The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Das wel meer van zijn niveau, of hij heeft gewoon ouderwets The Ferry Across the Mersey genomen naar tranmere Rovers, die speelden laatst voor de lol tegen everton, testimonial voor John Achterberg, die daar jaren gekeept heeft in de Championsship en League 1.
Reply
Dugarry Wrote:Urby zat er niet in, maar kan dus ook gewoon nog wat langer gebleven zijn voor andere zaken.
of misschien was hij een dag eerder al terug? of misschien vliegt hij naar liverpool voor een dwaalspoor en is hij vervolgens naar londen gereden.

of naar sunderland of newcastle, meer zijn niveau ook.
Reply
waf Wrote:
Dugarry Wrote:Urby zat er niet in, maar kan dus ook gewoon nog wat langer gebleven zijn voor andere zaken.
of misschien was hij een dag eerder al terug? of misschien vliegt hij naar liverpool voor een dwaalspoor en is hij vervolgens naar londen gereden.

of naar sunderland of newcastle, meer zijn niveau ook.

Of naar Feyenoord?
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:
Dugarry Wrote:Urby zat er niet in, maar kan dus ook gewoon nog wat langer gebleven zijn voor andere zaken.
of misschien was hij een dag eerder al terug? of misschien vliegt hij naar liverpool voor een dwaalspoor en is hij vervolgens naar londen gereden.

of naar sunderland of newcastle, meer zijn niveau ook.

Of naar Feyenoord?

ik hoop dat je het zelf een goeie grap vindt berend.
Reply
waf Wrote:
Dugarry Wrote:Urby zat er niet in, maar kan dus ook gewoon nog wat langer gebleven zijn voor andere zaken.
of misschien was hij een dag eerder al terug? of misschien vliegt hij naar liverpool voor een dwaalspoor en is hij vervolgens naar londen gereden.

of naar sunderland of newcastle, meer zijn niveau ook.


Een dag eerder zou kunnen, dan heeft ie in ieder geval de wedstrijd niet gezien, dus kwam ie ws niet voor Babel. Lijkt me sterk dat ie van zaterdagmiddag tot zondagmiddag blijft voor Babel, die toch de gehele zondag bij de groep moet blijven en alleen de zaterdagmiddag en avond na de trraining van zaterdamorgen vrij had.
Reply
omet ie niet met het nederlands elftal meetrainen?
Reply
Die beginnen maandag toch pas?
Reply
waf Wrote:ik hoop dat je het zelf een goeie grap vindt berend.

Dank je.
May The Schwartz Be With You
Reply
Dugarry Wrote:Clubs in de buurt: Liverpool, Everton, Blackburn, Bolton, Man. City, Man. Utd., Wigan.

Vanuit Amsterdam is Liverpool de enige goede rechtstreekse bereikbare luchthaven in die streek van Engeland.

Ah, dus als ik naar Manchester wil kan ik beter via Liverpool vliegen? #-o
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Quote:Transfer Jol valt slecht
DEN HAAG - De overgang naar Ajax van Scheveninger en oud-speler van ADO Den Haag Martin Jol valt bij veel Haagse fans niet in goede aarde. De steen van Jol op het Heldenplein is inmiddels weggehaald, door fanatieke supporters van ADO. De fans plakten de veelzeggende tekst, 'Wegens het schenden van het clubgevoel is deze tegel afgeplakt', op de steen.

en dit maken ze erbij....

[Image: attachment.php?attachmentid=722&stc=1&d=1243491296]

tsja, nou ik kan me hun woede wel voorstellen. waren ze ook een keer trots op een hagenees....
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Dugarry Wrote:Clubs in de buurt: Liverpool, Everton, Blackburn, Bolton, Man. City, Man. Utd., Wigan.

Vanuit Amsterdam is Liverpool de enige goede rechtstreekse bereikbare luchthaven in die streek van Engeland.

Ah, dus als ik naar Manchester wil kan ik beter via Liverpool vliegen? #-o


Klopt, tenminste, als je op normale tijden wil vliegen, en vanaf Amsterdam wil vliegen. Vanaf de luchthaven gaan er rechtstreekse bussen naar Manchester City Centre.
Reply
Van Wolfswinkel naar FC Utrecht.
Heracles laat Boakye naar directe concurrent Sparta gaan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Rowin van Zaanen vertrekt waarschijnlijk toch niet naar NEC. De spits van FC Volendam zou veel te veel geld kosten.
"We hebben lang met elkaar gesproken", zegt technisch directeur Carlos Aalbers tegen Omroep Gelderland. "Vooral over een mogelijke gelimiteerde transfersom. Wij willen hem niet, Van Zaanen wel. Dus we zijn vooralsnog uitgepraat."
Björn Vleminckx, een spits van KV Mechelen, zou ook in de belangstelling staan van NEC. Volgens de directeur hebben beide partijen nog niet met elkaar gepraat.

\Big Grin/
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Hij is te duur, omdat hij een gelimiteerde transfersom wil? :-k
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Sturing naar FC Volendam
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Mukkus Wrote:Hij is te duur, omdat hij een gelimiteerde transfersom wil? :-k

Zeker, ze zullen fucking eindelijk eens wakker worden bij NEC. Mijn god, er is nog hoop.

Tyfus clausules elke keer. Lekker bij V'dam laten ballen, sterke in de JPL. Als ie hogerop wil moet ie niet piepen over een clausule maar gewoon goed ballen, dan komen grote clubs vanzelf. Nu 3 ton betalen en dan een clausule van een 1M in je contract willen. risk-reward lijkt me dan ver zoek.

NEC wordt eindelijk eens verstandig en zegt gewoon nee tegen spelers die een clausule willen. Dat geintje heeft ons vorig jaar al zeker 2 a 3 miljoen gekost. Gelukkig heeft schone geen clausule.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
In eerste instantie leek het vooral op een broodjeaapverhaal, maar Ajax wil serieus werk gaan maken van de komst van Rafael van der Vaart. De aanvaller van Real Madrid heeft een teleurstellend eerste jaar in Spanje achter de rug en toekomstig president Florentino Pérez wil het aantal Nederlanders bij Real drastisch verkleinen. Martin Jol is benieuwd of de linkspoot trek heeft in een terugkeer. (Studio Voetbal)
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Klote dat 1 van onze beste spelers volgend jaar voor de concurrent speelt. Ik had er rekening mee gehouden dat hij wel eens kon vertreken maar had toch verwacht dat hij naar een grotere club zou gaan. Voor Sparta begrippen een uitstekende aankoop. Toch kan ik ergens het besluit van Heracles wel begrijpen. Meneer was niet meer gemotiveerd en stuurde aan op een breuk. Intern zal het nodige zijn voorgevallen. Met slechts een contract tot de zomer van 2010 is het dan aantrekkelijk om een transfersom te vangen. Ik mag toch wel hopen dat het bedrag richting het miljoen gaat, maar vrees dat het slechts enkele tonnen zijn. Wuytens zal ook wel vertrekken, hopelijk blijft Maertens wel behouden. Kwalitatief zijn we aankomend seizoen geen haar beter dan dit seizoen, zoveel is al wel duidelijk.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Wuytens zal ook wel vertrekken

Is al in verband gebracht met Heerenveen. Straks Wuytens weg, Boakye en van der Bergh zijn al weg. Dat zijn drie sterkhouders.
Pieckenhagen is een jaartje ouder en van wat ik op t.v. zie, zie ik hem elk jaar een beetje minder worden....dan blijft er, met alle respect, niet veel over.

Heraclieden vinden het vertrek van Boakye niet eens zo erg, mede omdat die Breukers zich aardig ontwikkeld. Vreemd is wel dat ze hem zo vroeg in de transferwindow al naar Sparta laten gaan. Tot eind augustus is nog 3 maanden, dat is toch tijd om een andere club dan Sparta te vinden?

