The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Mukkus Wrote:Dat waf dan alleen ingaat op het uiterlijk van deze speler, kan ik alleen maar zielig voor hem vinden

dat je hier zo serieus op inging tekent je treurigheid. mukkus vindt het leuk om grapjes te maken, behalve als of heerenveen het onderwerp is, dan is het opeens niet leuk.

wat moet ik zeggen over die lange mongool van jullie. die heb ik toch nooit zien voetballen? waar moet ik over discussieren dan, een beetje in het luchtledige lullen over een nieuwe speler van heerenveen? doe normaal man. Undecided
Reply
Waf: zullen we hier maar weer gewoon over transfers en - geruchten praten? Ik laat je geheel vrij om over het uiterlijk van spelers te praten. Misschien wel leuk voor je om een eigen topic daarover te maken....

Mijn opmerkingen terugkaatsen met wedervragen en dode oneliners kan nooit tot een discussie leiden....dus bij deze mag jij het laatste woord hebben. Maar nu weet ik nog steeds niet of jij Boukhari gezien zijn uiterlijk wel geschikt vind voor Feyenoord. Dat matrozenpakje staat hem vast wel heel erg leuk, denk je ook niet?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ja, blijf vooral de aandacht afleiden van je lage actie. slim hoor. :roll:

Quote:Mijn opmerkingen terugkaatsen met wedervragen en dode oneliners kan nooit tot een discussie leiden....

pcies, dus als je zo graag had willen discussieren over die mongool had je niet (zo dom en quasi geestig) moeten reageren op mijn vergelijking met hem en dingsdag.
Reply
En dan maar weer, min-of-meer, on topic:

Quote:'Komst Boukhari is onzin'
Uitgegeven: 25 juni 2009 09:55
Laatst gewijzigd: 25 juni 2009 09:54

AMSTERDAM - Nourdin Boukhari is niet gepolst door Feyenoord, maar heeft zichzelf aangeboden bij de Rotterdammers. Dit zegt trainer Mario Been tegen het AD. De Telegraaf meldde woensdag dat de stadionclub graag de voormalige speler van Ajax en NAC zou willen contracteren. Door de transfervrije status van de aanvallende middenvelder zou hij perfect in het (financiële) plaatje van Feyenoord passen.

Klinkklare onzin
De 'zaak Boukhari' ligt volgens de coach van Feyenoord echter iets anders. "Hij is bij ons aangeboden. Dat is iets anders dan dat wij interesse hebben getoond," vertelt Been. "Berichten over de komst van Boukhari naar Feyenoord zijn dan ook klinkklare onzin."

Oh ja, en dat Been zelf naar Feyenoord zou gaan was ook onzin, omdat hij zelfs net een nieuw contract had getekend...
Tot 31 augustus geloof ik niemand meer in het betaalde voetbal! [-(
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:En dan maar weer, min-of-meer, on topic:

Quote:'Komst Boukhari is onzin'
Uitgegeven: 25 juni 2009 09:55
Laatst gewijzigd: 25 juni 2009 09:54

AMSTERDAM - Nourdin Boukhari is niet gepolst door Feyenoord, maar heeft zichzelf aangeboden bij de Rotterdammers. Dit zegt trainer Mario Been tegen het AD. De Telegraaf meldde woensdag dat de stadionclub graag de voormalige speler van Ajax en NAC zou willen contracteren. Door de transfervrije status van de aanvallende middenvelder zou hij perfect in het (financiële) plaatje van Feyenoord passen.

Klinkklare onzin
De 'zaak Boukhari' ligt volgens de coach van Feyenoord echter iets anders. "Hij is bij ons aangeboden. Dat is iets anders dan dat wij interesse hebben getoond," vertelt Been. "Berichten over de komst van Boukhari naar Feyenoord zijn dan ook klinkklare onzin."

Oh ja, en dat Been zelf naar Feyenoord zou gaan was ook onzin, omdat hij zelfs net een nieuw contract had getekend...
Tot 31 augustus geloof ik niemand meer in het betaalde voetbal! [-(


wat denk je nou zelf? als die boukhari komt levert meteen de helft zijn scc in. niet alleen vanwege zijn verleden, maar ook vanwege zijn matige voetbalkwaliteiten. denk je dan echt dat mario daarover gaat liegen?

zoals ik gister al zei, het is aandachttrekkerij en gvd nog over de rug van feyenoord ook. tering lerby.
Reply
Mukkus Wrote:(met dank aan Theo Maassen)

[-X
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Simons -> Club Brugge, Rutten schijnt het niet in hem te zien zitten. Heel PSV-minnend Nederland lijkt in rep en roer maar ik zou het een prima zet vinden. Zoals ik bij de komst van Engelaar al zei kan Simons het niet meer belopen op het middenveld. Ik zou hem nog wel centraal achterin willen zien, maar begrijp nu waarom Rutten na de komst van Engelaar zei dat PSV zich nu focust op een centrale verdediger of rechtsback. Rust roest zoals Rutten zei. Als je nu nog wat geld kunt vangen voor Timmy is het prima om vers bloed achterin te proberen. Las in VI dat Granqvist bv. maar 3M hoeft te kosten? Lijkt me een aardige optie.
Reply
Peter Wrote:Simons -> Club Brugge, Rutten schijnt het niet in hem te zien zitten. Heel PSV-minnend Nederland lijkt in rep en roer maar ik zou het een prima zet vinden. Zoals ik bij de komst van Engelaar al zei kan Simons het niet meer belopen op het middenveld. Ik zou hem nog wel centraal achterin willen zien, maar begrijp nu waarom Rutten na de komst van Engelaar zei dat PSV zich nu focust op een centrale verdediger of rechtsback. Rust roest zoals Rutten zei. Als je nu nog wat geld kunt vangen voor Timmy is het prima om vers bloed achterin te proberen. Las in VI dat Granqvist bv. maar 3M hoeft te kosten? Lijkt me een aardige optie.

ik heb simons nooit zo'n geweldenaar gevonden, hoewel hij in het begin nuttig was voor de punt naar achteren. in nederland waren er weinig spelers die dat konden.

vorig jaar viel hij door de mand. hoewel ik wel vond dat psvee veel te aanvallend stond met doedelzak en affelay en amrabat en lazo/koef/toi. dan kan hij het uiteraard niet belopen, maar ik vraag me af wie wel. engelaar kan dat ook niet denk ik.

ook feyenoord zoekt een rechtsbenige cv. mario verwacht er een voor het weekend.

ik heb nog geen enkel gerucht gehoord. best knap. maar psvee zoekt er kennelijk ook 1?
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Simons -> Club Brugge, Rutten schijnt het niet in hem te zien zitten. Heel PSV-minnend Nederland lijkt in rep en roer maar ik zou het een prima zet vinden. Zoals ik bij de komst van Engelaar al zei kan Simons het niet meer belopen op het middenveld. Ik zou hem nog wel centraal achterin willen zien, maar begrijp nu waarom Rutten na de komst van Engelaar zei dat PSV zich nu focust op een centrale verdediger of rechtsback. Rust roest zoals Rutten zei. Als je nu nog wat geld kunt vangen voor Timmy is het prima om vers bloed achterin te proberen. Las in VI dat Granqvist bv. maar 3M hoeft te kosten? Lijkt me een aardige optie.

ik heb simons nooit zo'n geweldenaar gevonden, hoewel hij in het begin nuttig was voor de punt naar achteren. in nederland waren er weinig spelers die dat konden.

vorig jaar viel hij door de mand. hoewel ik wel vond dat psvee veel te aanvallend stond met doedelzak en affelay en amrabat en lazo/koef/toi. dan kan hij het uiteraard niet belopen, maar ik vraag me af wie wel. engelaar kan dat ook niet denk ik.

ook feyenoord zoekt een rechtsbenige cv. mario verwacht er een voor het weekend.

ik heb nog geen enkel gerucht gehoord. best knap. maar psvee zoekt er kennelijk ook 1?

Sinds wanneer is 4-3-3 met de punt naar voren te aanvallend? Ajax speelt het al eeuwen. Kan prima in de Nederlandse competitie en tegen al die kleine clubs die je in het begin van de Europa League tegen krijgt. In de CL is het zelfmoord maar daar hoeven we niet op te letten.

Er doen overigens ook geruchten de ronde dat Rutten in een soort 4-3-2-1 wil spelen met Mendez, Bakkal en Engelaar als controleurs op het middenveld, Afellay (op rechts) en Dzsudzsak (op links) ervoor en Toivonen in de spits.

Verder zoekt PSV juist geen rechtsbenige cv. PSV zoekt een linksbenige cv (met dan Marcellis en Ooijer aan de rechterkant van de verdediging) of een rechtsback (met dan Ooijer-Marcellis als centrum). Salcido linksback.
Reply
Kinders, anders open ff een Peter-Mukkus-Waf-discussie-topic en heb ut hier over 'Transfers en geruchten'.... :roll:
Reply
Peter Wrote:Sinds wanneer is 4-3-3 met de punt naar voren te aanvallend?

je bent heel erg afhankelijk van je controleurs op het middenveld. het is gewoon een lastig systeem. bij ajakkes werkte het eigenlijk alleen toen ze litmanen hadden.

Quote:Ajax speelt het al eeuwen. Kan prima in de Nederlandse competitie en tegen al die kleine clubs die je in het begin van de Europa League tegen krijgt. In de CL is het zelfmoord maar daar hoeven we niet op te letten.

en toch kon timmy het ook volgens jou moeilijk belopen...

Quote:Er doen overigens ook geruchten de ronde dat Rutten in een soort 4-3-2-1 wil spelen met Mendez, Bakkal en Engelaar als controleurs op het middenveld, Afellay (op rechts) en Dzsudzsak (op links) ervoor en Toivonen in de spits.

bakkal is toch geen controleur vind ik. meer een rechter middenvelder (met de punt naar achteren spelend) of iemand die achter de spisten speelt. mendes is een prima controleur als je met de punt naar voren speelt.

Quote:Verder zoekt PSV juist geen rechtsbenige cv. PSV zoekt een linksbenige cv (met dan Marcellis en Ooijer aan de rechterkant van de verdediging) of een rechtsback (met dan Ooijer-Marcellis als centrum). Salcido linksback.

marcellis ruilen voor hofland? :wink:
Reply
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:(met dank aan Theo Maassen)

[-X

Ik ken hem alleen van Theo, of wassie nou van Hans.... :-k
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:Verder zoekt PSV juist geen rechtsbenige cv. PSV zoekt een linksbenige cv (met dan Marcellis en Ooijer aan de rechterkant van de verdediging) of een rechtsback (met dan Ooijer-Marcellis als centrum). Salcido linksback.

Je zit steeds vaker dan teams niet meer vasthouden aan het idee een links- en een rechtsbenige cv. Vaak zie je gewoon 2 rechtsbenige cv's in het centrum staan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hans of course
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Hans of course
Excuses, je hebt gelijk. Ik haal die 2 antisemieten altijd door elkaar.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Verder zoekt PSV juist geen rechtsbenige cv. PSV zoekt een linksbenige cv (met dan Marcellis en Ooijer aan de rechterkant van de verdediging) of een rechtsback (met dan Ooijer-Marcellis als centrum). Salcido linksback.

Je zit steeds vaker dan teams niet meer vasthouden aan het idee een links- en een rechtsbenige cv. Vaak zie je gewoon 2 rechtsbenige cv's in het centrum staan.

Dat gaat bij PSV ook gebeuren als er een aardige rechtsback haalbaar blijkt. Ooijer-Marcellis is dan een rechtsbenig centrum.
Reply
waf Wrote:en toch kon timmy het ook volgens jou moeilijk belopen...

Quote:Er doen overigens ook geruchten de ronde dat Rutten in een soort 4-3-2-1 wil spelen met Mendez, Bakkal en Engelaar als controleurs op het middenveld, Afellay (op rechts) en Dzsudzsak (op links) ervoor en Toivonen in de spits.

bakkal is toch geen controleur vind ik. meer een rechter middenvelder (met de punt naar achteren spelend) of iemand die achter de spisten speelt. mendes is een prima controleur als je met de punt naar voren speelt.

Dat Timmy het niet kan belopen heeft vrees ik weinig met het systeem te maken. Wordt gewoon ouder, stilletjesaan over the hill aan het raken en ben dan ook bang dat het komend seizoen nog minder zal worden, in welk systeem dan ook.

Bakkal is uiteraard geen echte controleur nee, maar heeft (bij toeval ontdekt onder Vergoossen) wel bewezen het best tot zijn recht te komen als hij vanuit een controlerende rol de mogelijkheid krijgt vaak in te schuiven. Als hij al op 10 staat valt zijn beste kwaliteit weg. Maar kan wel beamen dat Bakkal in een 4-3-2-1 de meest aanvallende(/inschuivende) van het drietal zal zijn. Engelaar heeft dan juist weer een goede inspeelpass. Bovendien stuk voor stuk beweeglijke middenvelders, iets waar Rutten van houdt. Ik denk dat je met die 5 (Afellay, Dzsudzsak, Engelaar, Bakkal, Mendez) een heel mooi middenveld kunt vormen en als het echt zover komt gaat PSV dus niet meer tegenhouden maar zelf de aanval kiezen en spelen zoals Rutten dat bij Twente voor elkaar heeft gekregen. Moet er echter wel nog een goeie verdediger bij komen want zonder betrouwbare defensie ben je nergens met een voetballend middenveld.
Reply
'Servische international Ninkov naar Feyenoord'
Het lijkt erop dat de 24-jarige Servische international Pavle Ninkov de nieuwe centrale verdediger van Feyenoord wordt. Dit wordt door diverse betrouwbare bronnen binnen de club gemeld. Ninkov wordt overgenomen van Rode Ster Belgrado.In 2008 maakte hij zijn debuut voor Servie. (Later meer)

Hij is niet echt knap maar ja.
[Image: ninkov.jpg]
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Tot nu toe staat dit alleen op de slechte geruchtensites.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Tot nu toe staat dit alleen op de slechte geruchtensites.

volgens mij is iedereen in servie international. Undecided
Reply
waf Wrote:
centre court Wrote:Tot nu toe staat dit alleen op de slechte geruchtensites.

volgens mij is iedereen in servie international. Undecided

Best slim van die Seviers om iedereen een keer een oefeninterlandje te laten spelen.. kun je mooi de vraagprijs een tikkie opschroeven want een international moet uiteraard meer kosten. Confused
Reply
Legion Wrote:Hij is niet echt knap maar ja.
[Image: ninkov.jpg]

Hij heeft een PSV-shirt aan. Is het niet een gemuteerde bastaardzoon van Nikiforov en Bouma?

[Image: nikiforov.jpg]
[Image: image.aspx?object=news&type=large&image=...ma_350.jpg]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:Kuiper en Sollied kibbelen over derde doelman
Geschreven op vrijdag, 26 juni om 08:54

Directeur Yme Kuiper en hoofdtrainer Trond Sollied zitten niet op een lijn over het aantal doelmannen bij SC Heerenveen. Kuiper stelt dat er financieel gezien geen ruimte is voor een derde keeper, terwijl Sollied vindt dat er ‘perse’ een nieuwe goalie moet worden aangetrokken. “Kijk maar eens naar vorig seizoen en besef eens hoe belangrijk Hans Vonk voor ons is geweest”, zei de Noor in het Friesch Dagblad. Heerenveen liet Vonk onlangs transfervrij vertrekken en heeft nu nog twee keepers over: Brian Vandenbussche en Kenny Steppe. “Wij hebben het volste vertrouwen in de mannen die we nu hebben”, zei Kuiper. “Bovendien moeten we rekening houden met de boekhouding van de club. Op het moment is er even geen geld voor een derde doelman. Dan houdt het dus op.”

Sollied ziet dat anders. “Intern discussiëren wij voortdurend wat spelers betreft”, vertelde de succestrainer, die vorig jaar met Heerenveen de nationale beker won. “Mijn standpunt is helder: er moet een derde doelman bij. Die komt er dus ook, want ik wil het perse. Niet voor mezelf maar voor Heerenveen.”

Bovendien wil de coach ook nog een vervanger voor de naar Bayern München vertrokken Danijel Pranjic zien. “We hadden vorig seizoen veel kwantiteit in de selectie, maar willen we dit seizoen een stap kunnen zetten dan moet er ook meer kwaliteit komen”, oordeelt Sollied. “Deze selectie heeft een injectie van spelers met kwaliteit nodig, zodat anderen zich aan dat niveau op kunnen trekken. Misschien dat Michal Papadopulos en Igor Djuric die kwaliteitsspelers zijn, ik hoop het. Maar we hebben meer van dat soort spelers nodig.”

Geen geld? Waar gaan al die miljoenen van de verkoopwinst uit spelers dan naartoe? :-k
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
centre court Wrote:Tot nu toe staat dit alleen op de slechte geruchtensites.

volgens mij is iedereen in servie international. Undecided

Best slim van die Seviers om iedereen een keer een oefeninterlandje te laten spelen.. kun je mooi de vraagprijs een tikkie opschroeven want een international moet uiteraard meer kosten. Confused

dat is wat mij betreft dus 100% zeker de reden.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Geen geld? Waar gaan al die miljoenen van de verkoopwinst uit spelers dan naartoe? :-k

Heerenveen heeft het geld verdeeld over budgetten. Zo is er een budget voor keepers. en daar zitten nu 5 of 6 keepers in. Steppe, VandenBussche, Etemadi (verhuurd aan Emmen) en 2 (of misschien 3) jeugdkeepers. 2 jeugdkeepers hebben net een contract gekregen afgelopen maand. "Met het geld is op", bedoelt hij dus zoiets van "er is geen ruimte meer in het keepersbudget".

Verwachting is trouwens ook nog dat VandenBussche nog gaat vertrekken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
bak nielsen naar feyenoord voor 2 mio?

tsja, ik weet niet of we daar beter van worden.

voetbalprutsite Wrote:Het is Feyenoord gelukt om voor zaterdag een nieuwe verdediger aan te trekken. De Rotterdammers nemen Kristian bak Nielsen over van SC Heerenveen, dit meldt omroep Fryslan. De Deen zou volgens de omroep een contract tekenen voor twee seizoen met optie tot nog twee jaar. Voor deze transfer zou de Stadionclub twee miljoen euro neergetelt hebben.



De 26-jarige verdediger had bij Heerenveen nog doorlopend contract van twee seizoenen, maar gaf aan dat hij graag hogerop wilde voetballen. Toen Feyenoord kwam twijfelde hij niet.



De nieuwe trainer van Feyenoord, Mario Been, gaf afgelopen week nog te kennen dat de Rotterdammers voor zaterdag nog een verdediger zouden aantrekken. Bij deze lijkt dat gelukt.

iedereen wil natuurlijk hogerop voetballen. :razz:
Reply
Nou dat lijkt me helemaal geen verkeerde aankoop voor 2 miljoen...
Reply
rr is wel wat geloofwaardiger dan al die sites die alles van elkaar overschrijven.

Quote:Radio Rijnmond meldde zojuist dat de centrale verdediger, die Mario Been er voor het duel tegen Sportclub Feyenoord er nog bij verwachtte, vandaag of morgen zeker nog niet zal komen. Feyenoord zou dat tegen de zender bevestigd hebben.

De zender noemde de naam van de Serviër Ninkov als de potentiële aanwinst. Of dat op meer dan de internetgeruchten is gebaseerd, werd ons niet duidelijk uit het bericht.
Reply
Ik zou er echt versteld van staan als ze Bak Nielsen voor 2Mio laten gaan.....naar wie dan ook.

Trouwens, de site van Omrop Fryslan meldt er zelf niks over: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www1.omropfryslan.nl/Nijs.aspx">http://www1.omropfryslan.nl/Nijs.aspx</a><!-- m -->
als zij dit nieuws inderdaad gebracht hebben, staat het ook meteen op hun nieuwspagina.
(Excuses, nieuws is alleen in het Fries, maar ook in het Fries is 'Bak Nielsen', gewoon 'Bak Nielsen' :wink: )
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
gelul dus.
Reply


Forum Jump: