The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2009
5-0...spannende pot
Reply
Caroline gaat er ook nog eens af!

Roddick - Monfils hierna. 1e belangrijke pot voor mij!

Tsonga zo te horen terecht gewonnen, jammer! Na de 1e set zag dit er echt niet zo uit Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ja helaas bakt Caroline er weinig van. Ach des te eerder de belangrijke pot Roddick-Monfils begint. Ik schat zo in dat Verdasco-Stepanek rond negene gaat beginnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nee inderdaad, gelukkig maakt Troicki er een potje van en gaan we snel van Verdasco genieten.
Reply
lekker andy!!!! =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Troicki...die ga ik echt nooit nemen Undecided
Reply
6-1 6-0 :lol: Undecided

Zei Ad niet ergens, dat Troicki wel een kans had, omdat hij in vorm is Undecided :lol: =D> :crazy:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat is ook gewoon zo, alleen speelde Troicki vandaag ver onder zijn kunnen. Dat kan een keer gebeuren.
Reply
Je gaf hem zelf ook een setje in de poll Buursje Wink
Reply
Tijd voor de kraker!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Sport1 begint met Step-Verdasco. Vamos!
Reply
Van 40-0 naar de break, keurig Verdasco =D>
Reply
Hup Steppie! Kom op!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wozniacki :/\ Sad) pakt de set, Monfils laat dus nog even op zich wachten.

Verdasco gaat lekker =D>
Reply
Sjonge jonge! Caroline pakt de set nog even! De wedstrijd die ik wil zien is weer uitgesteld Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dubbele break Verdasco. Ik ben zo brak als een garnaal dus ga zo pitten, dat kan nu ook wel met een gerust hart.
Reply
Slaap lekker ML! Ik wil verdomme Roddick en Ferrer zien!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat snap ik, ik ben ook zwaar benieuwd naar Monfils en Del Potro Wink

Maar ben er nog 5 min ofzo. Nu alweer 0-40, dit om nog lekkerder te kunnen slapen Wink
Reply
dit wordt 6-2 6-0 ofzoiets in die geest.. Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Carolientje geeft de wedstrijd mooi uit handen, Roddick over half uurtje :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nou iedereen hier, slaapze straks, ik ben er nu echt vandoor.
Reply
en meteen breakt steppie terug.. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Dat is wel even heel wat anders. Van tevoren is namelijk de kans op 6 16,7%, maar dat kun je bij een tenniswedstrijd niet zeggen. En van tevoren inschatten dat deze wedstrijd 65-35 voor verdasco zou zijn, daar ben ik het dus totaal niet mee eens. En ik gebruik het voorbeeld van Verdasco-Gonzo ter onderbouwing.
Jammer dat ik vandaag hier niet aanwezig was en gereageerd heb. De vergelijking met Stepanek-Gonzo vind ik niet op zijn plaats, dat is een andere partij. Ik zie Verdasco toch veel meer als favoriet dan Gonzo in een partij tegen Stepanek. Verdasco is dit jaar erg sterk en hoewel Stepanek ook goed resultaten heeft gehaald is dat vooral in kleinere toernooien.
Waar je wel gelijk in hebt is dat de bookies er weleens naast zitten in hun ingeschatte kansen, dat is ook de reden dat een goede 'gokker' bij het uitkiezen van de juiste quotes winst kan behalen.
Reply
Stepanek wordt verpletterd :o :lol: Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kan gebeuren toch!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
maar wel mooi :8:

roddick nu op de baan!!!

Allez Gael!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
COME ON RODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDICK!!!!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
en direct 15-30 op de service roddick :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
toch game door goed serveerwerk
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Potro kan nog niet beginnen. Ik weet niet waarom. Iemand?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: