The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
Dat ligt eraan waar je naar kijkt. Tussen de mensen die wel Murray hebben en geen Roddick wel ja. Maar dat is lang niet bij iedereen zo.

En dan nog, 1000 punten is ook vrij veel, maar op een puntentotaal van 20000 op een half seizoen valt het mee. Ik zou iig niet van afhaken willen spreken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En volgende week weer schelden op een rukker die van een andere rukker verliest in de 1e ronde voor 15 puntjes. :wink:
Ook dat is FTM en dit forum.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tuurlijk, je moet je winst pakken waar je kunt, zeker ik aangezien de GSs meestal slecht gaan bij mij.

Het leukste is nog dat als Roddick van Murray wint, dat Buurs dan de 1e plaats wel uit z'n hoofd kan zetten :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tuurlijk, je moet je winst pakken waar je kunt, zeker ik aangezien de GSs meestal slecht gaan bij mij.

Het leukste is nog dat als Roddick van Murray wint, dat Buurs dan de 1e plaats wel uit z'n hoofd kan zetten :lol:

[-X ik zeg 4 setjes voor Murray
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:Tuurlijk, je moet je winst pakken waar je kunt, zeker ik aangezien de GSs meestal slecht gaan bij mij.

Het leukste is nog dat als Roddick van Murray wint, dat Buurs dan de 1e plaats wel uit z'n hoofd kan zetten :lol:
Dan wel? Vlak daarboven is het niet beslissend :roll:
Reply
Ja, want het gat is daar al 1500 punten. En de rest van het veld staat allemaal heel dicht bij elkaar...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
OOP vrijdag

CC Haas-Federer, Roddick-Murray
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Murray leads 6-2 overall, with three successive wins in recent times. Three years ago, the Scot also won their only grass-court meeting 7-6(4), 6-4, 6-4 in the Wimbledon third round.

Roddick, who has hit 139 aces and won 95 of 108 service games at The Championships, is expected to play a defensive game against Murray – weary of a repeat of the Qatar ExxonMobil Open final in January.

Roddick lost to Murray 6-4, 6-2 in Doha, at the start of the 2009 ATP World Tour season. According to Larry Stefanki his pupil, “lost badly. He adopted very aggressive tactics and that did not work at all. Murray is a counter-puncher who can turn defence into attack but he is almost better when playing against pace.”


Roddick gaat verdedigend spelen. :-"
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Murray leads 6-2 overall, with three successive wins in recent times. Three years ago, the Scot also won their only grass-court meeting 7-6(4), 6-4, 6-4 in the Wimbledon third round.

Roddick, who has hit 139 aces and won 95 of 108 service games at The Championships, is expected to play a defensive game against Murray – weary of a repeat of the Qatar ExxonMobil Open final in January.

Roddick lost to Murray 6-4, 6-2 in Doha, at the start of the 2009 ATP World Tour season. According to Larry Stefanki his pupil, “lost badly. He adopted very aggressive tactics and that did not work at all. Murray is a counter-puncher who can turn defence into attack but he is almost better when playing against pace.”


Roddick gaat verdedigend spelen. :-"

Uhh de laatste keer dat ze op gras tegen elkaar dienden te spelen was Murray de laffe haas.
Reply
De laatste keer dat Roddick aanvallend speelde, was voor de oorlog :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Leuke uitslagen bij terugkomst... Maar alles hangt en staat natuurlijk bij winst of verlies van Murray.... Dus Forza Roddick!!

And well done Haas en Hewitt Wink

En helaas bij de vrouwen weer eens een Williams Finale... Erg jammer Sad
Reply
ik zie dus geen ene zak van roddick - murray! Wat een ongelooflijke pech. :|
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:ik zie dus geen ene zak van roddick - murray! Wat een ongelooflijke pech. :|
Hier nog een Sad Hoewel ik met een beetje geluk het einde nog kan zien. Federer-Haas ga ik sowieso helemaal missen.
Reply
Haggie Wrote:ik zie dus geen ene zak van roddick - murray! Wat een ongelooflijke pech. :|

waarom niet? gewoon vrij nemen, doe ik ook :lol: Ik heb deze middag al in maart opgenomen. Hoeveel dagen er in een jaar niet opgaan aan dat gare tennis. 3 forumdagen, vele vrije middagen :|
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik mis alleen het begin van Federer tegen Haas...Bedenk me net dat het gunstiger voor FTM is als Haas wint...
Ach...Als Roddick maar niks meer wint.
Daar heb ik wel vertrouwen in omdat blijkt dat Murray goed kan retourneren op zijn service.
Reply
ik zou het echt fantastisch vinden als de sympatieke Roddick, de arrogante Murray voor eigen publiek zou vernederen.. Gewoon lekker terug slicen, en zo best is de return van Murray niet! Als je de eerste set kunt pakken, ga je hem pakken Roddick! Doe 't voor mij!! Laat al die Engelsen voor jou juichen en die Schot hem fluiten!
JE KUNT HET, JE BENT DE BESTE!

@fedex: kun je met 1,5uur klaar zijn svp? :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Aan de ene kant hoop ik dat Haas wint maar aan de andere mocht het zo zijn dat Murray verliest dan heb ik weer liever dat Federer wint. Had toch liever gehad dat de Andy's eerst zouden moeten spelen. Nu moet ik zo meteen voor iemand zijn die ik haat...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik heb vanmiddag ook vrij gekregen =P~
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik denk dat de partijen vanmiddag niet zo leuk worden, ik verwacht iig geen 5-setter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik denk dat de partijen vanmiddag niet zo leuk worden, ik verwacht iig geen 5-setter.
Wat verwacht je dan bij Murray Roddick?
Verwacht van Haas toch ook zeker wel een setje
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik denk dat de partijen vanmiddag niet zo leuk worden, ik verwacht iig geen 5-setter.
Wat verwacht je dan bij Murray Roddick?
Verwacht van Haas toch ook zeker wel een setje

Haas gaat er keihard af, met minimaal een break in elke set. Fedex is niet zo'n choker als Djokovic Undecided !

Murray - Roddick wordt de meest spectaculaire pot van dit jaar, die ik ga missen, maar goed.... :| \Big Grin/ Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik denk dat de partijen vanmiddag niet zo leuk worden, ik verwacht iig geen 5-setter.
Wat verwacht je dan bij Murray Roddick?
Verwacht van Haas toch ook zeker wel een setje
Ik verwacht 4 sets voor Murray, Roddick waarsch eentje in de TB.

Haas misschien een setje inderdaad, maar meer verwacht ik ook niet. Federer heeft laten zien hoe ie met big servers omgaat, en Haas is dit toernooi niet geweldig van achteruit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben toch echt voor Federer, dat FTM kan me op zo'n moment wat minder schelen.
Verwacht ook niet dat Haas veel pakt, zeker geen set, iets van 7-5 6-4 6-2.
Reply
Ik verwacht ook niet heel veel van Haas, maar het zijn vaak wel leuke partijen tussen die 2.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Voor mij is Murray-Roddick de belangrijkste partij van het toernooi (niet van het jaar, dat heeft Soderking al gedaan). Wint Murray dan ben ik weekwinnaar en ga ik naar de 3e plek totaal. Verliest Murray dan eindig ik ergens 10e in de week en sta ik rond plek 8 algeheel. Hoe bedoel je spannend :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Voor mij is Murray-Roddick de belangrijkste partij van het toernooi (niet van het jaar, dat heeft Soderking al gedaan). Wint Murray dan ben ik weekwinnaar en ga ik naar de 3e plek totaal. Verliest Murray dan eindig ik ergens 10e in de week en sta ik rond plek 8 algeheel. Hoe bedoel je spannend :Big Grin

Alvast Feli Stille :8:
Reply
[-o< Come on Andy Murray!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stille Wrote:Voor mij is Murray-Roddick de belangrijkste partij van het toernooi (niet van het jaar, dat heeft Soderking al gedaan). Wint Murray dan ben ik weekwinnaar en ga ik naar de 3e plek totaal. Verliest Murray dan eindig ik ergens 10e in de week en sta ik rond plek 8 algeheel. Hoe bedoel je spannend :Big Grin

Als Murray wint van Roddick haal je mij niet in hoor..... :| :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Roger zit er nog niet echt in en Haas serveert weer top. Roger moet wel even deze set pakken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
30-30, 2x 2e service en beide returns fout, dat kan natuurlijk niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: