The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2009
Notworthy Ivan Notworthy

Uiteraard val ik jou niet af na 1 verliespartij, je hebt me al meer dan genoeg punten gebracht de afgelopen maand, en verliezen van een oud-RG winnaar kan natuurlijk gebeuren.
Na RG sta je er gewoon weer, en je blijft uiteraard aanvoerder van team-ML :8:
Reply
Ad Wim Wrote:Die bonden maken zichzelf ook belachelijk met die uitwisselingen van WCs, die Tomic...

Vrij jammere nederlaag idd, hij had mss beter een WC voor het kwalificatietoernooi kunnen krijgen. Maar in zijn defense, hij had om de een of andere reden last van kramp in z'n been (aan de hitte of de duur van de partij zal het niet gelegen hebben..) en ging niet voluit om de boel niet te forceren.

http://www.foxsports.com.au/story/0,8659...16,00.html
Reply
Die video's op de site van RG ook. cry Bekijk voor de grap eens de persconferentie van Nadal, wat een KUTvragen. Schitterend om te zien dat Nadal zich de tering verveelt en plichtmatig z'n antwoorden afdraait (Hewitt: ja goede speler, mooie carrière, blablabla).
Reply
..om 11uur Murray op cc, Gonzo op baan 2 en Rus op baan 4.. Benieuwd wat de NOS laat zien ....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:morgen beslist tursu of ik door ben in de poll.. Spanning...

Voor mij ook, ervan uitgaande dat Rochus zijn partij afmaakt vandaag...
Reply
Haggie Wrote:..om 11uur Murray op cc, Gonzo op baan 2 en Rus op baan 4.. Benieuwd wat de NOS laat zien ....
CC natuurlijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Daar ging ik idd al wel vanuit. Treurig. Gonzo en/of Rus kregen mijn voorkeur.. :cry:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
en de bevestiging;
-------------------------------


Woensdag is alweer de vierde speeldag van Roland Garros. De livestream begint weer om 11.00 uur. De partijen die op het programma staan zijn:

Andy Murray (GB/3) - Potito Starace (Ita)

Tamarine Tanasugarn (Tha) - Ana Ivanovic (Ser/8))

Josselin Quanna (Fra) - Marat Safin (Rus)

Venus Williams (VS/3) - Lucie Safarova (Tsj)

Van de wedstrijd van Arantxa Rus, om elf uur op Court 4, kunnen we helaas geen livebeelden aanbieden.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat een grafwedstrijden om te kijken zeg
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
En ook Sport1 laat het behoorlijk afweten.
Ik dacht dat ik gelezen had dat ze op meerdere kanalen diverse wedstrijden zouden uitzenden.

Met Wimbledon beloven ze weer!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Overdune Wrote:Die video's op de site van RG ook. cry Bekijk voor de grap eens de persconferentie van Nadal, wat een KUTvragen. Schitterend om te zien dat Nadal zich de tering verveelt en plichtmatig z'n antwoorden afdraait (Hewitt: ja goede speler, mooie carrière, blablabla).
[Image: rafa_rg09.jpg?t=1242619141]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Undecided Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ja hoor, het is weer eens zover, Nadal heeft weer eens last van zijn knie:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.eurosport.fr/tennis/nadal-genou-touche_sto1952750/flashnews.shtml">http://www.eurosport.fr/tennis/nadal-ge ... news.shtml</a><!-- m -->

Gelukkig gaan alleen jongens als Buurs zich hier zorgen om maken...


Maar wel goed voor het tennis dat hij zichzelf stukje bij beetje kapot speelt, dan komt er eindelijk weer spanning in het mannentennis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Volgens mij maak jij je hier meer zorgen om, dan ik Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Ja hoor, het is weer eens zover, Nadal heeft weer eens last van zijn knie:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.eurosport.fr/tennis/nadal-genou-touche_sto1952750/flashnews.shtml">http://www.eurosport.fr/tennis/nadal-ge ... news.shtml</a><!-- m -->

Gelukkig gaan alleen jongens als Buurs zich hier zorgen om maken...


Maar wel goed voor het tennis dat hij zichzelf stukje bij beetje kapot speelt, dan komt er eindelijk weer spanning in het mannentennis.

heb je dit vanuit het frans vertaald?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hoe bedoel je?

Nadal trouwens op Lenglen vandaag, wat een grap!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ja hoor, het is weer eens zover, Nadal heeft weer eens last van zijn knie

Hakkuh En Monfils topfit! En Verdasco ook! En Gonzalez ook!
Reply
Las net trouwens dat Mayer de hele wedstrijd maar 7 punten op service verloren heeft, eitje tegen Haas!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hoe bedoel je?

Nadal trouwens op Lenglen vandaag, wat een grap!

Als ik op die link klik, krijg ik de franse eurosport site en zag zo snel niet iets waar ik de taal kon veranderen, vandaar! Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ja hoor, het is weer eens zover, Nadal heeft weer eens last van zijn knie

Hakkuh En Monfils topfit! En Verdasco ook! En Gonzalez ook!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Hoe bedoel je?

Nadal trouwens op Lenglen vandaag, wat een grap!

Als ik op die link klik, krijg ik de franse eurosport site en zag zo snel niet iets waar ik de taal kon veranderen, vandaar! Smile
Tja, met zo'n achternaam moet je dat wel kunnen lezen natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Hoe bedoel je?

Nadal trouwens op Lenglen vandaag, wat een grap!

Als ik op die link klik, krijg ik de franse eurosport site en zag zo snel niet iets waar ik de taal kon veranderen, vandaar! Smile
Tja, met zo'n achternaam moet je dat wel kunnen lezen natuurlijk.

:lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Je hoort Siemerink en co al praten, denk alleen niet dat ze weten dat wij het horen Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gisteren weer toppunt van #-o bij de NOS. Half uur 'Wij wachten op de partij Benneteau-Tsonga ( :oops: )' in beeld. Begint het eindelijk, inspelen, toss.... 5 games later: We moeten er weer uit, de zendtijd is op. Dead :crazy: .
Reply
Andy Murray (GB/3) - Potito Starace (Ita)
Tamarine Tanasugarn (Tha) - Ana Ivanovic (Ser/8))
Josselin Quanna (Fra) - Marat Safin (Rus)
Venus Williams (VS/3) - Lucie Safarova (Tsj)

Van deze potten wordt ik nou ook niet warm vandaag.. :|
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gisteren was het ook al drama op het cc.
Reply
Stille Wrote:Ik heb het nu al weer gehad. Dit is mijn enige post tijdens RG. Hier overigens een link voor de live streams voor de hoofdbanen <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.livescorehunter.com/Livescores/Livescore-Tennis.html">http://www.livescorehunter.com/Livescor ... ennis.html</a><!-- m -->. Op de bovenste regel heb je paar keer link staan. Succes de rest van RG

hopelijk gaat deze zo nog werken
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Almagro - Gulbis begonnen. Alleen voor ML belangrijk
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Youzhny - Hanescu op de baan.
Nu wordt het interessanter Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hup Gonzo en Hanescu!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: