The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Estoril/Munchen/Belgrado
Nee joh, eitje voor Ivan.
Reply
Greul komt ook op stoom trouwens.
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:die bolelli Undecided

hoeveel kansen wil je hebben #-o
Nou, hoeveel kansen heeft ie gehad dan? Undecided

Klasse Potito, never in doubt tegen Bolelli natuurlijk. Onbegrijpelijk dat die Bolelli maar zo weinig gekozen is, hè :lol:

ben blij dat ik iig brands, hernandez en montanes nog heb :-({|=

wie zijn jouw troeven, Ad?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De 16x gekozen Montanes is idd een troef van jewelste Buurs =P~
Reply
mindlight Wrote:Greul komt ook op stoom trouwens.

uitspraak van het jaar!!!! =D>

staat met 2-6 1-4 achter :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
kooltje Wrote:tering...
Buurs geen geluk als hij het moet hebben ](*,)

ik hoop nooit geluk, kooltje....

dat denken mensen altijd... :|
Nee, jij denkt altijd dat je zo goed bent. Mensen denken altijd dat jij een drol bent...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
brands gaat ook nog even prutsen Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Greul komt ook op stoom trouwens.

uitspraak van het jaar!!!! =D>

staat met 2-6 1-4 achter :lol:

Wacht maar af...
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:die bolelli Undecided

hoeveel kansen wil je hebben #-o
Nou, hoeveel kansen heeft ie gehad dan? Undecided

Klasse Potito, never in doubt tegen Bolelli natuurlijk. Onbegrijpelijk dat die Bolelli maar zo weinig gekozen is, hè :lol:

ben blij dat ik iig brands, hernandez en montanes nog heb :-({|=

wie zijn jouw troeven, Ad?
Berdych, Ljubicic en Benneteau Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kuiper Wrote:
cruijff Wrote:Typ jij nou eens Ongelofelijk goed! Smile

Cruijff weet het ook altijd beter. :lol: :lol:

Haha sorry :oops:
Reply
Kom op Benne =D> =D>
Het kan nog!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
montanes op 0-30 :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
cruijff Wrote:
kuiper Wrote:
cruijff Wrote:Typ jij nou eens Ongelofelijk goed! Smile

Cruijff weet het ook altijd beter. :lol: :lol:

Haha sorry :oops:

Geeft niks. Ik ben al blij met Starace, als de hele dag zo gaat, heb ik een mooie ATV dag. \Big Grin/
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Beck gaat ook zo beginnen. Ook zoooo belangrijk!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
ATV dag en een beetje de hele dag internetten :-k :-k
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ondertussen kan ik mooi ook een beetje de administratie bijwerken en alle post doornemen. Ik heb 1x in de 2 weken een daggie vrij en dat bevalt me wel. :Big Grin
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
montanes moeiteloos naar 5-2 :-"

brands van 3-1 naar 3-5 =D>

het gaat helemaal fout vandaag :dodgy:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ivan heeft zin in een TB en laat zich terugbreaken. Greul mist een een BP of 5 en dat ziet er nu weer erg lastig uit.
Reply
Lekker daniel...voor zowel Poll als FTM.
Reply
Lkker Albert
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
pff verliest die brandts nou 4 games op rij ofzo?

montanes gaat lekker, daniel wordt steeds beter. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Uhh Ivan, 2 sp tegen, zit dit even heel snel recht ajb.
Reply
Set Daniel ](*,)
Reply
Prima Daniel...
Prima Albert...
Reply
Maar Benneteau met de break, erg lekker =D>
Reply
Tyfus Ljubo, vijf games op rij weg, verlies dan gisteren gewoon...

Hup Berdych!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Brandts breakt meteen terug na 5 of 6 games op rij verloren te hebben. mentaal sterk maar houdt nu dan ook weer eens je eigen service.

lekker daniel!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En de 6e game op rij, tegen fucking Daniel ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Daniel, Brands en Blake moeten mijn dag nog goedmaken [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ljubo op gravel. Undecided

Berdych zal me toch niet voor de 5e week op rij naaien hier?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: