The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Rosmalen
Een 1e service zou ook wel eens leuk zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Grappig, ik erger me juist aan Bogdanovic die het al vele malen eerder af had moeten maken.
Reply
**4-3 Alex! [-o<
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
*5-3. Als je deze maakt heb je 'm in the pocket. [-o< [-o<
Reply
Maar dan weer een mb naar Tursu 5-4** nu.
Reply
mindlight Wrote:Grappig, ik erger me juist aan Bogdanovic die het al vele malen eerder af had moeten maken.
Tursunov 3-1 voor deze set, nog geen punt afgegeven op service en dan twee dfs. Dat lijkt me toch wel iets hoor...

En nu ook weer 2-0 voor in de TB, al is het dan veel minder erg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Undecided Tursu
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
5-5 :|
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Grappig, ik erger me juist aan Bogdanovic die het al vele malen eerder af had moeten maken.
Tursunov 3-1 voor deze set, nog geen punt afgegeven op service en dan twee dfs. Dat lijkt me toch wel iets hoor...

Ach kom op, dat is beide kanten op, Bogdanovic 1,5 set heer en meester op service, diverse bp gemist, en dan ineens de break tegen.
Mist ook nog 2 bp's op 4-3* derde set, en staat in de tb 5*-3 voor.
Reply
Het is dat er hier geen breekbare zaken opgesteld staan, anders waren die er gegarandeerd aangegaan, wat een #$%$%&$%& zooi. :|
Reply
Pfff, zo kennen we je weer Dima.
Reply
Ad week
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haggie Wrote:Undecided Tursu
Bedankt Hag, dat had ie echt even nodig.
Reply
mindlight Wrote:Laatste twee toernooien die Bogdanovic speelde (ook op gras) werd hij in derde set tb uitgeschakeld, tegen zowel Dimotrov als Dancevic werd het 6-7 (5)

Omg ook nu wordt 't weer 6-7(5). Van *5-3 naar 5-7. Undecided
Reply
Ja het is niet te geloven, zonder de wedstrijd gezien te hebben kan ik zeggen dat dit meer met Bogdanovic te maken heeft gehad dan met Tursunov. Hij kan gewoon geen TB's winnen als het echt spannend is.
Reply
Waarom vanaf 5-3 niet gewoon een ace? Sad
Reply
Ik ga even afkoelen buiten, ben echt laaiend over zo'n in principe minder belangrijk potje ](*,)
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:

Ach kom op, dat is beide kanten op, Bogdanovic 1,5 set heer en meester op service, diverse bp gemist, en dan ineens de break tegen.
Jij zegt dat je je eraan ergert dat Bogdanovic het niet eerder af kon maken. Als iemand het af kon maken op dat moment, was het Tursunov wel met een 3-1 voorsprong 3e set en tot dat moment nog niet gebroken...
Reply
mindlight Wrote:Ik ga even afkoelen buiten, ben echt laaiend over zo'n in principe minder belangrijk potje ](*,)

Ik zie dat je er hierdoor ook nog op bv uitvliegt in de poll? :eeeek:
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Undecided Tursu
Bedankt Hag, dat had ie echt even nodig.

Graag gedaan! Ik hoop je hiermee aan een medaille te helpen deze week :wink:
Reply
centre court Wrote:
mindlight Wrote:Ik ga even afkoelen buiten, ben echt laaiend over zo'n in principe minder belangrijk potje ](*,)

Hij vliegt wel uit de poll, maar niet op BV. "Gewoon" een punt minder.
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:

Jij zegt dat je je eraan ergert dat Bogdanovic het niet eerder af kon maken. Als iemand het af kon maken op dat moment, was het Tursunov wel met een 3-1 voorsprong 3e set en tot dat moment nog niet gebroken...

Op 4-3* derde set 2 bp's missen, en een 5*-3 voorsprong in de tb missen is een wedstrijd niet af kunnen maken, niet een break vroeg in een set niet vast kunnen houden. Daarbij had Tursunov minder in te brengen op de service van Bogdanovic dan andersom, zoals de statistieken duidelijk laten zien.
Reply
Ad en medailles :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mitch Wrote:
centre court Wrote:

Hij vliegt wel uit de poll, maar niet op BV. "Gewoon" een punt minder.

Dat klopt, gefeliciteerd daarmee Mitch
Reply
Benne mist ook gewoon nog even 4 bps in de 1e set. Hij moet wel ver komen als ik deze week goud wil halen.
Reply
Hou maar op over helden die bp's missen CC Wink
Reply
hup bakker. Gaat niet zo goed kerel..
Reply
Hup Mayer
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:

Op 4-3* derde set 2 bp's missen, en een 5*-3 voorsprong in de tb missen is een wedstrijd niet af kunnen maken, niet een break vroeg in een set niet vast kunnen houden. Daarbij had Tursunov minder in te brengen op de service van Bogdanovic dan andersom, zoals de statistieken duidelijk laten zien.
Het was natuurlijk een close pot, dat staat buiten kijf. Maar bps missen of een break voorstaan is toch wel even wat anders, zeker op gras.

Maar goed, het was toch maar een vrij onbelangrijke pot voor FTM toch Wink
Reply
Voor FTM inderdaad niet, maar het kost me wel een halve finale in de poll, daar baal ik uiteraard zo van.
En het was inderdaad een close pot, en dan hoef je in het geval Bogdanovic eigenlijk al niet meer te kijken, dan weet je al hoe het afloopt. Gelukkig worden er op Wimbledon geen tiebreaks gespeeld in de beslissende set, dus daar geef ik hem meer kans.
Reply

Forum Jump: