Threads: 3
Eerste grastoernooien.Lotingen zijn bekend.
Wat FTM betreft op het eerste gezicht behoorlijk multiple gok.
Nog maar even afwachten wat er maandag gespeeld word.
Deze week wel heel wat minder punten te verdienen!
Threads: 97
Inderdaad, ook omdat het maar 250-toernooitjes zijn. Alles zal wel op Queens gaan, want daar is de draw vele malen minder...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ik ben nog steeds niet blij met die nieuwe puntentelling.
De stappen tussen de verschillende toernooien,maar vooral bij de finalerondes zijn wel heel erg groot.
Als manager kon je vroeger met de juiste kleintjes goed concurreren met iemand die voor de grotere jongens ging.
Nu is dit normaliter kansloos.
Threads: 105
Precies wat er mis ging bij m'n eerste GS dit jaar. Met RG voor de grote jongens gegaan, had ik alleen wel de goede moeten kiezen. :8:
Vos Wrote:Ik ben nog steeds niet blij met die nieuwe puntentelling.
De stappen tussen de verschillende toernooien,maar vooral bij de finalerondes zijn wel heel erg groot.
Als manager kon je vroeger met de juiste kleintjes goed concurreren met iemand die voor de grotere jongens ging.
Nu is dit normaliter kansloos. Je hebt het anders wel aardig door, gezien je plek op de ranglijst...
En ik vind het juist wel erg leuk zo, veel minder voorspelbaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
:8:
Toch heb ik wel het idee dat de factor geluk ( of pech ) hierdoor een grotere rol speelt.
Threads: 166
Vos Wrote::8:
Toch heb ik wel het idee dat de factor geluk ( of pech ) hierdoor een grotere rol speelt.
Ben ik wel mee eens. (en dit zeg ik niet omdat ik het slecht gedaan heb met RG.....)
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Dat is hetzelfde als toen met de tennispoll.
Het is natuurlijk niet moeilijker of gemakkelijker voor ons (als publiek) een paar kleine toernooien of één GS te voorspellen, terwijl op die GS vele malen meer punten te halen zijn.
Threads: 14
Tipsarevic-Mahut, wat een topper in de 1e ronde van Queens.
Threads: 67
anders worden alle eerste ronde partijen zo ongeveer in Queens vandaag.. :-|
He i’m back, koploper FTM 2018!
Gaat Federer hier spelen? Ik neem aan van niet...
lijkt mij ook niet, maar hij heeft nu vleugels en het zou me niet verbazen als hij gaat spelen..
Threads: 31
Dat denk ik ook, ik denk dat hij er gewoon staat deze week. Zo niet zijn er veel punten te pakken met mindere goden daar, zeker omdat er een ronde minder in zit.
Dat klopt, maar het is wel beduidend minder bezet en slecht in 1 kwart is de winnaar niet duidelijk...
in geen enkel kwart is de winnaar duidelijk. Als alles allemaal zo duidelijk was, is dit spelletje ook niet zo leuk. Ik weet wel zeker dat jij niet alle kwartfinalisten kunt opnoemen die hier donderdag staan....
Precies, dus in dat kwart wil ik de winnaar sowieso hebben. En als Fed weg zou vallen is er nog meer mogelijk imo.
Maar Queens is weer zo beroerd dat het over zoveel rondes gaat. Bij 2 winstpartijen heb je pas 20 punten binnen.
Haggie Wrote:in geen enkel kwart is de winnaar duidelijk. Als alles allemaal zo duidelijk was, is dit spelletje ook niet zo leuk. Ik weet wel zeker dat jij niet alle kwartfinalisten kunt opnoemen die hier donderdag staan.. Tenminste één fout..
Winnaars van kwarten betekent halve finalisten, en die zijn toch wel vrij duidelijk aan te wijzen imo.
Haggie Wrote:in geen enkel kwart is de winnaar duidelijk. Als alles allemaal zo duidelijk was, is dit spelletje ook niet zo leuk. Ik weet wel zeker dat jij niet alle kwartfinalisten kunt opnoemen die hier donderdag staan.... Federer, Tsonga en Djokovic lijken me de zeer duidelijke halve finalisten, dat durf ik wel te voorspellen.
Ik had juist Federer, Verdasco en Djokovic als duidelijke halve finalisten. Tsonga zal nog een zware dobber aan Berdych krijgen.
Ja, dat is ook zo, Verdasco is natuurlijk ook dik favoriet in dat stuk. Dus dan heb je ze alle vier. Tsonga lijkt me toch wel duidelijk een maatje groter dan Berdych, zeker op gras. Ik denk eerder dat Santoro lastig wordt voor hem...
tsonga heeft het tegen iedereen moeillijk op gras en verdasco heeft zijn beste tijd ook wel weer gehad. Fedex en Djoko kan ik inkomen :wink:
Als Tsonga zelfs op gravel al zo ver kan komen, is het op gras natuurlijk helemaal een gevaarlijke jongen. Zijn spel is natuurlijk ook gemaakt voor gras, nu nog afwachten of zijn voetenwerk dat ook is. Maar hij heeft twee jaar geleden al laten zien dat hij het kan, en toen stond ie nog niet eens in de top 100...
Dat is zeker waar, en hij is ook wel favoriet, maar niet zo dik als de andere drie imo. Berdych heeft ook een uitstekend track record in Halle.
En Haggie, Verdasco zijn beste tijd gehad? Die draait nog steeds een topseizoen volgens mij, en zeker met zijn service is hij gewoon de favoriet in dat stuk (nou is dat kwart ook een samenraapsel van diverse prutsers natuurlijk).
mindlight Wrote:Dat is zeker waar, en hij is ook wel favoriet, maar niet zo dik als de andere drie imo. Berdych heeft ook een uitstekend track record in Halle.
En Haggie, Verdasco zijn beste tijd gehad? Die draait nog steeds een topseizoen volgens mij, en zeker met zijn service is hij gewoon de favoriet in dat stuk (nou is dat kwart ook een samenraapsel van diverse prutsers natuurlijk).
Verdasco draait zeker een topseizoen, maar ik vind het erop lijken dat het allemaal wat minder wordt. Hij heeft mij niet kunnen overtuigen op RG. Tegen Davydenko had ik toch veel meer verwacht. Zijn kwart is idd een compleet prutsers gedeelte, maar om hem nou te nemen voor 3800?
:8: De eerste mustpick is bekend
Threads: 14
Tja, die was al bekend voor deze partij...
Berdych-Hernych nu. Ik zie Jantje wel in staat te stunten.
Hij stond er inderdaad al in voor deze partij, maargoed hij moest nog wel even winnen natuurlijk.
Ik verwacht hier een regelmatige 6-3 6-4 overwinning voor Berdych.
Wat is er met die Lu aan de hand joh. Die raakt dit seizoen helemaal geen pepernoot meer.
Threads: 21
Wat ligt er in Halle voor gras dan?
Bij Tursunov en Becker 4 breaks in hun partijen. Nu bezig: Berdych(halverwege 2e set 5 breaks), Serra(na 2 snelle sets 7 breaks) en Vicente(halverwege 2e set 7 breaks).
In Londen gaat er veel meer op service.
Niets is sterker dan dat ene woord...
|