The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
Nee, onbegrijpelijk, die haalt zo 90 punten binnen en kost geen moer. Hij kan namelijk echt wel tennissen op gras.

Hopelijk wordt Hanescu de nieuwe Soderling!
Reply
Nog twee games, Josh...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Met Lapentti trouwens weer een alternatief voor Mahut eruit. Nu Llodra nog en dan liggen ze er alle 4 in ronde 1 uit :lol:

Canas heeft al gewonnen :roll:
Die heb ik nooit overwogen...

Het leek mij ook dat het over de overwogen alternatieven ging, anders kan ik er nog wel een scheepslading noemen.
Reply
KOMOP IVANN!! 3 kansen om meteen terug te breaken.

edit: 10-10 YES!
Reply
mindlight Wrote:Nee, onbegrijpelijk, die haalt zo 90 punten binnen en kost geen moer. Hij kan namelijk echt wel tennissen op gras.

Hopelijk wordt Hanescu de nieuwe Soderling!
Canas haalt nooit zo iets binnen...

Hanescu loopt te kloten trouwens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb Canas hier vooraf meermaals genoemd als mustpick, het is dus niet even makkelijk achteraf scoren met iemand die al gewonnen heeft en weinig kost Tampie.

Hanescu ](*,)
Reply
Breaken ze elkaar de hele wedstrijd nauwelijks, en dan opeens 2x op rij. Wat een pot joh...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Nee, onbegrijpelijk, die haalt zo 90 punten binnen en kost geen moer. Hij kan namelijk echt wel tennissen op gras.

Hopelijk wordt Hanescu de nieuwe Soderling!

En choken, dat kan ie ook! Hakkuh
Reply
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Andy...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hanescu Hakkuh
Reply
Wat is dit nou Roddick? Setje sparren hoop ik maar.

Nu is het wachten op Buurs...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gaat 't hier ff helemaal mis... :eeeek:


Llodra 15-30 voor de wedstrijd..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
2 mps Llodra

*5-4 Chardy

:lol: :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Allez Jeremy!!!!!!!!

Snel naar huis!!! Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Goodall :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2 mp llodra :lol: :-({|=
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jaaaaa Llodra! Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
15-40 Llodra


Was gewoon geen beste game Ad. Chardy krijgt iets meer grip. Roddick pakt die tweede service van Chardy helemaal niet goed aan! #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:Allez Jeremy!!!!!!!!

Snel naar huis!!! Icon_twisted
Je schaamt je er ook niet voor hè...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Llodra :-({|=
Reply
Llodra Notworthy :-({|= :-"
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:Jaaaaa Llodra! Notworthy

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

CC en Buurs, ze hebben wel wat weg van elkaar. Echt alleen maar online komen als het goed gaat
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:15-40 Llodra


Was gewoon geen beste game Ad. Chardy krijgt iets meer grip. Roddick pakt die tweede service van Chardy helemaal niet goed aan! #-o
Ach ja, setje verliezen vind ik geen probleem. Vanaf nu weer focussen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Jaaaaa Llodra! Notworthy

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

CC en Buurs, ze hebben wel wat weg van elkaar. Echt alleen maar online komen als het goed gaat
Vrij triest ja, ze zaten waarsch constant te wachten op dit moment...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Ik heb Canas hier vooraf meermaals genoemd als mustpick, het is dus niet even makkelijk achteraf scoren met iemand die al gewonnen heeft en weinig kost Tampie.

Hanescu ](*,)

Dat zeg ik toch ook niet? :roll:
Reply
Dit wordt een 4e set. Mooi bagger.

Llodra is natuurlijk 3x niks. Makkie voor Haas!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ohh excuus dan Tampie, zo vatte ik het nu even op.
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Jaaaaa Llodra! Notworthy

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

CC en Buurs, ze hebben wel wat weg van elkaar. Echt alleen maar online komen als het goed gaat
Vrij triest ja, ze zaten waarsch constant te wachten op dit moment...

Een 5 setter tegen Goodall, waar Llodra eigenlijk al in 4 eraf had gemoeten :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dus toch Llodra moeten hebben. In mijn ogen op voorhand de makkelijkste 1e ronde, maar wel hele moeilijke 2e en 3e ronde...

Klasse Viktor!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfffffffff Hanescu, wat een spanning, maar wat een mooie winnaar =D> :-({|=
Reply


Forum Jump: