The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
Haas geeft het helemaal weg nu, morgen de 5e set dan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha, maar zomaar weer de 15-40 weggegeven, wat een slechte pot zeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zeg dat, ik kijk nu 1,5 game, maar dit slaat nergens op. Wat waren Benneteau en Djokovic dan goed zeg Wink
Reply
Ik zeg, nu breaken Haas, en lekker gaan douchen
Reply
ZUl je zien dat Haas deze set nog wint...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
0-15 =D>
Reply
0-30 =D> Icon_twisted
Reply
15-40, wat een foutenfestival Undecided
Reply
Haas :-({|=
Reply
Hahahaha, wat een grap dit. Maar tegelijkertijd ook zo kut, die set had allang binnen moeten zijn :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zegt ie nou 'one more game'? Waarom dan niet nu stoppen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kan niet, altijd stoppen op even games, was op RG ook zo Smile
Reply
Keurige 4-4, morgen even 2 games knallen en Haas is door. Ik ben weer even weg.
Reply
O, dat wist ik niet eens :oops:

Toch iig wat meer werk voor Haas. Hopelijk pakt Peya morgen zijn niveau weer op. Maar hij had verdomme 2-0 in sets voor kunnen staan en 2-2 in sets kunnen staan. Wat een teleurstellend einde aan een verder prima dag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:DIT MEEN JE TOCH FUKCING NIET?! :letitallout:
verder prima dag :wink: :Big Grin
Reply
Vandaag is de dag van Robert Kendrick :-({|= !!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mijn held, de sensatie van dit toernooi, wordt ff op baan 18 geplaatst! #-o :dodgy:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Robert Kendrick gaat zich inderdaad onsterfelijk maken, het vioolgeschal zal niet van de lucht zijn :-({|=
Reply
mindlight Wrote:Robert Kendrick gaat zich inderdaad onsterfelijk maken, het vioolgeschal zal niet van de lucht zijn :-({|=

Dan kunnen wij het verlies van Blake een klein beetje verwerken
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En van Mahut, Dancevic, en Mannarino, idd =D>
Reply
Als Murray vandaag verliest, dan........................ %$#@%$#$&$$#$%%%%$#$@#$#$#@@#
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Als Murray vandaag verliest, dan........................ %$#@%$#$&$$#$%%%%$#$@#$#$#@@#

Dat noem ik dan slecht managen :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Als Murray vandaag verliest, dan........................ %$#@%$#$&$$#$%%%%$#$@#$#$#@@#

Dat noem ik dan slecht managen :wink:

Dat zeker :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Als Murray vandaag verliest, dan........................ %$#@%$#$&$$#$%%%%$#$@#$#$#@@#

Dat noem ik dan slecht managen :wink:

Dat zeker :8:

Ik denk dat het een wedstrijd ala Djokovic wordt, 1e set verliezen en dan maar zien of hij het kan bolwerken..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik vond Djoko trouwens echt drama.
Hij dwingt weinig op gras af dmv volleys oid.

Ik ben benieuwd hoe hij zich staande houdt tegen Fish/Tipsa.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jammer dat Andy pas de 3e wedstrijd op het Centre Court speelt. Ik had graag hier tijdens stage nog wat te juichen gehad. :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik hoop op een topdag van Chardy! [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:Jammer dat Andy pas de 3e wedstrijd op het Centre Court speelt. Ik had graag hier tijdens stage nog wat te juichen gehad. :razz:
Juist niet, kan ik het gewoon zien. Al kan ik echt niet voor die drol juichen Confused
En ik had liever Roddick rond die tijd gezien...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit wordt de dag van Chardy, Devilder en Gabashvili
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dit wordt de dag waarin Stille in 1 klap niemand meer bovenin het schema heeft =P~
Reply


Forum Jump: