24-04-2009, 12:08 PM
Dus jij kijkt dit soort filmpjes in jouw vrije tijd :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Jeroen Verhoeven - DE held!
|
24-04-2009, 12:08 PM
Dus jij kijkt dit soort filmpjes in jouw vrije tijd :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
27-04-2009, 03:14 PM
Quote:De fax kwam met enige vertraging binnen, maar inmiddels is ook FC Volendam officieel op de hoogte gebracht van het onderzoek dat de KNVB is gestart naar aanleiding van de kritische uitspraken van Jack Tuyp aan het adres van scheidsrechter Björn Kuipers. Volendam moet zeker degraderen :roll:
27-04-2009, 03:21 PM
ik vind t ook triest om daar een vooronderzoek voor te beginnen, maar het is ook triest om dan te concluderen dat Volendam zeker moet degraderen. an me niet eerder heugen dat Volendam een soort van berisping heeft gehad.
Volgens Atteveld moet Ado degraderen, of is t in ieder geval wel heel toevallig dat alle scheidsrechterlijke dwalingen toevallig in t nadeel van Ado zijn. Zo heeft elke club wel een reden om te denken dat ze benadeeld worden... Behalve Ajax natuurlijk
The great old Ludwig von...
27-04-2009, 03:41 PM
Die maffe coach van Roda roept ook al weken dat zij moeten degraderen van de KNVB.
27-04-2009, 03:41 PM
weet je wat ik ook niet snap: in het bericht staat dat het bij de knbv in het verkeerde keelgat is geschoten en dat ze daarom een onderzoek starten. maar ze gaan toch altijd zo prat op die onafhankelijkheid van de aanklager? istie nou onafhankelijk of niet?
het zal wel weer een fout zijn in de berichtgeving van de telegraf, maar dat moet bakke maar uitzoeken. :razz:
29-04-2009, 03:42 PM
en deze onzin is ook weer voorbij
Quote: VOLENDAM -
29-04-2009, 04:34 PM
07-05-2009, 05:02 PM
Quote:Vanaf 6 mei 2009 is de website van Jeroen Verhoeven, doelman van FC Volendam, te bezoeken via http://www.jeroenverhoeven.com. De website is nog volop in ontwikkeling, maar een kijkje nemen is zeer de moeite waard. Op de website is veel informatie over de keeper te vinden. Onder andere kan men nieuwsberichten en zijn biografie lezen, maar er kunnen ook clinics en keeperstrainingen aangevraagd worden. De sponsor van Jeroen Verhoeven heeft een prijsvraag uitgeschreven, speciaal voor het online komen van de website. De website is een zeer nuttig middel om in contact te komen met Jeroen Verhoeven. Naast zijn beroep als keeper van FC Volendam, ontwerpt hij zelf ook websites voor organisaties. Daarvoor geldt ook: voor meer informatie, even de website bezoeken.\/ \/ \/ \/ \/ \/ \/
07-05-2009, 08:45 PM
Verhoeven heeft dit jaar wel echt naam gemaakt in het Nederlandse voetbal. Zijn 7 vette jaren zijn nu waarschijnlijk aangebroken.
Oh, my god, we bought Kenny!
08-05-2009, 12:49 PM
Met zo veel kleurrijke spelers mag FC Volendam gewoon niet degraderen:
http://www.depers.nl/video/314739/Melvin...l-wel.html
08-05-2009, 01:49 PM
Zondag gaat jullie held het helaas niet bolwerken. Graafschap zal zich veilig spelen met een beetje hulp van Vitesse :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
10-05-2009, 04:37 PM
Tabee Jeroen, we zullen je katachtige reddingen en aanwezigheid volgend jaar missen in de eredivisie.
Mijn gras is groener
10-05-2009, 04:50 PM
Onze held heeft vandaag weer zijn best gedaan, maar het mocht allemaal niet baten. Heel jammer.
Ik denk dat het wel gepast is om nu te vragen om een slotje.
22-05-2009, 08:21 PM
Quote:Verhoeven: 'Ik weet niets van interesse VVV' Dat zou natuurlijk echt niet koel zijn! :cry: :cry: :cry: :cry:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
22-05-2009, 09:38 PM
Lamme Lennie Wrote:Quote:Verhoeven: 'Ik weet niets van interesse VVV' :lol:
06-07-2009, 09:25 AM
Quote:'Volendam-keeper Verhoeven in belangstelling Ajax'
We can't, can not get, we can not get enough!!
06-07-2009, 09:46 AM
Terecht!!! Vermeer en Stekelenburg zullen op moeten passen!!!!
Verhoeven in Oranje!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
06-07-2009, 10:01 AM
Lamme Lennie Wrote:Vermeer en Stekelenburg zullen op moeten passen!!!! Inderdaad. Lijkt me geen pretje als die vetklep op je tenen gaat staan tijdens een training ofzo.
06-07-2009, 01:24 PM
Is dat dus die grote aankoop waar Jol het over gehad heeft?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
06-07-2009, 01:29 PM
Bumme Wrote:Is dat dus die grote aankoop waar Jol het over gehad heeft? We hadden hier op het forum allang moeten aanvoelen dat met een grote aankoop alleen Verhoeven bedoeld kon worden. :8:
06-07-2009, 01:35 PM
Als Vitesse het over een "hoogvlieger" heeft kopen ze een roofvogel, heeft Ajax het over een "grote aankoop" dan komt Verhoeven.............De "topper" die AZ nog wil halen laat zich dus wel raden...............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
06-07-2009, 01:40 PM
Bumme Wrote:De "topper" die AZ nog wil halen laat zich dus wel raden............... Rick Hoogendorp!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
06-07-2009, 01:46 PM
Gordon in de spits bij AZ. =D>
06-07-2009, 02:09 PM
Eerste bod van Ajax is afgewezen door Volendam. Zullen ze 'm nu wel vragen of ie een vertrek wil forceren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
06-07-2009, 02:17 PM
centre court Wrote:Eerste bod van Ajax is afgewezen door Volendam. Zullen ze 'm nu wel vragen of ie een vertrek wil forceren. zouden ze een prijs per kilo hebben?
06-07-2009, 02:18 PM
Het ligt er misschien dik bovenop, maar het verbaast me niets dat ze Ajax ZWAAR in de buidel laten tasten :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
06-07-2009, 02:19 PM
waf Wrote:centre court Wrote:Eerste bod van Ajax is afgewezen door Volendam. Zullen ze 'm nu wel vragen of ie een vertrek wil forceren.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
06-07-2009, 03:43 PM
Wat ik me wel afvraag: heeft Ajax in die befaamde jeugdopleiding echt niet een keepertje rondlopen dat goed genoeg is om als 3e keus te kunnen fungeren? :-k
06-07-2009, 03:52 PM
Treesong Wrote:Het ligt er misschien dik bovenop, maar het verbaast me niets dat ze Ajax ZWAAR in de buidel laten tasten :-k Verhoeven zal voor de BREEDTE gehaald worden, dus om daar ENORM VEEL geld voor neer te tellen....
Oh, my god, we bought Kenny!
06-07-2009, 03:53 PM
jawel hoor, maar Ajax heeft als derde doelman traditioneel een oudere ervarenere keeper.
Zo'n jeugdspeler als derde doelman opstellen, lijkt mij ook niet verstandig. Gewoon volledig focussen op eigen team en ervaring opdoen
The great old Ludwig von...
|
« Next Oldest | Next Newest »
|