The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2009
Ai, Troicki mist nog een bp en verliest de set. Nu is het voorbij helaas...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Break Dopingsuso na weer een aantal fantastische punten. Hij slaat ook elke return vol achter op de lijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Potro! Mentaal beest. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die FEderer :S
Reply
Eposuso, hehehe.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Eposuso, hehehe.

Undecided
Hij is wel een koning. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima als Federer hier verliest hoor. Dan kunnen jongens als PHM, Melzer, Beck, Mayer etc. zo doorlopen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan levert Mayer met nog een break de set in. Nu is het afgelopen met kansen missen, hop!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
eposuso vind ik een mooie bijnaam voor die man.. Dit zijn echt uitersten hoe hij nu aan het tennissen is en hoe hij het helemaal speelt. Hopen dat het snel uitwerkt is in deze wedstrijd..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Andreev-MVA al zo'n 4 uur bezig en die gaan nu pas aan de 5e set beginnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dit had zomaar 67 57 16 kunnen zijn.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Federer doet vast nog wel een Murray, maar dit ziet er niet best uit voor 'm...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Prima als Federer hier verliest hoor. Dan kunnen jongens als PHM, Melzer, Beck, Mayer etc. zo doorlopen!

Deze B spelers zijn net zo kansloos tegen acasuso in deze vorm als tegen federer hoor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik geloof er niets van dat Fed nog gaat winnen als Acasuso dit vol houdt. In deze vorm gaat Chucho heel ver komen.
Reply
Zou wel echt te grappig zijn. Zo'n pisloting tot de SF en het dan niet halen. Zul je zien dat daar straks Roddick, Melzer of PHM komt te staan... Of Beck natuurlijk \Big Grin/
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Of Chucho zelf, afhankelijk hoeveel voorraad hij nog heeft.
Reply
Potro heeft de break weer. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Prima als Federer hier verliest hoor. Dan kunnen jongens als PHM, Melzer, Beck, Mayer etc. zo doorlopen!

Deze B spelers zijn net zo kansloos tegen acasuso in deze vorm als tegen federer hoor.
Ah joh, dan is die doping allang uitgewerkt. Acasuso blijft echt niet zo tennissen hoor. En je ziet het zo vaak dat iemand er na zo'n heroïsche overwinning roemloos afgaat tegen een subtopper...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stond daar nou dat chucho 20 ue's slaat en federer 40?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat stond daar inderdaad, Chucho maakt amper fouten.
Reply
wie heeft een werkbare link?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:wie heeft een werkbare link?

Ik kijk via de site van de NOS. Heerlijke beelden.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://app.nos.nl/tennis/">http://app.nos.nl/tennis/</a><!-- m -->
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://app.nos.nl/tennis/wmv">http://app.nos.nl/tennis/wmv</a><!-- m -->

Smile
Reply
Werkbaar? Wat wil je ermee doen dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mayer :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Acasuso blessee. :cry:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
COme on Chucho, hopelijk heb je niet teveel last van je enkel..
Reply
Kijk, de doping lijkt langzaam uit te werken. Walsen Roger =D>
Reply
Kom nou eens op, Mayer.

Zou Andreev deze pot er wéér in vijf sets uitpielen? [-o<
Reply
Ohh is ie blessee? Ik was even paar minuten afkoelen.. Gebeurde er iets?
Reply


Forum Jump: