The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Doei!
#1
Ajax-coach Marco van Basten stapt op bij Ajax. Dit is woensdag bekendgemaakt.

Het was het eerste seizoen van de oud-voetballer als hoofdtrainer van de Amsterdammers.

Zondag verloor Ajax met 4-0 bij Sparta. Na die wedstrijd werd de Ajaxbus opgewacht door boze supporters, die uitleg kregen van Van Basten.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#2
](*,)
Reply
#3
blij, maar nu wel als een speer proberen om Adriaanse binnen te halen.
Ik zou niet weten wie het anders moet of kan doen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#4
Wijs besluit, nu graag een trainer die wél begrijpelijk is in opstellingen en wisselbeleid.
Reply
#5
Even snel een shortlist:

- Co
- Rijkaard
- Klinsmann :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#6
Hij verwacht het niet beter te doen volgend jaar. Die gast komt nergens meer aan de bak zo. Undecided
Uiteraard wel jammer dat ie weg is. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#7
centre court Wrote:Hij verwacht het niet beter te doen volgend jaar. Die gast komt nergens meer aan de bak zo. Undecided Uiteraard wel jammer dat ie weg is. Icon_twisted

Die verwachting deel ik wel, er was werkelijk geen enkele progressie te zien.

Denk dat Marco het voetbal wel even voor gezien houdt en weer lekker gaat golfen. Co heeft het helemaal juist gehad met zijn "ruiter - paard" verhaal.

Marco het ga je goed! Ik herinner je zoals je was op het veld en niet langs de lijn!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#8
:-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#9
Marco di Basta!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
Mukkus Wrote:Marco di Basta!

Kennen jullie die mop van dat paard dat graag een goede ruiter wilde worden?
C. Adriaanse - Salzburg
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#11
ik vind dit echt wel raar. slap zooitje. normaal loop je toch niet zo snel weg? zo snel afscheid van elkaar nemen...:roll: zou hij bedreigd zijn of zo?
Reply
#12
Bumme Wrote:
Mukkus Wrote:Marco di Basta!

Kennen jullie die mop van dat paard dat graag een goede ruiter wilde worden?
C. Adriaanse - Salzburg

De pannenkoek is vertrokken.....ben benieuwd welk poffertje het nu weer gaat overnemen.
M. Esdé - Heerenveen
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#13
dat denk ik niet... Ik denk dat hij ook voor zichzelf gewoon hard is en zich realiseert dat hij niet gebracht heeft wat hij wilde brengen, had chiquer geweest als hij de play offs had afgemaakt, maar aan de andere kant, doel is niet behaald en als je zakelijk bent, moet je daar conclusies aan verbinden. Van mij had het niet gemoeten, maar goed, snap het wel
The great old Ludwig von...
Reply
#14
Davydoff Wrote:Even snel een shortlist:

- Co
- Rijkaard
- Klinsmann :wink:


Rijkaard is van de regen in de drup.....
Klinsmann lekker terug naart Amerika.

van Basten verwacht ik niet meer terug als trainer waar dan ook.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#15
die gaat gewoon naar AC Milaan
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#16
dus perez gaat volgend jaar weer naar Ajax Undecided
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#17
Mukkus Wrote:
Bumme Wrote:
Mukkus Wrote:Marco di Basta!

Kennen jullie die mop van dat paard dat graag een goede ruiter wilde worden?
C. Adriaanse - Salzburg

De pannenkoek is vertrokken.....ben benieuwd welk poffertje het nu weer gaat overnemen.
M. Esdé - Heerenveen

Van Basten: "Als je geen eieren hebt kun je ook geen beslag maken"
G. Master - Amsterdam
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#18
gittermaster Wrote:dat denk ik niet... Ik denk dat hij ook voor zichzelf gewoon hard is en zich realiseert dat hij niet gebracht heeft wat hij wilde brengen, had chiquer geweest als hij de play offs had afgemaakt, maar aan de andere kant, doel is niet behaald en als je zakelijk bent, moet je daar conclusies aan verbinden. Van mij had het niet gemoeten, maar goed, snap het wel

Joepie! Hebben we weer play offs!!!!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#19
De drie coaches van de traditionele top drie zijn dit seizoen allemaal vertrokken. Is dat een unicum?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#20
gittermaster Wrote:dat denk ik niet... Ik denk dat hij ook voor zichzelf gewoon hard is en zich realiseert dat hij niet gebracht heeft wat hij wilde brengen, had chiquer geweest als hij de play offs had afgemaakt, maar aan de andere kant, doel is niet behaald en als je zakelijk bent, moet je daar conclusies aan verbinden. Van mij had het niet gemoeten, maar goed, snap het wel

play offs?

maar hij is net een jaar bezig. ik kan niet beoordelen wat hij tactisch of wisseltechnisch allemaal gedaan heeft, maar bij het nederlands elftal is nooit gebleken dat hij helemaal stom is. misschien wel eigenzinnig, maar hij kon het wel beredeneren.

als je je doelstellingen niet haalt wil dat niet zeggen dat je direct moet opstappen. in doelstellingen zit ook een bepaalde ambitie verweven. en als het nou heel slecht was, of als hij nou niet door een deur kon met de selectie, maar hij is 3de geworden en vooral op het end ging het slecht......

dan ga je toch voor jezelf bedenken hoe haal is ze daar uit, wat moet ik doen om te verbeteren en hoe ga ik dat overbrengen? weglopen is toch volstrekt ambitieloos en onverschillig? daarom noem ik de mogelijkheid dat hij bedreigd wordt, hoewel ik me niet kan voorstellen dat een ajakkessied zo'n icoon van de club dat kan aandoen.
Reply
#21
het zou kunnen, maar dat geloof ik niet... Inderdaad omdat hij een icoon is.
Ik vind dat Ajax niet alleen slechts derde is geworden, maar ook in de beker er vroeg uitlag, heel wisselvallig heeft gespeeld dit seizoen, slechts enkele echt goede wedstrijden. Dit na aardig wat investeringen, waar MvB zelf een grote stem in heeft gehad.
Alles bij elkaar opgeteld, mag je gerust spreken van een dramatisch seizoen.
Blijf erbij dat verkoop van Huntelaar cruciaal is geweest.

Natuurlijk kun je zeggen dat je het tweede seizoen het opnieuw gaat proberen, maar ik kan begrijpen dat hij zelf denkt; ik heb gefaald en dit is de enige optie nu.
Wat ik al zei; van mij had t niet gehoeven en ik denk ook niet dat er druk op hem is gezet van binnen uit. Ik denk echt dat het zijn eigen beslissing is geweest en die respecteer ik.
The great old Ludwig von...
Reply
#22
@ play offs, sorry niet zo in verdiept, omdat ik er vanuit ging dat we dit jaar gewoon kampioen zouden worden... :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
#23
Wie gaat hem opvolgen?

Verbeek?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#24
gittermaster Wrote:@ play offs, sorry niet zo in verdiept, omdat ik er vanuit ging dat we dit jaar gewoon kampioen zouden worden... :razz:

dit jaar kampioen? Echte Ajacieden als wij gaan er toch altijd vanuit dat we volgend jaar kampioen worden? :wink:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#25
Balthazar Wrote:Wie gaat hem opvolgen?

Verbeek?

Ik hoop Adriaanse. Denk dat die het zelf ook wel ziet zitten nu zijn plaaggeesten vertrokken zijn.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#26
dat zingen we inderdaad wel altijd in het stadion als de ajax-marsch gespeeld wordt...
Geen club die o-o-o-o-o-ons ken evena-a-a-a-aren
Rood en wit wordt kampioeoeoeoeoen.. (volgend seizoen)...
Na een jaar of 6 zou t weleens prettig zijn als we dat laatste zinnetje eens weg konden laten
The great old Ludwig von...
Reply
#27
gittermaster Wrote:het zou kunnen, maar dat geloof ik niet... Inderdaad omdat hij een icoon is.
Ik vind dat Ajax niet alleen slechts derde is geworden, maar ook in de beker er vroeg uitlag, heel wisselvallig heeft gespeeld dit seizoen, slechts enkele echt goede wedstrijden. Dit na aardig wat investeringen, waar MvB zelf een grote stem in heeft gehad.
Alles bij elkaar opgeteld, mag je gerust spreken van een dramatisch seizoen.
Blijf erbij dat verkoop van Huntelaar cruciaal is geweest.

Natuurlijk kun je zeggen dat je het tweede seizoen het opnieuw gaat proberen, maar ik kan begrijpen dat hij zelf denkt; ik heb gefaald en dit is de enige optie nu.
Wat ik al zei; van mij had t niet gehoeven en ik denk ook niet dat er druk op hem is gezet van binnen uit. Ik denk echt dat het zijn eigen beslissing is geweest en die respecteer ik.

ja respecteren doe ik het wel, maar ik vind het ambitieloos. bij het eerste spelletje stratego dat je verliest alle stenen van het bord lazeren en zeggen dat je geen zin meer hebt.

overigens noem je zelf de verkoop van huntelaars cruciaal. dat scheelt uiteraard een slok op een borrel, maar dan zou je juist zeggen dat het volgend jaar beter kan.

en voor zulke bedragen moet je huntelaars altijd verkopen. wat mij betreft geen discussie over mogelijk.
Reply
#28
Bumme Wrote:
Balthazar Wrote:Wie gaat hem opvolgen?

Verbeek?

Ik hoop Adriaanse. Denk dat die het zelf ook wel ziet zitten nu zijn plaaggeesten vertrokken zijn.

misschien mag van gaal ajakkes erbij doen van scheringa? dat is nog dichter bij dan belgie!
Reply
#29
Bumme Wrote:
gittermaster Wrote:@ play offs, sorry niet zo in verdiept, omdat ik er vanuit ging dat we dit jaar gewoon kampioen zouden worden... :razz:

dit jaar kampioen? Echte Ajacieden als wij gaan er toch altijd vanuit dat we volgend jaar kampioen worden? :wink:

een ezel stoot zich in het algemeen niet zesmaal aan dezelfde steen. :8:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#30
niet? Wat mij betreft zeker wel...
5 miljoen minder als hij een half jaar later vertrekt...
Maar reele kans op kampioenschap (Ajax stond volgens mij maar 2 punten achter toen hij vertrok) en dus CL, levert dit wel weer op.
Begrijp me niet verkeerd; ik snap echt wel dat er commerciele belangen zijn en dat die niet altijd achter de sportieve belangen komen, maar dit vond ik gewoon een foute keuze.
De vergelijking met een potje stratego is natuurlijk niet realistisch.
Ambitieloos vind ik het ook niet. Mocht je nou fantastisch gevoetbald hebben, halve finale beker bereikt, en net derde worden en dus de doelen niet gehaald hebben, zeg ik a la, maar de combinatie van alle factoren, maakt het voor mij erg begrijpelijk...
Hij is gewoon zakelijk best hard, naar zijn spelers toe, maar ook naar zichzelf toe...

Als doelen niet gehaald worden en met name het "beloofde" attractieve voetbal, is er niets mis met conclusie trekken.

Je hebt gelijk met dat het volgend jaar beter zou moeten kunnen, maar weer een jaar geen CL, speelt bij veel spelers in het koppie denk ik, daarnaast had hij volgens mij zeker niet het volste vertrouwen bij de spelers, vraag me af wie er blijft als hij ook gebleven was. Maar das koffiedik kijken, misschine valt dat allemaal wel mee.
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: