The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Rosmalen
mindlight Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Die buurs zien we hier de laatste tijd maar weinig, die is me ook uit vorm! Dat wordt nog leuk op Wimbledon, waarschijnlijk raakt ie al in paniek \Big Grin/

het interesseert me allemaal niet meer zo....

Aha, jij bent weer alle kasten en lades af aan het zoeken naar je movitatie? Of ben je deze ditmaal niet kwijt? :8:

heel gek... het verbaast mij ook, maar ik kom net terug uit vergadering en ik baal niet eens dat ferrer heeft verloren... :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Anders valt 't bij Mayer en bij Chardy ff verkeerd. Grr.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ah, kut Chardy! Toch wel een cruciale pot geworden nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Die buurs zien we hier de laatste tijd maar weinig, die is me ook uit vorm! Dat wordt nog leuk op Wimbledon, waarschijnlijk raakt ie al in paniek \Big Grin/

Aha, jij bent weer alle kasten en lades af aan het zoeken naar je movitatie? Of ben je deze ditmaal niet kwijt? :8:

heel gek... het verbaast mij ook, maar ik kom net terug uit vergadering en ik baal niet eens dat ferrer heeft verloren... :|
Ik snap het ook wel. Als je alles in de strijd gooit en denkt dat je de beste bent, maar toch nooit wint, dan zou ik ook hopeloos worden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
prima rainer. Verschrikkelijk lelijk dat dancevic toch weer wint Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:
buurs Wrote:

Nee daar snap ik inderdaad ook weinig van...

Maargoed, Ivan veroorzaakt toch een kleine glimlach hier, hij staat natuurlijk wel onder zware druk nu hij door 29 FTM'ers gekozen is, en dan toch gewoon walsen, klasse!
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
mindlight Wrote:
buurs Wrote:

Ik snap het ook wel. Als je alles in de strijd gooit en denkt dat je de beste bent, maar toch nooit wint, dan zou ik ook hopeloos worden...

Volgens mij heeft niet meer inzet dan jij
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat zullen we nog wel eens zien!

Klasse Frank!

Kerel heeft me een vertrouwen. Duidelijk niet de wedstrijd gezien.
En het vertrouwen werd niet beschaamd!

Jij vertelde ons toch dat we beter geen voorspellingen meer konden doen?

Haggie Wrote:mayer gaat de winnaar van dit slechte duel met zijn ogen dicht verslaan...
Reply
Pfff, daar gaan Chardy en Santoro. Dat wordt geen topweek zo...
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:

Klasse Frank!

Haggie Wrote:mayer gaat de winnaar van dit slechte duel met zijn ogen dicht verslaan...

Idd. Je kruipt alweer door het oog van de naald. Ik voorspel een schuettler-navarro finale. De jongens die jullie niet voorspelden en ik wel :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Chardy heeft teruggebroken, zou mooi zijn als hij eens karakter toont. Santoro wordt lastig inderdaad, hoewel hij vaker uit kansloze positie de koning heeft verslagen.
Reply
cruijff Wrote:Maandag werd er voor mijn neus een man van de tribune gehaald..... En wat lees ik nu :

ROSMALEN - Er komt volgens de Britse media een onderzoek naar verdachte gokpraktijken bij het grastennis-toernooi Ordina Open in Rosmalen. Volgens de Engelse krant The Independent zouden er ongewone weddenschappen zijn afgesloten op de tenniswedstrijd tussen de Spanjaard Oscar Hernandez en de Oostenrijker Daniël Köllerer.
The Independent meldt dat de internationale tennisbond een groep beroepsgokkers op het spoor is die zich bezighoudt met omkoping.

Deze week werd er in Rosmalen een Rus aangehouden die ervan wordt verdacht dat hij met zijn laptop op de tribune bij het Ordina Open gokte op tennisduels.

Zal dat deze man geweest zijn... Hmmmm :-k

Geen meningen hierover? Smile
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:

Klasse Frank!

Idd. Je kruipt alweer door het oog van de naald. Ik voorspel een schuettler-navarro finale. De jongens die jullie niet voorspelden en ik wel :wink:
Van mij mag het Hag, want dan ga je Buurs inhalen en dat is altijd mooi.
Al zie ik in Sela ook een mooie finalist.

Als de finale in Eastbourne dan maar Santoro/Dancevic - Tursunov wordt.
Reply
cruijff Wrote:
cruijff Wrote:Maandag werd er voor mijn neus een man van de tribune gehaald..... En wat lees ik nu :

ROSMALEN - Er komt volgens de Britse media een onderzoek naar verdachte gokpraktijken bij het grastennis-toernooi Ordina Open in Rosmalen. Volgens de Engelse krant The Independent zouden er ongewone weddenschappen zijn afgesloten op de tenniswedstrijd tussen de Spanjaard Oscar Hernandez en de Oostenrijker Daniël Köllerer.
The Independent meldt dat de internationale tennisbond een groep beroepsgokkers op het spoor is die zich bezighoudt met omkoping.

Deze week werd er in Rosmalen een Rus aangehouden die ervan wordt verdacht dat hij met zijn laptop op de tribune bij het Ordina Open gokte op tennisduels.

Zal dat deze man geweest zijn... Hmmmm :-k

Geen meningen hierover? Smile
Tja, dat is een lang verhaal en dat postte Mist ook al eerder in een ander topic. Die man van de laatste zin was trouwens gisteren...
Reply
Ahh ok, heb ik gemist...

Dan is het toeval Smile
Reply
Maar mijn eerdere reactie was al dat ik het van de zotten vind dat je niet op de tribune zou mogen gokken. Verder kan het overal, maar daar zou het ineens niet mogen. Nog bizarder vind ik het dat de organisatie heeft ingegrepen, dat is een derde partij die zich daar niet in zou moeten mengen. Is de druk van de grotere gokkantoren zo groot dan?
Reply
Klasse Jeremy!
Reply
Juist Chardy! Tursunov ook begonnen en Sela gaat zo ook beginnen, hup.
Reply
Nu ook in die 3e Chardy!
Hup Ljubo, Istomin en Sluiter!
Reply
Santoro komt er steeds beter in, nu nog breaken...
Reply
Break Santoro, Ivan heeft altijd wat moeite met de afronding tegen Santoro.
Reply
Klasse Fabrice!
Reply
Opeens als een gek winners van Sela :o
Reply
mindlight Wrote:Break Santoro, Ivan heeft altijd wat moeite met de afronding tegen Santoro.
Santoro verliest wel vaker de 1e set van jouw helden Wink
Reply
Het spel van Santoro is toch wel weer heel verdrietig hoor.
Reply
Een schande voor het tennis!
Reply
Wel mooi trouwens, zo'n battle of the oldies.
Reply
Ernstige blessure Ljubo! :eeeek:

Lijkt zich ernstig te blesseren bij een val aan 't net.
Reply
Gvd, dat is toch niet waar he, hoe is hij er nu aan toe CC?
Reply
Echt?! Dat gun ik die man niet...
Reply

Forum Jump: