The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2009
Ahh ok, ik ga er ook maar even naar googlen, vind dit soort dingen wel interessant.
Reply
mindlight Wrote:Hop, na 22 minuten is daar de 6-1 setwinst voor Robin =D>

Die Soderling, knap hoor. =D> =D>
Zo komt hij misschien toch nog in de top-10. :lol:
Ik had hem er aan het begin van het jaar ingezet. :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Heel wijs, er zijn meer mensen op dit forum die zich ooit aan die voorspelling gewaagd hebben, en ik zie hem daar ook wel verschijnen, zeker op de iets langere termijn.
Reply
Maak die bp's nou eens Robin #-o
Reply
Als ie fit blijft kan het zeker ja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Met alle respect voor Soderling maar FTM technisch zie ik toch wel graag Davy winnen. Soderling toch 2x gekozen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als je Soderling kiest, en hij wint vervolgens van Nadal, mag hij van mij ook deze ronde nog wel pakken hoor, daarbij geef ik Gonzo veel meer kans tegen Soderling dan tegen Murray.
Reply
Het duurde iets langer, maar na 47 minuten is daar dan ook de tweede set voor Soderling, wat een geweldenaar Notworthy
Reply
61 63, met ook weer dubbele break in de tweede set...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Bps:
Soderling 4 uit 10, Davy 0 uit 2(beide in de openingsgame).
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En weer de break voor Soderling. Stille wilde er een paar dagen geleden nog mee stoppen maar gaat door die gekke Zweed gewoon om de bovenste plaatsen meedoen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
61 63 31.. Omg die soderling!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
centre court Wrote:En weer de break voor Soderling. Stille wilde er een paar dagen geleden nog mee stoppen maar gaat door die gekke Zweed gewoon om de bovenste plaatsen meedoen.

In dat geval vrees ik dat Stille's postcount gaat exploderen Wink
Reply
jammer dat ik deze partij niet kan zien. Ben benieuwd of davy slecht is of robin zo goed?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Soderling die in de halve finale RG in een best of 5 maar 5 games weggeeft tegen Davy. :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
wat een held die Robin Notworthy
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
centre court Wrote:Soderling die in de halve finale RG in een best of 5 maar 5 games weggeeft tegen Davy. :eeeek:
kwart he Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Boem, 6-1 6-3 6-1 dat staat =D>

De bookies hadden hier redelijk quotes staan, en ik heb deze gecombineerd met winst van Gonzo, dus Fernando moet nu wel echt winnen.
Reply
BAM! 6-1 6-3 6-1. Op de openingsgame na geen enkel bp tegen gehad, volgens mij is davy zelfs niet in de buurt van deuce geweest. En dan te bedenken dat Davy vorige ronde Verdasco er nog af sloeg in 3 setjes.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bocaloca Wrote:
centre court Wrote:Soderling die in de halve finale RG in een best of 5 maar 5 games weggeeft tegen Davy. :eeeek:
kwart he Wink

Ik wilde ook nog posten hoe hilarisch 't is dat Soderling in de halve finale van RG staat. Heb die 2 berichten maar in 1 post verwerkt. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ik zie trouwens nu ook dat de laatste 8 uit 8 verschillende landen komen, dat is ook hoogst opmerkelijk te noemen....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Daar is ie dan :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= Wat een held! Ik heb helaas geen beelden gezien maar wel de hele wedstrijd natuurlijk op het SC zitten volgen. Deze jongen kan zomaar de finale gaan halen en wie weet nog meer.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik dacht dat jij het voor gezien hield? :-({|=
Reply
Wellicht was Davy niet fit, want dit is wel heel dik...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Door een uitmuntende keuze van soderling is hij opeens van gedachten veranderd... :wink: ... Helaas voor Stille heeft hij nu genoeg gewonnen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Soderling is gewoon fenomenaal, daar is geen kruid tegen gewassen =D>
Reply
Ik was de dag daarna al van gedachten veranderd. Lees de post van zondag nog maar eens door. Wie had dit nou verwacht?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Die Soderling is echt in het toernooi gegroeid want in de eerste rondes ging het nog niet zo best. 2 tiebreaks tegen Kevin Kim is natuurlijk al niet best. Istomin was natuurlijk een goede loting voor de 2e ronde maar daarna pakt ie Ferrer, Nadal en Davy. EN 't lijkt net of ie elke wedstrijd beter wordt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nou, daar gaan we dan zometeen. Ik kan er (nog) niks van zien, maar ik ben verdomde nerveus!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nou, daar gaan we dan zometeen. Ik kan er (nog) niks van zien, maar ik ben verdomde nerveus!

Komt goed Ad, het is Stille dag vandaag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: