02-04-2009, 08:15 PM
Davydoff Wrote:Kies onze held nu in de elftal van de maand:
http://www.vi.nl/web/show/id=387173/langid=43
De pagina meldt: Je hebt nog geen keeper gekozen!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Jeroen Verhoeven - DE held!
|
02-04-2009, 08:15 PM
Davydoff Wrote:Kies onze held nu in de elftal van de maand: De pagina meldt: Je hebt nog geen keeper gekozen!
03-04-2009, 12:45 PM
Verhoeven en Martens in Elftal van de Maand maart
03/04/2009 12:30 Feyenoord is met drie man het best vertegenwoordigd in het VI's Elftal van de Maand maart. FC Volendam-keeper Quote:Jeroen Verhoeven werd gekozen tot de beste keeper. :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
03-04-2009, 02:17 PM
Jammer dat Bakens er niet bij staat, verreweg de beste speler van Volendam dit seizoen en afgelopen maand.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
03-04-2009, 02:55 PM
Lamme Lennie Wrote:Jammer dat Bakens er niet bij staat, verreweg de beste speler van Volendam dit seizoen en afgelopen maand. Don't push your luck :dodgy:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
03-04-2009, 04:13 PM
Heeft mijn stem toch nog geholpen. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
03-04-2009, 04:42 PM
kuiper Wrote:Heeft mijn stem toch nog geholpen. :wink: Nee, die heeft mijn stem opgeheven.... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
05-04-2009, 02:40 PM
Nou een nominatie in april kan hij vast vergeten \/
05-04-2009, 04:55 PM
Ach die blunder vergeven wij hem.
\/ \/ \/ \/ \/ \/
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
05-04-2009, 06:39 PM
Davydoff Wrote:Ach die blunder vergeven wij hem. Want? Heeft hij die ergens goedgemaakt dan? Heeft amper wat te doen gehad, misschien een goede voorzet gepakt.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
05-04-2009, 08:28 PM
Omdat Volendam gewonnen heeft!
05-04-2009, 10:00 PM
Hij pakte er in de eerste helft toch eentje heel mooi uit! Die eerste was idd een beetje jammer!
Volendam liet vandaag minder zien dan dat ze de laatste weken soms wel deden. Een gelijkspel was verdiend geweest, al vond ik Feijenoord nou ook niet bepaald goed spelen. Ik ben blij dat Van Bronckhorst vandaag het foutje maakte, en niet in het NL-elftal. De sfeer was vandaag eindelijk eens goed, er kwam redelijk veel herrie van het thuispubliek. Uitpubliek amper gehoord, terwijl ik er toch heel vlakbij zit. Waf/Bumme, hoe vonden jullie het?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
06-04-2009, 09:52 AM
Lamme Lennie Wrote:al vond ik Feijenoord nou ook niet bepaald goed spelen. joh! het was onthutsend wat feyenoord liet zien. ongelooflijk slecht, alleen biseswar en bahia verdienen een klein 6je. als je zo gelukkig op 0-1 komt moet je gewoon keihard voor de 0-2 gaan. daar waren zeker de mogelijkheden voor. maar omdat volendam helemaal geen ene flikker liet zien werden ze kennelijk in slaap gesukkeld en gaven ze 2 goals weg. ik kan daar ect met mijn kop niet bij. ook volendam vond ik ontzettend zwak trouwens. op de tribune was het erg gezellig met bumme aan de ene kant en de eigenaar van de kroeg het dijkje (?) aan de andere kant, de biertjes waren prima en de terugreis lang.
06-04-2009, 10:32 AM
Ik vond de opmerking van Adelaar wel leuk:
Quote:,,Iedere ploeg speelt tegen ons altijd zijn slechtste wedstrijd,'' zei Volendam-trainer Frans Adelaar, die zijn ploeg de laatste plaats zag verlaten.
06-04-2009, 10:34 AM
Davydoff Wrote:Ik vond de opmerking van Adelaar wel leuk: ik vind dat toch een vrij normaal gegeven; als ik tegen iemand moet tafeltennissen die niet kan tafeltennissen sla ik ook geen bal raak. niet alleen de onkunde van de spelers van volendam (en feyenoord), ook onderschatting, de amateuristische ambiance en het veld zal er mee te maken hebben.
06-04-2009, 10:37 AM
Davydoff Wrote:Ik vond de opmerking van Adelaar wel leuk: Wil je nou zeggen dat het de verdienste van Volendam is dat iedereen tegen jullie minder speelt? :roll: Ik wijt t gewoon aan onbewuste gemakszucht. "Tis maar Volendam." Net als dat ploegen thuis tegen Ajax vaak op hun best zijn "omdat het toch Ajax is." + de haat van de eigen achterban richting Ajax die vrijwel overal aanwezig is.
06-04-2009, 10:40 AM
precies,
daarom moet Ajax gewoon 6 punten extra krijgen... Is een vorm van competitie vervalsing
The great old Ludwig von...
06-04-2009, 10:40 AM
waf Wrote:ook volendam vond ik ontzettend zwak trouwens. Ontzettend zwak en dan 2-1 winnen van een club als Feyenoord :-k Volendam speelde zeker niet zijn beste wedstrijd. Eerste helft was matig, maar verdedigend stond het redelijk. Tweede helft kwam er meer strijdlust in het spel en speelde Volendam steeds meer naar zijn kunnen. Man van de wedstrijd was Yannick de Wit. Die speelde echt heel goed bij Volendam.
06-04-2009, 10:41 AM
Peter Wrote:Davydoff Wrote:Ik vond de opmerking van Adelaar wel leuk: Ik zei niks. Het is een quote van Frans Adelaar. En JA.... De winst van Volendam op een tegenstander is altijd de eigen verdienste.
06-04-2009, 10:47 AM
waf Wrote:niet alleen de onkunde van de spelers van volendam (en feyenoord), ook onderschatting, de amateuristische ambiance en het veld zal er mee te maken hebben. Onderschatting daar heeft Feyenoord dit seizoen wel vaker last van gehad.
06-04-2009, 10:54 AM
gittermaster Wrote:precies, Als men zich in Amsterdam wat minder arrogant op gaat stellen verdwijnt die haat vanzelf en pak je zo 6 punten extra. Heeft je al heel wat titels gekost dus die arrogantie. :8:
06-04-2009, 10:57 AM
@Davydoff -> 3 dezelfde posts op rij.. wil je echt zo graag horen dat Volendam super goed voetbal speelt? Door zo'n resultaat als gister gaan ploegen Volendam eindelijk serieus nemen, dus Heerenveen-Volendam gewoon 4-1. Al hoop ik natuurlijk 0-1.
06-04-2009, 11:01 AM
Davydoff Wrote:Ontzettend zwak en dan 2-1 winnen van een club als Feyenoord :-k dat is dit seizoen niet zo verbazend hoor. :roll: ook de tweede helft had ik geen enkel moment het gevoel dat volendam ook maar iets klaar zou maken. ze werden in het zadel geholpen door gio en niet door hun eigen kunde. overigens hadden beide partijen een pingel moeten krijgen.
06-04-2009, 11:08 AM
Peter Wrote:@Davydoff -> 3 dezelfde posts op rij.. wil je echt zo graag horen dat Volendam super goed voetbal speelt? Door zo'n resultaat als gister gaan ploegen Volendam eindelijk serieus nemen Ja dat wil ik graag horen. :8: En een ploeg die vijf competitiewedstrijden ongeslagen is, moet je altijd serieus nemen. :
08-04-2009, 10:42 AM
Quote: VOLENDAM -
08-04-2009, 09:34 PM
Kan dat niet gewoon in het transfers en geruchten-topic? Of heb je t hier gepost omdat Wijker met van Dijk aan tafel wil?
09-04-2009, 09:29 AM
FC Volendam gerelateerde berichten staan hier.
09-04-2009, 03:11 PM
Wijzig je dan de titel even?
Anders alleen posts over Dik Trom graag
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
09-04-2009, 03:23 PM
Is niet mijn topic. En Jeroen is de belichaming van FC Volendam :wink:
10-04-2009, 01:44 PM
Quote:'Lodeweges bekijkt Van Zaanen met NEC-pet op' (10-04-09)
24-04-2009, 11:54 AM
Nooit geweten dat Jeroen zo lekker kon dansen:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0_lrKhmx2WU[/youtube]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
|
« Next Oldest | Next Newest »
|