17-04-2009, 11:53 AM
Is er al iets meer bekend over de blessure van Pieckenhagen?
The great old Ludwig von...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Heracles - Nac
|
17-04-2009, 11:53 AM
Is er al iets meer bekend over de blessure van Pieckenhagen?
The great old Ludwig von...
17-04-2009, 01:31 PM
Wordt vandaag bekend of ie speelt, net als Everton. NAC spaart v/d Leegte en Mtiliga en mss ook Penders ivm dinsdag.
17-04-2009, 08:30 PM
Heracles Almelo:
Pieckenhagen; Breukers, Maertens, Wuytens, Looms; De Vries, Van den Bergh, Fledderus; Hakola, Dost en Overtoom. NAC Breda: Ten Rouwelaar; Loran, Penders, Zwaanswijk, Gorter; Gilissen, Kwakman, Reuser; Boukhari, Amoah en Lurling
He i’m back, koploper FTM 2018!
17-04-2009, 09:24 PM
3-0
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
17-04-2009, 09:31 PM
misschien verkeerd moment om op penders- kwakman (cap) te gokken :oops:
Ajax had vanmiddag geen speler die Van Basten evenaarde, maar Shota kwam met vier goals aardig in de buurt.
17-04-2009, 09:44 PM
Wtf is daar aan de hand, 4-0 bij rust??
17-04-2009, 09:45 PM
Lijkt me duidelijk. Die zitten met hun hoofd bij de bekerwedstrijd!
He i’m back, koploper FTM 2018!
17-04-2009, 09:54 PM
NAC had al aangegeven de hele week met de bekerwedstrijd van volgende week tegen twente bezig te zijn. Een betere motivatie was er wss niet voor Heracles en die zijn er vol opgeklapt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
17-04-2009, 10:03 PM
Baal enerzijds dat mn laf spelen niet gaat lonen. Had v/dBergh, nu op 9 punten, ipv Suarez ma de gok om zonder Suarez te spelen was/is gewoon te groot. Bovendien veel team met NAC, zelfs achterin aangezien Kwakman in de top-5 gekozen verdigers staat. Dus 0 uit 0 lijkt me toch nie zo slecht. :8:
17-04-2009, 10:03 PM
De NAC-wissels trouwens ivm blessures? Dan ist helemaal een drama-avond voor ze. Zonder Penders wordt t dinsdag in de beker ook niks.
17-04-2009, 11:13 PM
Snel! Snel een slotje, voordat D'r Dran hier weer gaat melden over een gedenkwaardige avond, een heroïsche strijd, met veel spanning, mes tussen de tanden van de landskampioen uit 1834, etc.etc.
Oh, my god, we bought Kenny!
17-04-2009, 11:18 PM
Peter Wrote:Baal enerzijds dat mn laf spelen niet gaat lonen. Had v/dBergh, nu op 9 punten, ipv Suarez ma de gok om zonder Suarez te spelen was/is gewoon te groot. Bovendien veel team met NAC, zelfs achterin aangezien Kwakman in de top-5 gekozen verdigers staat. Dus 0 uit 0 lijkt me toch nie zo slecht. :8:Ik heb om exact 17:56 Wuytens gewisseld voor de Lange, ook fijn. Maar gelukkig heeft zo ongeveer niemand Heracles-spelers als ik die teams zo bekijk.
18-04-2009, 01:19 AM
Mukkus Wrote:met veel spanning ?????????? In de rust zorgeloos op de tribune zitten. Laatste tijd de degradatie in mijn nek gevoeld maar die ruststand deed ons pas echt aan de eerste divisie herinneren.
18-04-2009, 07:23 PM
Het nieuwe clubrecord (5 jaar onafgebroken eredivisie sinds betaald voetbal) is nu wel heel erg dichtbij. Jazeker Mukkus, het was een gedenkwaardige avond die de boeken zal ingaan. Sowieso de grootste thuiszege in de eredivisie sinds 2005 :wink:
TROTS
18-04-2009, 07:58 PM
D'r an met de lippe Wrote:Het nieuwe clubrecord (5 jaar onafgebroken eredivisie sinds betaald voetbal) Een kinderhand is gauw gevuld :lol:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
18-04-2009, 08:14 PM
Treesong Wrote:Een kinderhand is gauw gevuld :lol: Heracles is ook maar een klein clubke! Elk jaar eredivisie is een bonus. Toch leuk die vrijdagavond. The day after de zaterdagavond nog voor de boeg. Dat is nog is ideaal :waf: Proost, uiteraard met een Grolsch! |
« Next Oldest | Next Newest »
|