The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM teams 2009
Tot zover zie ik niemand uit jou team verrassen, dus dat wordt al lastig.
Dit zou vast wel rendabel zijn allemaal, maar ik zou me schamen voor een team met zulke namen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En Berrer en Phau/Kendrick dan? :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
buurs Wrote:dit zijn mijn spelers tegenover jouw nadal:

6 M. Berrer 47 punten
7 B. Phau 47 punten
8 R. Kendrick 22 punten
9 J. Isner 25 punten
10 J. Melzer 45 punten
11 T. Haas 45 punten
12 N. Kiefer 45 punten
13 D. Koellerer 22 punten
14 M. Ancic 45 punten
15 K. Kim 22 punten
16 P. Mathieu 45 punten
17 T. Bellucci 22 punten
18 S. Stakhovsky 25 punten



2 of 3 verrassingen erbij en ik heb 600 punten.

alleen ancic verkeerd ingeschat. maar die heeft opgegeven....

verder isner, koellerer en bellucci al meer punten dan begroot.

melzer en phm geef ik zeker kans net als isner.

Laten we eens kijken hoe je er nu voor staat.

Buurs: +355 punten

(eerstgenoemde zijn die van jou)
Isner - Safin ........................weinig kans
Melzer - Del Potro...................weinig tot geen kans
Haas - Djokovic.....................weinig tot geen kans
Kiefer - Roddick.....................geen kans
Cilic - Robredo......................Robredo in vorm, Cilic niet meer!
PHM - Murray.......................geen kans

Je wilde met jou kleine bende 600 punten t.o.v. Nadal. Je hebt nu 355 punten voor. Laat ik het ruim nemen dat alleen Cilic en wellicht Melzer/Isner een optie zijn voor 45pnt extra. 600 punten gaat zeer moeizaam worden, het kan zelfs zo zijn dat je op 355 punten blijft steken. Je kunt er toch niet blij om zijn dat je nu al de eerstgenoemde spelers hebt... :|

Dan heb ik ook nog eens Kohlie en Gonzo achter de hand die ook nog weleens 45 of meer punten kunnen halen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
dit was tov Ad

jij draait goed deze week.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dan nog gaat het uiteindelijk om Nadal, de rest is kinderspel. En dan nog is het voor mij ongeveer hetzelfde rijtje, alleen ik heb Cilic en had Giraldo en Hewitt tegenover Gonzo, Haas en Kohl van Haggie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Er klopt nog heel veel niet qua puntenaantallen

"heel veel"? Ik zal dit vanavond eens uitzoeken dan...
Reply
is goed ml.

aantal q heeft 0 punten
nishikori dacht ik 0 punten en zo nog een paar.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ok, kan kloppen hoor, maar dat zal dan via Mac moeten vrees ik...
Reply
phau moet 22 ipv 0 pnt hebben

giraldo moet 22 ipv 0 punten hebben

nishikori moet 10 ipv 0 punten hebben

youzhny moet 10 ipv 0 pnt hebben
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ok thnx, ik regel dit vanavond.
Reply
Zo ook Gremelmayr. In principe alle mensen die in de 1e ronde verloren, behalve de wildcards.

En ook mensen in de 2e ronde met bye die dus verliezen (Patience? (leedvermaak :p))
Reply
Hehe jaja, ik zal het regelen Big Grin Wist niet dat er zoveel fout ging.

Patience had het natuurlijk gewoon af moeten maken tegen Kohllie, jammer hoor!
Reply
Dat heeft niet zoveel met fout gaan te maken, dat zit nou eenmaal niet in het programma. Alles dat 1e ronde verliest krijgt 0 punten. Dat werkt normaliter wel, alleen bij GSs en TMSs is het veel handmatig regelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Oke, alle 1e rondeverliezen hebben nu ook de 10 punten gekregen, behalve WCs natuurlijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Thanks.
Reply
Thnx Ad, kom net thuis en wilde het gaan fixen, maar zie dat je me voor bent geweest. Klasse! =D>
Reply
Het mooiste is nog dat Buurs ongeveer het halve schema heeft opgekocht, maar Kohlschreiber links heeft laten liggen Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elikian Wrote:Zo ook Gremelmayr. In principe alle mensen die in de 1e ronde verloren, behalve de wildcards.

En ook mensen in de 2e ronde met bye die dus verliezen (Patience? (leedvermaak :p))

Als je Gremelmayr hebt moet je voor straf nul punten krijgen! Wink
Reply
Hij won gisteren anders wel met 60 60!
Reply
Dat team van Kooltje is anders ook niet mis. Hij heeft precies alles goede subtoppers + Murray die nu ook ver gaat komen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Er is nu nog weinig van te zeggen natuurlijk. wedstrijden als Ferrer-Roddick, Verdasco-Kohlie, Gonzo-Fedex gaan pas de echte verschillen laten zien.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Fedex! [-o<

Kohli zie ik er helaas gladjes afgaan tegen nando.
Roddick-Ferrer wordt een kraker.

En meer spelers heb ik ook al niet meer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het is best een gek toernooi tot nu toe, dus er zullen vanavond wel weer verrassingen te zien zijn (Troicki, Chardy, Kiefer, Melzer?).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Chardy mag best stunten vanavond [-o<
Reply
Hopen dat Potro net zo geweldig speelt als tegen Sweeting [-o<

Verder mag Djoko zijn vorm wel vasthouden :8:

En als Kiefer en Isner zo gaan knallen als in de vorige ronde, dan komt alles goed :-({|=
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Hopen dat Potro net zo geweldig speelt als tegen Sweeting [-o<

Verder mag Djoko zijn vorm wel vasthouden :8:

En als Kiefer en Isner zo gaan knallen als in de vorige ronde, dan komt alles goed :-({|=

Waarschijnlijk net zo goed als Cilic/Tsonga en PHM. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
PHM neem ik de eerste tijd niet weer.... :8:

Tsonga en Cilic gaat nergens over.

Cilic die geeft volgens mij iedere wedstrijd een 5-3 voorsprong weg ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:PHM neem ik de eerste tijd niet weer.... :8:
Dat besluit heb ik jaren geleden al genomen en bevalt me nog steeds prima.
Reply
Idd, dat deed hij weer erg netjes gister! :-"

Ferrer en Nadal winnen, dat is alles wat ik vraag! De gunstige uitslagen die voor de rest nog komen, is meegenomen.. =P~
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Elikian Wrote:
buurs Wrote:PHM neem ik de eerste tijd niet weer.... :8:
Dat besluit heb ik jaren geleden al genomen en bevalt me nog steeds prima.

Ik heb gister een klein stukje gezien.

Hij doet volgens mij ook maar wat.
Hij speelt helemaal niet tactisch.

Murray sliced 2x en PHM slaat hem in de tribune....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: