The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
En ik niet, aangezien we allemaal zeiden dat Murray zou gaan winnen, en hij ook niet echt heel dicht bij uitschakeling is geweest. Dit itt Haas tegen Cilic...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zou mooi zijn als Ferrero wint van Murray, maar zie het eerlijk gezegd niet gebeuren.
Ik mag iig tevreden zijn met de 360 punten die Ferrero voor mij heeft gehaald. =D>
Reply
Murray gaat door zn enkel, loopt iets te hinken.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
1bp over voor Tommy! kom op!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
wat een geluk dat die bal niet wordt uitgegeven zeg!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
3bp deze game!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kom op nou Haas, maak die break
Reply
Die Djokovic Undecided

Hij is nu ook gewoon niet goed genoeg en verdient het totaal niet als ie zo speelt, het slaat nergens op...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! BREAKIE BREAK! Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse Haas, nu rustig blijven en deze partij professioneel uitserveren!
Reply
Ferrero is gelijkwaardig aan Murray. (Het zou wat zijn wanneer JCF wint, dan is monsterachtig zo ver weg!!!!)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Laten we ook niet vergeten dat Federer er weer eentje aan zijn rijtje van SFs op GSs toe heeft gevoegd Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd, hoe netjes! Notworthy
Reply
4-1 HAAS!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse Haas, nu moet het wel lukken!
Reply
Murray speelt weer niet goed! Ferrero moet in staat zijn Murray helemaal uit te putten!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Murray begint heel slecht zeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5-2 Haas, kom op Tommy, nog even concentreren.

Als ik het SB zo volg lijkt JCF veel moeite te hebben op zijn servicegames, en Murray er doorheen te wandelen.
Reply
Haas verdient het ook zeker wel hoor, speelt gewoon een solide partij. Het is alleen jammer en frustrerend dat Djokovic dat niet doet en ook nog eens kansen heeft gehad...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja dat kan ik me goed voorstellen, zeker omdat hij gewoon die SF had moeten halen hier.
Reply
En maar weer eens een return op de netband op een belangrijk moment. Hij heeft de hele wedstrijd die service niet gelezen, toch wel kwalijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quirine breekt!
Reply
YEAH HAAS ! \Big Grin/ Notworthy
Reply
Die Q. Lemoine trouwens (who ever that may be), stond ver voor deze derde set, mist 712 matchpoints, laat Robson helemaal terugkomen, maar pakt nu toch weer de break naar 7*-6
Reply
En weer een tweede service op de netband op mp. Djoko heeft dit jaar te veel van dit soort wedstrijden om echt door te stoten naar de top...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haas, grote klasse jongen, 2x Djokovic verslaan in 1 maand is wel knap Notworthy
Reply
En de winst! Laat Babos maar komen.
Reply
Das lekker thuiskomen! Top Roger maar geweldig Tommy!! Nu jij nog Andy!
Reply
Roddick kan natuurlijk wel een hoop goed maken, maar zoals ik zei, heb ik er nog weinig vertrouwen in...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Scheit-Murray Puke
Reply


Forum Jump: