The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
0-30, daar gaan we weer
Reply
Voor de verandering is 't nu weer Troicki die de wals heeft gestart. Hij moet Gimeno ook oprollen natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Levine wint!!! =D>

Wawrinka moet ook kunnen =P~
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hehe al die services van Levine worden ingegeven terwijl ze er echt naast/achter zitten
Reply
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Weer van 0-30 naar game, set en match!! Levine, heerlijk ontzettende mustpick dat je er bent!
Wat een dag! Hewitt in 3 door, Murray in 3 door, Levine door!

Mensen met Levine: Proost!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Al die 5-setters lopen verkeerd af: Petschner-Zverev kon me niet schelen, maar voor de rest verloor in elke 5e set degene die mijn favoriet was.
Reply
Cheers!!! :cheers:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
die lelijke aap komt gvd met geluk op 5*-3 in de 5e set #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Radek!
Reply
Stink Stepanek en Levine.. bah!


Roddick, Gonzo en Hewitt!! Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kuiper Wrote:
Haggie Wrote:Wegens succesvolle steunbetuigingen van afgelopen nacht heb ik besloten deze voort te zetten;
Succes gewenst aan:

- Andy 'the king' Roddick
- Fernando 'superheld' Gonzalez
- Leyton 'COME ON' Hewitt
Verder wil ik aandacht schenken aan een lieve jongen die dit seizoen nog geen derde ronde heeft gespeeld, maar hier nu verandering in gaat brengen. Gulbis, held, succes!!

Haggie wat ben ik het vandaag toch weer met je eens.
Berdych er nog bij en het kan niet op, op deze stralende dag met 25 graden en 6 live tenniszenders en kuipertje lekker vrij.
Wat kan het leven toch mooi zijn. :lol: :lol:

Wat een prima dag hier.
Roddick, Gonzalez, Hewitt, Stepanek en Berdych door.
Alleen jammer dat Murray won, maar dat was ook nog iets te veel gevraagd.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Morgen niet zoveel belangen, maar wel hele belangrijke!!

Djokovic en Karlovic, maar natuurlijk ook Kohlschreiber.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Wat laat die Gimeno zich lelijk de kaas van het brood eten.
Reply
Matchpoint in de laatste dubbelpartij. Ze zijn vroeg klaar vandaag.
Reply
Die kak Levine heeft weer aardig gezwijnd, lees ik, het zou die Buurs een keer tegen zitten...

Maar goed, zolang mijn toppers maar gewoon blijven winnen, is er niets aan de hand en is dit allemaal nog kinderspel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kuiper Wrote:Wat een prima dag hier.
Roddick, Gonzalez, Hewitt, Stepanek en Berdych door.
Alleen jammer dat Murray won, maar dat was ook nog iets te veel gevraagd.

Hier sluit ik me helemaal bij aan (ik heb alleen Stepa niet).
Reply
kuiper Wrote:Morgen niet zoveel belangen, maar wel hele belangrijke!!

Djokovic en Karlovic, maar natuurlijk ook Kohlschreiber.
Vergeet Cilic niet!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Een aantal interessante confrontaties in de 3e ronde (uit tennisoogpunt):
Djokovic-Fish
Haas-Cilic
Karlovic-Tsonga
Davydenko-Berdych
Gonzalez-Ferrero
Stepanek-Ferrer
Reply
andre Wrote:Een aantal interessante confrontaties in de 3e ronde (uit tennisoogpunt):
Djokovic-Fish
Haas-Cilic
Karlovic-Tsonga
Davydenko-Berdych
Gonzalez-Ferrero
Stepanek-Ferrer

Mijn helden Karlovic, Haas en Gonzalez zie ik deze potten wel winnen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Goed om te weten trouwens dat Murray nu al zijn moeilijkste pot gehad heeft!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vanaf vandaag worden de echte punten uitgedeeld, dus nu gaat het interessant worden. Ik zeg dan ook, hup:

Federer
Tsonga
Cilic

Ik verwacht ook dat deze drie gaan winnen. Verder een meer bescheiden hup voor:

Djokovic
Montanes
Kohlschreiber
Almagro
Sela
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup:
Federer
Fish
Tsonga
Haas (deze is toch wel erg belangrijk)
Montanes
Soderling
Robredo
Seppi/Andreev is mij om het even.
Reply
Gelukkig zie ik dat op Fish en Montanes na, de bookies mijn hups als favoriet zien. Dan geef ik Fish en Montanes wel op, en mogen ze alle 8 uitkomen [-o<
Reply
Ad Wim Wrote:Vanaf vandaag worden de echte punten uitgedeeld, dus nu gaat het interessant worden. Ik zeg dan ook, hup:

Federer
Tsonga
Cilic

Ik verwacht ook dat deze drie gaan winnen. Verder een meer bescheiden hup voor:

Djokovic
Montanes
Kohlschreiber
Almagro
Sela

Kohlschreiber?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Goed om te weten trouwens dat Murray nu al zijn moeilijkste pot gehad heeft!

Denk je?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Goed om te weten trouwens dat Murray nu al zijn moeilijkste pot gehad heeft!

Denk je?
Nee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
waarom kohlschreiber, Ad?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Omdat het een prachtige speler is en ik die jongen alles gun.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Goed om te weten trouwens dat Murray nu al zijn moeilijkste pot gehad heeft!

Denk je?
Nee.

Nee ik ook niet. Wel spijtig dat het de komende twee rondes in ieder geval niet moeilijker wordt.
Reply
Veel makkelijker dan de afgelopen ronde kan het bijna niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: