The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Rome 2009
mindlight Wrote:Tsja, maar dan vind ik het raar dat ze zo lang zijn doorgegaan. Dan stop je niet op 30-30. Ik denk iets van kapotte lampen ofzo.
Klopt...maar denk dat Ferrer is blijven zeuren
Reply
Dat is pure speculatie. Waarom zou dat perse Ferrer moeten zijn? En dan ook nog de partij Step-Serra.
Reply
Tipsa :-({|=
Reply
Heerlijk Volandri =D>
Reply
Eigenlijk moet Ferrer gewoon winnen natuurlijk, maar ik zou het niet erg vinden als ie zou verliezen want dat zou mijn gelijk bewijzen dat Ferrer van heel veel gasten kan verliezen en dus vorige week totaal geen must-pick was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima niveau hoor, bij Fognini-Volandri. Fognini mag alleen wel iets meer 1e services slaan dan 21% #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fognini domineert, maar vergeet het vaak af te maken. Nu weer op 0-30, zeker punt en toch 15-30 Icon_evil
Reply
Ik vind Fognini wel domineren, maar hij stapt steeds niet in, en Volandri heeft al wat prachtige winners geslagen.
Reply
*2-1 Albert
Reply
Pfff, weer 2 bps gemist, en die had ie best kunnen maken...
Reply
Zeker, maar dat dropshot van Volandri was erg mooi.
Reply
Ik vind Fognini drama maar zie niet alle punten....
Reply
Hmm, het niveau zakt zienderogen...
Reply
Volandri geeft Fognini iig kansen zat met die DF elke keer. Er is nog geen betere speler aan te wijzen tot zover.
Reply
Haha Pipo is terug
Reply
Volandri serveert iig nog 75% 1e service. En dit was idd een hele slechte game

Nu 1e services Fabio.
Reply
Prima game Pipo =D>
Reply
En weer maar 1 1e service. Maar dit was idd een goede game van Pipo. Al zakt het niveau van Fognini wel flink...
Reply
Djoko terug..jammer
Reply
En gelijk nog een goede game, dit lijkt ergens op =D>
Reply
Game Djokovic is dus Djoko Djokovic in het Italiaans? :lol:
Reply
Trouwens wel Djoko-Montanes en geen Tsonga-Gasquet :roll:
Reply
En de set naar Almagro, uitstekend Nico
Reply
Ad Wim Wrote:Trouwens wel Djoko-Montanes en geen Tsonga-Gasquet :roll:

Ja ik vind dat ook bijzonder vreemd. Murray ook al niet. Net als dat het raar is dat Djoko vrijwel bij ieder toernooi een "nadeelbehandeling" lijkt te krijgen, waar Nadal en Federer altijd in het voordeel zijn
Reply
Murray is ook 2e ronde. Ik vind het gek dat ze een 2e ronde spelen en geen 1e ronde. Dus dat Tsonga morgen twee wedstrijden moet spelen.
Reply
Hup Djoko =D>

Hup Volandri =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Murray is ook 2e ronde. Ik vind het gek dat ze een 2e ronde spelen en geen 1e ronde. Dus dat Tsonga morgen twee wedstrijden moet spelen.

Ohh ja dat is idd zo, dat had ik nog niet eens gezien. Gasquet kan er dan morgen mooi af tegen Nico Icon_twisted
Reply
Haggie Wrote:Hup Djoko =D>

Hup Volandri =D>

Hup Haggie \Big Grin/
Reply
Haggie Wrote:Hup Djoko =D>

Hup Volandri =D>
=;
Reply
Pff, vervelend gelukje...
Reply

Forum Jump: