11-06-2009, 02:39 PM
Lekker Sam. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Queens/Halle.
|
11-06-2009, 02:42 PM
Rochus en Petzschner geven beide niks weg op service maar op 5-6 wordt Ollie op love gebroken en weg is de set. #-o
11-06-2009, 02:47 PM
bp rochus, zijn eerste.
Hup XXXXXXXXXXavier.
11-06-2009, 02:51 PM
3*-1 blaaaaaaaaaaaaaaaakk
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
11-06-2009, 02:52 PM
:-({|=
11-06-2009, 03:01 PM
Klasse James en Vis. Nu Ollie idd nog. En Malisse ook graag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
11-06-2009, 03:13 PM
Wees blij dat het deze week is en niet met een GS.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
11-06-2009, 03:14 PM
kuiper Wrote:Wees blij dat het deze week is en niet met een GS. Idd deze week kost je hooguit 100 punten op een aantal managers als bijv roddick 't toernooi wint. daar kan ik wel mee leven.
11-06-2009, 03:18 PM
Haha Kuip, gaan we dat nou weer de komende weken horen? :
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
11-06-2009, 03:21 PM
Nu ik bij Queens niemand bovenin meer heb gaat mijn sympathie ook uit naar Murray. Hij mag nu 't toernooi winnen.
11-06-2009, 03:23 PM
Ol breakt en kan serveren voor de set
11-06-2009, 03:35 PM
Ad Wim Wrote:Haha Kuip, gaan we dat nou weer de komende weken horen? : Oh ja, ik mag hier weer niets over zeggen. Als ik het goed doe ben ik een gloryhunter, als ik het slecht doe mag ik dat niet even aanhalen. Het is toch wat......... ](*,) Ik zal het voor jou speciaal nog een aantal malen herhalen. :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
11-06-2009, 03:36 PM
Hou op met die Ferrero joh! Op gravel niks presteren, en nu op gras opeens wel?!
11-06-2009, 03:38 PM
Ad Wim Wrote:Hou op met die Ferrero joh! Op gravel niks presteren, en nu op gras opeens wel?! En dan ook nog de volgende ronde tegen Darcis. ](*,)
11-06-2009, 03:39 PM
Dat wordt dan natuurlijk een eitje voor Steve \/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
11-06-2009, 03:41 PM
kuiper Wrote:Je begrijpt me niet, want dit heb ik ook al eerder uitgelegd. Net als vorige week zeggen dat je dacht dat Nadal zou gaan verliezen en het vervolgens 3x herhalen toen het uiteindelijk gebeurde, heeft het nu toch ook helemaal geen zin om dit weer een aantal keer te gaan herhalen? Je koopt er niks voor en raakt alleen maar gefrustreerd.Ad Wim Wrote:Haha Kuip, gaan we dat nou weer de komende weken horen? : Dus het heeft helemaal niks met goed of slecht doen te maken. Wat koop je er nou voor om dat steeds te herhalen, zowel goed als slecht nieuws? Het is ook helemaal niet negatief bedoeld of verwijtend, ik denk alleen met je mee...
11-06-2009, 03:46 PM
JCF is weer heerlijk aan het ballen, mijn redder in nood.
11-06-2009, 03:49 PM
Ad Wim Wrote:kuiper Wrote:Je begrijpt me niet, want dit heb ik ook al eerder uitgelegd. Net als vorige week zeggen dat je dacht dat Nadal zou gaan verliezen en het vervolgens 3x herhalen toen het uiteindelijk gebeurde, heeft het nu toch ook helemaal geen zin om dit weer een aantal keer te gaan herhalen? Je koopt er niks voor en raakt alleen maar gefrustreerd.Ad Wim Wrote:Haha Kuip, gaan we dat nou weer de komende weken horen? : Even deze post van Adje opslaan hoor :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
11-06-2009, 03:52 PM
Die k*t belg! ](*,)
11-06-2009, 03:54 PM
cruijff Wrote:Die k*t belg! ](*,)Welke?
11-06-2009, 03:55 PM
Die gekke Rochus
11-06-2009, 04:04 PM
Ollie moest op 2-2 4 bps overleven maar pakt daarna 4 games op rij! Door in de poll, Ollie door voor FTM en eindelijk weer een Duitser eruit! :-({|=
11-06-2009, 04:06 PM
Die gekke Rochus wint wel, een van de weinigen in mijn team die presteert. Helaas heeft vrijwel iedereen hem...
11-06-2009, 04:07 PM
Ik dus niet
|
« Next Oldest | Next Newest »
|