The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
Ik heb heel Wimbledon al een standpunt ingenomen wbt Andy M... tot volgende week zondag vriend!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik ook, en hoewel ik er tot nu toe compleet naast zit, blijft het imo een goede keuze hem niet te nemen als hij niet verder dan SF komt (ook al faalden mijn alternatieven).
Reply
Ik ook, en ook al dat ik het een vreselijk ventje vind, denk ik wel al de hele tijd dat ie de finale gaat halen. Ook na zijn mindere optreden tegen Kendrick.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja ik ben er inmiddels ook bang voor. Maargoed, ik hou me maar vast aan de AO, waar het ook niet fout leek te kunnen, en het toch ook mis ging.
Reply
In 3 vd 4 kwarten is de halve finalist vrij zeker. Dat zullen Murray, Djokovic en Federer worden. In het eerste kwart is Roddick mss nipt favoriet maar hij heeft met eerst Berdych en daarna Hewitt geduchte tegenstanders.
De échte punten zullen vanaf deze fase pas verdeeld gaan worden. Gaat Federer echt de 2000 punten pakken? Of kan Murray hem stuiten? Of komt Roddick toch in de finale?
De antwoorden op die vragen zullen de huidige tussenstand flink op de kop zetten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik zie Roddick net zo'n zekere halve finalist als in Djokovic, en ik vind ze allebei lang niet zo zeker als Murray en Federer. Ik snap dat als je Roddick niet hebt, je hem probeert weg te denken uit de SF, maar kom op, Berdych en Hewitt zijn normaliter echt geen groot probleem voor Roddick in vorm op Wimbledon.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:ik heb echt nog niemand beter zien spelen dan murray vandaag!

Wat een klasse!

Als hij dit kan vasthouden, dan wint hij zijn 1e gs!
Hahaha, nu is hij natuurlijk weer de koning, omdat hij deze wedstrrijd goed speelt. Een paar dagen geleden zag je het nog totaal niet zitten. Neem nou eens een standpunt in man, slappe drol, ipv constant per wedstrijd te wisselen...

Ik heb alleen de 1e set tegen Kendrick gezien en dat was niet best.
Tegen Gulbis heb ik de ook alleen de 1e set gezien en dat vond ik ook niet super.

Gister voor het eerst een hele wedstrijd gezien. 1e set was nog matig, maar daarna was het echt heel goed tennis.

Ik durf wel te zeggen dat hij nu favoriet is voor de titel.
Ik denk niet dat Federer gaat winnen van deze Murray.
Murray kan alleen verliezen van zichzelf.

En nog even terugkomend op die opmerking van jou, dat je niet begreep waarom hij een forehand slice sloeg.
Gister kon ik niet direct reageren.
Als de tegenstander uit de andere hoek komt, dan is het tactisch erg sterk om een slice in de andere hoek te slaan.
Of het dan met de forehand of backhand is, maakt dan natuurlijk niks uit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Midden in de rally, als het totaal onnodig is, een forehand slicen is gewoon triest, punt.

En Murray's kansen bepalen op de eerste twee wedstrijden tegen pannenkoeken slaat ook nergens op, dat moet jij als ervaren manager toch weten.

En Murray gaat niet winnen van Federer, mocht dat de finale worden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Op het gras moet je heel veel varieren.
Dat doet hij als de beste.

Hij vertraagt een rally, hij speelt dan weer tempo en dan komt hij naar het net.
En dan weer een dropshot.

Federer speelt eigenlijk hetzelfde spelletje.
Hij sliced alleen zijn forehand niet :wink:

En natuurlijk zijn die 3 potten niet echte graadmeters, maar hij heeft het vaak lastig in de vroege rondes bij TMS. Op de 1e ronde na, heeft hij nu wel overtuigd.

Ik zou niet weten wie hem voor de finale moet verslaan.

En tegen Federer heeft hij de laatste 4 ontmoetingen gewonnen.

Daarom denk ik dat alleen de druk hem fataal kan worden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Sorry buurs. Maar als Federer van deze Murray verliest dan heb ik echt geen verstand ven tennissen meer. Ik geloof al helemaal niet dat Murray de finale haalt, mocht dat wel zo zijn, met een mazzeltje qua loting, dan maakt Federer echt gehakt van hem.
Tuurlijk hoop ik qua FTM nog steeds dat Federer het niet haalt, maar min of meer tegen beter weten in. Federer gaat echt niet van Murray verliezen. NO WAY!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
We zullen zien.

Murray maakte gister op mij een betere indruk, dan Federer in zijn partijen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
al 100 pagina's voor een toernooi topic :eeeek:

Bedankt Ad :wink: :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En we zijn pas halverwege. Bedankt voor deze one-man show, as usual als het weer een keer goed gaat, Buurs...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een dag trouwens morgen, alle 8 de 4e rondes en bijna overal belangen.
Veruit de belangrijkste voor mij is Berdych-Roddick, met Djokovic-Haas als goede tweede.

Djokovic op baan 3, wat een onzin weer Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Wat een dag trouwens morgen, alle 8 de 4e rondes en bijna overal belangen.
Veruit de belangrijkste voor mij is Berdych-Roddick, met Djokovic-Haas als goede tweede.

Djokovic op baan 3, wat een onzin weer Undecided

Djoko - haas :-k
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Belangrijkste morgen is idd Berdych-Roddick, maar het belang van Waw-Murray mag ook niet onderschat worden.
Reply
Er zijn 2 spelers die nog geen set verloren hebben.
Reply
Gewenste halve finales....
Stepanek - Murray en Haas - Federer.
Stepanek zal het zwaartste krijgen met Hewitt en Roddick maar ik acht hem zeker niet kansloos. Haas moet Djoko gewoon kunnen verslaan op gras, zeker op baan 3....
Reply
Roddick - wawrinka
Haas - Karlovic

Dit lijkt mij wel wat Smile!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Eerst moeten de spelers zich nog plaatsen voor de kwartfinale.
Reply
mindlight Wrote:Belangrijkste morgen is idd Berdych-Roddick, maar het belang van Waw-Murray mag ook niet onderschat worden.
Ik denk ook zeker dat Wawrinka niet onderschat moet worden. Hij speelde heel wisselvallig tegen Levine, maar hij heeft wel een aardig spel voor gras en als alles lukt, gaat Murray er nog een hele zware aan hebben. Eerste serieuze test.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat een dag trouwens morgen, alle 8 de 4e rondes en bijna overal belangen.
Veruit de belangrijkste voor mij is Berdych-Roddick, met Djokovic-Haas als goede tweede.

Djokovic op baan 3, wat een onzin weer Undecided

Djoko - haas :-k
Liep al vooruit op de halve finale, dan wordt dat de belangrijkste.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat speelt die Murray toch lelijk tennis. Die Troicki was ook niet echt een tegenstander. Die speelde zo dramatisch alsof het leek dat Murray zo goed speelde. De vorige twee wedstirjden had Troicki ook al kansloos verloren. Dus was een makkie voor Murray.

Eerste wedstrijd morgen is toch Federer tegen Soderling? Hoop op een mooie wedstrijd.
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Belangrijkste morgen is idd Berdych-Roddick, maar het belang van Waw-Murray mag ook niet onderschat worden.
Ik denk ook zeker dat Wawrinka niet onderschat moet worden. Hij speelde heel wisselvallig tegen Levine, maar hij heeft wel een aardig spel voor gras en als alles lukt, gaat Murray er nog een hele zware aan hebben. Eerste serieuze test.
Als ik de quotes van de bookmakers zie, kan ik daarin een heel eind meegaan, alleen Wawrinka wordt onderschat. Ze doen net of Wawrinka een Sela is of Murray een Federer is.
Reply
Ik vind de quote van Roddick ook wel opmerkelijk, 1,53 maar liefst.
Reply
_Tampie Wrote:Ik vind de quote van Roddick ook wel opmerkelijk, 1,53 maar liefst.

Dat zei ik natuurlijk ook al. :8:

Maar ik heb geen Roddick en wil hem dus eruit hebben. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Daar gaan dus mooi wat eurootjes op Roddick, ik vind het ook vrij hoog namelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
O ja, de druk was nog niet groot genoeg:

Quote:Jun 27 2009
THE QUEEN has cleared her diary of official engagements to make sure she can be at Wimbledon if Andy Murray reaches the men’s singles final on July 5.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Daar gaan dus mooi wat eurootjes op Roddick, ik vind het ook vrij hoog namelijk.

100 euro erop Ad, minimaal. :-({|=
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik vrees helaas dat Roddick het erg moeilijk gaat krijgen vandaag... Sad
Come on Andy [-o< (en come on andere Andy maar daar maak ik me geen zorgen om) :8:
Reply


Forum Jump: