The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2009
Kom op nou Gonzo, speel je eigen spel en ga vooral goed serveren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Neutrale blik van de eerste set: Gonzo haalt zijn niveau niet of Soderling gewoon te goed?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Neutrale blik van de eerste set: Gonzo haalt zijn niveau niet of Soderling gewoon te goed?

Soderling zeker te goed.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wie kijkt er hier nou neutraal? Maar als ik het probeer zou ik zeggen Soderling too good.
Reply
Gonzo is met zijn backhand te defensief...zodra hij die slice backhand gaat gebruiken kan Soderling gaan domineren met zijn forehand.
Plus dat ik vind dat Gonzo tot nu toe als hij de kans krijgt zijn forehand niet zo kiezelhard slaat als in de vorige wedstrijden.. :-k
Reply
Die return van soder op 30-15 weer. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En weer 1 :eeeek:
Reply
Kraai Wrote:Gonzo is met zijn backhand te defensief...zodra hij die slice backhand gaat gebruiken kan Soderling gaan domineren met zijn forehand.
Plus dat ik vind dat Gonzo tot nu toe als hij de kans krijgt zijn forehand niet zo kiezelhard slaat als in de vorige wedstrijden.. :-k

Als je die sliceballen maar diep genoeg slaat kan hij natuurlijk nooit domineren. En gonzo moet meer de BH van Soderling zoeken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Soderling mist een bp, nu toch 1-0 gonzo. En nu breaken!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Soderling 14 winners, 5 ues
Gonzalez 6 winners, 6 ues
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:Wie kijkt er hier nou neutraal? Maar als ik het probeer zou ik zeggen Soderling too good.
Tja, ik probeer een verklaring te zoeken voor de 4 games op rij van Soderling...
Ik kan het me, gezien de eerdere partijen, maar moeilijk voorstellen dat hij te goed is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Kraai Wrote:Gonzo is met zijn backhand te defensief...zodra hij die slice backhand gaat gebruiken kan Soderling gaan domineren met zijn forehand.
Plus dat ik vind dat Gonzo tot nu toe als hij de kans krijgt zijn forehand niet zo kiezelhard slaat als in de vorige wedstrijden.. :-k

Als je die sliceballen maar diep genoeg slaat kan hij natuurlijk nooit domineren. En gonzo moet meer de BH van Soderling zoeken.

Gonzo staat in tegenstelling tot de vorige partij nu 1,5 meter achter de baseline, dus komen die kanonslagen lang niet zo hard aan.
Reply
Wat ik achteraf teruglas was hij tegen Davy toch ook giga dominant? Hij serveert harder, slaat harder, slicet minder, en maakt minder fouten. Dat verklaart volgens mij prima waarom hij 4 games op rij pakt.
Reply
Hij slaat echt álles op de lijn. Pff.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kom op nou Gonzo! Ik wil graag beginnen met kijken met de stand 1-1 in sets...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
17 vd 23 lange rally's naar Soderling. Die stat zegt veel natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Soderling wint 17 van de 23 punten die langer dan 3 slagen duren... Dat zegt wel veel.
Reply
Die Nadal was zo slecht nog niet. Hij won toch maar mooi een set van dit zweedse monster.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Die Nadal was zo slecht nog niet. Hij won toch maar mooi een set van dit zweedse monster.

Gonzo gaat er drie winnen!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Maar ik begin er wel steeds minder vertrouwen erin te krijgen dat Federer deze Soderling kan pakken :|
Reply
Soderling begint zijn eerste foutjes te maken de laatste paar games. Kom op Gonz!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hoe kun je trouwens met dit spel 2 tb's nodig hebben tegen kevin kim? :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ja daar begrijp ik ook weinig van, zal wellicht vermoeidheid van ARAG team cup zijn?
Reply
Als hij dit vasthoudt, dan heeft federer ook geen kans.

maar in de finale zal hij wel gaan bibberen... Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De eerste service van Robin wordt harder en harder, 207 gemiddeld inmiddels.
Reply
Tegen Nadal had hij ook een paar inzinkingen, waar Nadal geen gebruik van kon maken. Dus ik geef Gonzo nog niet zomaar op...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die returns zijn echt wel machtig mooi hoor, hoeveel returnwinners zou hij inmiddels al niet geslagen hebben?
Reply
Ik ga maar eens pauzeren, misschien helpt dat. Gonzo kan er zomaar ineens staan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik geef ook niets op. Tot zover gaat het gewoon gelijk. Laten we nu niet doen of soderling niet te breaken is ofzo. Die foutjes komen vanzelf. Het is aan gonzo om deze dan aan te pakken! Tweede in de tiebreak is prima...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Vergeer weer eens opweg naar een titel =D>
Reply


Forum Jump: