalt het elftal onder leiding van Frans Adelaar hartstikke moedig. Vaak gaat het fout, maar soms worden er knappe overwinningen geboekt. Dat de trainer niet is ontslagen ondanks de 18de plaats, daar kunnen andere eredivisieclubs een voorbeeld aan nemen. Ik zie de Volendammers directe degradatie ontlopen. Maar alleen met Melvin Platje in de basis.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Leuk stukje, leuke voetballer, leuk voor Frans, maar na de overwinning van de GRA gisteren denk ik toch echt dat Volendam 18e blijft.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply


Forum Jump: