The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
Wel leuk, Ad gaat Djoko kijken, en ik ga de SB-journalist uithangen :8:
Reply
We gaan los, come on Djokoooooooooo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Fed, Hup Haas =D>
Reply
Wat een punten meteen van Djoko!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Laat Hag maar verslag doen van Karlo dan, dan doe ik het van Djoko. Ik zal proberen objectief te blijven, maar moet lukken zolang onze kleuter wegblijft.

Ik heb trouwens ook gewoon TV aan staan, dus ook Karlo, maar daar is natuurlijk geen reet aan om naar te kijken. Onbegrijpelijk dat ze dat overal op hebben staan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ivo's service loopt als een trein! Love game!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik doe gezellig met ML mee op 't scorebord! Graag info over 't spel/details e.d. van Ad en Hag!

Come on Djoko en BOEM BOEM IVO!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Pff, wat een belangrijke wedstrijd is dit ook zeg, en ze zijn meteen al aan elkaar gewaagd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Ik doe gezellig met ML mee op 't scorebord! Graag info over 't spel/details e.d. van Ad en Hag!

Come on Djoko en BOEM BOEM IVO!

Wij staan alweer lijnrecht tegenover elkaar. Icon_twisted
Reply
ivo maakt zoals verwacht de punten zo klein mogelijk en heeft in de twee games van fed twee keer een puntje gepakt. Veel meer zullen het er nooit worden denk ik zo.
Karlo sloeg zijn eerste service van de dag met 203 naar buiten.. Hakkuh

Tweede service en meteen winner fed. 0-15 en ook 0-30
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klein kansje hier voor Djoko op deuce, maar netjes van Haas en slordig van DJoko.
Elk punt kan beide kanten op, ook op service. Dat maakt het wel leuk, maar ook retespannend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
federer mist passing op 0-40. Hij baalt
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
0-15 Haas [-o< Wink
Reply
Haha, wat een koning is Roger toch! Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
meteen de break. Heerlijke passingen op twee keer een eerste service
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gewoon twee fantastische passings op 15-30. Je weet het gewoon en hij doet het gewoon, dat is set 1 alweer in de pocket =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer Notworthy
Goed nieuws voor Bierdop dit.
Reply
ik wil dit niet meer kijken, dit heeft totaal geen zin Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Doe 't in 4 Ivo. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Verdrietig omdat de beste tennisser aller tijden een servicekanon naar huis stuurt? Kom op Hag, de liefhebber in je moet wat anders zeggen.
Reply
Sinds de 1e ronde geen bp meer tegen gehad en iets van 80 games op rij gewonnen, en Federer doet het meteen in de 2e service game en op het 1e bp. Wat een groot kampioen! Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een gekke pot is DJoko-Haas nu al. Dan wint de een 3 punten achter elkaar, dan de ander, maakt niet uit wie er serveert...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch de game voor Djoko, maar je houdt je hart vast als het deuce wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Verdrietig omdat de beste tennisser aller tijden een servicekanon naar huis stuurt? Kom op Hag, de liefhebber in je moet wat anders zeggen.

Ohnee dit is verwacht natuurlijk! Maar ik wil nu graag die andere pot zien, maar hier heb ik geen mogelijkheid toe Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Verdrietig omdat de beste tennisser aller tijden een servicekanon naar huis stuurt? Kom op Hag, de liefhebber in je moet wat anders zeggen.

Ohnee dit is verwacht natuurlijk! Maar ik wil nu graag die andere pot zien, maar hier heb ik geen mogelijkheid toe Sad

Ahh zo bedoel je het, nee die andere pot lijkt ook mij duidelijk interessanter. Maar over een uurtje is Fed wel klaar :8:
Reply
Vanmiddag lekker Murray-JCF en Roddick-Hewitt kijken. =P~

Nu hopen dat Djoko wint en Ivo zich misschien nog naar een TB kan serveren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haas speelt veel serve-volley, waarsch omdat ie toch veel foutjes maakt in lange rally's. Djoko's return zit er nog niet echt lekker op, maar dat heeft ie vaker in het begin van partijen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hahaha, Ivo pakt z'n zonnebril erbij en het hele publiek begint te lachen. Hij ziet er ook wel erg grappig uit zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hele goede game van Djokovic. Hij is duidelijk beter in de rally, maar serveert nog niet goed genoeg, dat doet Haas duidelijk beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De eerste echt duidelijke game voor iemand, en dat komt door 4 1e services van Haas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: