21-06-2009, 11:53 PM
hoho, nummer 1 was onze beste verkoop ooit.....
The great old Ludwig von...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Opmerkelijke (voetbal)berichten
|
21-06-2009, 11:53 PM
hoho, nummer 1 was onze beste verkoop ooit.....
22-06-2009, 09:05 AM
gittermaster Wrote:hoho, nummer 1 was onze beste verkoop ooit..... gek, die van ons ook. :razz: winst gemaakt op die gast!
22-06-2009, 06:21 PM
waf Wrote:Nijnatten Wrote:Vuvuzela net zo irritant als Twente-fans Niet te geloven, daar gaat het ouderwetse Studio Sport: Quote:De vuvuzela, een toeter die momenteel veelvuldig te horen is in de Zuid-Afrikaanse voetbalstadions, komt binnenkort naar Nederland. Een Nederlands bedrijf importeert de hoorns en verwacht ze binnen vier weken aan de man te kunnen brengen.
22-06-2009, 06:36 PM
](*,)
22-06-2009, 08:55 PM
Scholten! Wrote:Arnoud Lips namens IDSoccer. Oh god, da's die half achterlijke broer van Henk.....
Oh, my god, we bought Kenny!
23-06-2009, 12:21 PM
Mukkus Wrote:Scholten! Wrote:Arnoud Lips namens IDSoccer. :lol:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
23-06-2009, 12:34 PM
sorry mannen... Ik heb m nog gevraagd het niet te doen
23-06-2009, 04:07 PM
gittermaster Wrote:sorry mannen... Ik heb m nog gevraagd het niet te doen Grappig! Ik ken zowel Henk als Arnoud Lips in real life ! Arnoud is ook een van de twee organisatoren van het (Gestion) Copa toernooi in Amsterdam dat met Pinksteren gehouden wordt.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
23-06-2009, 05:18 PM
Bumme Wrote:gittermaster Wrote:sorry mannen... Ik heb m nog gevraagd het niet te doen Als hem binnenkort ziet, druk hem dan even zo'n zuvuveluvela in zijn aars. En dan bedoel ik Arnoud, niet Henk. :wink:
23-06-2009, 09:52 PM
PSV met ruim 25 miljoen in top 10 grootverdieners CL
Ondanks de slechte resultaten behoort PSV ook over afgelopen seizoen weer tot de Top 10 grootverdieners in de Champions League. PSV krijgt van de UEFA ruim 25,5 miljoen euro uitgekeerd. Daarmee staan ze op de achtste plaats van grootverdieners. Manchester United, finalist, krijgt met bijna 38 miljoen het meest. De grootte van het bedrag komt zoals bekend door de uitschakeling van FC Twente in de voorronde van de Champions League. PSV kreeg daardoor het gehele Nederlandse deel van de Market Pool (voornamelijk de door Nederland ingebrachte tv-gelden), bijna 20 miljoen euro. Doordat de NOS in het nieuwe contract de komende jaren fors minder gaat betalen, zullen die gelden voor de Nederlandse clubs fors lager worden. -- Niet slecht, maar 12,5M minder aan CL-opbrengst dan de winnaar ondanks de dramatische prestatie. En de NOS gaat op precies het juiste moment minder betalen voor de beelden.
24-06-2009, 09:31 AM
Peter Wrote:Niet slecht, maar 12,5M minder aan CL-opbrengst dan de winnaar ondanks de dramatische prestatie. En de NOS gaat op precies het juiste moment minder betalen voor de beelden.Barcelona won de CL dit jaar... :roll:
24-06-2009, 09:59 AM
Quote:Een heuse vuvuzela-oorlog dreigt in Nederland. Het bedrijf SoccerID meldde maandag de omstreden Zuid-Afrikaanse hoorn te importeren naar Europa. Binnen drie tot vier weken zouden de eerste vuvuzela's ook in Nederland te koop moeten zijn. Onbegrijpelijk dat men brood ziet in die kuttoeter ](*,)
24-06-2009, 10:02 AM
Quote:maar mensen kunnen hem ook thuis en in de kroeg gebruiken.De eerste de beste die mij in de kroeg met zo'n vuvuzela in mijn oor tettert, kan die toeter weer terug krijgen door hem operatief uit zijn aars te laten verwijderen. Quote:"De vuvuzela behoort tot de standaarduitrusting van iedere Zuid-Afrikaanse voetbalfan''Hoeveel zuid-afrikaanse voetbalfans verwacht hij bij een reguliere ere-divisiewedstrijd? :-k
24-06-2009, 10:14 AM
BIERTEAM.NET Wrote:Peter Wrote:Niet slecht, maar 12,5M minder aan CL-opbrengst dan de winnaar ondanks de dramatische prestatie. En de NOS gaat op precies het juiste moment minder betalen voor de beelden.Barcelona won de CL dit jaar... :roll: Och ja, 5M minder dan de winnaar dus maar. :8:
24-06-2009, 10:56 AM
Quote: Voor een doelman zijn de duimen onmisbare lichaamsdelen. Sven Beuckert kreeg dan ook de schrik van zijn leven toen hij maandag zijn duim afgerukt zag worden door een paard.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
24-06-2009, 11:07 AM
Davydoff Wrote:Sven Beuckert kreeg dan ook de schrik van zijn leven toen hij zich maandag afgerukt zag worden door een paard. [gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
29-06-2009, 12:30 PM
Gisteren met een medeforummer (en vrouw en kids) naar Blijdorp geweest, mooie 'conversatie' tijdens het aanschouwen van Bokito:
Bokito scharrelt wat rond en gaat op een gegeven moment gebukt staan, zodat alle daar aanwezige toeschouwers recht in die gorilla-reet konden loeren van een meter of 10 afstand. Medeforummer roept mij vanaf een afstandje: "Hey, Mukkus, Bokita staat hier gewoon te moonen!" Hoort ie vervolgens achter zich een overigens onbekend jongetje van een jaar of 5 tegen zijn vader zeggen: "Papa, wat is dat, moenuh?"
29-06-2009, 03:54 PM
Cruijff: "Ze hebben Van Basten bewust op zijn bek laten gaan"
In een interview met Sportweek haalt Johan Cruijff weer eens uit richting de clubleiding van Ajax. 29 jun 2009 13:25:42 Foto gallerijZoom Johan Cruijff (foto ANP) Gerelateerde links Teams Ajax Cruijff geeft aan dat hij zelf nooit moeilijkheden heeft gehad met Van Basten toen hij ruim een jaar geleden naar Amsterdam kwam om de club door te lichten. "Met Marco had ik geen enkel probleem," aldus Nummer Veertien. "Hij wilde iets anders. Dacht dat het probleem oplosbaar was. Ik zag al dat het niet ging. Ze hebben Marco bewust op zijn bek laten gaan," legt Cruijff de schuld bij de clubleiding van de Amsterdammers. "Ik loop al zo lang rond. Zag het ver van tevoren aankomen. Daar paste ik voor. Marco wilde door. Ik roep dit al vijftien jaar. Er moeten eerst mensen weg. Dan heb je een supervisor nodig met een uitvoerend persoon. Het hoeft niet moeilijk te zijn."
29-06-2009, 10:02 PM
ajaks incasseert fikse financiële tegenvaller
Geschreven op maandag, 29 juni om 19:59 ajaks moet de belastingdienst alsnog 5,2 miljoen euro betalen. Het gerechtshof in Den Haag wees maandagmiddag het beroep van de Amsterdamse club tegen een naheffing van loonbelasting af. De naheffing heeft betrekking op de transfers van de Georgiër Shota Arveladze en de Deen Michael Laudrup in de zomer van 1997. De belastinginspecteur is van mening dat ajaks in het kader van de transfers betalingen heeft gedaan die de club voor fiscale doeleinden had moeten aanmerken als loon, hetgeen niet is gebeurd. Het Hof heeft geoordeeld dat de naheffingsaanslag terecht en niet tot een te hoog bedrag is opgelegd. Het hoger beroep werd ongegrond verklaard. ajaks trof terzake in het boekjaar 2007/2008 reeds een voorziening van 2,1 miljoen euro, exclusief heffingsrente. De Amsterdamse club beraadt zich op het instellen van beroep in cassatie. ajaks kocht strafvervolging in 2005 af, door toentertijd een schikkingsvoorstel van een half miljoen euro te accepteren. :razz:
30-06-2009, 10:36 AM
Ajax gaat in cassatie! Ik heb goede hoop dat de President van de Hoge Raad, Mr. G.J.M Cohen, Ajax alsnog onschuldig zal verklaren.
30-06-2009, 11:34 AM
Bumme Wrote:Ajax gaat in cassatie! Ik heb goede hoop dat de President van de Hoge Raad, Mr. G.J.M Cohen, Ajax alsnog onschuldig zal verklaren. Ik denk juist het tegendeel. De Joodse gemeenschap (vertegenwoordigd door het CIDI) in Nederland ergert zich kapot aan het misbruik van de naam Joden en de symbolen die hierbij gebruikt worden. Welke spelers hebben/hadden nu eigenlijk een Joodse achtergrond? Bennie Muller, Sjakie Swart, eventjes heeft er een echte Israelier gespeeld genaamd Kalderon, maar verder weet ik het zo niet meer. Een geuzennaam die dus onterecht is en af te keuren omdat echte joden hier last van hebben, vooral door het gebruik van de Israelische vlag en Davidsster door ajax-hooligans en/of relschoppers.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
30-06-2009, 12:00 PM
Ajax lag in de Joodsche buurt, daar komt de bijnaam vandaan. Heeft dus totaal niets met de spelers te maken.
Bij PSV roepen ze toch ook altijd Boeren, komt omdat de club op het platteland ligt.............. @Opa uit Breda: Daniel de Ridder was de laatste echte Jood die bij Ajax speelde.
30-06-2009, 12:29 PM
Bumme Wrote:Ajax lag in de Joodsche buurt, daar komt de bijnaam vandaan. Heeft dus totaal niets met de spelers te maken. de Meer lag DICHTBIJ de joodse buurt bedoel je, Amsterdamkennervanlikmevessie. Heel vroeger was de populatie van echte joden onder ajaxsupporters groter dan bij andere clubs. Er waren in Amsterdam overigens wel 2 echte joodse voetbalverenigingen, die dus wel terecht die geuzennaam mochten voeren.
Vooruit PSV !!!!
30-06-2009, 01:10 PM
Bredanaar Wrote:Bumme Wrote:Ajax lag in de Joodsche buurt, daar komt de bijnaam vandaan. Heeft dus totaal niets met de spelers te maken. Waar heb ik het over De Meer? Ik heb het over het eerste stadion dat ze hadden "het Houten Stadion" dat in de Joodse buurt lag. Wordt goed lezen al lastig voor je opa?
30-06-2009, 02:45 PM
Bumme Wrote:Bredanaar Wrote:Bumme Wrote:Ajax lag in de Joodsche buurt, daar komt de bijnaam vandaan. Heeft dus totaal niets met de spelers te maken. Quote:Stadions Als het Christiaan Huygensplein in de Joodse wijk ligt (lag) zou dat inderdaad de reden kunnen zijn. Dat weet ik niet en heb geen plattegrond van Amsterdam uit die tijd. Maar schei nu eens uit met dat ge-opa van jou. Triest dat je iemand, die je verder helemaal niet kent, zo denigrerend opa noemt. Dat je mij een ouwe vent vindt is op zich prima maar om dat telkens maar weer te herhalen.... zegt meer van jouzelf denk ik.
Vooruit PSV !!!!
30-06-2009, 02:47 PM
Hoe oud ben je eigelijk, opa
30-06-2009, 02:51 PM
afgelopen zaterdag 53 geworden.
Vooruit PSV !!!!
30-06-2009, 02:55 PM
Bredanaar Wrote:afgelopen zaterdag 53 geworden. Je gedraagt je als een oude opa die altijd maar zit te mopperen op dingen. Ik vind je een ouwe brompot en noem je daarom opa. Er zijn hier mensen die ouder zijn dan jij ( of moet ik U zeggen?) en zich jonger gedragen. Heeft niets met je werkelijke leeftijd te maken. ( zie bijvoorbeeld ook Peter die door aantal forummers nog altijd kleuter genoemd wordt terwijl hij al lang 12 is) En wat betreft de 53e verjaardag: Nog van harte!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|