Al wat meer bekend over die pot gel op poten? Die Cziommer?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Is al in verband gebracht met Heerenveen. Straks Wuytens weg, Boakye en van der Bergh zijn al weg. Dat zijn drie sterkhouders.
Pieckenhagen is een jaartje ouder en van wat ik op t.v. zie, zie ik hem elk jaar een beetje minder worden....dan blijft er, met alle respect, niet veel over.

Heraclieden vinden het vertrek van Boakye niet eens zo erg, mede omdat die Breukers zich aardig ontwikkeld. Vreemd is wel dat ze hem zo vroeg in de transferwindow al naar Sparta laten gaan. Tot eind augustus is nog 3 maanden, dat is toch tijd om een andere club dan Sparta te vinden?

Al wat meer bekend over die pot gel op poten? Die Cziommer?

Ik las het inderdaad, zou voor Wuytens een mooie stap zijn. Het is hem gegund, denk dat jullie er ook wel plezier aan kunnen beleven. Er is veel werk aan de winkel voor Heracles. Pieckenhagen lijkt steeds iets minder te worden inderdaad, maar blijft voor ons een geweldige keeper. Denk wel dat hij aan zijn laatste seizoen begint.

Hoe kom je er bij dat Heraclieden het niet eens zo heel erg vinden? Ik neem aan fansites of iets dergelijks? Er wordt verschillend gereageerd. Laat ik voorop stellen dat je een erg goede speler verliest. Dat er intern waarschijnlijk wat is voorgevallen maakt de transfer logischer en daardoor minder erg. Breukers heeft het aardig gegaan in zijn eerste seizoen en dit kan wel een bruikbare kracht voor de basis worden in de toekomst. Maar Boakye (mits gemotiveerd en in vorm) is momenteel toch nog van veel grotere klasse hoor. Het blijft vreemd inderdaad, ik zie ook geen reden waarom hij naar Sparta gaat. Blijkbaar wou hij zo graag bij ons weg, dat hij niet aan vooruitgang in zijn eigen carriere dacht. Bij sommige clubs in het linkerrijtje was hij basisspeler geweest, daar ben ik van overtuigd.

Jan Smit brengt nooit nieuws omtrent een mogelijke aankoop naar buiten, maar heeft al wel geroepen Cziommer graag te willen hebben. Ik krijg het idee dat Heracles hem erg graag wil. Eerst was ik enthousiast, maar ik heb toch mijn twijfels. Dat hij minder heeft gepresteerd de laatste tijd zegt mij overigens niet alles, want dit is ook de enige reden dat Heracles hem KAN halen. Maar ik vrees vedette trekjes (en ben niet overtuigd dat hij zó belangerijk kan worden).
Reply
Ari: AZ -> Wolfsburg?
Berg: Groningen -> AZ?
Braafheid: Twente -> Ajax?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik zou die Braafheid wel bij PSV willen zien. Zou het een goede aankoop van Ajax vinden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Ik zou die Braafheid wel bij PSV willen zien. Zou het een goede aankoop van Ajax vinden.

Zeker een goede aankoop, omdat Ajax geen echte linksback heeft. Emanuelson stelde wekelijks teleur op die positie (als ik de berichten hier op het forum mag geloven), Schilder is meer een middenvelder en komt tekort voor Ajax en is inmiddels vertrokken naar NAC. Ook Vermaelen is 'maar' een gelegenheidslinksback, vind hem sterker in het centrum van de verdediging.

Braafheid heeft trouwens een clausule: € 2Mio. Ik ben benieuwd wanneer Pinokkioop Munsterman :^o gaat roepen dat Braafheid niet weggaat emn dat de selectie bij elkaar blijft.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus wat is je bron bij dat Braafheid -> Ajax? Ik weet niet beter dan dat Braafheid de NL-top (PSV of Ajax) verkiest boven het buitenland waarbij hij gesprekken voert met zowel PSV als Ajax en dat PSV lichte voorkeur lijkt te hebben omdat hij weer met Rutten-Ten Hag wil werken. Zou wel betekenen dat PSV Pieters alweer heeft afgeschreven. Confused
Reply
AD.nl, bericht van gisteren:

Quote:Ajax ver met vastleggen Braafheid
Door MAARTEN WIJFFELS

AMSTERDAM - In de eerste week na het vastleggen van een nieuwe trainer roert Ajax zich ook op de transfermarkt. De club is ver gevorderd in zijn pogingen Edson Braafheid (FC Twente) vast te leggen als de linksback voor komend seizoen.

Ondertussen is Ajax ook in gesprek met Arsenal. De Engelse topclub heeft zich gemeld voor Thomas Vermaelen, de huidige linksachter van de Amsterdammers.

Braafheid moet de eerste aankoop worden in het tijdperk van coach Martin Jol. Voor de verdediger van FC Twente ligt - als de laatste plooien worden gladgestreken - een vierjarig contract klaar in Amsterdam. Braafheid, een geboren Amsterdammer, weet dat hij bij Ajax op links de rol moet gaan vertolken die Gregory van der Wiel en Bruno Silva op rechts hebben, die van backs met aanvallende impulsen.

Van der Wiel brak dit seizoen door in die rol en maakte, net als Braafheid, inmiddels zijn debuut in het Nederlands elftal. Beide backs deden dat in februari tijdens de interland van Oranje in Tunesië.

De 26-jarige Braafheid staat ook al een tijdje op de verlanglijst van de nieuwe PSV-trainer Fred Rutten. Braafheid en zijn management spraken met beide clubs. Afgelopen week praatten ook internationals van Ajax en PSV nog op de verdediger in. Dat gebeurde tijdens de ingelaste trainingsstages van het Nederlands elftal in Hoenderloo.

Bij Ajax heeft Jol de hoop uitgesproken op versterking. Hij deed dat afgelopen donderdag bij zijn presentatie. Jol weet dat hij - anders dan zijn voorganger Marco van Basten - niet voor tientallen miljoenen euro’s kan besteden op de transfermarkt. Ook is inmiddels duidelijk dat het voor Ajax geen zin heeft een poging te wagen bij een speler als Rafael van der Vaart. De international van Real Madrid keert op termijn graag terug in Amsterdam, maar nog niet op 26-jarige leeftijd.

Edson Braafheid behoort tot een categorie die sowieso haalbaar is. Hij kost deze zomer slechts twee miljoen euro op basis van een clausule in zijn contract bij Twente. Mogelijk krijgt Jol er op korte termijn wel een pak geld bij om te investeren. Ajax wacht af welk transferbedrag Arsenal maximaal over heeft voor het aantrekken van Thomas Vermaelen, de huidige linksback van de Amsterdammers. De Engelse topclub heeft zijn interesse in de 23-jarige Belg geconcretiseerd, maar vraag en aanbod liggen voorlopig nog een eind uit elkaar. Ajax heeft voor zijn aanvoerder en international een bedrag tussen de 12 en 15 miljoen euro in het hoofd, Arsenal zit een stuk lager.

Bij de Londense club hanteert manager Arsène Wenger al sinds jaar en dag een strakke transferpolitiek. Hij betaalt nooit meer voor een speler dan hij bij aanvang van de onderhandelingen in zijn hoofd heeft. Zit een verkopende club naar zijn beleving te hoog in de boom, dan komt het niet tot een deal en leidt Wenger zelf weer een talent op. In dit geval heeft Arsenal ook een alternatief van buitenaf voor de Ajacied.

Vanuit de Premier League heeft ook Aston Villa interesse in Vermaelen, die zich dit weekeinde zelf voorzichtig uitliet over de belangstelling van Arsenal. ,,Ik kan niet alles prijsgeven. Een transfer naar Arsenal zou mooi zijn, maar ik zit er nog niet,’’ zei de Belg in Tokio, waar hij met België van Japan verloor (4-0) in het toernooi om de Kirin Cup. Als Vermaelen bij Ajax blijft, kan hij als centrumverdediger fungeren.

en nog aanvulling, bericht van vandaag:

Quote:Braafheid kiest tussen Ajax of PSV
NOORDWIJK - Edson Braafheid beslist de komende weken of hij zijn loopbaan bij Ajax of bij PSV wil vervolgen. De 26-jarige linksback van FC Twente staat in de belangstelling van beide clubs. De verdediger dient zijn volgend seizoen aflopende contract uit in Enschede, als hij geen goed gevoel bij Ajax of PSV krijgt.

,,Ajax en PSV zijn heel concreet'', zei Braafheid dinsdag toen hij zich in Noordwijk meldde voor het trainingskamp van het Nederlands elftal voor de komende WK-kwalificatiewedstrijden tegen IJsland (6 juni) en Noorwegen (10 juni).

,,Er is ook belangstelling vanuit Engeland maar dat is allemaal nog een beetje vaag. Ik ga eerst mijn best doen voor het Nederlands elftal en ga dan eens kijken hoe mijn gevoel bij Ajax of PSV is. Ik betrek ook mijn familie bij deze keuze. Ik ben natuurlijk een jongen uit Amsterdam, maar ik kan nu nog niet zeggen dat ik voor Ajax kies.''

Braafheid werkte vorig seizoen bij FC Twente samen met Fred Rutten, de nieuwe trainer van PSV. De linksback wilde niet bevestigen dat hij door een clausule in zijn contract voor 2 miljoen euro bij FC Twente mag vertrekken. ,,Ik ga niet vertellen wat er allemaal in mijn contract staat. Ik moet een goed gevoel bij Ajax of PSV hebben. Anders sta ik nog een jaar bij FC Twente onder contract.’’

Eljero Elia weet ook nog niet waar hij volgend seizoen voetbalt. De 22-jarige linksbuiten van FC Twente staat open voor een nieuwe uitdaging. Hij was dicht bij een overgang naar Hamburger SV maar trainer Martin Jol heeft de Duitse club vorige week verlaten voor Ajax.

,,Maar dat wil nog niet zeggen dat ik nu ook naar Ajax ga. Hamburger SV blijft een mooie club,’’ aldus de aanvaller die deze week in de selectie van het Nederlands elftal debuteert. ,,Ik houd alle opties open. Het is dus nog even afwachten waar ik volgend seizoen voetbal.’’ (ANP)

Vooral de vetgedrukte zin zegt m.i. veel.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Die vetgedrukte zin insinueert mijns inziens juist dat hij voor PSV kiest ondanks dat hij een Amsterdamse jongen is. Anders zou er wel staan "ik ben een Amsterdamse jongen, dus ik speel volgend seizoen voor Ajax". Maar goed.. wij lezen zinnen wel vaker anders. :razz:
Reply
mi staat er; natuurlijk kies ik voor Ajax, maar ze moeten me wel ff betalen, want ik heb een stokpaardje achter de deur...
The great old Ludwig von...
Reply
Kan ook. Wink Als ie slim is gaat ie iig naar Ajax. Vermaelen vertrekt daar vast en zeker nog wel deze zomer dus dan heeft ie geen concurrentie. Bij PSV moet ie toch Salcido uit de ploeg spelen, ook al is dat natuurlijk best mogelijk. Hij schijnt overigens in zn Utrecht-tijd ooit te hebben aangegeven dat hij PSV de mooiste topclub vind.. eens kijken wat dat nog waard is.
Reply
The Sun: 11,5 miljoen voor Vermaelen
4 juni 2009 RvN

Volgens de Britse tabloid The Sun zijn Arsenal en Ajax dichtbij een akkoord over Thomas Vermaelen. Een bedrag van 10 miljoen pond, zo'n 11,5 miljoen euro, zou op de tafel liggen.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
11,5 miljoen euro voor een speler die bij lange na niet goed genoeg is voor de basis van Arsenal. :crazy: Hopelijk hebben ze daar nu geen geld meer voor Afellay. :razz:
Reply


Forum Jump: