The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
mindlight Wrote:Dit wordt de dag waarin Stille in 1 klap niemand meer bovenin het schema heeft =P~

Hewitt mag winnen, de rest is pleitte na vandaag Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ja Hewitt mag inderdaad winnen, maar is veruit de minst belangrijke, wat mij betreft zien we hem vanaf morgen een potje waterpolo met Nadal en Murray spelen in het zwembad bij het hotel =P~
Reply
ze beginnen ook pas 13uur ..pfff
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Elke dag he, Hag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
I know, maar wat moet ik dan op stage doen tot die tijd.. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gewoon werken!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Valt me beetje tegen dat jij msn niet aan hebt staan Stille :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Stille Wrote:Gewoon werken!


hahah moet jij nodig zeggen stille. je kan niet wachten dat er weer tennis is kan je weer heel de dag kijken inplaats van WERKEN Undecided :Big Grin
Reply
roffaboy Wrote:
Stille Wrote:Gewoon werken!


hahah moet jij nodig zeggen stille. je kan niet wachten dat er weer tennis is kan je weer heel de dag kijken inplaats van WERKEN Undecided :Big Grin

Wordt ff op z'n plaats gezet hier Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klopt idd Roffaboy maar ik werk wel hard tot 13.00 uur. Dan hoef ik het daarna niet meer te doen. Daarom staat mijn MSN nu ook niet aan. Jullie denken dat ik de hele dag maar loopt te lantefanteren [-X
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Klopt! :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat is toch ook zo Stille? :-({|=
Reply
Er is nu natuurlijk nog weinig tennis te volgen. Vanaf 13.00uur worden er geen reizen geboekt bij Mister Stille. :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
We heten niet allemaal Haggie
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
hahah ik zou niet durven. maarjah nog ff en dan gaat het weer gebeuren.
Reply
Haggie Wrote:Er is nu natuurlijk nog weinig tennis te volgen. Vanaf 13.00uur worden er geen reizen geboekt bij Mister Stille. :-({|=

=D>
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haggie Wrote:Er is nu natuurlijk nog weinig tennis te volgen. Vanaf 13.00uur worden er geen reizen geboekt bij Mister Stille. :-({|=

Juist wel, enkele minuten geleden is de challenger van Reggio Emilia aan zijn tweede speeldag begonnen. Heerlijke partijen staan daar op het programma.
Reply
Kijk, ML begrijpt het. Al zijn er weinig helden in actie momenteel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee, hoewel straks Cervenak "on fire" nog in actie komt, ben benieuwd of hij zijn goede vorm door kan zetten.
Reply
:o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Praat me niet over Cervenak Dead
Noem liever de fantastische en uitzonderlijke overwinning van Lopez Jaen!

Ik focus me echter wat meer op Constanta deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Meteen die eikelbijter van een Lapentti op de baan zometeen. Die liep 12 jaar geleden ook al rond hier. Daar moet de topfitte Devilder toch van kunnen winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Praat me niet over Cervenak Dead
Noem liever de fantastische en uitzonderlijke overwinning van Lopez Jaen!

Ik focus me echter wat meer op Constanta deze week.

Nja, als je achtereenvolgens Pablo Santos-Gonzalez en Ventura verslaat past niet anders dan lof natuurlijk.
De overwinning van MALJ gisteren was fenomenaal, die gaat hopelijk weer eens een goede week hebben.

Ook hier is Constanta belangrijker, David Marrero mag weer eens een potje proberen te winnen tegen local hero Gabriel Moraru en Pablo Santos heeft een moeilijke loting met Fernando Vicente.
Met een schuin oog zijn ook Crugnola en Souza natuurlijk de moeite van het volgen waard.
Reply
Ik laat me weer eens helemaal meeslepen in de wondere wereld van de challengers. Snel wakker worden gaan lunchen nu, zodat ik op tijd terg ben
Reply
Gonzalez Notworthy Come on !!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Weinig interessants in het begin. Phau mag winnen, en Lapentti en Gonzo mogen eruit. Maar die laatste twee dingen verwacht ik niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat lijkt me toch ook niet dat Gonzo verliest.

Hoe is het nou Ad? Om juist tegen iedereen te moeten zijn dat jezelf nog maar 4 spelers hebt?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
3 :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:Dat lijkt me toch ook niet dat Gonzo verliest.

Hoe is het nou Ad? Om juist tegen iedereen te moeten zijn dat jezelf nog maar 4 spelers hebt?

Dat vind ik altijd zo'n onzin. Als je tegen de één bent, ben je voor de ander met tennis. Gasten die een groot team nemen om meer spelers aan te kunnen moedigen zien volgens mij over het hoofd dat als je een klein team hebt je de tegenstanders aan kunt moedigen van de veelgekozen spelers die je niet hebt. Wat een kut zin die laatste trouwens. :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie Wrote:Dat lijkt me toch ook niet dat Gonzo verliest.

Hoe is het nou Ad? Om juist tegen iedereen te moeten zijn dat jezelf nog maar 4 spelers hebt?
Hartstikke leuk, zolang die drie spelers maar blijven winnen en de rest blijft verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: