The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Estoril/Munchen/Belgrado
Ik zie nu dat er een heleboel mensen zonder Karlovic zijn! Met 3 breaks richting de halve finale tegen Kubot. Dat wordt dus een finaleplaats! \Big Grin/
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
waar is hernandez mee bezig? Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dan nog is Capdeville veel rendabeler met een SF-plek :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dan nog is Capdeville veel rendabeler met een SF-plek :lol:

Had je die voor hem ingeschat dan? Ik voor Karlovic namelijk wel. Logisch ook anders had ik 'm natuurlijk niet gekozen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nou, toch wel een hele grote kans op de QF, en dan mag je hem echt niet missen voor dat geld. Hij was al door he...
Karlovic is een leuke gok, die goed lijkt uit te pakken. Capdeville is gewoon een must-pick.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hernandez breakt terug. =D>

Fish 4-3 tegen Davy. Netjes tot zover van 'm. Hup Berdych!!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Capdeville van 40-0 naar de break tegen =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nou, toch wel een hele grote kans op de QF, en dan mag je hem echt niet missen voor dat geld. Hij was al door he...
Karlovic is een leuke gok, die goed lijkt uit te pakken. Capdeville is gewoon een must-pick.

Hij was voor mij de underdog tegen Gonzalez. Maar hij won en was ook vaker gekozen dan Gonzalez dus dat zal ik verkeerd ingeschat hebben. Maar tegen elke willekeurige tegenstander in de volgende ronde zag ik hem kansloos. Hij is natuurlijk niet echt ATP-niveau.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Berdych mist meteen een bp.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Van Seppi verwacht ik een snelle overwinning.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Nou, toch wel een hele grote kans op de QF, en dan mag je hem echt niet missen voor dat geld. Hij was al door he...
Karlovic is een leuke gok, die goed lijkt uit te pakken. Capdeville is gewoon een must-pick.

Hij was voor mij de underdog tegen Gonzalez. Maar hij won en was ook vaker gekozen dan Gonzalez dus dat zal ik verkeerd ingeschat hebben. Maar tegen elke willekeurige tegenstander in de volgende ronde zag ik hem kansloos. Hij is natuurlijk niet echt ATP-niveau.
Als je echt denkt dat hij de duidelijke underdog is, moet je hem niet nemen nee. Ik zag hem als lichte favoriet tegen Maximo, en hij was al door na een prima overwinning. QF was voor mij ook zeker genoeg voor dat geld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Uhh jij zag Maximo toch als favoriet Ad? Zoiets meen ik me te herinneren.

Verder ben ik net binnen, en zie ik dat Youzhny zoals verwacht simpeltjes PHM heeft uitgeschakeld, grote klasse Notworthy
Reply
Kom op nou Oscar man Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Davy, even gasgeven is voldoende
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Capdeville mag/moet er voor gaan serveren. Break 'm Oscar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lekker Paultje =D>
Reply
=D> [-X
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Paultje is wel een dure misser zo. Set Hewitt. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kak Hernandez Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Uhh jij zag Maximo toch als favoriet Ad? Zoiets meen ik me te herinneren.

Verder ben ik net binnen, en zie ik dat Youzhny zoals verwacht simpeltjes PHM heeft uitgeschakeld, grote klasse Notworthy
Maar jij verwacht ook dat Nadal elk toernooi vroegtijdig gaat verliezen Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nja nee ik verwacht dat niet direct. Het is meer hoop. In het geval Youzhny was de "winkans" voor mij iets groter natuurlijk :8:
Reply
Seppi :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Lekker Davy

Vamos Albert
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Wie kan dat nou managen ](*,) Capdeville die drie wedstrijden oprij wint.
Karlo en Davy op naar toernooiwinst =D>
Brands erg mooie keuze...geen seconde aan gedacht. En Youzhny is een misser van mij ipv Almagro.

Momenteel belangrijk dat Berdych die derde set eruit sleept, al heb ik beide.
Seppi moet gewoon winnen al gaat het moeizaam...Maar 12x gekozen!
Montanes doet goed mee tegen Simon...Win dan ook maar!
Reply
Albert mag voor de set serveren!
Reply
Berdych eindelijk weer zoals alleen hij dat kan \Big Grin/
Reply
montanes al 4 of 5 sp gemist op eigen service #-o

nu 1e bp...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
en direct raak natuurlijk Undecided

wat een baaldag Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
hup tomas!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
montanes geeft de set even weg, nadat hij zelf 4/5 sp heeft gehad.... Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: