The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM teams 2009
buurs Wrote:ferrer is ook zo'n keuze....

hij gaat het heel zwaar krijgen tegen lopez (let op mijn woorden).
gicquel pakt hij wel, maar tegen verdasco is hij niet de favoriet.
Almagro kan er morgen zomaar af tegen montanes.
90 pnt. lijkt me max.

ik zal maar even iets van mezelf quoten, waarbij ik werd uitgelachen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jezelf quoten =D> :oops:

En 2 van de 4 voorspellingen goed, een beetje magertjes voor de meester...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij heeft er dan 3 vd 4 goed toch?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nope, Ferrer zou het zwaar krijgen met Lopez en Federer met Seppi...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zei dat Robredo van Monaco zou verliezen en dat Almagro en Ferrer maximaal 90 pakken...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Maar Monaco heeft wel weer meer ritme.

Ik moet het allemaal nog zien.
Ik kan er natuurlijk compleet naast zitten, maar verwacht een close wedstrijd.
Inderdaad ja, je zegt hier duidelijk dat Monaco gaat winnen :roll:

En dat het een close wedstrijd zou worden, daar zit je ook al naast. Weer een foute voorspelling :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad je bent de hele week al aan het raaskallen. Zo kan het wel weer.

Nee, geen reactie op je laatste post.
Nee, ik ga het niet bewijzen door alles te quoten wat je de hele week hebt gezegd. Blader zelf maar terug.
Reply
_Tampie Wrote:Zo kan het wel weer.
cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vervang indien gewenst 'Zo kan het wel weer' door: 'Maak jezelf niet verder belachelijk en hou je even anderhalve week gedeisd'.

Ik weet niet hoe teer je zieltje is en ik wil je natuurlijk niet met een molensteen om je voeten de Maagdenbrug op jagen.
Reply
Je spreekt deze week niet alleen uit naam van Buurs en verdedigt hem totaal onnodig, je begint er ook steeds meer op te lijken! Totaal mijn eerdere argumenten niet lezen en er niet op ingaan, en je laatdunkend uitlaten over iedereen die je aanvalt.

Leuk voor Buurs dat je nu actief meedoet aan dit spel, heeft ie weer een vriend nu Kuiper hem meermaals publiekelijk heeft afgevallen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kalm aan Ad en Tampie!
Dit is allemaal niet nodig....

Geniet toch beide van het goede spel van Fognini.. :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Maak anders even een topic voor ons aan, Hag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zit na te denken over een goede naam... Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Je spreekt deze week niet alleen uit naam van Buurs en verdedigt hem totaal onnodig, je begint er ook steeds meer op te lijken! Totaal mijn eerdere argumenten niet lezen en er niet op ingaan, en je laatdunkend uitlaten over iedereen die je aanvalt.

Leuk voor Buurs dat je nu actief meedoet aan dit spel, heeft ie weer een vriend nu Kuiper hem meermaals publiekelijk heeft afgevallen.

Zie je, nu kraam je weer onzin uit. :-$
Reply
Ad Wim Wrote:Je spreekt deze week niet alleen uit naam van Buurs en verdedigt hem totaal onnodig, je begint er ook steeds meer op te lijken! Totaal mijn eerdere argumenten niet lezen en er niet op ingaan, en je laatdunkend uitlaten over iedereen die je aanvalt.

Leuk voor Buurs dat je nu actief meedoet aan dit spel, heeft ie weer een vriend nu Kuiper hem meermaals publiekelijk heeft afgevallen.
Ik heb verder de discussie niet gevolgd hoor. Valt me alleen op dat als je het een keer met Buurs eens bent, dat je dan door Ad weggezet wordt in de hoek van Buurs.
Reply
andre Wrote:Ik heb verder de discussie niet gevolgd hoor.
Hier stopte ik al met lezen.

Ik zou zeggen, lees het op een rustig moment even door en reageer dan nog eens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Raging Bull trouwens weekwinnaar, tenzij Verdasco nog een come-back maakt en de finale haalt (Chiel Montagne), Wawrinka de finale haalt (Centre Court) of Ljubicic van Nadal wint.
Reply
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:Ik heb verder de discussie niet gevolgd hoor.
Hier stopte ik al met lezen.

Ik zou zeggen, lees het op een rustig moment even door en reageer dan nog eens.
Ik heb het teruggelezen en kan het moeilijk volgen. Er worden over en weer iets teveel onnodige dingen bij gehaald i.p.v. inhoudelijk te reageren.
Reply
Tja, ik dacht tot vandaag met Tampie wel inhoudelijk te kunnen discussiëren. Maar als hij uit het niets zegt dat ik aan het raaskallen bent en badinerend gaat zeggen dat ik me maar even gedeisd moet houden, kan ik moeilijk meer serieus reageren en ga ik hem, inderdaad, vergelijken met Buurs, aangezien die vergelijking hier angstvallig goed opgaat. En let wel, ik ben hier niet degene die begint met modder gooien, vandaar dat je eerdere opmerking nergens op gebaseerd was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
badinerend... Undecided
Reply
Ad vindt zichzelf zooooo geweldig :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kooltje Wrote:badinerend... Undecided
Wat is daar zo lachwekkend aan? Laatdunkend was trouwens misschien wel beter geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:badinerend... Undecided
Wat is daar zo lachwekkend aan? Laatdunkend was trouwens misschien wel beter geweest.
mooie woordkeus
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, ik dacht tot vandaag met Tampie wel inhoudelijk te kunnen discussiëren. Maar als hij uit het niets zegt dat ik aan het raaskallen bent en badinerend gaat zeggen dat ik me maar even gedeisd moet houden, kan ik moeilijk meer serieus reageren en ga ik hem, inderdaad, vergelijken met Buurs, aangezien die vergelijking hier angstvallig goed opgaat. En let wel, ik ben hier niet degene die begint met modder gooien, vandaar dat je eerdere opmerking nergens op gebaseerd was.

Jammer dat je niet inziet dat je deze week keer op keer vooraf met grootspraak komt en er achteraf flink naastzit. Ik wist niet dat je zo weinig zelfreflectie had, het doet me een beetje aan Buurs denken.
Reply
Ten eerste was het absoluut geen grootspraak. Ik heb over een aantal zaken mijn onderbouwde mening gegeven. Ik denk dat je voornamelijk doelt op het feit dat ik Robredo een must-pick vond, en dat vind ik nog steeds. Zijn vorm, zijn loting en het feit dat hij al de 1e ronde gewonnen had, zette me ertoe dat te zeggen. En daar sta ik dus nog steeds achter, ondanks dat het achteraf geen goede keuze is geweest.
Verder heb ik uitspraken gedaan over Ferrer en Almagro waar ik nog steeds achter sta.

En nogmaals, het waren dus helemaal geen grootspraaks, want ik deed geen, in tegenstelling tot Buurs bijvoorbeeld, stellige uitspraken over dat Ferrer, Almagro of Robredo zeker zoveel punten zouden halen. Ik gaf een argumentatie waarom ik ze genomen had.

Dus waarom jenopeens met zulke laatdunkende, daar heb je hem, uitspraken komt, is mij een raadsel.


(Dat ik trouwens zo uitgebreid reageer, ondanks dat ik er vrij verbolgen over ben en eigenlijk weinig zin had er nog energie in te steken, moet je als een compliment zien.)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik had vorige week een aantal dezelfde keuzes als Buurs (wel nemen van een aantal q's, niet nemen van Ferrer, Robredo, Nalbandian). Die keuzes werden afgeserveerd en ik was het daar niet mee eens. Dan lijkt het alsof ik Buurs verdedig, maar als jij roept dat je het niet snapt als je Robredo niet neemt, dan moet je naar mijn mening later bakzeil halen en dat doe je niet. Je lult verder met een redelijk grote snater en doet al je missers af als buursgeluk. Dat gaat natuurlijk niet werken.

Maar zand erover, nieuwe week dus nieuwe kansen. Ik denk dat ik een team vol met must-picks neem en een shouldn't-pick die het verschil moet maken (ik zie dat PHM meedoet Hakkuh).

Overigens, de punten in de draw van FTM zijn fout. De R32 van Barcelona is 20 punten waard ipv 45, de R16 45 ipv 90, etc. Dus alle waardes een naar rechts en een 20 tussenvoegen.
Reply
Dan is er denk ik, zoals ik al in het FTM gedeelte aangaf, een verkeerd schema gebruikt (1000 ipv 500).
Reply
De punten die er staan zijn wel van een 500-toernooi, maar een met een 32-draw. Barcelona heeft een 56-draw.
Reply
Maar de grootte van de draw klopt ook, want er staan wel gewoon 56 spelers in...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar het puntenkolommetje niet, dat zie je ook aan de bovenkant. De kolom in de draw waar de winnaar (Nadal) ik komt te staan, heeft geen punten bovenaan maar ook geen vakje.
Reply


Forum Jump: