The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Jeroen Verhoeven - DE held!
Davydoff Wrote:Kies onze held nu in de elftal van de maand:

http://www.vi.nl/web/show/id=387173/langid=43

De pagina meldt: Je hebt nog geen keeper gekozen!
Reply
Verhoeven en Martens in Elftal van de Maand maart

03/04/2009 12:30

Feyenoord is met drie man het best vertegenwoordigd in het VI's Elftal van de Maand maart. FC Volendam-keeper
Quote:Jeroen Verhoeven werd gekozen tot de beste keeper.

In totaal namen precies dertigduizend bezoekers de moeite hun favoriete elftal samen te stellen. Van de te vergeven posities was die van Maarten Martens als linkermiddenvelder het minst omstreden. De Belgische international van AZ had met ruim 22 duizend stemmen niets te duchten van Kevin Strootman (Sparta) en Joep van den Ouweland (De Graafschap).

De strijd om de plaats onder de lat was bijzonder spannend, met Verhoeven als uiteindelijke winnaar. De keeper van FC Volendam troefde met een verschil van maar 755 stemmen zijn De Graafschap-collega Erik Heijblok af. Drie Feyenoorders kregen een plaats in het Elftal van de Maand. Naast Georginio Wijnaldum behaalden de verdedigers Theo Lucius en André Bahia voldoende stemmen voor een uitverkiezing.

Het middenveld heeft een duidelijke Alkmaarse signatuur. Naast Martens troefde Stijn Schaars de concurrentie met duidelijke cijfers af. Trainer Louis van Gaal maakte in maart meer indruk dan de andere genomineerden Frans Adelaar en Trond Sollied. Moussa Dembélé kwam ruim duizend stemmen tekort om Ibrahim Afellay voorbij te streven en het Alkmaarse smaldeel te vergroten. Ook AZ-back Kew Jaliens haalde de laatste schifting niet.



:yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Jammer dat Bakens er niet bij staat, verreweg de beste speler van Volendam dit seizoen en afgelopen maand.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Jammer dat Bakens er niet bij staat, verreweg de beste speler van Volendam dit seizoen en afgelopen maand.

Don't push your luck :dodgy:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Heeft mijn stem toch nog geholpen. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:Heeft mijn stem toch nog geholpen. :wink:

Nee, die heeft mijn stem opgeheven.... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Nou een nominatie in april kan hij vast vergeten \Big Grin/
Reply
Ach die blunder vergeven wij hem.

\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Ach die blunder vergeven wij hem.

\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/

Want? Heeft hij die ergens goedgemaakt dan? Heeft amper wat te doen gehad, misschien een goede voorzet gepakt.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Omdat Volendam gewonnen heeft!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Hij pakte er in de eerste helft toch eentje heel mooi uit! Die eerste was idd een beetje jammer!
Volendam liet vandaag minder zien dan dat ze de laatste weken soms wel deden. Een gelijkspel was verdiend geweest, al vond ik Feijenoord nou ook niet bepaald goed spelen. Ik ben blij dat Van Bronckhorst vandaag het foutje maakte, en niet in het NL-elftal. De sfeer was vandaag eindelijk eens goed, er kwam redelijk veel herrie van het thuispubliek. Uitpubliek amper gehoord, terwijl ik er toch heel vlakbij zit. Waf/Bumme, hoe vonden jullie het?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:al vond ik Feijenoord nou ook niet bepaald goed spelen.

joh!

het was onthutsend wat feyenoord liet zien. ongelooflijk slecht, alleen biseswar en bahia verdienen een klein 6je. als je zo gelukkig op 0-1 komt moet je gewoon keihard voor de 0-2 gaan. daar waren zeker de mogelijkheden voor. maar omdat volendam helemaal geen ene flikker liet zien werden ze kennelijk in slaap gesukkeld en gaven ze 2 goals weg. ik kan daar ect met mijn kop niet bij.

ook volendam vond ik ontzettend zwak trouwens. op de tribune was het erg gezellig met bumme aan de ene kant en de eigenaar van de kroeg het dijkje (?) aan de andere kant, de biertjes waren prima en de terugreis lang.
Reply
Ik vond de opmerking van Adelaar wel leuk:
Quote:,,Iedere ploeg speelt tegen ons altijd zijn slechtste wedstrijd,'' zei Volendam-trainer Frans Adelaar, die zijn ploeg de laatste plaats zag verlaten.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Ik vond de opmerking van Adelaar wel leuk:
Quote:,,Iedere ploeg speelt tegen ons altijd zijn slechtste wedstrijd,'' zei Volendam-trainer Frans Adelaar, die zijn ploeg de laatste plaats zag verlaten.

ik vind dat toch een vrij normaal gegeven; als ik tegen iemand moet tafeltennissen die niet kan tafeltennissen sla ik ook geen bal raak.

niet alleen de onkunde van de spelers van volendam (en feyenoord), ook onderschatting, de amateuristische ambiance en het veld zal er mee te maken hebben.
Reply
Davydoff Wrote:Ik vond de opmerking van Adelaar wel leuk:
Quote:,,Iedere ploeg speelt tegen ons altijd zijn slechtste wedstrijd,'' zei Volendam-trainer Frans Adelaar, die zijn ploeg de laatste plaats zag verlaten.

Wil je nou zeggen dat het de verdienste van Volendam is dat iedereen tegen jullie minder speelt? :roll:

Ik wijt t gewoon aan onbewuste gemakszucht. "Tis maar Volendam."
Net als dat ploegen thuis tegen Ajax vaak op hun best zijn "omdat het toch Ajax is." + de haat van de eigen achterban richting Ajax die vrijwel overal aanwezig is.
Reply
precies,
daarom moet Ajax gewoon 6 punten extra krijgen... Is een vorm van competitie vervalsing
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:ook volendam vond ik ontzettend zwak trouwens.

Ontzettend zwak en dan 2-1 winnen van een club als Feyenoord :-k

Volendam speelde zeker niet zijn beste wedstrijd. Eerste helft was matig, maar verdedigend stond het redelijk. Tweede helft kwam er meer strijdlust in het spel en speelde Volendam steeds meer naar zijn kunnen.

Man van de wedstrijd was Yannick de Wit. Die speelde echt heel goed bij Volendam.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Peter Wrote:
Davydoff Wrote:Ik vond de opmerking van Adelaar wel leuk:
Quote:,,Iedere ploeg speelt tegen ons altijd zijn slechtste wedstrijd,'' zei Volendam-trainer Frans Adelaar, die zijn ploeg de laatste plaats zag verlaten.

Wil je nou zeggen dat het de verdienste van Volendam is dat iedereen tegen jullie minder speelt? :roll:

Ik wijt t gewoon aan onbewuste gemakszucht. "Tis maar Volendam."
Net als dat ploegen thuis tegen Ajax vaak op hun best zijn "omdat het toch Ajax is." + de haat van de eigen achterban richting Ajax die vrijwel overal aanwezig is.

Ik zei niks. Het is een quote van Frans Adelaar.

En JA.... De winst van Volendam op een tegenstander is altijd de eigen verdienste.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
waf Wrote:niet alleen de onkunde van de spelers van volendam (en feyenoord), ook onderschatting, de amateuristische ambiance en het veld zal er mee te maken hebben.

Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided

Onderschatting daar heeft Feyenoord dit seizoen wel vaker last van gehad.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
gittermaster Wrote:precies,
daarom moet Ajax gewoon 6 punten extra krijgen... Is een vorm van competitie vervalsing

Als men zich in Amsterdam wat minder arrogant op gaat stellen verdwijnt die haat vanzelf en pak je zo 6 punten extra. Heeft je al heel wat titels gekost dus die arrogantie. :8:
Reply
@Davydoff -> 3 dezelfde posts op rij.. wil je echt zo graag horen dat Volendam super goed voetbal speelt? Door zo'n resultaat als gister gaan ploegen Volendam eindelijk serieus nemen, dus Heerenveen-Volendam gewoon 4-1. Al hoop ik natuurlijk 0-1.
Reply
Davydoff Wrote:Ontzettend zwak en dan 2-1 winnen van een club als Feyenoord :-k

dat is dit seizoen niet zo verbazend hoor. :roll:

ook de tweede helft had ik geen enkel moment het gevoel dat volendam ook maar iets klaar zou maken. ze werden in het zadel geholpen door gio en niet door hun eigen kunde.

overigens hadden beide partijen een pingel moeten krijgen.
Reply
Peter Wrote:@Davydoff -> 3 dezelfde posts op rij.. wil je echt zo graag horen dat Volendam super goed voetbal speelt? Door zo'n resultaat als gister gaan ploegen Volendam eindelijk serieus nemen

Ja dat wil ik graag horen. :8: En een ploeg die vijf competitiewedstrijden ongeslagen is, moet je altijd serieus nemen. :Big Grin
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Quote: VOLENDAM -

Vit Valenta vertrekt na dit seizoen bij FC Volendam. De Tsjechische middenvelder, dit seizoen geen basisspeler, heeft aangegeven niet open te staan voor een eventuele contractverlenging. De club kon zich daar in vinden.

Valenta (26) kwam dit seizoen slechts dertien keer in actie voor Volendam. De club neemt na dit seizoen ook afscheid van doelman Paul Kok en Bas Ent. Beide spelers kwamen, mede door blessures niet of nauwelijks in actie voor de eredivisionist. Ook de starterscontracten van Jeffrey Keizer, Nico Keijzer en Adil Harfaoui krijgen geen vervolg.

De toekomst van de reservekeepers - Robbin Ruiter en Harmen Kuperus - is ongewis. ,,Beide keepers zijn bezig aan hun eerste contracttermijn, dus we kunnen nog even wachten'', aldus manager Peter Wijker. ,,Ook in deze situatie speelt het ere- of eerstedivisieverhaal een rol.''

De club heeft de optie in het contract van Paul de Lange gelicht, maar bij een eventuele degradatie komt die te vervallen. Ook Gerry Koning, Tim Bakens en Rowin van Zaanen lijken hun toekomst bij Volendam te verbinden aan handhaving in de eredivisie. Wijker wil binnenkort om de tafel met Dominique van Dijk, die tot het einde van het seizoen wordt gehuurd van Go Ahead Eagles. Bij die club mag hij na dit seizoen vertrekken.

De manager heeft ook al gesproken met een andere transfervrije speler van Go Ahead Eagles, Achmed Ahahaoui. Wijker: ,,Er is een oriënterend gesprek geweest met Ahahaoui, over de voorwaarden van een contract is nog niet onderhandeld. We zijn met meer spelers bezig. Het is nu een kwestie van contacten leggen. Als we de komende weken een grote stap richting handhaving zetten, praat dat een stuk makkelijker.''

Op overige namen gaat de manager voetbalzaken niet in. Geruchten dat de club bezig zou zijn met Genero Zeefuik, door PSV verhuurd aan Omniworld, zijn volgens Wijker niet waar. ,,Een goede speler, maar ik heb hem niet gesproken.

De assistent-trainers Ab Plugboer en Johan Steur kunnen volgens Wijker op korte termijn een nieuwe aanbieding verwachten. ,,Frans Adelaar wil graag met ze door en ik kan me daar goed in vinden. Ik verwacht dat we er samen wel uit gaan komen.''
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Kan dat niet gewoon in het transfers en geruchten-topic? Of heb je t hier gepost omdat Wijker met van Dijk aan tafel wil? Undecided
Reply
FC Volendam gerelateerde berichten staan hier.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Wijzig je dan de titel even?
Anders alleen posts over Dik Trom graag
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Is niet mijn topic. En Jeroen is de belichaming van FC Volendam :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Quote:'Lodeweges bekijkt Van Zaanen met NEC-pet op' (10-04-09)
Het nieuws over de aanstelling van Dwight Lodeweges bij NEC met ingang van volgend seizoen is nog geen 24 uur oud, maar de interim-coach van PSV zal zondag al enkele werkzaamheden verrichten voor zijn nieuwe werkgever. Lodeweges bekijkt in het duel tussen SC Heerenveen en FC Volendam vleugelaanvaller Rowin van Zaanen.

Als ook de opvolger van de naar Feyenoord vertrekkende Mario Been akkoord is, zal NEC proberen Van Zaanen los te weken bij FC Volendam. Eerder dit seizoen werd de 24-jarige Amsterdammer al aan de Nijmegenaren gelinkt. Hij gaf toentertijd te kennen dat hij rustig de tijd neemt voor de beslissig over zijn nabije voetbaltoekomst.

In het seizoen 2002/03 debuteerde de linksbenige Van Zaanen in de hoofdmacht van de Wijdbroeken. Dit seizoen heeft hij in dertien competitieduels binnen de lijnen gestaan, waarin hij vier keer scoorde. Vorig jaar had de vleugelspits met twaalf goals een belangrijk aandeel in het kampioenschap in de Eerste Divisie.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Nooit geweten dat Jeroen zo lekker kon dansen:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0_lrKhmx2WU[/youtube]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: