The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Jeroen Verhoeven - DE held!
Dus jij kijkt dit soort filmpjes in jouw vrije tijd Icon_question :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Quote:De fax kwam met enige vertraging binnen, maar inmiddels is ook FC Volendam officieel op de hoogte gebracht van het onderzoek dat de KNVB is gestart naar aanleiding van de kritische uitspraken van Jack Tuyp aan het adres van scheidsrechter Björn Kuipers.

Tuyp beschuldigde Kuipers - die Volendam in de halve bekerfinale tegen Heerenveen (0-2) verzuimde een strafschop te geven - in De Telegraaf van partijdigheid. Volgens de Volendam-spits 'leek het wel of Kuipers de opdracht had gekregen om de grote club door te laten gaan naar de finale'. Die opmerking schoot de KNVB in het verkeerde keelgat, waardoor de voetbalbond een vooronderzoek startte. De KNVB verstuurde vrijdag een fax naar Volendam, maar die is volgens manager Peter Wijker niet aangekomen. ,,Daarom vonden wij het dit weekend zo vreemd dat het bericht over het vooronderzoek wél in De Telegraaf stond, maar dat wij nog van niets wisten. De KNVB heeft de fax op maandagochtend opnieuw gestuurd, we hebben de zaak nu in behandeling.''

Tuyp heeft tot dinsdag de tijd om op zijn eerder gemaakt uitspraken te reageren. Volgens Volendam-manager Peter Wijker reageerde de spits uit teleurstelling en emotie. ,,Hoe vaak krijg je als FC Volendam de kans om de bekerfinale te bereiken? Als ons dan vlak voor rust een strafschop én een rode kaart wordt ontnomen, dan is het begrijpelijk dat een speler na afloop emotioneel reageert. Het was zeker niet Jacks bedoeling om de scheidsrechter in een kwaad daglicht te stellen.''

De spits van FC Volendam riskeert een boete of een schorsing. Vooral dat laatste zou de club slecht uitkomen in de strijd tegen degradatie. Trainer Frans Adelaar kan komende zondag in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen ook al geen beroep doen op Yannick de Wit en Paul de Lange. Beide spelers zijn voor één duel geschorst.


Volendam moet zeker degraderen :roll:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
ik vind t ook triest om daar een vooronderzoek voor te beginnen, maar het is ook triest om dan te concluderen dat Volendam zeker moet degraderen. an me niet eerder heugen dat Volendam een soort van berisping heeft gehad.
Volgens Atteveld moet Ado degraderen, of is t in ieder geval wel heel toevallig dat alle scheidsrechterlijke dwalingen toevallig in t nadeel van Ado zijn. Zo heeft elke club wel een reden om te denken dat ze benadeeld worden... Behalve Ajax natuurlijk
The great old Ludwig von...
Reply
Die maffe coach van Roda roept ook al weken dat zij moeten degraderen van de KNVB. Undecided
Reply
weet je wat ik ook niet snap: in het bericht staat dat het bij de knbv in het verkeerde keelgat is geschoten en dat ze daarom een onderzoek starten. maar ze gaan toch altijd zo prat op die onafhankelijkheid van de aanklager? istie nou onafhankelijk of niet?

het zal wel weer een fout zijn in de berichtgeving van de telegraf, maar dat moet bakke maar uitzoeken. :razz:
Reply
en deze onzin is ook weer voorbij

Quote: VOLENDAM -

Jack Tuyp wordt niet gestraft voor zijn kritische uitspraken over scheidsrechter Björn Kuipers. De tuchtcommissie van de KNVB heeft de zaak tegen de Volendam-spits geseponeerd.

Tuyp liet zich na de verloren bekerwedstrijd tegen Heerenveen (0-2) negatief uit over Kuipers, die verzuimde om Volendam een strafschop te geven. "Het leek wel of hij de opdracht had gekregen om de grote club door te laten gaan naar de finale", sprak de aanvaller een de dag na de wedstrijd in De Telegraaf.

De KNVB stelde vervolgens een onderzoek in, maar besloot niet over te gaan tot een schorsing of een geldstraf. Tuyp, die dinsdag een verweerschrift naar de voetbalbond stuurde, kan zondag dus gewoon meedoen in de belangrijke thuiswedstrijd tegen FC Groningen.

De Volendammer liet in een reactie weten 'enorm opgelucht' te zijn dat de affaire nu achter de rug is.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Wederom een nominatie voor die topkeeper:

http://www.vi.nl/web/show/id=387173/langid=43
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Quote:Vanaf 6 mei 2009 is de website van Jeroen Verhoeven, doelman van FC Volendam, te bezoeken via http://www.jeroenverhoeven.com. De website is nog volop in ontwikkeling, maar een kijkje nemen is zeer de moeite waard. Op de website is veel informatie over de keeper te vinden. Onder andere kan men nieuwsberichten en zijn biografie lezen, maar er kunnen ook clinics en keeperstrainingen aangevraagd worden. De sponsor van Jeroen Verhoeven heeft een prijsvraag uitgeschreven, speciaal voor het online komen van de website. De website is een zeer nuttig middel om in contact te komen met Jeroen Verhoeven. Naast zijn beroep als keeper van FC Volendam, ontwerpt hij zelf ook websites voor organisaties. Daarvoor geldt ook: voor meer informatie, even de website bezoeken.
\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Verhoeven heeft dit jaar wel echt naam gemaakt in het Nederlandse voetbal. Zijn 7 vette jaren zijn nu waarschijnlijk aangebroken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Met zo veel kleurrijke spelers mag FC Volendam gewoon niet degraderen:

http://www.depers.nl/video/314739/Melvin...l-wel.html
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Zondag gaat jullie held het helaas niet bolwerken. Graafschap zal zich veilig spelen met een beetje hulp van Vitesse :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tabee Jeroen, we zullen je katachtige reddingen en aanwezigheid volgend jaar missen in de eredivisie.

[Image: 008.jpg]
Mijn gras is groener
Reply
Onze held heeft vandaag weer zijn best gedaan, maar het mocht allemaal niet baten. Heel jammer.

Ik denk dat het wel gepast is om nu te vragen om een slotje.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Quote:Verhoeven: 'Ik weet niets van interesse VVV'
Door Maarten Dekkers
Vrijdag, 22 mei 2009, 15:50

Jeroen Verhoeven weet niets van de interesse van VVV-Venlo. De promovendus wordt in verband gebracht met de doelman van FC Volendam. "Ik zit momenteel op de camping in Noordwijk te frituren en wordt door iedereen gebeld. Maar ik weet van niets. Mijn contract loopt nog een jaar door, dus in principe blijf ik bij Volendam", laat hij weten aan RTV Noord-Holland.

Naast Verhoeven wordt ook Dennis Gentenaar in verband gebracht met VVV. De huidige nummer drie van Ajax heeft eerder tegenover ELF Voetbal laten weten open te staan voor alle clubs. Naar verluidt aast ook Feyenoord op de ervaren goalie, die voor zijn verblijf bij Ajax actief was voor Borussia Dortmund en NEC.

Dat zou natuurlijk echt niet koel zijn! :cry: :cry: :cry: :cry:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Quote:Verhoeven: 'Ik weet niets van interesse VVV'
Door Maarten Dekkers
Vrijdag, 22 mei 2009, 15:50

Jeroen Verhoeven weet niets van de interesse van VVV-Venlo. De promovendus wordt in verband gebracht met de doelman van FC Volendam. "Ik zit momenteel op de camping in Noordwijk te frituren en wordt door iedereen gebeld.

:lol:
Reply
Undecided

Quote:'Volendam-keeper Verhoeven in belangstelling Ajax'
Uitgegeven: 6 juli 2009 07:12
Laatst gewijzigd: 6 juli 2009 08:27

AMSTERDAM - Voor Jeroen Verhoeven gaat de degradatie naar de Jupiler League mogelijk toch niet door. De keeper van Volendam heeft de mogelijkheid om terug te keren naar Ajax.

Verhoeven (29) is in Amsterdam opgeleid en kan de plek van Dennis Gentenaar overnemen, die naar VVV vertrok.

Volgens het AD is Verhoeven de geroutineerde keeper die bij Ajax als derde doelman achter Maarten Stekelenburg en Kenneth Vermeer kan fungeren.




Sinouh

Telesport meldt echter dat Khalid Sinouh de beoogde derde keeper kan worden. De voormalige sluitpost van AZ kent Martin Jol van zijn periode bij RKC en HSV.

De transfervrije Sinouh zou volgens de krant wel open staan voor de Amsterdammers.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Terecht!!! Vermeer en Stekelenburg zullen op moeten passen!!!!
Verhoeven in Oranje!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Vermeer en Stekelenburg zullen op moeten passen!!!!

Inderdaad. Lijkt me geen pretje als die vetklep op je tenen gaat staan tijdens een training ofzo.
Reply
Is dat dus die grote aankoop waar Jol het over gehad heeft?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Is dat dus die grote aankoop waar Jol het over gehad heeft?

We hadden hier op het forum allang moeten aanvoelen dat met een grote aankoop alleen Verhoeven bedoeld kon worden. :8:
Reply
Als Vitesse het over een "hoogvlieger" heeft kopen ze een roofvogel, heeft Ajax het over een "grote aankoop" dan komt Verhoeven.............De "topper" die AZ nog wil halen laat zich dus wel raden...............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:De "topper" die AZ nog wil halen laat zich dus wel raden...............

Rick Hoogendorp!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Gordon in de spits bij AZ. =D>
Reply
Eerste bod van Ajax is afgewezen door Volendam. Zullen ze 'm nu wel vragen of ie een vertrek wil forceren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Eerste bod van Ajax is afgewezen door Volendam. Zullen ze 'm nu wel vragen of ie een vertrek wil forceren.

zouden ze een prijs per kilo hebben?
Reply
Het ligt er misschien dik bovenop, maar het verbaast me niets dat ze Ajax ZWAAR in de buidel laten tasten :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:
centre court Wrote:Eerste bod van Ajax is afgewezen door Volendam. Zullen ze 'm nu wel vragen of ie een vertrek wil forceren.

zouden ze een prijs per kilo hebben?

[Image: Bep%20Nooij%20sr.%20als%20Kniertje%20in%...0Zegen.jpg]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Wat ik me wel afvraag: heeft Ajax in die befaamde jeugdopleiding echt niet een keepertje rondlopen dat goed genoeg is om als 3e keus te kunnen fungeren? :-k
Reply
Treesong Wrote:Het ligt er misschien dik bovenop, maar het verbaast me niets dat ze Ajax ZWAAR in de buidel laten tasten :-k

Verhoeven zal voor de BREEDTE gehaald worden, dus om daar ENORM VEEL geld voor neer te tellen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
jawel hoor, maar Ajax heeft als derde doelman traditioneel een oudere ervarenere keeper.
Zo'n jeugdspeler als derde doelman opstellen, lijkt mij ook niet verstandig. Gewoon volledig focussen op eigen team en ervaring opdoen
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: