29-04-2009, 04:07 PM
Melzer is natuurlijk wel koning in het weggeven van partijen. Dat Benneteau daar niet toe in staat is, viel te verwachten, maar Davy zal dit nog wel rechtzetten.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Rome 2009
|
29-04-2009, 04:07 PM
Melzer is natuurlijk wel koning in het weggeven van partijen. Dat Benneteau daar niet toe in staat is, viel te verwachten, maar Davy zal dit nog wel rechtzetten.
29-04-2009, 04:09 PM
Er van uitgaande dat Ferrer een game of 15 nodig heeft vandaag voor PHM en daarna nog eens 18 voor Zverev mag dat geen probleem zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
29-04-2009, 04:09 PM
_Tampie Wrote:Heeft Ferrer straks nog genoeg energie om Zverev even aan de zegekar te binden? Die moet vandaag nl. gespeeld worden.Ik hoop het niet!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
29-04-2009, 04:14 PM
voor davy geldt hetzelfde als voor murray, hij is gekozen maar hij is nu mss de enige die gonzo van 360 punten af kan houden.
29-04-2009, 04:15 PM
centre court Wrote:voor davy geldt hetzelfde als voor murray, hij is gekozen maar hij is nu mss de enige die gonzo van 360 punten af kan houden. Dus: Hup Melzer!
29-04-2009, 04:16 PM
Dan nog heb ik liever gewoon zoveel mogelijk meteen exit hoor. En Monaco kan Gonzo ook best hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
29-04-2009, 04:18 PM
federer begint ook alweer hopeloos slecht.
29-04-2009, 04:29 PM
Ferrer wordt gebroken.... hij zal nog wel terugbreken, maar toch.
29-04-2009, 04:29 PM
PHM breakt Ferrer :eeeek:
29-04-2009, 04:32 PM
Eigenlijk mag Ferrer er best uit. Dan kan ik met terugwerkende kracht nog mijn gelijk halen bij een aantal managers en Zverev heeft dan veel meer kans op meer punten.
29-04-2009, 04:33 PM
PHM gaat dit niet meer weggeven.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
29-04-2009, 04:33 PM
En dan wint die sukkel van een zverev natuurlijk straks van PHM.
![]()
29-04-2009, 04:38 PM
5-2 :eeeek:
29-04-2009, 04:41 PM
Ongelooflijk, waarom kies ik toch elke keer die wisselvallige gasten in de verkeerde week? Dat heeft mijns inziens niet geheel met managementkwaliteiten te maken, daar komt toch ook wel veel geluk bij kijken.
29-04-2009, 04:49 PM
Ja hoor, daar gaat Melzer weer :|
29-04-2009, 04:50 PM
Ad Wim Wrote:Ongelooflijk, waarom kies ik toch elke keer die wisselvallige gasten in de verkeerde week? Dat heeft mijns inziens niet geheel met managementkwaliteiten te maken, daar komt toch ook wel veel geluk bij kijken. Ad, je bent duidelijk niet voor het geluk geboren.
29-04-2009, 04:50 PM
hahahahahahahahahaha.. Meer kan ik op dit moment niet uitbrengen... Hahahahahahahahahaha
He i’m back, koploper FTM 2018!
29-04-2009, 04:51 PM
_Tampie Wrote:Vroeger dacht ik dat altijd wel, maar de laatste jaren wordt dat steeds minder...Ad Wim Wrote:Ongelooflijk, waarom kies ik toch elke keer die wisselvallige gasten in de verkeerde week? Dat heeft mijns inziens niet geheel met managementkwaliteiten te maken, daar komt toch ook wel veel geluk bij kijken.
29-04-2009, 04:52 PM
Melzer
![]() Toch nog een succesje vandaag voor mijn team!
29-04-2009, 04:52 PM
WTF, vamos! Wat een koning, die Melzer!
![]()
29-04-2009, 04:57 PM
En wederom vallen de alternatieven voor Nadal als rijpe appelen. Nu maar hopen dat Nadal gewoon fit blijft, dan doe ik eindelijk weer eens goede zaken.
29-04-2009, 05:00 PM
stepanek al voor de partij geserveerd en al 5 mp gemist...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
29-04-2009, 05:05 PM
Verdasco verliest een set van Fish
![]()
29-04-2009, 05:17 PM
Ad Wim Wrote:En wederom vallen de alternatieven voor Nadal als rijpe appelen. Nu maar hopen dat Nadal gewoon fit blijft, dan doe ik eindelijk weer eens goede zaken. Als deze lijn zich doorzet verliest Wawrinka nog even van Youzhny. Gezien de ontwikkelingen blijft als enige juiste keuze naast Nadal voorlopig Monaco en Gonzalez over (en natuurlijk Crivoi), de rest is op voorhand een slechte keuze of laat het afweten. Fognini, Zverev en Youzhny twijfelgevallen.
29-04-2009, 05:20 PM
Wat een dramadag ](*,)
29-04-2009, 05:21 PM
_Tampie Wrote:Vergeet Djokovic niet. Als hij de finale haalt...Ad Wim Wrote:En wederom vallen de alternatieven voor Nadal als rijpe appelen. Nu maar hopen dat Nadal gewoon fit blijft, dan doe ik eindelijk weer eens goede zaken.
29-04-2009, 05:25 PM
Hup Youzhny!
29-04-2009, 05:32 PM
_Tampie Wrote:Ad Wim Wrote:En wederom vallen de alternatieven voor Nadal als rijpe appelen. Nu maar hopen dat Nadal gewoon fit blijft, dan doe ik eindelijk weer eens goede zaken. Wat is dit van onzin? Alle q die de 1e ronde gewonnen hebben zijn sowieso goede keuzes. Dus Zverev en Youzhny ook. Daar moet Gonzo toch nog een aantal rondjes voor winnen. En ik denk dat Tipsa gaat winnen van Gonzo [-o<
29-04-2009, 05:43 PM
Forza Seppi om de dag helemaal goed te maken =D>
29-04-2009, 06:06 PM
Eindelijk thuis na een tyfuszware week. Nu lekker nog even Nadal kijken voordat het zuipfestijn begint...
|
« Next Oldest | Next Newest »
|