The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Queens/Halle.
kijken jullie?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Roddick speelt op zijn topniveau...Hewitt kan beter...Dat zal hij bedoelen
Reply
prachtig punt roddick =D>

0-15
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Roddick is natuurlijk bij gelijke vorm duidelijk een niveau beter, misschien wel twee. Daarom gaat hij dit ook winnen. In de rally is het compleet gelijkwaardig en Roddick heeft gewoon een betere service.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik wilde ook al zeggen, dit is niet mogelijk. Roddick op topniveau blaast Hewitt natuurlijk van de baan op gras, dat moge duidelijk zijn.
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Niks wennen...Gewoon eraf...4-2 30-0 tweede set
Dat zei ik, even wennen.
het was ook nog 5-2 30-0*...Toen eten en nu dit :o
Heel raar verhaal...van 2-2 tot 5-2 30-0 maakte Djoko hooguit twee punten...
Sinds die 2-5 nog maar 1 game weggegeven en 11 gewonnen. Duidelijk even wennen aan het gras dus Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Niks wennen...Gewoon eraf...4-2 30-0 tweede set
Dat zei ik, even wennen.
het was ook nog 5-2 30-0*...Toen eten en nu dit :o
Heel raar verhaal...van 2-2 tot 5-2 30-0 maakte Djoko hooguit twee punten...
Sinds die 2-5 nog maar 1 game weggegeven en 11 gewonnen. Duidelijk even wennen aan het gras dus Wink
Tja...Had het graag willen zien...nu blijft het scorebordjournalistiek
Reply
Doe het maar weer Andy!
Reply
En dan begint ie met een df...
Reply
2-0 na df
Reply
Die lob van Hewitt is al de hele wedstrijd veel te zacht ](*,)
Reply
:| Klote Roddick heeft geluk
Reply
Juist, prima verdedigd.
Reply
Hop, en dan zo'n bal!
Reply
Mooie rally...3-3 na passeerslag Roddick
Reply
Eindelijk weer eens een free point op service, duurde even...
Reply
Pff, niet eens dus...
Reply
Maar klasse hersteld!
Reply
3*-4, tijd voor een mb
Reply
5-3 Roddick..Terecht...Hewitt zwak
Reply
wat een misser van hewitt :eeeek: Undecided

Reply
Juist!
Reply
Tuurlijk Andy, never in doubt!
Reply
Grote klasse Andy, never in doubt eigenlijk =D>
Reply
Gedurfde keuze met Roddick pakt goed uit voor de managers =D>
Reply
kooltje Wrote:Gedurfde keuze met Roddick pakt goed uit voor de managers =D>
Bedankt, maar hij is er nog lang niet hoor. En zo gewaagd is het ook niet, Roddick in deze vorm op gras...
Reply
En dan ook nog eens op Queens, vorig jaar had hij pech, maar normaal gesproken wint hij dit toernooi.
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Gedurfde keuze met Roddick pakt goed uit voor de managers =D>
Bedankt, maar hij is er nog lang niet hoor. En zo gewaagd is het ook niet, Roddick in deze vorm op gras...
Tuurlijk wel gewaagd...Gewoon een zware loting tegen Hewitt en Karlo op gras...Dat zijn geen zekerheidjes
Finale tegen Murray waarschijnlijk...Dat allemaal voor 250 punten noem ik gewaagd
Reply
buurs Wrote:wat een misser van hewitt :eeeek: Undecided
Blijf jij maar lekker denken dat het 2001/2002 is \Big Grin/
Reply
Ik ben 't met Buurs eens, heb de 1e set geheel gezien. Hewitt was zeker niet minder. Raar dat er hier niet meer werd gezegd over 't incident op 3-2 in de TB 1e set. Roddick laat een bal lopen, lijnrechter geeft uit, hewitt challenge, toch in, punt voor hewitt, roddick protesteert en die laffe armstrong doet toch maar een let. keerpunt in de TB en dus de wedstrijd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply

Forum Jump: