The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2009
WTF is dit nou weer dan? Vorige game denk je nog dat het over is, nu opeens is alles weer gelijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nogmaals, kijk nog even terug. Er staan echt legio opmerkingen over het mindere spel van Gonzo in de eerste sets en het geloof er nog in dat hij het om zou kunnen draaien.
Hij liet zich blijkbaar overbluffen door Soderling, die toen ook fantastisch speelde, maar ik zei ook al dat ik het me van Gonzo niet voor kon stellen dat hij zomaar 4 games op rij zou verliezen als hij goed zou spelen. Zijn forehand liep toen ook gewoon nog niet.

En ik zei ook dat Soderling tegen Nadal ook meerdere inzinkingen had, maar dat Nadal op die dag niet goed genoeg was om daar gebruik van te maken. Gonzalez vandaag dus wel.

En dat doet niets af aan de fantastische RG van Soderling natuurlijk, en dat zeg ik ook nergens. Maar het is natuurlijk ook niet heel vreemd en onverwacht dat zijn spel nu in elkaar zakt, het is Soderling tenslotte maar en geen Federer, Nadal of Djokovic.

Het is me de discussie eigenlijk niet eens waard, want we praten al de hele middag redelijk langs elkaar heen heb ik de indruk. Jij vindt dat Gonzalez minder speelde de eerste sets, terwijl ik al steeds aangeef dat Soderling fantastisch speelde, en dat weinig met Gonzo te maken had. Doet er verder weinig toe, maar daar is ook nu je redenering deels op gebaseerd.
Ik laat het verder rusten, Gonzo is (gelukkig) de betere geworden tijdens de partij, en het wordt een mooie finale.
Reply
soderling knalt er nog ff drie returns uit zeg... Poe
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
soderling speelt alles of niets. Hij is helemaal kapot. Dit houdt hij niet vol.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
allemaal veel te voorbarig weer......... #-o
Reply
](*,)
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Nogmaals, kijk nog even terug. Er staan echt legio opmerkingen over het mindere spel van Gonzo in de eerste sets en het geloof er nog in dat hij het om zou kunnen draaien.
Hij liet zich blijkbaar overbluffen door Soderling, die toen ook fantastisch speelde, maar ik zei ook al dat ik het me van Gonzo niet voor kon stellen dat hij zomaar 4 games op rij zou verliezen als hij goed zou spelen. Zijn forehand liep toen ook gewoon nog niet.

En ik zei ook dat Soderling tegen Nadal ook meerdere inzinkingen had, maar dat Nadal op die dag niet goed genoeg was om daar gebruik van te maken. Gonzalez vandaag dus wel.

En dat doet niets af aan de fantastische RG van Soderling natuurlijk, en dat zeg ik ook nergens. Maar het is natuurlijk ook niet heel vreemd en onverwacht dat zijn spel nu in elkaar zakt, het is Soderling tenslotte maar en geen Federer, Nadal of Djokovic.

Het is me de discussie eigenlijk niet eens waard, want we praten al de hele middag redelijk langs elkaar heen heb ik de indruk. Jij vindt dat Gonzalez minder speelde de eerste sets, terwijl ik al steeds aangeef dat Soderling fantastisch speelde, en dat weinig met Gonzo te maken had. Doet er verder weinig toe, maar daar is ook nu je redenering deels op gebaseerd.
Ik laat het verder rusten, Gonzo is (gelukkig) de betere geworden tijdens de partij, en het wordt een mooie finale.
Goed, ik heb het niet tot nauwelijks gezien en baseer dat ook voornamelijk op het commentaar van de rest. En dat ik het me niet kan voorstellen dat als Gonzalez gewoon goed speelt dat Soderling dan zo makkelijk van hem een set wint. En ik zag dat hij in de eerste set ook meerdere makkelijke forehandfouten maakte.

Maar los daarvan had ik bij Gonzo nooit het vertrouwen opgegeven, en velen met mij niet, omdat hij met zijn spel het ineens om kan draaien. Maar dat vond jij onzin, en daar ben ik het dus niet mee eens.

Maar het wordt een leuke finale ja, maar wie erin staat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Van 4-1 naar 4-4 in een fractie...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Neeeeeeee, 15-30 meteen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nee
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
wat een geluk zeg.. Nu snel de game afmaken
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Pfff, Soderling mist op het halve mp :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha ik was ook even weg hoor, wat gebeurt hier nou weer? Inzinking Gonzo of ineens weer goed niveau Soderling?
Reply
nee he, weer gekloot en weer tegen gonzo... Dit geloof je toch niet...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
derde bp..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
hij breakt gewoon naar een voorsprong. Gaat toch nergens over........
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
:eeeek:
Reply
\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/

Ik denk in één keer weer aan Pasen.......
De wonderbaarlijke wederopstanding. :lol: :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
[-o< commoooon Robin [-o<
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Nu niet gaan choken.... [-o< [-o<
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
O mijn god, waar gaat dit over?! Tweede keer in de partij dat hij vier games op rij verliest. Nu heb ik het gezien, en is het compleet zijn eigen fout. Lul!

480 punten op het spel :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
480 maar, ik heb er al veel meer verspeeld dit klote toernooi.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
:lol: ik al wekenlang dus niet zeiken

maar wel een medaille :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ongelooflijk dit zeg, ongelooflijk. Choke van het toernooi dit, al is het knap van Robin dat ie bleef geloven...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Robin Notworthy Notworthy
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Super Robin =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Wat een klasse. Hij mag van mij nu ook het toernooi winnen.
RESPECT!!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik heb zelden iemand het zo zien weggeven, en dan nog wel in zo'n partij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wat een anti climax
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
zul je zien... potro - soderling finale... Die Gonzo.. Ga je toch concentreren op het tennis ipv met de scheids en de lijnrechter. Daar begon het gekloot mee....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
4-1 15-30 op de service van Soderling. Toen miste Gonzo een makkelijke passing, maar toen zag ik nog geen problemen. Maar daarna heeft ie bijna geen goed punt meer gemaakt. 5 games op rij verliezen als je de partij in de tas lijkt te hebben. En ook nog niet eens ervoor vechten, het zo maar weggeven...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: