The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Wat maken jullie je druk over het uiterlijk van spelers....jullie zien graag lekkere kerels voetballen of wat ik mij daarbij voorstellen? :-k

oh, dat is het, ik maak me druk. 8-[
Je maakt je er niet druk over, maar je ziet wel graag lekkere kerels voetballen? :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Wat maken jullie je druk over het uiterlijk van spelers....jullie zien graag lekkere kerels voetballen of wat ik mij daarbij voorstellen? :-k

oh, dat is het, ik maak me druk. 8-[
Je maakt je er niet druk over, maar je ziet wel graag lekkere kerels voetballen? :wink:

zo, dat is een logische conclusie zeg. :|
Reply
[Image: bruno.jpg]
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:[Image: bruno.jpg]

je bent wel heel erg afgevallen voor je huwelijk.
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Wat maken jullie je druk over het uiterlijk van spelers....jullie zien graag lekkere kerels voetballen of wat ik mij daarbij voorstellen? :-k

oh, dat is het, ik maak me druk. 8-[

Neuh. Als er ergens een speler wordt aangetrokken, heb jij wel een opmerking over het uiterlijk.
Misschien moet je niet de schijn wekken, dat je je hierover druk maakt.

Ik kan maar 4 redenen bedenken:
1) Of je maakt je druk, omdat je graag lekkere kerels ziet voetballen
2) Of je bent zelf lelijk en zie je dit als excuus om jezelf goed te voelen, omdat er nog lelijkere mensen op de wereld rondlopen.
3) Jaloezie. Zodra een club een speler aantrekt, die je graag bij Feyenoord had willen zien.....ga je maar een opmerking maken over het uiterlijk.
4) Alle drie de hierboven genoemde redenen.

Ik denk: reden 4.
Mac, kun je hier een poll van maken? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Quote:Neuh. Als er ergens een speler wordt aangetrokken, heb jij wel een opmerking over het uiterlijk.
Misschien moet je niet de schijn wekken, dat je je hierover druk maakt.

dus altijd als er ergens een speler wordt aangetrokken, maar ik een opmerking over uiterlijk? :| je hebt het duidelijk nodig om de werkelijkheid te verdraaien, anders kom je er niet meer uit he....

Quote:Ik kan maar 5 redenen bedenken:

en er dan maar 4 opschrijven. Undecided

Quote:1) Of je maakt je druk, omdat je graag lekkere kerels ziet voetballen
2) Of je bent zelf lelijk en zie je dit als excuus om jezelf goed te voelen, omdat er nog lelijkere mensen op de wereld rondlopen.
3) Jaloezie. Zodra een club een speler aantrekt, die je graag bij Feyenoord had willen zien.....ga je maar een opmerking maken over het uiterlijk.
4) Alle drie de hierboven genoemde redenen.

of ik maak me er niet druk om maar constateer gewoon dat hij nog lelijker is dan dingsdag. wel opvallend dat jij zelfs na zo'n opmerking nog heerenveen meent te moeten verdedigen. theo lucius heeft ook een gepenkop trouwens! maar kan ik het helpen dat de meerderheid van die quasimodo's bij jullie speelt.ik denk gewoon dat het geen toeval is. maar me druk erover maken, nee hoor, daarvoor is heerenveen niet interessant genoeg.
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Wat maken jullie je druk over het uiterlijk van spelers....jullie zien graag lekkere kerels voetballen of wat ik mij daarbij voorstellen? :-k

oh, dat is het, ik maak me druk. 8-[

Neuh. Als er ergens een speler wordt aangetrokken, heb jij wel een opmerking over het uiterlijk.
Misschien moet je niet de schijn wekken, dat je je hierover druk maakt.

Ik kan maar 4 redenen bedenken:
1) Of je maakt je druk, omdat je graag lekkere kerels ziet voetballen
2) Of je bent zelf lelijk en zie je dit als excuus om jezelf goed te voelen, omdat er nog lelijkere mensen op de wereld rondlopen.
3) Jaloezie. Zodra een club een speler aantrekt, die je graag bij Feyenoord had willen zien.....ga je maar een opmerking maken over het uiterlijk.
4) Alle drie de hierboven genoemde redenen.

Ik denk: reden 4.
Mac, kun je hier een poll van maken? :wink:

Mukkus maak je toch niet zo druk. Allerlei opties nadat iemand even snel op donderdagochtend opmerkt dat een speler er lelijk uitziet, iets wat iedereen meteen ziet. 8-[
Reply
Mukkus Wrote:Voor waf: Feyenoord belangstelling voor de montenegrijn Purovic van Sporting Lissabon:

Quote:Zaakwaarnemer Purovic bevestigt interesse Feyenoord

Tegenover het Portugese Maisfutbol bevestigde de zaakwaarnemer van Milan Purovic geruchten over interesse van Feyenoord. De 24-jarige aanvaller was afgelopen seizoen door Sporting Lissabon verhuurd aan het Turkse Kayserispor. De Portugese club lijkt open te staan voor een vertrek van de aanvaller. ‘Feyenoord is een optie, maar er is nog niets besloten. We moeten afwachten of dat iets wordt.’

[peter modus aan]Dat is niks. Communicatieproblemen. 2 mislukte buitenlandse avonturen waar hij nauwelijks scoort, maar 7 interlands voor Montenegro zonder goals en hij heeft net zo'n lelijke kop als Makaay. Feyenoord denkt zeker de nieuwe Ronaldo in huis gehaald te hebben[peter modus uit]

Nee hoor, deze speler zal best beter Biseswar of Slory. Niet zo moeilijk. Maar uiteraard ga je hier het gat naar de top niet mee dichten. Ook voor Feyenoord heeft PSV niks te vrezen komend jaar. Voor Groningen wrs ook niet als Berg vertrekt. Conclusie: het kan komend seizoen alleen maar beter gaan dan afgelopen jaar in Eindhoven. :razz:

Om het gat te dichten moet Feyenoord toptalenten halen die nog niemand kent en die je voor 10M+ kunt verkopen over een paar jaar. Mits je ze dan niet in een pooltje stopt zodat je die 10M+ ook zelf mag houden. Daar leven Heerenveen en Twente van, zo moet Feyenoord ook zien terug te komen. Maar toptalent houden is tegenwoordig al lastig voor NL-clubs laat staan ze aantrekken.
Reply
FC Twente maakt er arbitragezaak van

Ondanks dat FC Twente Erik ten Hag heeft vrijgegeven om te starten bij PSV, na betaling van het salaris voor de rest van de maand, zal FC Twente een arbitragezaak starten. Dat meldt Munsterman in De Telegraaf. "Wij zijn van mening dat Erik ten onrechte gratis naar PSV is vertrokken. Wij hebben PSV al een hele tijd geleden een financieel voorstel gedaan, maar hebben er niets meer over gehoord. Daarom stappen we naar de arbitragecommissie van de KNVB."


Undecided
Reply
Jij en waf moeten een keer afspreken, leuk stel zijn jullie denk ik. Voetbalwedstrijdje zien, kaas en worst erbij. Lekkere kerels bekijken, commentaar op de kleurstelling van de tenues, wie hebben er een lekker kontje, etc, etc.

PSGay en Gayenoord, samen hand in hand op de bank.
Veel plezier.

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Berg heeft er gisteren weer 2 ingelegd op het jeugd-WK waar alle scouts van Europa aanwezig zijn. 5 goals in 3 duels nu. Lijkt me onhoudbaar voor de NL-competitie. Toivonen doet het als schaduwspits achter Berg overigens ook zeer goed.
Reply
LOL @ Mukkus Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:
Quote:Neuh. Als er ergens een speler wordt aangetrokken, heb jij wel een opmerking over het uiterlijk.
Misschien moet je niet de schijn wekken, dat je je hierover druk maakt.

dus altijd als er ergens een speler wordt aangetrokken, maar ik een opmerking over uiterlijk? :| je hebt het duidelijk nodig om de werkelijkheid te verdraaien, anders kom je er niet meer uit he....
Ongelooflijke discussiegoeroe....waar heb ik het over 'altijd'?

Quote:
Quote:Ik kan maar 5 redenen bedenken:

en er dan maar 4 opschrijven. Undecided

Ja, zelf de boel achteraf aanpassen. Nette jodenstreek voor een Feyenoorder.....

Maar goed, Heerenveen is de moeite niet waard volgens jou. Ga dan maar weer snel lege flessen inleveren om het salaris van Boukhari te kunnen betalen. Wie? Boukhari? Undecided
Ik hoop stiekem dattie nog een amsterdams accent heeft.

Peter Wrote:Allerlei opties nadat iemand even snel op donderdagochtend opmerkt dat een speler er lelijk uitziet, iets wat iedereen meteen ziet.

Bijna goed, Petertje! speciaal voor jou: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.vonnetje.isdenaam.nl/homepage/show/pagina.php?paginaid=121231">http://www.vonnetje.isdenaam.nl/homepag ... aid=121231</a><!-- m -->
Undecided
:-$
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ongelooflijke discussiegoeroe....waar heb ik het over 'altijd'?

zozo, daar heb je lang over na moeten denken.
dat is niet anders te interpreteren. er staat iig niet dat je niet altijd bedoelt. dan had je eenvoudig een woorje kunnen toevoegen, als soms, vaak, meestal.

Quote:Ja, zelf de boel achteraf aanpassen. Nette jodenstreek voor een Feyenoorder.....

nou, ik weet van mezelf zeker dat ik het niet heb aangepast. wat zou daar de grap van zijn dan? :| je zal het wel gewijzigd hebben toen ik nog met mijn reactie bezig was. dat weet je zelf dan ook, dus erg laffe beschuldiging, had ik van jou niet verwacht.

Quote:Maar goed, Heerenveen is de moeite niet waard volgens jou. Ga dan maar weer snel lege flessen inleveren om het salaris van Boukhari te kunnen betalen. Wie? Boukhari? Undecided
Ik hoop stiekem dattie nog een amsterdams accent heeft.

geloof jij gerust wat hij en zijn zaakwaarnemer kennelijk in de media gooien om nog een beetje aandacht te krijgen. misschien moet je eens in de gaten krijgen dat de vi er vaker naast zit dan dat ze raak schieten. ik geloof er iig geen hol van.
Reply
* Ik moet opeens woorden toevoegen, omdat jij niet een klein beetje tussen de regels kan lezen. "Ik zal de volgende keer het precies zo uittypen, dat er geen enkele discussie mogelijk is over eventueel foutief interpreteerbare zinssnedes, danwel het ontbreken van kleine woordjes, waardoor enerzijds eventueel de verkeerde interpretaties gewekt zou kunnen worden, die de heer W.A.F. ergens vanuit de regio Rotterdam anders wel heel erg overdreven serieus neemt"......Wakker worden! Hallo, meneer-de-woordjes-ontleder-om-maar-gelijk-te-krijgen! Dit is een forum. Daar gebruikt bijna iedereen spreektaal. Dat jij dat oppakt om mijn woorden bijna juridische wijze te ontleden wat ik precies gezegd zou hebben, is niet mijn probleem. Gelukkig weet ik zelf precies wat ik daarmee bedoelde. Maar dat had ik anders wel van je verwacht, dat doe je namelijk wel VAKER...

* Staat er dan dat ik het heb aangepast? Als ik inderdaad sneller ben geweest met een fout aanpassen, moet je misschien je eigen post even nalezen en controleren......nu kom je namelijk wel erg sneu over. Had ik van jou overigens niet anders verwacht.

* Maar serieus, vind je Boukhari wel een lekkere vent voor Feyenoord? Vind je hem ook knapper dan Dingsdag en Lucius? [gay]

Nu gaan we weer aan het werk. Als je echt met een serieuze post komt, reageer ik later vanmiddag wel weer even.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ik moet opeens woorden toevoegen, omdat jij niet een klein beetje tussen de regels kan lezen. "Ik zal de volgende keer het precies zo uittypen, dat er geen enkele discussie mogelijk is over eventueel foutief interpreteerbare zinssnedes, danwel het ontbreken van kleine woordjes, waardoor enerzijds eventueel de verkeerde interpretaties gewekt zou kunnen worden, die de heer W.A.F. ergens vanuit de regio Rotterdam anders wel heel erg overdreven serieus neemt"......Wakker worden! Hallo, meneer-de-woordjes-ontleder-om-maar-gelijk-te-krijgen! Dit is een forum. Daar gebruikt bijna iedereen spreektaal. Dat jij dat oppakt om mijn woorden bijna juridische wijze te ontleden wat ik precies gezegd zou hebben, is niet mijn probleem. Gelukkig weet ik zelf precies wat ik daarmee bedoelde. Maar dat had ik anders wel van je verwacht, dat doe je namelijk wel VAKER...

dit heeft geen flikker met tussen de regels lezen te maken, je schreef het gewoon fout op. als dat je spreektaal is dan zeg je het fout. dat maakt echt geen verschil hoor. Undecided

Quote:* Staat er dan dat ik het heb aangepast? Als ik inderdaad sneller ben geweest met een fout aanpassen, moet je misschien je eigen post even nalezen en controleren......nu kom je namelijk wel erg sneu over. Had ik van jou overigens niet anders verwacht.

nee, er staat niet in dat je het hebt aangepast. daarom zeg ik ook dat je het kennelijk hebt aangepast toen ik mijn reactie aan het formuleren was, plato. ik hoef mijn eigen post niet na te lezen, want ik heb gewoon je bericht gequote en daarin stond kennelijk een 5. vervolgens ga je mij beschuldigen dat ik jouw bericht aan pas. en me een jood noemen. je bent echt niet goed wijs man, vooral niet nu je impliciet toegeeft dat je het kennelijk gewijzigd hebt. wat een lafmuil ben je zeg.
Reply
waf Wrote:en me een jood noemen.
Nee, als je juist gelezen en geinterpreteerd had, had je kunnen lezen dat ik het een 'jodenstreek' noemde. Letterlijk vertaald: "gemene streek". Ik heb je nergens een jood genoemd.....maar als jij jezelf graag een jood wilt voelen, vind ik dat prima.
waf Wrote:ik hoef mijn eigen post niet na te lezen, want ik heb gewoon je bericht gequote en daarin stond kennelijk een 5. vervolgens ga je mij beschuldigen dat ik jouw bericht aan pas. en me een jood noemen. je bent echt niet goed wijs man, vooral niet nu je impliciet toegeeft dat je het kennelijk gewijzigd hebt. wat een lafmuil ben je zeg.

Waarschijnlijk wel, ja. Maar aangezien ik het niet het niet achteraf heb aangepast, is de kans groot dat jij het hebt aangepast. Maar als je iemand beschuldigt van iets, moet je dat uiteraard goed onderbouwd doen en het gecontroleerd hebben....of doen juristen dat niet?

"Lafmuil", mooi woord. Zelf bedacht of heb je er hulp bij gehad? Wel stoer, hoor, om zulke woorden te gebruiken. Maar ik had niet anders van je verwacht.

Nu mag jij weer.....leuke discussie. Ga je dan weer schelden? Ik wil graag 'sjembek' horen, kan dat?

Mukkus Wrote:Als je echt met een serieuze post komt, reageer ik later vanmiddag wel weer even.
:-"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkie wat ben je geïrriteerd de laatste dagen, je zou juist in jubelstemming moeten zijn met al die topaankopen!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:en me een jood noemen.
Nee, als je juist gelezen en geinterpreteerd had, had je kunnen lezen dat ik het een 'jodenstreek' noemde. Letterlijk vertaald: "gemene streek".

Sinds wanneer zijn joden gemeen? Gierig, slinks en heulend met de satan okee, maar gemeen? Icon_cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Kan er iets minder op joden gebashed worden? Groeten, Frits Barend en Flixieluv
Reply
Flixieluv Wrote:Kan er iets minder op joden gebashed worden? Groeten, Frits Barend en Flixieluv

Och, is die ook weer zijn besneden pikkie getrapt?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Jodenhaat is zoooooooooo jaren '40. [gay]

Moslimbashen is tenminste hip!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Flixieluv Wrote:Kan er iets minder op joden gebashed worden? Groeten, Frits Barend en Flixieluv

Och, is die ook weer zijn besneden pikkie getrapt?

Heb jij gehoord wat ze met dat velletje doen?

ALs je nou behoorlijk verbrand bent( niet te hopen uiteraard), kan het zo maar zijn dat je iemand z'n lul in je porum geplakt krijgt......(restvlees noemen ze dat....)

Was vandaag bij de ouwe lulle zender 1 of 2.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Boula gaat naar Gala.
Reply
Mukkus Wrote:Waarschijnlijk wel, ja. Maar aangezien ik het niet het niet achteraf heb aangepast, is de kans groot dat jij het hebt aangepast. Maar als je iemand beschuldigt van iets, moet je dat uiteraard goed onderbouwd doen en het gecontroleerd hebben....of doen juristen dat niet?

oh, dus juristen beschuldigen alleen onderbouwd. laf dat je het niet toegeeft. nog laffer dat je het nog blijft volhouden ook.

als jij het niet achteraf hebt aangepast is de kans niet groot dat ik het heb aangepast, dan heb ik het aangepast. daar had ik geen enkele reden toe, en dat doen is volstrekt niet geestig en onnodig.

ik weet hoe het zit, maar hou vooral lekker vol. hoe langer je dat doet, hoe triester het is.

Quote:"Lafmuil", mooi woord. Zelf bedacht of heb je er hulp bij gehad?

goeie vraag zeg. erg scherp. :roll:

Mukkus Wrote:Als je echt met een serieuze post komt, reageer ik later vanmiddag wel weer even.


weer na een stief kwartiertje zeker. 8-[ concentreer je maar gewoon op petertje, want door hem word je er iig doorlopend uitgeluld. best knap. :-"
Reply
Flixieluv Wrote:Kan er iets minder op joden gebashed worden? Groeten, Frits Barend en Flixieluv

dat zal pas gebeuren als jullie dat land hebben teruggegeven aan de arabieren!
Reply
waf Wrote:concentreer je maar gewoon op petertje, want door hem word je er iig doorlopend uitgeluld. best knap.
Heb je hier een onderbouwing / bewijs voor? Vast niet.....je lult jezelf vast en dan de discussies tussen mij en Peter erbij halen. Noem jij mij triest en laf?

In mijn vorige post geeft ik het al toe: "waarschijnlijk wel, JA." JA is een bevestiging. Jij bent toch zo goed interpreteren? Ow, wacht, waf interpreteert natuurlijk alleen in zijn eigen straatje. Maar dat wisten we natuurlijk al....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:Mukkie wat ben je geïrriteerd de laatste dagen, je zou juist in jubelstemming moeten zijn met al die topaankopen!

Wie zegt dat ik geïrriteerd ben? Ik hou van gezonde discussies, geef mijn mening en ben benieuwd wat de overige forummers vinden van een aankoop als Djuric. Jij komt dan nog met redelijk serieuze vragen en opmerkingen. Dat waf dan alleen ingaat op het uiterlijk van deze speler, kan ik alleen maar zielig voor hem vinden, dus ik ga daar even verder op in. Zoals ik op mijn manier ook serieus ben ingegaan op de aankoop van Feyenoord: Dani Fernandez en mijn mening daarover gegeven. Dat mijn gedachte niet gelijk is aan die van waf is hoort gewoon bij een forum, gelukkig.

Maar goed, nu weten we dat waf Dani Fernandez een lekker vent vindt en dat ie Theo Lucius niet een lekkere vent vindt. En Djuric ook niet. Over Boukhari heeft ie nog geen antwoord gegeven, maar waarschijnlijk valt ie niet op marokkaantjes. Zo ie die nieuwe grote neger van PSV wél een lekkere vent vinden?
(Excuses voor dit laatste off-topic: maar dit schijnt tegenwoordig belangrijk te zijn, dus ik ga er maar in mee....)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Flixieluv Wrote:Kan er iets minder op joden gebashed worden? Groeten, Frits Barend en Flixieluv
Je hebt helemaal gelijk. We hebben wel altijd over de joden, maar die duitsers waren ook geen lieverdjes!
(met dank aan Theo Maassen)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:je lult jezelf vast

heb je hier een onderbouwing voor? vast niet. :roll:

Quote:In mijn vorige post geeft ik het al toe: "waarschijnlijk wel, JA."

er wordt niet duidelijk waar dat waarschijnlijk wel ja op doelt. juist daarna schrijf je dat je het niet achteraf hebt aangepast. dus het waarschijnlijk kan ook niet op het aanpassen slaan. of heb je het vooraf aangepast? Undecided

Quote:JA is een bevestiging. Jij bent toch zo goed interpreteren? Ow, wacht, waf interpreteert natuurlijk alleen in zijn eigen straatje. Maar dat wisten we natuurlijk al....

je mag al mijn interpretaties weerspreken. dat gaat je bijzonder slecht af.
Reply


Forum Jump: