The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Kezmania Wrote:
Quote:Jason Culina voor vier jaar naar PSV

30/9/2005 13:17

Jason Culina is PSV'er. Dat maakte FC Twenten en PSV vrijdagmiddag bekend. Het enige wat een overgang van de middenvelder nog in de weg kan staan, is een medische keuring.
Als die keuring goed verloopt, dan zet Culina zijn handtekening onder een vierjarig contract bij de regerend landskampioen. 'Waarom PSV? PSV is de grootste club van Nederland', legde hij op de Herdgang uit aan VI.nl.

Vrijdagochtend werkten FC Twente en PSV de laatste details van de transfer van de 25-jarige speler uit. Bij de club uit Enschede stond Culina nog tot het einde van dit seizoen onder contract. Hoeveel de Tukkers ontvangen voor de Australische middenvelder, is niet bekend. De tienvoudig international was bezig aan zijn tweede seizoen bij FC Twente.

Komende zondag hoopt Culina al zijn debuut te kunnen maken als PSV'er. De Eindhovenaren moeten op bezoek bij SC Heerenveen. In Europees verband zal hij pas na de winterstop voor de ploeg van Hiddink in actie mogen komen.

Voor de 25-jarige speler is PSV de zesde club in zijn loopbaan. Hij stond jarenlang bij Ajax onder contract, dat hem onder meer verhuurde aan De Graafschap.

Naast PSV waren ook AZ, Feyenoord en Borussia Mönchengladbach geïnteresseerd in Culina. AZ zou zelfs een ruil met Adil Ramzi hebben voorgesteld.

Toch opmerkelijk voor een ex-ajacied. Zeggen dat PSV de grootste club is van Nederland.

Je, tuurlijk. Wat moet ie anders zeggen.

Journalist: "En, Jason, tevreden met je keuze voor PSV?"
Culina: "Ja, absoluut. PSV is dan wel een hoerenclub in een kloteprovincie met kinderverkrachters in het bestuur, terwijl Ajax echt wel de grootste club van Nederland is, maar jah, hier bij PSV kan ik lekker bij mijn trainer en bondscoach in zijn hol kruipen....."
:roll:
Reply
Mukkus Wrote:
Kezmania Wrote:
Quote:Jason Culina voor vier jaar naar PSV

30/9/2005 13:17

Jason Culina is PSV'er. Dat maakte FC Twenten en PSV vrijdagmiddag bekend. Het enige wat een overgang van de middenvelder nog in de weg kan staan, is een medische keuring.
Als die keuring goed verloopt, dan zet Culina zijn handtekening onder een vierjarig contract bij de regerend landskampioen. 'Waarom PSV? PSV is de grootste club van Nederland', legde hij op de Herdgang uit aan VI.nl.

Vrijdagochtend werkten FC Twente en PSV de laatste details van de transfer van de 25-jarige speler uit. Bij de club uit Enschede stond Culina nog tot het einde van dit seizoen onder contract. Hoeveel de Tukkers ontvangen voor de Australische middenvelder, is niet bekend. De tienvoudig international was bezig aan zijn tweede seizoen bij FC Twente.

Komende zondag hoopt Culina al zijn debuut te kunnen maken als PSV'er. De Eindhovenaren moeten op bezoek bij SC Heerenveen. In Europees verband zal hij pas na de winterstop voor de ploeg van Hiddink in actie mogen komen.

Voor de 25-jarige speler is PSV de zesde club in zijn loopbaan. Hij stond jarenlang bij Ajax onder contract, dat hem onder meer verhuurde aan De Graafschap.

Naast PSV waren ook AZ, Feyenoord en Borussia Mönchengladbach geïnteresseerd in Culina. AZ zou zelfs een ruil met Adil Ramzi hebben voorgesteld.

Toch opmerkelijk voor een ex-ajacied. Zeggen dat PSV de grootste club is van Nederland.

Je, tuurlijk. Wat moet ie anders zeggen.

Journalist: "En, Jason, tevreden met je keuze voor PSV?"
Culina: "Ja, absoluut. PSV is dan wel een hoerenclub in een kloteprovincie met kinderverkrachters in het bestuur, terwijl Ajax echt wel de grootste club van Nederland is, maar jah, hier bij PSV kan ik lekker bij mijn trainer en bondscoach in zijn hol kruipen....."
:roll:

Pff ze vroegen vast niet: Vind je PSV de grootste club van Nederland...
Reply
Kezmania Wrote:Jason Culina voor vier jaar naar PSV

Die heb ik! :roll:

Hopen dattie niet door de medische keuring komt oid... Icon_evil
Reply
Kezmania Wrote:
Mukkus Wrote:
Kezmania Wrote:
Quote:Jason Culina voor vier jaar naar PSV

30/9/2005 13:17

Jason Culina is PSV'er. Dat maakte FC Twenten en PSV vrijdagmiddag bekend. Het enige wat een overgang van de middenvelder nog in de weg kan staan, is een medische keuring.
Als die keuring goed verloopt, dan zet Culina zijn handtekening onder een vierjarig contract bij de regerend landskampioen. 'Waarom PSV? PSV is de grootste club van Nederland', legde hij op de Herdgang uit aan VI.nl.

Vrijdagochtend werkten FC Twente en PSV de laatste details van de transfer van de 25-jarige speler uit. Bij de club uit Enschede stond Culina nog tot het einde van dit seizoen onder contract. Hoeveel de Tukkers ontvangen voor de Australische middenvelder, is niet bekend. De tienvoudig international was bezig aan zijn tweede seizoen bij FC Twente.

Komende zondag hoopt Culina al zijn debuut te kunnen maken als PSV'er. De Eindhovenaren moeten op bezoek bij SC Heerenveen. In Europees verband zal hij pas na de winterstop voor de ploeg van Hiddink in actie mogen komen.

Voor de 25-jarige speler is PSV de zesde club in zijn loopbaan. Hij stond jarenlang bij Ajax onder contract, dat hem onder meer verhuurde aan De Graafschap.

Naast PSV waren ook AZ, Feyenoord en Borussia Mönchengladbach geïnteresseerd in Culina. AZ zou zelfs een ruil met Adil Ramzi hebben voorgesteld.

Toch opmerkelijk voor een ex-ajacied. Zeggen dat PSV de grootste club is van Nederland.

Je, tuurlijk. Wat moet ie anders zeggen.

Journalist: "En, Jason, tevreden met je keuze voor PSV?"
Culina: "Ja, absoluut. PSV is dan wel een hoerenclub in een kloteprovincie met kinderverkrachters in het bestuur, terwijl Ajax echt wel de grootste club van Nederland is, maar jah, hier bij PSV kan ik lekker bij mijn trainer en bondscoach in zijn hol kruipen....."
:roll:

Pff ze vroegen vast niet: Vind je PSV de grootste club van Nederland...

Heb je nou nog niet door, dat die voetballers een standaard verhaaltje afratelen? Hij zal ook wel iets gezegd hebben dat het stadion bij PSV altijd uitverkocht is en gesteund door fanatieke supporters.....
Reply
PSV.............de grootste kapitalistenclub. =D>
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Mukkus Wrote:Heb je nou nog niet door, dat die voetballers een standaard verhaaltje afratelen? Hij zal ook wel iets gezegd hebben dat het stadion bij PSV altijd uitverkocht is en gesteund door fanatieke supporters.....


Ja Mukkus elke voetballer draait een standaard verhaaltje af dat hij blij is met zijn nieuwe club. Maar ik heb nog geen enkele ex-jood of ex-feyenoorder horen zeggen dat hij PSV de grootste club van Nederland vind. Ik vind dat gewoon raar. Hij heeft een tijdje bij Ajax in de jeugd gespeeld, dus hij moet toch een bepaald gevoel bij de club hebben.

Waarschijnlijk is hij heel rancuneus, en wil hij nu het ongelijk van de heren in Amsterdam bewijzen, anders zeg je zoiets niet. En daar doel ik dus op.

FC Petr Wrote:PSV.............de grootste kapitalistenclub. =D>

Dat is Vitesse..een hoop praatjes met keizer Karel, een hoop luchtkastelen, maar toen het mis ging mocht de provincie er voor opdraaien.
Reply
Het ga je goed Jason! :cry: =D>
Reply
Kezmania Wrote:
FC Petr Wrote:PSV.............de grootste kapitalistenclub. =D>

Dat is Vitesse..een hoop praatjes met keizer Karel, een hoop luchtkastelen, maar toen het mis ging mocht de provincie er voor opdraaien.

Neeeeee Kezmania, zo zit het niet!! Wij weten allemaal niet het echt zat met Kareltje A en de schulden...

Wij begrijpen dat allemaal niet, dat begrijpen ze alleen in Arnhem :roll:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Kezmania Wrote:
Mukkus Wrote:Heb je nou nog niet door, dat die voetballers een standaard verhaaltje afratelen? Hij zal ook wel iets gezegd hebben dat het stadion bij PSV altijd uitverkocht is en gesteund door fanatieke supporters.....


Ja Mukkus elke voetballer draait een standaard verhaaltje af dat hij blij is met zijn nieuwe club. Maar ik heb nog geen enkele ex-jood of ex-feyenoorder horen zeggen dat hij PSV de grootste club van Nederland vind. Ik vind dat gewoon raar. Hij heeft een tijdje bij Ajax in de jeugd gespeeld, dus hij moet toch een bepaald gevoel bij de club hebben.

Waarschijnlijk is hij heel rancuneus, en wil hij nu het ongelijk van de heren in Amsterdam bewijzen, anders zeg je zoiets niet. En daar doel ik dus op.

FC Petr Wrote:PSV.............de grootste kapitalistenclub. =D>

Dat is Vitesse..een hoop praatjes met keizer Karel, een hoop luchtkastelen, maar toen het mis ging mocht de provincie er voor opdraaien.

Hij heeft niet in de jeugd van Ajax gespeeld. Hij kwam op zijn 19e naar Nederland en heeft 2 a 3 jaar in Jong Ajax gespeeld, bij de senioren dus. Toen hij het niet kon maken en de sprong naar de A-selectie niet kon maken, is hij eerst verhuurd en het daarna een stapje lager bij Twente gaan proberen. Daar heeft hij zich goed ontwikkeld, met als resultaat een transfer naar de lampen.
Reply
Kezmania Wrote:Maar ik heb nog geen enkele ex-jood of ex-feyenoorder horen zeggen dat hij PSV de grootste club van Nederland vind. Ik vind dat gewoon raar.

het is ook raar. psvee is namelijk niet de grootste club van nederland.
Reply
Kezmania Wrote:
Mukkus Wrote:Heb je nou nog niet door, dat die voetballers een standaard verhaaltje afratelen? Hij zal ook wel iets gezegd hebben dat het stadion bij PSV altijd uitverkocht is en gesteund door fanatieke supporters.....


Ja Mukkus elke voetballer draait een standaard verhaaltje af dat hij blij is met zijn nieuwe club. Maar ik heb nog geen enkele ex-jood of ex-feyenoorder horen zeggen dat hij PSV de grootste club van Nederland vind. Ik vind dat gewoon raar. Hij heeft een tijdje bij Ajax in de jeugd gespeeld, dus hij moet toch een bepaald gevoel bij de club hebben.

Waarschijnlijk is hij heel rancuneus, en wil hij nu het ongelijk van de heren in Amsterdam bewijzen, anders zeg je zoiets niet. En daar doel ik dus op.

FC Petr Wrote:PSV.............de grootste kapitalistenclub. =D>

Dat is Vitesse..een hoop praatjes met keizer Karel, een hoop luchtkastelen, maar toen het mis ging mocht de provincie er voor opdraaien.

PSV...........de grootste kapitalistenclub =D> en als toegevoegde waarde blablablabla........ van Kletsmania.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Maar ik heb nog geen enkele ex-jood of ex-feyenoorder horen zeggen dat hij PSV de grootste club van Nederland vind. Ik vind dat gewoon raar.

het is ook raar. psvee is namelijk niet de grootste club van nederland.

Wel in daden de laatste 10 jaar :8:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Maar ik heb nog geen enkele ex-jood of ex-feyenoorder horen zeggen dat hij PSV de grootste club van Nederland vind. Ik vind dat gewoon raar.

het is ook raar. psvee is namelijk niet de grootste club van nederland.

Wel in daden de laatste 10 jaar :8:

Ehm, nationaal misschien. Internationaal zeker niet.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Heeft iemand zin om UEFA-coefficientpunten te tellen? =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Heeft iemand zin om UEFA-coefficientpunten te tellen? =D>

Precies, zowel nationaal als internationaal is PSV de laatste 10 jaar het meest succesvol...
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
over de laatste tien jaar?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
RR Wrote:
Bredanaar Wrote:Heeft iemand zin om UEFA-coefficientpunten te tellen? =D>

Precies, zowel nationaal als internationaal is PSV de laatste 10 jaar het meest succesvol...

Ehm, dat zij de afgelopen 10 jaar nationaal succesvol zijn geweest heeft hen elke keer gratis CL-voetbal opgeleverd met elke keer 2 a 4 potjes tegen relatief makkelijke tegenstanders, maar dat noem ik niet succesvol. Ze hebben in die 10 jaar welgeteld 1 keer de 2e ronde gehaald van de CL (en dan ook meteen de halve finale) en 1 keer de kwartfinale van de UEFA-cup. Goh, wat succesvol. Terwijl zowel Ajax als Feyenoord in ieder geval een beker hebben gewonnen sinds het seizoen 94/95 . Als we kijken naar de prijzenkast lijken deze twee clubs toch iets succesvoller.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
enajax nog een finale jaar daarna, en een kwartfinale in 2002 als ik me niet vergis
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:enajax nog een finale jaar daarna, en een kwartfinale in 2002 als ik me niet vergis
Idd, maar het was trouwens in 2003.
PSV heeft vorig jaar halve finale CL gehaald, en twee (?) jaar geleden kwartfinale UEFA-cup.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Bredanaar Wrote:Wel in daden de laatste 10 jaar :8:

klopt, des te wranger is het dat psvee niet de grootste club is (bij lange na niet). :razz:
Reply
waf Wrote:klopt, des te wranger is het dat psvee niet de grootste club is (bij lange na niet). :razz:

Wat mij betreft toch liever de beste prestaties en niet de grootste club zijn, dan andersom...
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
Nigel de Jong ontevreden bij Ajax...
http://www.at5.nl/teletekst.asp?page=114

Zal hij de eerste zijn die gaat vertrekken? Ik dacht dat hij om persoonlijke redenen niet speelde de laatste tijd.

Misschien dan toch HSV...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Nigel de Jong ontevreden bij Ajax...
http://www.at5.nl/teletekst.asp?page=114

Zal hij de eerste zijn die gaat vertrekken? Ik dacht dat hij om persoonlijke redenen niet speelde de laatste tijd.

Misschien dan toch HSV...
Ik hoop dat hij bijtekent, ik blijf het een goede en leuke speler vinden.
Bovendien is ie anders in de zomer gratis.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Hij is één van de betere spelers van Ajax, zou enorm stom zijn om zo'n gast te laten vertrekken. #-o
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
'PSV raakt Alex in winterstop kwijt aan Milan'

3/10/2005 21:43

EXCLUSIEF - PSV moet in de winterstop waarschijnlijk afscheid nemen van Alex. De Eindhovenaren hebben tegen die tijd geen eigendomsrechten meer op de Braziliaanse verdediger en de investeringsmaatschappij die hem bezit, wil hem graag van de hand doen.

AC Milan heeft zich al gemeld voor de ijzersterke voorstopper en doet in de winterstop een officieel bod. De Italiaanse club heeft in Paolo Maldini, Jaap Stam en Alessandro Nesta drie uitstekende centrale verdedigers maar alle drie zijn inmiddels redelijk op leeftijd. Alex (23) zou een aantrekkelijke optie zijn.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ach, als Alex vertrek zullen ze daar in Eindhoven niet van wakker liggen........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
als de jong dan ook maar weggaat bij ajaks dan heft dat elkaar een beetje op....
Bangkok resident.
Reply
Babel speelt liever als centrumspits
Pieter Ooms | 04-10-2005 09:32:42

Ryan Babel heeft tegenover De Volkskrant verklaard zich niet gelukkig te voelen bij Ajax op de linksbuitenpositie. De 18-jarige international hoopt in de toekomst centraal in de aanval te worden opgesteld.

“Ik vind het moeilijk om aan de buitenkant tot mijn recht te komen, want dat is gewoon mijn positie niet. Ik ben centrumspits, dat ben ik van jongs af aan geweest. Maar ik krijg steeds van de zijkant te horen dat ik het breed moet houden, terwijl ik op die manier geen gevaar voor de goal kan stichten,” aldus Babel in De Volkskrant.

"Tegenstanders kennen mijn sterke punt - naar binnen kappen en met rechts uithalen - nu ook wel. Daar is het hele gevaar nu wel uit, want ze dekken gewoon de binnenkant af,” vervolgt de tweevoudige international.

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.voetbalzone.nl">http://www.voetbalzone.nl</a><!-- w -->

Erg logisch, Ajax heeft op dit moment (net als in het begin van het seizoen) gewoon 5 centrumspitsen. Veel rechts- en linksbuitens heeft Ajax niet. Rosales en Mitea zijn de enige échte twee. Boukhari wordt nu vaak als linkermiddenvelder opgesteld. De Mul is verhuurd, net als De Ridder.
Handig, handig.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Bocaloca Wrote:'PSV raakt Alex in winterstop kwijt aan Milan'

3/10/2005 21:43

EXCLUSIEF - PSV moet in de winterstop waarschijnlijk afscheid nemen van Alex. De Eindhovenaren hebben tegen die tijd geen eigendomsrechten meer op de Braziliaanse verdediger en de investeringsmaatschappij die hem bezit, wil hem graag van de hand doen.

AC Milan heeft zich al gemeld voor de ijzersterke voorstopper en doet in de winterstop een officieel bod. De Italiaanse club heeft in Paolo Maldini, Jaap Stam en Alessandro Nesta drie uitstekende centrale verdedigers maar alle drie zijn inmiddels redelijk op leeftijd. Alex (23) zou een aantrekkelijke optie zijn.


Als ze dan maar niet Maestro bij ons weghalen :oops:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Michael Dingsdag in beeld bij PSV

Michael Dingsdag van Vitesse staat in de belangstelling van PSV. Op het lijstje met eventuele kandidaten om de linkerkant van de verdediging te versterken prijkt de naam van Dingsdag. Hiddink rekent niet meer op Filipovic. Volgens Duitse media wordt de de 22-jarige verdediger eveneens nadrukkelijk gevolgd door Borussia Mönchengladbach.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply


Forum Jump: