02-06-2009, 04:31 PM
Morgen, 20.45 uur:
SC Cambuur - Roda JC
RKC Waalwijk - De Graafschap
SC Cambuur - Roda JC
RKC Waalwijk - De Graafschap
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Poll: Welke teams komen volgend jaar uit in de eredivisie? You do not have permission to vote in this poll. |
|||
Cambuur en De Graafschap | 5 | 25.00% | |
Cambuur en RKC Waalwijk | 8 | 40.00% | |
Roda JC en De Graafschap | 2 | 10.00% | |
Roda JC en RKC Waalwijk | 5 | 25.00% | |
Total | 20 vote(s) | 100% |
* You voted for this item. | [Show Results] |
Welke teams komen volgend jaar uit in de eredivisie?
|
02-06-2009, 04:31 PM
Morgen, 20.45 uur:
SC Cambuur - Roda JC RKC Waalwijk - De Graafschap
02-06-2009, 04:42 PM
Hoop Cambuur en Graafschap, verwacht Roda en Graafschap.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
02-06-2009, 04:43 PM
Heb gestemd op RKC en Cambuur.
Denk dat ze beide het thuisvoordeel gaan benutten.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
02-06-2009, 04:52 PM
Vorige week Cambuur-Roda zitten kijken.. toen had Roda echt geen schijn van kans en had het 3-0 moeten worden. Maar Cambuur speelt voor de 2e keer een 3e duel en zal dus vermoeid zijn. Anderzijs mist Roda met Meeuwis zn beste speler. Wordt spektakel daar! =D>
RKC-De Graafschap is echt 50/50. Ik ga voor Cambuur en De Graafschap, al hoop ik Roda JC en RKC ivm reisafstanden. (a)
02-06-2009, 05:01 PM
[quote="Peter"]Vorige week Cambuur-Roda zitten kijken.. toen had Roda echt geen schijn van kans en had het 3-0 moeten worden. /quote]
nu overdrijf je echt. ik heb 2 halve kansjes voor cambuur gezien.
02-06-2009, 05:42 PM
Puur qua clubs hoop ik op Cambuur en de Graafschap.
Niets is sterker dan dat ene woord...
02-06-2009, 05:51 PM
Peter Wrote:Vorige week Cambuur-Roda zitten kijken.. toen had Roda echt geen schijn van kans en had het 3-0 moeten worden. Maar Cambuur speelt voor de 2e keer een 3e duel en zal dus vermoeid zijn. Anderzijs mist Roda met Meeuwis zn beste speler. Wordt spektakel daar! =D> Reisafstanden? Het stukje van je bed naar je tv blijft toch hetzelfde?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
02-06-2009, 06:03 PM
Bumme Wrote:Hoop Cambuur en Graafschap, verwacht Roda en Graafschap. Maar dat is logies
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
02-06-2009, 06:15 PM
waf Wrote:Peter Wrote:Vorige week Cambuur-Roda zitten kijken.. toen had Roda echt geen schijn van kans en had het 3-0 moeten worden. Je hebt maar 10 seconden gekeken en alleen de bal op de lat + uit de rebound de kans voor open doel voor de Visser gezien dan? Ik kan naast die mega dubbele kans nog wel wat ballen opnoemen namelijk. Roda beperkte zich tot tegenhouden, tijdrekken en blessures faken. Dan verdien je dus degradatie vind ik.
02-06-2009, 07:43 PM
leek me duidelijk dat cambuur heer en meester was in L'warden en minimaal 2 x had moeten scoren. Overigens was het in Kerkrade Roda dat recht had op meer.
Ik denk (en hoop) overigens Cambuur en Graafschap.
Simr ('90+2)
El butre "15" "Al mot ik kruupen" <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
02-06-2009, 08:29 PM
harry_bierdop Wrote:Overigens was het in Kerkrade Roda dat recht had op meer. Vind je? Als Cambuur gewoon een pingel krijgt ipv een rode kaart was Roda nu al gedegradeerd denk ik. Die hadden 11-10 na zo'n slopend seizoen niet een uur lang kunnen belopen denk ik. Overigens geen Cissé bij Roda JC morgen!
03-06-2009, 07:41 AM
Peter Wrote:Overigens geen Cissé bij Roda JC morgen! En niet alleen Cissé: Cambuur: geschorst: Brack, De Visscher Roda JC: geschorst: Meeuwis, Janssen; geblesseerd: Vormer, Yulu-Matondo, Van Tornhout twijfelgevallen: Oper, Vandamme, De Wree Interlandverplichtingen: Cissé, Addo.
Oh, my god, we bought Kenny!
03-06-2009, 10:34 AM
Peter Wrote:harry_bierdop Wrote:Overigens was het in Kerkrade Roda dat recht had op meer. dat was uiteraard wel zo. keurig dat hij meeuwis er af stuurde, maar dat hij ging pingel gaf terwijl hij er zo dicht bij stond en ook nog een tweede gele voor die gast, dan heb je volgens mij je brevet van onvermogen om te fluiten inhet betaalde voetbal laten zien. wat een zak hooi die nijland. en over die pot in leeuwarden, ik heb een groot gedeelte van die wedstrijd live gezien en ik vond het niet echt boeien en ik vond een ploeg in dat gedeelte niet veel beter. in de rust werd verteld dat cambuur een kans had gehad (die halve omhaal) en na rust heb ik nog ene kopkans gezien en heb ik maar half gekeken, maar ik was niet echt onder de indruk. het kan best dat ik een paar kansjes gemist heb, maar ik kon me niet aan de indruk ontrekken dat iedereen een gelijkspel niet echt vreemd vond. maar goed, eigenlijk kan ik verder geen onderbouwde mening hebben in deze.
03-06-2009, 10:59 AM
Het gaat hier wel om de play-offs Jupiler League he waf, dus onder de indruk van het niveau is natuurlijk niemand. :razz: Ik ben er wel van onder de indruk dat een club die 3 jaar terug nog op sterven na dood was nu favoriet is thuis tegen Roda JC dat al jaren in de eredivisie speelt. Helaas wel weer het bewijs dat een plekje in de eredivisie nog gewoon te koop is als ze vanavond promoveren.
03-06-2009, 11:10 AM
Johan Derksen zei het nog mooi bij Voetbal International.
Al die jongens van Cambuur die wellicht promotie afdwingen, zullen volgend jaar worden afgedankt. Geen van hem is goed genoeg voor het eredivisie niveau met uitzondering van Sandor ter Heide. Met alle respect: Gelijk heeft hij..
He i’m back, koploper FTM 2018!
03-06-2009, 12:04 PM
Haggie Wrote:Johan Derksen zei het nog mooi bij Voetbal International. Hij heeft absoluut niet gelijk!
03-06-2009, 12:05 PM
Mukkus Wrote:Haggie Wrote:Johan Derksen zei het nog mooi bij Voetbal International. Wie zijn er goed genoeg dan?
03-06-2009, 12:08 PM
Als Sandor van der Heide bukt voor het zeepje en vervolgens wordt besprongen door Ruud ter Heide, dan krijg je Sandor ter Heide.
Maar ik denk dat twee in elkaar gefriemelde mannen niet echt kunnen voetballen op eredivisieniveau.... :wink: Sandor van der Heide (hier in Heerenveen overigens Sandor van der Heimwee genoemd; tijdens een eerdere periode bij Cambuur dwong hij een transfer af naar Mannheim, toen nog Bundesliga volgens mij. Maar elke avond belde hij huilend uren naar zijn vrienden en familie in Sneek.....) is wel de architect van dit Cambuur. In het eerste play-offduel tegen Zwolle (2-1 verlies) zat hij op de tribune na een aanvaring met Menzo en dan zie je de beperkingen bij Cambuur.
03-06-2009, 12:14 PM
Overigens nog even aan toe te voegen: Roda wint vanavond sneaky in Leeuwrden.
In de eerste 2 duels tegen Roda had Cambuur niks te verliezen. Iedereen (eigen aanhang, media, etc.) verwacht nu een overwinning van Cambuur, zij zijn nu opeens de favoriet.... Ik denk dat dat verlammend gaat werken, en dat Roda zich op het nippertje weet te handhaven.
03-06-2009, 12:40 PM
Hveen zal flink supporteren voor Roda vanavond. Mocht Cambuur het redden dan zullen er vast wat Friese sponsoren overlopen lijkt me
(\__/)
(O.o ) (> < ) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. ----------------------------------------------------- HT: Vlampijpse Boys (209564)
03-06-2009, 12:43 PM
Legion Wrote:Hveen zal flink supporteren voor Roda vanavond. Mocht Cambuur het redden dan zullen er vast wat Friese sponsoren overlopen lijkt me En dan mogen ze daar mooi blijven!
03-06-2009, 01:04 PM
Mukkus Wrote:Overigens nog even aan toe te voegen: Roda wint vanavond sneaky in Leeuwrden. En je hond gelooft zeker met je dat de druk voor Cambuur groter is dan voor Roda? Roda MOET in de eredivisie blijven, Cambuur MAG de eerste divisie verlaten. Wereld van verschil nog steeds.
03-06-2009, 01:13 PM
Dit werd tijd. Sahar had weinig oog meer voor zijn mede spelers de laatste wedstrijden en speelde ook niet goed.
Kalezic lijkt Sahar te passeren tegen RKC Geschreven op woensdag, 3 juni om 12:42 Ben Sahar lijkt niet te gaan starten in de beslissingswedstrijd van De Graafschap tegen RKC Waalijk. De huurling van Chelsea speelde afgelopen zondag een dramatische eerste helft tegen de Brabanders en werd in de rust vervangen door Oussama Assaidi. Die krijgt naar alle waarschijnlijkheid woensdag een basisplaats. Mocht Sahar inderdaad op de bank moeten plaatsnemen, dan is het de eerste keer dat de jonge Israëliër gepasseerd wordt. De aanvaller kende een flitsende start in Doetinchem met een schitterend doelpunt tegen Willem II, maar zakte vervolgens terug. Darije Kalezic denkt tegen RKC meer aan Assaidi te hebben. De trainer wilde de wissel niet bevestigen tegenover De Gelderlander, maar gaf dinsdag wel alvast aan dat hij zijn basisopstelling zou gaan wijzigen. De Graafschap trainde woensdag opnieuw besloten. Kalezic: ââ¬ÅWe hebben tactische dingen geoefend en dat wilden we in een besloten omgeving doen. Je weet niet wie er allemaal op de tribune zitten. Het is professioneel dat we onze bedoelingen met niemand willen delen."
03-06-2009, 04:30 PM
Legion Wrote:Hveen zal flink supporteren voor Roda vanavond. Mocht Cambuur het redden dan zullen er vast wat Friese sponsoren overlopen lijkt me Als geboren Liwwadder èn Heerenveen-fan hoop ik dat Cambuur het redt en dan met name omdat ik een hekel heb aan Roda JC en die treurige Harm van Vollenhove en omdat Heerenveen volgend seizoen makkelijker 6 puntjes tegen Cambuur haalt dan tegen Roda.
03-06-2009, 04:34 PM
ik hoop op grafschaap en cambuur!
03-06-2009, 04:42 PM
waf Wrote:ik hoop op grafschaap en cambuur! Ik hoop ook op Grafschaep erbij. Dat ziet er op tv tenminste uit als een gezellige club met fanatieke supporters. Dat er dan eens eentje doorslaat en de grensrechter een duw geeft is een 'bedrijfsongeval'.
03-06-2009, 09:38 PM
Roda en Graafschap op achterstand \/
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
03-06-2009, 10:31 PM
Hoeveel levens heeft dat Roda eigenlijk
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
03-06-2009, 10:37 PM
Schande!
was een terechte goal van Cambuur.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!! |
« Next Oldest | Next Newest »
|