The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Estoril/Munchen/Belgrado
Thnx man
Reply
Davy 7-5 =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Top Davy en Oscar!
Reply
Kom op man. Ferrer. Het zal toch niet. Krijgt die buurs nog gelijk ook. Icon_evil
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
*5-2 hernandez
Reply
Veel makkelijker gaat Ferrer dit jaar toch niet meer aan de punten komen als deze week. Zonde dat ze dat zelf niet in zien.
Reply
Ook de break in de tweede voor zowel Davy als Oscar =D>
Reply
Davy wint. Dat is mooi.

Ferrer breakt terug maar wordt vervolgens direct weer gebroken. Net als in de eerste set.
Reply
centre court Wrote:Veel makkelijker gaat Ferrer dit jaar toch niet meer aan de punten komen als deze week. Zonde dat ze dat zelf niet in zien.
Wie is ze?

En Ferrer is gewoon een groot drama eigenlijk, muv een paar kleine uitschieters.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Davy!!! =D> Fish moet toch ook kunnen op gravel...
5-3 voor Oscar..maak het af!
Reply
Kut Hernandez, mijn belangrijkste troef uitschakelen.
Nu maar doorstoten naar toernooiwinst dan.
Reply
GSM Oscar!
Zo lekker...Ferrer 13x gekozen en Oscar nog maar 4x buiten mij!
Reply
Hernandez en Youzhny eigenlijk logische keuzes, beetje jammer dat ze floreren bij het falen van normaliter twee finalisten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
andre Wrote:Kut Hernandez, mijn belangrijkste troef uitschakelen.
Goed idee!
wel een beetje duur Andre 4800 voor 1 halve finalist...
Reply
Youzhny en nog één (dacht Martin) om 3 seconde voor 10 vervangen door Andreev.
Had om 3 sec over 10 spijt dat het niet Hernandez was die ik vervangen had, maar dat zou kunnen meevallen.
Reply
kooltje Wrote:
andre Wrote:Kut Hernandez, mijn belangrijkste troef uitschakelen.
Goed idee!
wel een beetje duur Andre 4800 voor 1 halve finalist...
155 punten met kans op meer (want ik was er van uit gegaan dat het Ferrer zou zijn).
Reply
kuiper Wrote:Kom op man. Ferrer. Het zal toch niet. Krijgt die buurs nog gelijk ook. Icon_evil

hop \Big Grin/
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kuiper Wrote:Kom op man. Ferrer. Het zal toch niet. Krijgt die buurs nog gelijk ook. Icon_evil
Nee hoor, Ferrer is gewoon slecht. Heeft niks met opladen voor Madrid te maken, dat zul je volgende week wel zien...
Reply
OMG die tering Ferrer. En let nou maar op Ad. Volgende week gewoon halve finale voor 'm hoor.
Reply
Volgende week is op gravel waar het voorheen hardcourt was?
Reply
Uhh nee andere locatie in Madrid neem ik aan. Voorheen was dit natuurlijk ook gravelweek in Hamburg trouwens.
Reply
Belangrijke potten vandaag....
Bolelli - Starace zeer belangrijk voor veel managers. Zal heel close worden verwacht ik.
Berdych - Beck Ik zie Berdych als favoriet. Beck wel beter in eigen land maar dat mag toch geen rol spelen voor Berdych.
Dabul - Karlovic...Karlo heeft een gunstig shema maar hij kan ook zomaar verliezen, dan hou ik er geen punt aan over. Ben er nog niet uit of het gunstig of ongunstig is...Een Kroaat in Servie.
Montanes Gruel...Ook belangrijk maar zie Montanes hier toch wel als grote favoriet.

Neerlands hoop De Bakker speelt een mooie wedstrijd tegen Hewitt. FTM zeg ik Hewitt, maar de Bakker die wint van Hewitt zou erg mooi zijn voor globale bekendheid.
Reply
Zeker belangrijke potten vandaag.

Ljubicic - Daniel. Koning Ivan zal deze toch gaan binnenhalen
Cipolla - Clement. Lastig, zie Clement als lichte favoriet
Greul - Montanes. Montanes favoriet, maar Greul kan natuurlijk stunten
Monaco - Serra. Monaco zal winnen, maar onbelangrijke pot
Benneteau - Brands. Benneteau heeft zijn zenuwen weer eens in bedwang weten te houden, die stoomt nu door natuurlijk.
Starace - Bolelli. Forza Potito, maar zie het somber in.
Hewitt - De Bakker. Zelfde als Kooltje, maar hup de Bakker =D>
Beck - Berdych. 50/50 pot imo. Als Berdych zijn dag heeft is Beck kansloos, anderzijds, als Berdych zijn dag niet heeft is Berdych kansloos.
Reply
ik vind alles prima wanneer dabul maar wint.. Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
Nee hoor, Ferrer is gewoon slecht. Heeft niks met opladen voor Madrid te maken, dat zul je volgende week wel zien...

waarom heb jij dan geen alternatieven in het bovenste deel van Estoril?

Of denk je dat Greul ver gaat komen? :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Greul is zeker niet kansloos tegen Montanes, speelt goed de laatste weken \Big Grin/
Reply
Bolleli moet sowieso Staraca pakken. Dat is erg belangrijk, ook als je bekijkt hoe de rest van 't schema er dan uit ziet. zitten veel punten in die wedstrijd. Verder moet Karlovic zijn eerst potje goed door komen.
Reply
Nog steeds een klote scorebord ](*,)
Reply
ze beginnen pas om 12 uur hoor :lol:

en niet vergeten te submitten :wink:

Reply
Ja maar als het nu nog niet eens geladen kan worden weet ik genoeg...
Reply

Forum Jump: