The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM teams 2009
kuiper Wrote:Er staan vandaag nogal wat cruciale potten in het schema, buurs.
We hebben 3 direct confrontaties:
Kuiper-Buurs:
Clement-Cipolla
Benneteau-Brands
Starace-Bolelli

Beck is trouwens ook wel belangrijk voor mij vandaag.

Dat is één buurs. Nu Benneteau, maar die moet nog flink aan de pak. Kom op Julien!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
het zit je weer eens mee, kuiper :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Daar gaan wij nu op focussen Kuiper! Voorlopig bevalt me dat prima.
Reply
Belangrijk dagje.

Cruciaal dat Brands, PHM, Hewitt, Montanes, Hernandez en Cipolla winnen!

PHM, Hewitt, Montanes en Hernandez zie ik als lichte favoriet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Cipolla moet karlovic pakken....

Montanes moet Simon pakken...

Capdeville moet stunten tegen Hernandez...

Fish moet davydenko pakken ... hmmmm...

Youzhny - PHM kan alle kanten op, maar toch HUP YOUZZZ!!..

Berdych gaat Hewitt afsmeren!!..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Je begon goed, maar daarna :-s
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hup Mikael, Albert, Nicolay en Cappie
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
buurs Wrote:Je begon goed, maar daarna :-s

Het begin valt goed voor ons beide en daarna moet jij afhaken :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Ik denk dat de finales worden:

almagro - kohlschreiber

montanes - davydenko

djokovic - andreev
Goed dat je Ferrero hebt dan :lol:

En Montanes finale Undecided

Lach me maar uit pipo Undecided

In Munchen zat ik er compleet naast, maar dat Youzhny - Berdych hadden weinig mensen voorspeld, denk ik.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
davy is er nog niet...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het ging voornamelijk om Montanes.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Oke, alles is ingevoerd en de DB is open. Deadline ligt vanavond om 23:55 uur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Ik denk dat de finales worden:

almagro - kohlschreiber

montanes - davydenko

djokovic - andreev
Goed dat je Ferrero hebt dan :lol:

En Montanes finale Undecided

Lach me maar uit pipo Undecided

In Munchen zat ik er compleet naast, maar dat Youzhny - Berdych hadden weinig mensen voorspeld, denk ik.
2 van de 6 goed, met 1 hele duidelijke ook nog, klasse hoor =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal , 5 te kiezen qualifiers en de 3 winnaars van vandaag houdt 709 over.
Reply
Feli Haggie met de weekwinst trouwens!
Reply
Inderdaad feli, je krijgt er zelfs twee gouden medailles voor!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Feli Haggerman =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Feli Haggie.

Je zult nog wel even geduld moeten hebben voor die gouden medaille, want ik heb hem zelfs nog niet van die week ervoor. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Help me morgen even herinneren en ik regel dat Kuip Smile
Reply
ik had zelfs meteen 2 gouden medailles gekregen in eerste instantie hehe.. :wink: .. Eens zien of ik er twee op een rij kan winnen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Naja, deze week dus vergeten. Ik ben hier nooit mee bezig in het weekend, dus ik ga heel veel TMSsen en GSsen missen met die zondag deadline.
Reply
De deadline sluit om 10 uur Eli...
Reply
Ah thx. Dan heb ik nu nog maar ff wat neergezet.
Reply
Mooi, wie speelt er tegen PHM deze week? Must-pick natuurlijk voor jou :8:
Reply
Vrij standaard team deze week, alleen Chardy als gok, en zelfs hij is 7x gekozen.

R. Nadal Madrid 45 in 15290
G. Canas Madrid 0 in 784
J. Ferrero Madrid 45 in 854
S. Querrey Madrid 45 in 1085
I. Ljubicic Madrid 10 in 1171
F. Fognini Madrid 0 in 960
J. Chardy Madrid 10 in 1391
T. Robredo Madrid 45 in 2350
T. Haas Madrid 0 in 945
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
andre Wrote:Nadal , 5 te kiezen qualifiers en de 3 winnaars van vandaag houdt 709 over.

Ik ben hiervoor gegaan. Verwacht amper verschillen deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Davydenko, Monaco en Schwank mogen er zsm uit. Die eerste twee wel overwogen, maar ik denk dat Federer er deze week wel weer staat en dus max 180 punten voor Davy. Dan neem ik liever wat quali's daarvoor, ook al is de kans groot dat die allemaal verliezen in R1.

Verder ook nog Serra serieus overwogen, maar daarmee kwam ik niet uit qua geld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
G. Canas Madrid 0 in 784
J. Monaco Madrid 10 in 1265
J. Ferrero Madrid 45 in 854
F. Verdasco Madrid 45 in 3870
E. Schwank Madrid 0 in 997
S. Querrey Madrid 45 in 1085
I. Ljubicic Madrid 10 in 1171
T. Gabashvili Madrid 0 in 1026
F. Fognini Madrid 0 in 960
G. Garcia-Lopez Madrid 0 in 990
J. Chardy Madrid 10 in 1391
S. Wawrinka Madrid 10 in 2835
T. Robredo Madrid 45 in 2350
J. Tipsarevic Madrid 10 in 1045
T. Haas Madrid 0 in 945
N. Davydenko Madrid 10 in 3295

Geen standaardteam, Verdasco, GGL, Tipsarevic, Wawrinka, Chardy, Canas en Ljubicic zijn de grote namen van deze week =D>
Reply
P. MATHIEU!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:
andre Wrote:Nadal , 5 te kiezen qualifiers en de 3 winnaars van vandaag houdt 709 over.

Ik ben hiervoor gegaan. Verwacht amper verschillen deze week.
Nou, ik heb flink wat verschillen met onze koploper bijvoorbeeld.
Hij is wederom niet voor Robredo gegaan, ook al wordt die steeds goedkoper. Maar meestal belooft dat niet al te veel goeds...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: