The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Queens/Halle.
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Gedurfde keuze met Roddick pakt goed uit voor de managers =D>
Bedankt, maar hij is er nog lang niet hoor. En zo gewaagd is het ook niet, Roddick in deze vorm op gras...
Tuurlijk wel gewaagd...Gewoon een zware loting tegen Hewitt en Karlo op gras...Dat zijn geen zekerheidjes
Finale tegen Murray waarschijnlijk...Dat allemaal voor 250 punten noem ik gewaagd
Hewitt heb ik nooit als een probleem gezien, Karlo wel ja, en zeker Cilic. Maar dan nog is Roddick gewoon met afstand de beste grasspeler in de draw, en hij is ook gewoon heel goed in vorm dit seizoen. En ik had gedacht dat een finale al wel genoeg zou zijn, aangezien de alternatieven ook niet geweldig waren.

Gewaagd omdat hij duur is, dat is waar, maar niet vanwege zijn loting...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kortom, Roddick bepaalde wat er gebeurde op de baan, dat is dan wel weer goed om te horen! Icon_twisted
Reply
centre court Wrote:Ik ben 't met Buurs eens, heb de 1e set geheel gezien. Hewitt was zeker niet minder. Raar dat er hier niet meer werd gezegd over 't incident op 3-2 in de TB 1e set. Roddick laat een bal lopen, lijnrechter geeft uit, hewitt challenge, toch in, punt voor hewitt, roddick protesteert en die laffe armstrong doet toch maar een let. keerpunt in de TB en dus de wedstrijd.
Ik heb het niet gezien, maar die laatste zin is natuurlijk onzin aangezien de tweede set ook gelijk op ging...
En dan nog hoeft Hewitt ook niet de volgende 3 punten in die 1e TB te verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Hewitt de 1e set wint gaat 't toch heel anders dan wanneer ie 'm verliest? 1-0 voor of achter in sets op gras maakt wel iets een verschil tegen roddick. als ie die 1e set had gewonnen waren ze bijv nu bezig geweest aan de 3e set.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, als ie de eerste set had gewonnen, was het een ander verhaal geweest, maar het was 3-2 voor Roddick, niet 6-5 voor Hewitt in de TB.
En keerpunt in de wedstrijd vind ik als Hewitt vervolgens niks meer geraakt had...

Hewitt is gewoon allang niet meer de man die van toppers kan winnen, zelfs niet op gras. Hij wordt in mijn ogen nog steeds overschat hier op het forum.
Reply
Melzer begint prima trouwens, pak die ouwe!
Reply
Wat een verschil trouwens tussen de helften! Bovenin Murray, Fish, Darcis, Ferrero. Onderin Blake, Simon/Youzhny, Karlovic en Roddick :eeeek:
Reply
Ik gaf er ook weinig voor hoor vantevoren maar hij was zeker gelijkwaardig. ik vond 'm goed en scherp spelen en vond roddick niet heel goed. roddick heeft geen moment mogelijkheden gehad om te breaken. hewitt 2 games in de 1e set op 0-30 geloof ik. 2e set heb ik niet gezien. hopen dat karlovic of later murray roddick pijn kan doen.
Reply
Ad Wim Wrote:Melzer begint prima trouwens, pak die ouwe!

Kiefer kwam tegen Troicki ook met 2-0 achter geloof ik en pakte daarna bijna alle games. hopen dat melzer 'm wel gaat verslaan.
Reply
Nu iig niet, 4-0 :razz:
Reply
Ik heb van beide setten flarden gezien. Waar ik in de 1e set Roddick net wat beter vond, omdat hij iets makkelijker door zijn service games ging, was in de 2e set Hewitt sterker. De tie-breaks waren voor Roddick en dat bepaalt de uitslag.
Reply
Youzhny begint uitstekend, uiteraard altijd een outsider voor de titel :8:
Reply
En dat bepaalt denk ik ook het verschil tussen een topper in vorm en een topper over z'n top, het winnen van de big points. En juist op gras is dat belangrijk, zeker als je twee sets lang nauwelijks een kans krijgt. Vroeger was Hewitt daar geweldig in, nu wint ie alleen nog van middelmatige jongens.
Reply
En deze dramaweek krijgt een gevolg want Kiefer is niet fit. Die gaat zo opgeven... Das nr 2 van de week! Wat is het toch een feest bij mij. Altijd een kutweek na een goede week
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Die ballenjongen waar Melzer nu tegen speelt is een stuk beter dan Kiefer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hop, en opgave!
Reply
Niet leuk voor Kiefer maar gunstig voor FTM.
Reply
Nicolas ](*,)
Reply
Al met al is het zo een flink waardeloze dag.
Reply
Wel leuk om te zien dat het niveau van Youzhny t.o.v. pak m beet een jaar geleden weer fors omhoog is gegaan. Al zal het deze partij zeker niet makkelijk worden.
Reply
Wat een draak van een speler is die Simon toch: 1-6 5-2. En dat op gras...
Reply
Ja, het is echt een irritante gast inderdaad. Als Youzhny maar wint vind ik het prima.
Reply
En ik had niets moeten zeggen over het niveau van Youzhny, het zakt nu weer ver weg.
Reply
Prima Youzhny! =D>
Reply
En nu weer de break, schors die jongen toch wegens lack of best effort! Bah!
Reply
Dit volg ik even niet.
Reply
Nou, het is toch gewoon schandalig hoe Simon de laatste maanden bezig is?!

Ik weet nog dat Davydenko vorig jaar zo'n waarschuwing kreeg, dat kun Simon bijna wel in elke wedstrijd geven. Een schande voor de top 10!
Reply
Ohh zo, ik dacht puur op basis van deze partij. Nee, maar het is eerder raadselachtig hoe hij zo hoog is komen te staan, dan dat hij nu zo vreemd presteert.

En hij is nu geblesseerd Smile
Reply
Gilles Simon Undecided
Reply
mindlight Wrote:Ohh zo, ik dacht puur op basis van deze partij. Nee, maar het is eerder raadselachtig hoe hij zo hoog is komen te staan, dan dat hij nu zo vreemd presteert.

En hij is nu geblesseerd Smile
Ja oke, hij lijkt idd blessee, maar dit is wel typisch een speler die een tijdje ver boven zijn stand heeft geleefd. Aan het eind van het jaar staat ie gewoon weer 25e, en daar zal ie nog wel even blijven...
Reply

Forum Jump: