The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Simon gaat Huub achterna!
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:Simon gaat Huub achterna!

Ik lees het nu, jammer. Ben benieuwd wie nu de opvolger van vd Bergh moet worden.
Reply
Quote:Ronaldo eist 600.000 euro per week
Cristiano Ronaldo is nog altijd geen speler van Real Madrid. De speler kan persoonlijk niet rondkomen met de club. Madrid heeft Ronaldo een weeksalaris van 234.000 euro geboden, Ronaldo wil meer gaan verdienen.

Ronaldo, die momenteel vakantie viert in de Verenigde Staten, zou tegenover de Engelse media hebben aangegeven minimaal zes ton te willen hebben aan salaris per week. Mr. Magic Feet , zoals zijn bijnaam luidt, wil dankzij de merchandising meer geld verdienen aan zijn verkochte naam. De geruchten doen de ronde dat de wereldvoetballer van het jaar 2009 ruim 55% van de geboekte winst eist op zijn bankrekening.

Voor de trage rekenaars: dat is dik 31 miljoen per JAAR! :crazy:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ben Sahar -> Ajax voor 3 miljoen??? #-o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
definititef... 12 miljoen lijkt me een prima bedrag voor een verdediger...
Wenger: 'Vermaelen is een enorme aanwinst voor Arsenal'
19/06/2009 17:59

Arsenal en Ajax hebben de overgang van Thomas Vermaelen bezegeld. Manager Arsène Wenger is in zijn nopjes met de 'enorme aanwinst'.

'Thomas is een grote aankoop voor Arsenal', zei Wenger op de website van The Gunners. 'Hij is een betrouwbare kracht met goede ervaring in de Champions League en in het UEFA Cup-toernooi. Bovendien is hij een vaste waarde bij België.'

Wenger ziet de 23-jarige Vermaelen als centrale verdediger die ook als linksback uit de voeten kan. 'Hij is technisch sterk met een positieve winnaarmentaliteit. Ik heb geen twijfel dat zijn komst ons team versterkt. Thomas Vermaelen is een enorme aanwinst voor Arsenal.'

Arsenal wilde zoals gebruikelijk geen mededelingen doen over de contractduur en de afkoopsom. Ajax was niet terughoudend over het bedrag dat uit Londen naar Amsterdam komt. Met de overgang is in totaal twaalf miljoen euro gemoeid, waarbij twee miljoen variabel is.
The great old Ludwig von...
Reply
Engelaar -> PSV. Prima aankoop voor in de NL-competitie. Naar CL-niveau hoeven we helaas pas weer te kijken als we weer in staat zijn kampioen te worden. Met de komst van Engelaar kan Simons mooi achterin op de plek van de vertrekkend Brechet gaan spelen, want op het middenveld werd hij vort te vaak voorbij gelopen. Ooijer-Marcellis-Simons-Salcido is een mooie achterhoede in zowel defensief als opbouwende zin.
Reply
Wie moet er opbouwen in die achterhoede dan? Of inschuiven?

Ben met je eens dat Engelaar een prima aankoop is.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Wie moet er opbouwen in die achterhoede dan? Of inschuiven?

Ben met je eens dat Engelaar een prima aankoop is.

Heb Ooijer recentelijk weer 2 partijen prima zien opbouwen bij Oranje en in zn PSV-tijd was zn inspeelpass ook behoorlijk. En Simons kan tegen de kleintjes uiteraard inschuiven want dan is 3 man achterin ook wel voldoende. Tis allemaal niet geweldig natuurlijk, maar ruim voldoende om kampioen van Nederland mee te kunnen worden, zeker als je naar de defensies van bv. Ajax en AZ kijkt. Daar loopt ook veel middelmaat rond en Simons en Ooijer achterin is sowieso al snel beter dan Brechet en Culina. Harde werkers, maar waren toch de zwakkere schakels afgelopen jaar.

Denk overigens dat Rutten ook best voor eens voor zo'n 4-3-3 met Simons achterin kan gaan kiezen met daarvoor een middenveld met Engelaar, Afellay en Bakkal of Mendez. Bij Twente durfde hij het in ieder geval wel aan om op nationaal niveau zo'n behoorlijk aanvallend middenveld te spelen.

Maar eerst nog maar eens 2,5 maand transfermarkt afwachten voor je der echt iets over kunt zeggen.
Reply
@ waf of een andere Feyenoordfan -> hoe zit het nou met de transfermogelijkheden bij Feyenoord? Eerst laat men weten dat Cissé absoluut onhaalbaar is maar nou hoor ik Been gisteren weer zeggen dat er geld vrij is gekomen voor een centrale verdediger en een aanvaller.
Dus er kan een aanvaller gekocht worden en Been wilde Cissé graag hebben maar de 5M die Roda vraag is toch nog te veel? Of gaat Feyenoord deze week alsnog die Cissé halen? :-k

Dat zou wel mooi zijn want dan heeft die Munsterman (al een contract met Cissé vind ie) mot met zowel PSV, Ajax als Feyenoord omdat ie vind dat Twente al een echte topclub is. Undecided
Reply
Peter Wrote:@ waf of een andere Feyenoordfan -> hoe zit het nou met de transfermogelijkheden bij Feyenoord? Eerst laat men weten dat Cissé absoluut onhaalbaar is maar nou hoor ik Been gisteren weer zeggen dat er geld vrij is gekomen voor een centrale verdediger en een aanvaller.
Dus er kan een aanvaller gekocht worden en Been wilde Cissé graag hebben maar de 5M die Roda vraag is toch nog te veel? Of gaat Feyenoord deze week alsnog die Cissé halen? :-k

Dat zou wel mooi zijn want dan heeft die Munsterman (al een contract met Cissé vind ie) mot met zowel PSV, Ajax als Feyenoord omdat ie vind dat Twente al een echte topclub is. Undecided

er is weer geld beschikbaar gesteld. hoeveel weten we niet, maar 5 mio voor cisse zal nooit betaald worden. ik dacht dat er een of ander pool en een noor (waar ook twente interesse in heeft, abdaloue of zo) op het geruchtenverdachtenbroodjeaapverhaallijstje staan.

als centrale verdediger wordt ook een of andere zweed genoemd, bradwarst of zo, maar dat is allemaal uit vage wandelgangen.
Reply
waf Wrote:als centrale verdediger wordt ook een of andere zweed genoemd, bradwarst of zo, maar dat is allemaal uit vage wandelgangen.

Dit gerucht lijkt me rechtstreeks bij de IKEA Barendrecht vandaan te komen...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Bjarsmyr? Schijnt een goeie te zijn.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Bjarsmyr? Schijnt een goeie te zijn.

Zijn naam viel ook even bij PSV maar dat schijnt wel mee te vallen (of mss heeft PSV toch nog een andere maatstaf dan Heerenveen). En hij schijnt naar Club Brugge te gaan (voorcontract getekend).

Zn compaan achterin bij Goteborg, Sigurdsson, schijnt veel beter te zijn. Maar mss kan Feyenoord die Sigurdsson niet betalen en Bjarsmyr wel ofzo.
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Bjarsmyr? Schijnt een goeie te zijn.

Zijn naam viel ook even bij PSV maar dat schijnt wel mee te vallen (of mss heeft PSV toch nog een andere maatstaf dan Heerenveen). En hij schijnt naar Club Brugge te gaan (voorcontract getekend).

Zn compaan achterin bij Goteborg, Sigurdsson, schijnt veel beter te zijn. Maar mss kan Feyenoord die Sigurdsson niet betalen en Bjarsmyr wel ofzo.

ja, die beersmeer was het. louter een gerucht, je hoort zoveel. volgens mij valt die naam overal, hij heeft al wat interlands gespeeld dacht ik. dan val je uiteraard op.
Reply
Peter Wrote:of mss heeft PSV toch nog een andere maatstaf dan Heerenveen

Wat heeft Heerenveen hiermee te maken?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Pranjic betaalt Heerenveen zeven ton uit eigen zak
22/06/2009 16:51

Ineens was vandaag de transfer van Danijel Pranjic naar Bayern München rond. 'Heerenveen gunt Pranjic droomtransfer', zo is te lezen op de officiële website van de Friezen. Navraag bij de hoofdrolspeler zelf leert echter dat de transfer iets anders in elkaar steekt.

'Ik heb besloten om het verschil tussen vraag en aanbod zelf op te hoesten', laat Pranjic weten aan Voetbal International. 'Bayern wilde zeven miljoen euro voor me betalen en Heerenveen 7,7 miljoen euro voor mij ontvangen. Ik werd vandaag gebeld dat er nog altijd een probleem over de vraagprijs tussen beide clubs. Toen heb ik besloten om het maar uit eigen zak te betalen.'

Ondanks alle perikelen tekent Pranjic een contract voor drie seizoenen in Zuid-Duitsland waar hij zich op 1 juli moet melden voor de start van het nieuwe seizoen. 'Ik heb vier hele mooie jaren gehad bij SC Heerenveen. Ik ben ontzettend blij met de transfer naar Bayern, maar enorm teleurgesteld over hoe dit allemaal gegaan is.'

Eerder deze week liet Pranjic ook al zijn onvrede blijken ten opzichte van Heerenveen. De Kroaat vond toen dat Heerenveen spelletjes met hem speelde en hem een transfer naar een Europese topclub dreigde te ontnemen.

Bayern-directeur Karl-Heinz Rummenigge legde op de Bayern-site uit waarom Pranjic naar Beieren komt. 'Pranjic is een veelzijdige speler, die op diverse posities inzetbaar is. Op het wensenlijstje van onze nieuwe trainer Louis van Gaal stond hij ganz oben (helemaal bovenaan).'

Bij Bayern komt Pranjic vier Nederlanders tegen. Louis van Gaal is coach van de Duitse grootmacht, Andries Jonker zijn assistent, Mark van Bommel en Edson Braafheid maken deel uit van de selectie.

het zal hem leren die huilebalk, met zijn ongelooflijk lange contract.
Reply
waf Wrote:
Quote:Pranjic betaalt Heerenveen zeven ton uit eigen zak
22/06/2009 16:51

Ineens was vandaag de transfer van Danijel Pranjic naar Bayern München rond. 'Heerenveen gunt Pranjic droomtransfer', zo is te lezen op de officiële website van de Friezen. Navraag bij de hoofdrolspeler zelf leert echter dat de transfer iets anders in elkaar steekt.

'Ik heb besloten om het verschil tussen vraag en aanbod zelf op te hoesten', laat Pranjic weten aan Voetbal International. 'Bayern wilde zeven miljoen euro voor me betalen en Heerenveen 7,7 miljoen euro voor mij ontvangen. Ik werd vandaag gebeld dat er nog altijd een probleem over de vraagprijs tussen beide clubs. Toen heb ik besloten om het maar uit eigen zak te betalen.'

Ondanks alle perikelen tekent Pranjic een contract voor drie seizoenen in Zuid-Duitsland waar hij zich op 1 juli moet melden voor de start van het nieuwe seizoen. 'Ik heb vier hele mooie jaren gehad bij SC Heerenveen. Ik ben ontzettend blij met de transfer naar Bayern, maar enorm teleurgesteld over hoe dit allemaal gegaan is.'

Eerder deze week liet Pranjic ook al zijn onvrede blijken ten opzichte van Heerenveen. De Kroaat vond toen dat Heerenveen spelletjes met hem speelde en hem een transfer naar een Europese topclub dreigde te ontnemen.

Bayern-directeur Karl-Heinz Rummenigge legde op de Bayern-site uit waarom Pranjic naar Beieren komt. 'Pranjic is een veelzijdige speler, die op diverse posities inzetbaar is. Op het wensenlijstje van onze nieuwe trainer Louis van Gaal stond hij ganz oben (helemaal bovenaan).'

Bij Bayern komt Pranjic vier Nederlanders tegen. Louis van Gaal is coach van de Duitse grootmacht, Andries Jonker zijn assistent, Mark van Bommel en Edson Braafheid maken deel uit van de selectie.

het zal hem leren die huilebalk, met zijn ongelooflijk lange contract.

Op zich mee eens maar Heerenveen moet niet zoals ze nu hebben gedaan trots op de website gaan zetten dat ze Pranjic een droomtransfer gunnen als die door stand is gekomen nadat de speler zelf 7 ton heeft bijgelegd.
Reply
Peter Wrote:Op zich mee eens maar Heerenveen moet niet zoals ze nu hebben gedaan trots op de website gaan zetten dat ze Pranjic een droomtransfer gunnen als die door stand is gekomen nadat de speler zelf 7 ton heeft bijgelegd.

Heerenveen gunt Pranjic zijn droomtransfer, maar wel tegen de juiste prijs.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Op zich mee eens maar Heerenveen moet niet zoals ze nu hebben gedaan trots op de website gaan zetten dat ze Pranjic een droomtransfer gunnen als die door stand is gekomen nadat de speler zelf 7 ton heeft bijgelegd.

Heerenveen gunt Pranjic zijn droomtransfer, maar wel tegen de juiste prijs.

Precies. Ze hadden hem ook gewoon aan zijn lange contract kunnen houden en alleen voor de vooraf gestelde prijs (10 miljoen?) verkopen, maar Heerenveen is al een stuk lager gaan zitten om hem die droomtransfer te gunnen. Bayern wilde gewoon voor een dubbeltje op de eerste rang, terwijl ze zometeen voor Ribery alsnog de hoofdprijs gaan vragen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Weet bijna zkeer dat Pranjic die 700k niet geheel uit eigen zak betaalt
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Weet bijna zkeer dat Pranjic die 700k niet geheel uit eigen zak betaalt
Bedankt voor deze prima onderbouwde bewering. :o
Reply
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Weet bijna zkeer dat Pranjic die 700k niet geheel uit eigen zak betaalt
Bedankt voor deze prima onderbouwde bewering. :o

Wat valt er te onderbouwen. Je wilt toch niet serieus beweren dat de salarissen bij Heerenveen zo ontzettend goed zijn dat een speler zomaar 7 ton uit zijn zak schudt?

Zal hooguit een dealtje zijn waarbij het salaris bij Bayern, uitgesmeerd over de contractduur, ietsje lager zal uitvallen.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Weet bijna zkeer dat Pranjic die 700k niet geheel uit eigen zak betaalt
Bedankt voor deze prima onderbouwde bewering. :o

Wat valt er te onderbouwen. Je wilt toch niet serieus beweren dat de salarissen bij Heerenveen zo ontzettend goed zijn dat een speler zomaar 7 ton uit zijn zak schudt?

Zal hooguit een dealtje zijn waarbij het salaris bij Bayern, uitgesmeerd over de contractduur, ietsje lager zal uitvallen.

Bij Heerenveen was niet eens bekend dat Pranjic 'bijgesprongen' is. Ze kregen vandaag een verlossend telefoontje/fax/e-mail/postduif uit Beieren over de transfersom en hebben dat vervolgens naar buiten gebracht. Als dat van Pranjic waar is, is dat een zaak tussen Bayern en Pranjic, volgens Kuiper. Heerenveen heeft de transfersom voor Pranjic in overleg met hem gesteld op 8M. Bayern wou in eerste instantie niet meer dan 6M betalen. Na 2 weken was de stand: Heerenveen 7,7M (dus al 3 ton toegegeven) en Bayern 7M. Die laatste 7 ton is vandaag vereffend. In Beieren gaat Pranjic 2,5M per jaar verdienen, gedurende 3 jaar. Dus dat zal inderdaad wel wat lager worden en uitgesmeerd over die 3 jaar.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Ronnie D. Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Weet bijna zkeer dat Pranjic die 700k niet geheel uit eigen zak betaalt
Bedankt voor deze prima onderbouwde bewering. :o

Wat valt er te onderbouwen. Je wilt toch niet serieus beweren dat de salarissen bij Heerenveen zo ontzettend goed zijn dat een speler zomaar 7 ton uit zijn zak schudt?

Zal hooguit een dealtje zijn waarbij het salaris bij Bayern, uitgesmeerd over de contractduur, ietsje lager zal uitvallen.

Bij Heerenveen was niet eens bekend dat Pranjic 'bijgesprongen' is. Ze kregen vandaag een verlossend telefoontje/fax/e-mail/postduif uit Beieren over de transfersom en hebben dat vervolgens naar buiten gebracht. Als dat van Pranjic waar is, is dat een zaak tussen Bayern en Pranjic, volgens Kuiper. Heerenveen heeft de transfersom voor Pranjic in overleg met hem gesteld op 8M. Bayern wou in eerste instantie niet meer dan 6M betalen. Na 2 weken was de stand: Heerenveen 7,7M (dus al 3 ton toegegeven) en Bayern 7M. Die laatste 7 ton is vandaag vereffend. In Beieren gaat Pranjic 2,5M per jaar verdienen, gedurende 3 jaar. Dus dat zal inderdaad wel wat lager worden en uitgesmeerd over die 3 jaar.

Na lang nadenken :wink: ben ik nu overtuigd: Pranijc moet z'n muil houden. Als hij volgens Bayern "ganz oben" op het lijstje van Van Gaal staat, waarom willen ze dan maar "ganz unten" betalen?

@Ronnie D.: bij dat dealtje kan hij het verschil toch nog steeds uit eigen zak betalen, m.a.w. door genoegen te nemen met plm 250 mille minder salaris per jaar?
Reply
Quote:'Ajax en Groningen eens over Berg'
Uitgegeven: 23 juni 2009 08:32
Laatst gewijzigd: 23 juni 2009 09:11

AMSTERDAM - Ajax gaat het nieuwe seizoen beginnen met een nieuwe aanvaller. FC Groningen-spits Marcus Berg maakt deze zomer de overstap naar Amsterdam. Dat meldt dagblad De Pers.
De gratis krant schrijft dat de Groningers met de Ajax-leiding hebben afgesproken het nieuws pas naar buiten te brengen als de groen-witten een opvolger kunnen presenteren.
Berg, op het EK onder-21 in Zweden bekeken door de nieuwe Ajax-coach Martin Jol, heeft in Groningen laten zien het beste uit de verf te komen in een tweespitsensysteem.
Ajax zou volgens De Pers ruim tien miljoen euro overmaken naar FC Groningen.

Elia

De onderhandelingen tussen Ajax en FC Twente over Eljero Elia zitten in het slop Het bod van acht miljoen euro werd door de Tukkers niet geaccepteerd, het AD meldt dinsdag dat Ajax het bod niet verhoogt.
Het Duitse Hamburger SV is ook nog in de markt voor de buitenspeler.
=D>
Reply
Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
=D> =D> =D> Als het waar is...

Zou een topaankoop zijn!

Hoop stiekem ook nog op Elia, maar vrees dat dat 'm niet wordt. Tegen de poen van HSV kan Ajax niet op, en eigenlijk is 8 mio ook niet veel voor deze speler...
Reply
Flixieluv Wrote:=D> =D> =D> Als het waar is...

Zou een topaankoop zijn!

Hoop stiekem ook nog op Elia, maar vrees dat dat 'm niet wordt. Tegen de poen van HSV kan Ajax niet op, en eigenlijk is 8 mio ook niet veel voor deze speler...

Eila zal via een 'de Boertje' maken..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Berg is een prima aankoop denk ik, maar Elia? En weer al het geld in de voorhoede geinvesteerd en dus straks weer een gatenkaas achterin? :-k


Munsterman verwacht overigens een arbitragezaak omdat zn assistent-trainer gebruik wenst te maken van zijn clausule dat hij weg mag bij positieverbetering.
Reply
Ik kan het niet helpen, maar ik denk dat ik het eens ben met Peter. Elia speelde dit seizoen heel goed als buitenspeler in een 4-3-3 systeem en zal volgend jaar bij Ajax als opkomende linkshalf moeten functioneren. Urby of Anita dan maar weer als linksback? Dat lijkt me ook geen succes.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: