The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2009
wat gebeurt er hier nou weer?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Oei, dat was close zeg. Dat was een belangrijke forehand winner...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
7-6 7-5 4-3* 30-40 2e service.
Reply
Wel apart dat het Franse publiek nu wel op de hand is van de favoriet, terwijl ze gisteren meer op de hand waren van Soderling...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kohl zo goed tegen Djoko...Nu niks tegen Tommy?...Daarom waarschijnlijk ook subtobber.
Reply
Ad Wim Wrote:Wel apart dat het Franse publiek nu wel op de hand is van de favoriet, terwijl ze gisteren meer op de hand waren van Soderling...
Dat heeft Federer te danken aan zijn houding tov Nadal en manier van spelen.
Franse publiek gunt hem de eindzege
Reply
Haas :|
Reply
Als publiek komen we wel aan ons trekken zeg.
Reply
andre Wrote:7-6 7-5 4-3* 30-40 2e service.
Vanaf hier een dramatische Haas...
Niks meester uit Zwitserland...
Reply
Qua tennis is Federer één van de minste van degenen die nog in het toernooi zitten. Zijn karakter en ervaring met Grand Slams zouden dat kunnen compenseren.
Reply
andre Wrote:Qua tennis is Federer één van de minste van degenen die nog in het toernooi zitten. Zijn karakter en ervaring met Grand Slams zouden dat kunnen compenseren.
Andre doe even normaal
Reply
Het verschil met gisteren is dat ik nu totaal niet het gevoel heb dat Haas nog gaat winnen. Maar dat ligt aan het niveau van Haas, dat is lang niet zo hoog als dat van Soderling gisteren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Break meteen...Weer een cadeautje van Haas
Reply
Ad Wim Wrote:Het verschil met gisteren is dat ik nu totaal niet het gevoel heb dat Haas nog gaat winnen. Maar dat ligt aan het niveau van Haas, dat is lang niet zo hoog als dat van Soderling gisteren.
Haas is een rare speler in zo een vijfde set...Ik weet het niet
Reply
Tanken nu Tommy Icon_evil
Reply
Set Kohlschreiber =D>
Reply
Ad Wim Wrote:Het verschil met gisteren is dat ik nu totaal niet het gevoel heb dat Haas nog gaat winnen. Maar dat ligt aan het niveau van Haas, dat is lang niet zo hoog als dat van Soderling gisteren.
Het rare is inderdaad dat zo'n wedstrijd ineens afgelopen is. Op een alles-beslissend moment (Kooltje heeft het voor mij ingelijst) kan Haas de wedstrijd winnen, hij laat het na en het is gebeurd.
Reply
Juist Kohl!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kraai Wrote:Tanken nu Tommy Icon_evil
Welke Tommy?
Reply
Haas natuurlijk en hij heeft mijn advies opgevolgd :8:
Reply
doe het in vijf fedex, kom op! Je moet... Nu breakpunt voor de beslissing
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
wat een klasse dit! 42 en afmaken nu... Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ai, Kohl mist 3 belangrijke bp's...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die mooie ingelijste stand van andre kan zomaar het verschil betekenen dus 180 en 2000 punten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tegenvallende Haas in de vijfde...erg zwakke game betekende zege voor Roger...
Reply
Nou kunnen we echt gaan tennissen...Kom op Potro!!!
Reply
Vandaag wint Federer het toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom op Kohl, pak die uitermate belangrijke TB! Je was beter deze set, laat dat zien nu!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haas 2-0 voor in sets, 4-3 in de derde en breakpoint..... #-o
](*,) ](*,) ](*,)
Reply
En dan zo je twee servicepunten inleveren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: