The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Als je t hele elftal op 1 speler afstemt kan iedereen uitblinken. Een echte goede spits functioneert ook als niet alles op hem is afgestemd, want bij een topclub heb je nu eenmaal 11 goede spelers. Conclusie: Alves is net als Kezman geen (sub)topper, maar een speler die het alleen in de Nederlandse Mickey Mouse League aardig doet als 10 andere in dienst van hem rondlopen?
Dan doet AZ er goed aan hem terug te halen. Hamdaoui zal wel gaan, kunnen ze mooi het heel elftal in dienst van Alves laten spelen.

Ben ik niet met je eens, dat hele elftal op 1 spits afstemmen. Bij Heerenveen hadden de aanvallers oog voor elkaar, net als bij Kezman bij PSV. Alves speelt nu bij Middlesbrough niet anders dan bij Heerenveen. Hij loopt vrij, verwacht de bal en Tuncay (bijvoorbeeld) schiet uit een bijna onmogelijke positie zelf....mis. Bij Heerenveen zou Sibon, Pranjic of wie dan ook voor de vrijstaande Alves gekozen hebben. Hoe vaak ik me wel niet zit te verbazen over de egoistische spitsen in Engeland, en dus niet alleen bij Middlesbrough. Bij Newcastle bijvoorbeeld is het net zo erg. En die staan er ook niet grandioos voor in de competitie.

Zit wat in, maar ik ben nu bang dat je dadelijk nog gaat beweren dat er in de Eredivisie beter wordt gevoetbald dan in de Premier League. 8-[

Neuh, ik beweer dat er bij een aantal clubs in de Eredivisie meer in het teambelang wordt gespeeld (AZ, Twente, dit seizoen o.a.) en bij een aantal clubs in de Premier League (o.a. Middlesbrough, Newcastle) het individuele succes boven het teambelang gaat.

In andere woorden dat er in de Eredivisie beter wordt gevoetbald dan in de Premier League. Of vind jij 11 individualisten beter werken dan 11 spelers die als team opereren? 8-[
Reply
Lees nou eens ](*,)
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Lees nou eens ](*,)

Kan het net zo goed de hond van de buren uit gaan leggen, die snapt het nog eerder dan Peter....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Snap je wel degelijk. :razz:
Reply
Peter, bij ook bekend?

Quote:PRIMEUR - SC Heerenveen heeft zich bij PSV gemeld voor spits Danny Koevermans. Heerenveen wil Koevermans voor volgend seizoen toevoegen aan haar selectie. De aanvaller, die reeds een oriënterend gesprek heeft gehad met Heerenveen, is in beeld om het ‘spitsenprobleem’ op te lossen.

Volgens ingewijden is Trond Sollied niet tevreden over het functioneren van de huidige spitsen. Viktor Elm, van origine een middenvelder, kreeg in de tweede seizoenshelft vooral de voorkeur in de punt van de aanval. Ondanks zijn effectiviteit lijkt Sollied niet tevreden te zijn over zijn functioneren als spits.

Koevermans staat ook op het verlanglijstje van Feyenoord. Een transfer naar de Rotterdammers lijkt echter ver weg, omdat externe geldschieters de komst van de spits moeten bekostigen. De geldschieters trekken pas de portemonnee wanneer de Stadionclub een sluitende begroting kan tonen.

Koevermans speelde voor Sparta Rotterdam en AZ alvorens hij in 2007 de overstap maakte naar PSV. Bij de Eindhovenaren kwam de aanvaller dit seizoen 26 duels in actie. Hij was achtmaal trefzeker.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ruilen tegen Beerens? :p

Maar niks van gehoord.. wel geruchten over Koef -> Feyenoord.
Reply
Peter Wrote:Ruilen tegen Beerens? :p

Wat ik zelf denk: Koef zou best weleens onderdeel kunnen zijn van een Beerens-PSV-verkoopconstructie.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik denk, afgaande op de woorden van frans hendriks bij de man of the year verkiezing, dat NEC Schöne niet kan behouden deze zomer. 1 voordeel is wel dat ie nog 2 of 3 jaar contract heeft en géén clausule in zijn contract heeft.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Been zegt vandaag in AD dat Koevermans in elk geval te duur is. Dani Fernandez wordt snel verwacht als eerste aankoop. Gentenaar of Dudek moet als ''tussenpaus'' 2 jaar keepen, daarna Mulder. Verder nog een centrale verdediger en een spits. Zal allemaal wel transfervrij moeten gebeuren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
harry_bierdop Wrote:Ik denk, afgaande op de woorden van frans hendriks bij de man of the year verkiezing, dat NEC Schöne niet kan behouden deze zomer. 1 voordeel is wel dat ie nog 2 of 3 jaar contract heeft en géén clausule in zijn contract heeft.

Heeft er iemand belangstelling?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mwoah, wil m in principe volgend jaar er wel bij hebben bij Rap 3.
Kunnen nog wel een middenvelder gebruiken
The great old Ludwig von...
Reply
Haggie Wrote:
harry_bierdop Wrote:Ik denk, afgaande op de woorden van frans hendriks bij de man of the year verkiezing, dat NEC Schöne niet kan behouden deze zomer. 1 voordeel is wel dat ie nog 2 of 3 jaar contract heeft en géén clausule in zijn contract heeft.

Heeft er iemand belangstelling?

Nog niks gehoord, hou het ook weinig in de gaten laatste tijd eigenlijk.

Denk dat er belangstelling genoeg is echter zal ie wel minimaal een miljoen of 3 moeten kosten denk ik. Terecht ook wel, hij is al goed maar hij kan nog veel beter worden. Hij is iig al Gelders voetballer van het jaar :wink: .
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Op zich tevreden mee al had ik toch eigenlijk graag het probleem kindje Hadouir naar Nijmegen zien komen.

"Rowin van Zaanen derde aanwinst"
Door: Chiron | Gepubliceerd: Gisteren 14:14 | Laatst bewerkt: Gisteren 14:18 | 75 reacties

Volgens diverse bronnen, waaronder de doorgaans betrouwbare fansite Volendamfans.nl, tekent Rowin van Zaanen, huidig Volendam-speler, woensdag na de medische keuring een meerjarig contract in Nijmegen.

De 24-jarige Van Zaanen is een linkervleugelspits en kwam dit jaar in 18 duels in actie. Hij scoorde hierin vijf keer. Mocht de buitenspeler woensdag naar ieders tevredenheid de keuring doorstaan dan wordt hij na Rick ten Voorde en Rens van Eijden de derde aanwinst voor het nieuwe seizoen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Had NEC dan niet beter Platje, Tuyp, Sheotahul of die Narshing(die tegen de Graafschap erg dreigend was) kunnen nemen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Had NEC dan niet beter Platje, Tuyp, Sheotahul of die Narshing(die tegen de Graafschap erg dreigend was) kunnen nemen?

Die hebben allemaal een groot deel van het seizoen op de bank gezeten. Van Zaanen is duidelijk de beste uit dat rijtje.
Reply
Ben ik het gewoon met Peter eens Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Ben ik het gewoon met Peter eens Smile

Je komt er wel. =D>
Reply
centre court Wrote:Had NEC dan niet beter Platje, Tuyp, Sheotahul of die Narshing(die tegen de Graafschap erg dreigend was) kunnen nemen?

Platje kan hooguit een half uur voetballen met dat ADHD-speltype van hem, Tuype is een echte spits, Sheotahul speelt als spits of achter de spits en Narsingh komt net kijken en heeft veruit het minste gespeeld.

Van Zaanen is linksbuiten, kan 90 minuten spelen en presteert constant. Dus als NEC een linksbuiten zoekt, 90 minuten kan spelen en aardig constant is, komen ze bij van Zaanen uit. :8:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Jup, NEC vooral op zoek naar buitenspelers. Sheotahul had ik ook wel graag gezien maar nogmaals, had het liefste Hadouir gehad.

Van Zaanen heeft wel de toekomst :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Dat je Hadouir wel wilde hebben verbaasd me. Net zo'n mooiweervoetballer als Bouaouzan. :o Werd bij de Roda-fans ook voor zn uitsluiting al aardig verketterd om zn lakse houding.
Reply
Peter Wrote:
centre court Wrote:Had NEC dan niet beter Platje, Tuyp, Sheotahul of die Narshing(die tegen de Graafschap erg dreigend was) kunnen nemen?

Die hebben allemaal een groot deel van het seizoen op de bank gezeten. Van Zaanen is duidelijk de beste uit dat rijtje.

Gaat het er nou om wie er het meest op de bank heeft gezeten of wie de beste is? Van Zaanen heeft niet eens de helft van de wedstrijden gespeeld. Als je op zoek bent naar een linksbuiten is het wel de beste optie van de 5, maar om nou te zeggen dat hij dit seizoen goed was en een aanwinst is voor NEC....
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Hij was een favoriet van mij in de Jupiler League (en niet alleen omdat hij ooit voor DWV heeft gespeeld :wink: ). Speelde alle wedstrijd. Scoorde vorig seizoen veel en had nog meer assists.

Dit seizoen was hij te vaak geblesseerd. Maar Volendam ging vaak wel beter voetballen met hem in de ploeg.

Leuke aankoop voor NEC. Ik ben benieuwd of hij het gaat halen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Quote:Beerens verlengt en tekent bij tot 2013
Geschreven op woensdag, 13 mei om 11:37

SC Heerenveen heeft het contract van Roy Beerens opengebroken en verlengd tot de zomer van 2013. De vleugelspeler kiest ondanks interesse van diverse clubs, bewust voor een langer verblijf in Friesland. "Ik voel me hier goed en heb het idee dat ik Heerenveen de juiste club is om de volgende stap te maken. Ik heb me dit seizoen goed ontwikkeld, maar presteerde niet stabiel genoeg", vertelt Beerens woensdag.

"Iedereen weet dat ik kan voetbalen, alleen moet ik dat elke week laten zien." Beerens is blij dat zo vlak voor de bekerfinale tegen FC Twente de knoop is doorgehakt. "Dan is het voor iedereen duidelijk waar mijn toekomst ligt en kan ik me volledig op de finale richten", vertelt de oud-PSV'er op de clubsite. "Zondag wil ik er staan. Ik wil flitsen in De Kuip. Hopelijk kunnen we er een mooi voetbalfeest van maken.’’

De progressie die Beerens boekte, de waardering van een verbeterd contract en het oordeel van zijn naasten, deden hem besluiten te verlengen. "Heerenveen is goed voor me geweest. Bovendien ben ik nog maar 21. De stap omhoog kan altijd nog. Ik heb al veel jonge jongens naar topclubs zien vertrekken, die vervolgens op de bank terecht kwamen. Ik heb de tijd", aldus de man van negen treffers en tien assists.

Beerens wil met SC Heerenveen doorstoten naar de top drie. "Afhankelijk van wat er deze zomer allemaal verandert, denk ik dat Heerenveen voor een plek in de top drie kan gaan. Daar wil ik mijn steentje aan bijdragen. Ik moet me verder ontwikkelen en zorgen dat ik een belangrijke en dragende speler wordt. Als dat lukt, kan ik over de volgende stap in mijn carrière na gaan denken."

Directeur Yme Kuiper is ingenomen met de contractverlenging van Beerens. "Roy is een speler die zich goed heeft ontwikkeld en waar de rek nog niet uit is. Hij kan nog belangrijker worden voor Heerenveen. Ik denk ook dat het mooi is voor het publiek dat Roy blijft. Hij is een attractieve speler. Die zien onze fans graag in het stadion."

Ben benieuwd welke flauwsules ze deze keer verwijderd/toegevoegd hebben, maar
goed dat hij bijgetekend heeft. =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Van Gaal trainer Bayern München
ALKMAAR - Het hing al enige tijd in de lucht, maar de overgang van Louis van Gaal van AZ naar Bayern München is woensdag definitief geworden.
afbeelding vergroten AZ-trainer Louis van Gaal. FOTO ANP
AZ zal de succesvolle coach niets meer in de weg liggen om over te stappen naar de Duitse 'Recodmeister'.

Nadere bijzonderheden over onder andere de lengte van het contract ontbreken nog.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Ben benieuwd welke flauwsules ze deze keer verwijderd/toegevoegd hebben, maar
goed dat hij bijgetekend heeft. =D>

Zal nu idd wel een voor Beerens zelf mooie clausule in zn contract staan waardoor ie deze zomer verkast zoals je bv. bij Elia en Wielaert zag, dus snap niet waarom je blij bent. 8-[
Reply
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ben benieuwd welke flauwsules ze deze keer verwijderd/toegevoegd hebben, maar
goed dat hij bijgetekend heeft. =D>

Zal nu idd wel een voor Beerens zelf mooie clausule in zn contract staan waardoor ie deze zomer verkast zoals je bv. bij Elia en Wielaert zag, dus snap niet waarom je blij bent. 8-[

Reken jezelf nou niet rijk, Petertje. PSV kan Beerens noooooooooit meer betalen nu. =;
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Rijkaard, Adriaanse en Advocaat komen niet naar Nederland. Wie blijven er nu dan over voor Az en Ajax?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Rijkaard, Adriaanse en Advocaat komen niet naar Nederland. Wie blijven er nu dan over voor Az en Ajax?
Adriaanse heeft enkel Ajax afgezegd, zou ie dan toch naar AZ gaan ?

Bij Ajax weet ik het gewoonweg niet.... Niemand schijnt te willen, vind het niet eens zo gek....
Reply
Haggie Wrote:Rijkaard, Adriaanse en Advocaat komen niet naar Nederland.

Lijkt wel het begin van een mop :o
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ben benieuwd welke flauwsules ze deze keer verwijderd/toegevoegd hebben, maar
goed dat hij bijgetekend heeft. =D>

Zal nu idd wel een voor Beerens zelf mooie clausule in zn contract staan waardoor ie deze zomer verkast zoals je bv. bij Elia en Wielaert zag, dus snap niet waarom je blij bent. 8-[

Reken jezelf nou niet rijk, Petertje. PSV kan Beerens noooooooooit meer betalen nu. =;

Icon_question

Waar heb ik het over PSV? Maar als je t zo graag wilt weten: heb hier al vaker aangegeven dat ik veel liever Arnautovic zie komen dan Beerens. Vind Beerens trouwens ook niet overtuigender dan Amrabat.

Gelukkig heeft Rutten ook al ingezien dat we vooral 2 fatsoenlijke backs nodig hebben. Zolang Afellay niet verkocht is staan we der voorin niet zo slecht op met de herboren Dzsudzsak, Afellay, Toivonen en Amrabat, al moet vooral die laatste nog veel leren (wat gezien zijn leeftijd en waar hij vandaan komt geen schande is).
Reply


Forum Jump: