Threads: 97
Slapen is natuurlijk onwijs relaxed, want dan kan ik gewoon met de auto en scheelt dus heel veel geld als we het in Baak doen. En je kunt dan ook de hele nacht doorhalen met poker, klaverjassen, zuipen, tafeltennissen etc.
Maar hebben jullie dan ook een relaxte ruimte in Baak voor zoveel man? Ik hoorde iets over een schuur. En zijn je ouders dan ook weg, aangezien je nog bij je ouders woont? [gay]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 131
Ik kom ook he, Adje :wink:
Dus ik zou me nog maar een keer bedenken
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 21
Dat weekend zijn mijn ouders idd gewoon thuis. En hier is dat niet zo vreemd Ad, ook haggie en scholten wonen nog thuis. =D>
Ik mag natuurlijk niet voor m'n beurt praten maar de grote kelder van Scholten zou een optie kunnen zijn om met z'n allen te pitten. Hier staat een mooie tafeltennistafel en een chill-hoek om te kaarten en bier te drinken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 166
Ik blijf dan ook zeker slapen. Anders wordt het weer een colaatje.
Ik vind alles prima en dat tennissen hoeft ook niet de hele dag. Een paar uurtjes de baan is ook goed.
Dan ga ik 22 augustus in ieder geval vastleggen dat daar niks meer tussen komt.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Threads: 5
waarschijnlijk kan k dat weekend ook, alleen k ben nog in de leer om goede klaverjasser te worden...misschien dat ik het kan compenseren met me poker en tenniskwaliteiten
Threads: 31
Klaverjas is my cup of tea :-({|=
Threads: 99
De mijne ook...Hoop dat ik aanwezig kan zijn!
Threads: 23
Gasten,
Wat mij betreft komt dit allemaal wel goed. Kunnen wel wat lui bij mij blijven slapen, en waarschijnlijk trekken we hem dan toch tot in de late uurtjes door. Of dat tafeltennis enz. met de zatte kop wat wordt weet ik niet, maar we kunnen in Baak centrum wel een avondvullend programma in elkaar zetten. Tenniswedstrijden gaan ook wel goedkomen denk ik, alhoewel het altijd de vraag is of de banen bezet zijn of niet. Maar idd zoals Kuiper al zegt: een paar uurtjes is ook goed. Daarna Jeu de Boules, kaarten enz. gaat ook helemaal goedkomen. Als we wel van tevoren ongeveer weten hoeveel mensen er komen, kunnen we ook wel een of andere bbq regelen dat ons van een goede bodem moet voorzien voor we aan het bier (Grolsch?) gaan.
Scholten, klinkt briljant
Super, ik heb er nu al zin aan!!
Zullen we een lijstje maken die aanwezig zullen zijn, vul maar aan......
1. Kuiper
Threads: 67
1. Kuiper
2. Haggie
3. Cc
4. Scholten
5. Ad
6. ml
7. buurs
8. Mac
9. Tripllexxx
10. Jappesevic
11. Kooltje
Correct me if i'm wrong... En vul hem aan
He i’m back, koploper FTM 2018!
Threads: 132
Jappiesevic Wrote:waarschijnlijk kan k dat weekend ook, alleen k ben nog in de leer om goede klaverjasser te worden...misschien dat ik het kan compenseren met me poker en tenniskwaliteiten
Hey pik, je gaat toch niet serieus is Sittard spelen? Neem aan dat je je daar even uitschrijft en gewoon in Lelystad meedoet.... :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Threads: 132
Ik ben er in principe gewoon bij, maar ik hou nog even een slag om de arm i.v.m. drukte op m'n werk.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Threads: 99
Ik ook een slag om de arm, er moet nog een voetbal-voorbereidings-weekend komen in augustus...Wanneer is echter nog de vraag.
Ai, ik zie dat ik 23 augustus misschien niet kan....
Is een weekende eerder of later ook mogelijk?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
de 23e is er niets meer he. Wakker worden en wegwezen. Haha. Ik moet sowieso al voetballen..
geldt voornamelijk voor de vrijdagavond...
Threads: 4
Leuk om hier eens terug te zijn en helemaal leuk dat de forum-tennis-dag in gang wordt gezet :-) Wordt het weer een Achterhoek-Randstad confrontatie? Lijkt me ook wel gezellig om te komen als ik welkom ben. Ik kan alle dagen in de zomer behalve 22 augustus :eeeek:
En wat was het ook alweer. Als Haggie met tafeltennis 10 punten haalde in een setje tot de 21 mocht hij de hele dag op mijn kosten drinken? :razz: Edit: O nee, dat was met Dynamic Tennis.
buurs Wrote:Bocaloca Wrote:Doe maar Indoor 
als het maar op gravel is :wink:
Juist, het enige tennis wordt op gravel gespeeld!
Threads: 35
[-X [-X Op gravel kijk ik wel toe :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
We gaan nu niet meer aan die datum tornen, hoop ik.
Ik heb allerlei dingen moeten verzetten om die 22e te kunnen.
kuiper Wrote:We gaan nu niet meer aan die datum tornen, hoop ik.
Ik heb allerlei dingen moeten verzetten om die 22e te kunnen.
Ik had nog nauwelijks een post gezien toen ik mijn reactie plaatste en wist niet dat de datum al vast stond. Wel jammer.
Threads: 97
buurs Wrote:geldt voornamelijk voor de vrijdagavond... Dat is 21 augustus... :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
ik bedoel iig dat weekend....
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:geldt voornamelijk voor de vrijdagavond... Dat is 21 augustus... :roll: Je praat beetje onzin. Wij komen de zaterdag bij elkaar en jij hebt het over De vrijdag en zondag .....
Genomico Wrote:Leuk om hier eens terug te zijn en helemaal leuk dat de forum-tennis-dag in gang wordt gezet :-) Wordt het weer een Achterhoek-Randstad confrontatie? Lijkt me ook wel gezellig om te komen als ik welkom ben. Ik kan alle dagen in de zomer behalve 22 augustus :eeeek:
En wat was het ook alweer. Als Haggie met tafeltennis 10 punten haalde in een setje tot de 21 mocht hij de hele dag op mijn kosten drinken? :razz: Edit: O nee, dat was met Dynamic Tennis. ik ging de uitdaging aan toen jij een jaar van het forum verdween :wink: , maar hij staat nog! Ben je nu weer iets vaker opt forum?
Het is wel de bedoeling dat ik volgend jaar weer aan wat spellen mee ga doen ja :  Het tennis heb ik elke week nog gevolgd, dus wat dat betreft heb ik geen achterstand opgelopen :razz:
Je moet alleen je avatar veranderen, we willen geen 2e Buurs hier :wink:
Zijn er eigenlijk nog updates voor dit weekend? Want wellicht ga ik anders alsnog op vakantie eind augustus
Alleen het definitieve lijstje van deelname moet eigenlijk gemaakt worden;
- Haggie
- CC
- Scholten
- Kuiper
- Ad Wim
-
-
-
-
-