The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Bocaloca Wrote:Ajax onderhandelt over Demy de Zeeuw

:Big Grin Eindelijk interesse in een speler waar ik echt enthousiast van word! =D> Hup Ajax, niet te gierig nu.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Groningen slaat bod op Berg af
Geschreven op woensdag, 8 juli om 22:43

Hamburger SV heeft een eerste bod van naar verluidt acht miljoen euro uitgebracht op Marcus Berg. Dat bod is door FC Groningen afgewezen, zo meldt RTV Noord woensdagavond. De Bundesliga-club zal de komende dagen met een nieuw bod komen om de aanvaller van Zweedse afkomst alsnog naar Noord-Duitsland te halen.

Berg heeft FC Groningen via zijn zaakwaarnemer Sören Lerby laten weten dat hij naar die Rothosen wil. Fulham en AZ maken hierdoor volgens de lokale omroep geen kans meer op een overeenkomst met de 22-jarige Berg. Volgens diverse Duitse media heeft hij reeds een rondleiding gehad bij HSV en wordt hij donderdag gekeurd.

HSV meldde zich eerder per telefoon bij algemeen directeur Hans Nijland met de mededeling dat er serieuze interesse is. "Zo doen wij dat nooit" stelde Nijland. "Wij spelen in het Noorden van Nederland en als clubs een speler, zoals Berg, graag van ons willen hebben, komen ze maar lekker op de koffie. Ze zijn van harte welkom."

FC Groningen vreesde onlangs al dat Berg zou vertrekken, zeker nadat de spits zichzelf tot topscorer van het EK onder 21 had gekroond met zeven treffers in vier wedstrijden. In Hamburg ligt een contract voor vijf jaar klaar. Berg maakte in dienst van de ploeg van coach Ron Jans 32 doelpunten in 56 wedstrijden in de Eredivisie.

Er was dus blijkbaar nog een heul klain dingetje dat nog niet afgetikt was, terwijl Berg dus al rond is met HSV. En, gelukkig, doet Groningen nog steeds geen zaken op die manier. Maar als het een beetje tegenzit dreigt dus wederom het Pranjic-skenario en gaat Berg dwarsliggen als Groningen geen water bij de wijn doet. Waar voetbalde die Lerby vroeger ook alweer? :-k

toch mochten ze kennelijk met berg onderhandelen. toch uiterst merkwaardig dat je dat nog altijd niet begrijpt.

de speler wil. nu er met grun uitkomen. zo ging het niet alleen bij pranjic, maar ook bij elia en cisse en een hondertal anderen. maar blijf vooral denken dat je gelijk hebt. Undecided
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Flixieluv Wrote:
Ekslem Wrote:WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA wat een aankoop Undecided

Je haalt imo een 3e keeper om de jonge keepers te begeleiden en die een vrachtwagen ervaring heeft en geen gast van 29 die zich nergens heeft bewezen en nauwelijks ervaring heeft. Daarnaast vind ik dat een topclub het niet kan maken om zo'n vetklep in de selectie op te nemen. Kom maar............

:cry: :cry: :cry: Ik schaam me gewoon kapot dat die smerige lelijke vreetzak zonder voetbal- en/of keepcapaciteiten en met de uitstraling van een emmer hyenadiarree zich weer Ajacied zal mogen noemen... Wat gebeurt er allemaal in d'ArenA???? [-o< Heer, laat de Televaag svp niet de waarheid hebben gesproken!!!

Je moet je trouwens ook schamen dat jij zo over mijn held oordeelt! Platje komt waarschijnlijk ook nog als 8e spits.

Helemaal mee eens. Ik denk dat er geen enkele ploeg in Nederland is die zo'n derde keeper hebben. Zelfs als 2e keeper misstaat hij niet.
Ook over De Zeeuw (als het mag doorgaan) ben ik wel enthousiast, zeker een versterking (met Sno als vergelijk is dat al snel zo :wink: ).

Ze komen vanavond naar Hoogeveen, wel bij mijn concurrent. Icon_evil
Het voordeel is dat ik er lopend naar toe kan, ik hoop dat ze die ´cocksen´ helemaal afdrogen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Groningen slaat bod op Berg af
Geschreven op woensdag, 8 juli om 22:43

Hamburger SV heeft een eerste bod van naar verluidt acht miljoen euro uitgebracht op Marcus Berg. Dat bod is door FC Groningen afgewezen, zo meldt RTV Noord woensdagavond. De Bundesliga-club zal de komende dagen met een nieuw bod komen om de aanvaller van Zweedse afkomst alsnog naar Noord-Duitsland te halen.

Berg heeft FC Groningen via zijn zaakwaarnemer Sören Lerby laten weten dat hij naar die Rothosen wil. Fulham en AZ maken hierdoor volgens de lokale omroep geen kans meer op een overeenkomst met de 22-jarige Berg. Volgens diverse Duitse media heeft hij reeds een rondleiding gehad bij HSV en wordt hij donderdag gekeurd.

HSV meldde zich eerder per telefoon bij algemeen directeur Hans Nijland met de mededeling dat er serieuze interesse is. "Zo doen wij dat nooit" stelde Nijland. "Wij spelen in het Noorden van Nederland en als clubs een speler, zoals Berg, graag van ons willen hebben, komen ze maar lekker op de koffie. Ze zijn van harte welkom."

FC Groningen vreesde onlangs al dat Berg zou vertrekken, zeker nadat de spits zichzelf tot topscorer van het EK onder 21 had gekroond met zeven treffers in vier wedstrijden. In Hamburg ligt een contract voor vijf jaar klaar. Berg maakte in dienst van de ploeg van coach Ron Jans 32 doelpunten in 56 wedstrijden in de Eredivisie.

Er was dus blijkbaar nog een heul klain dingetje dat nog niet afgetikt was, terwijl Berg dus al rond is met HSV. En, gelukkig, doet Groningen nog steeds geen zaken op die manier. Maar als het een beetje tegenzit dreigt dus wederom het Pranjic-skenario en gaat Berg dwarsliggen als Groningen geen water bij de wijn doet. Waar voetbalde die Lerby vroeger ook alweer? :-k

toch mochten ze kennelijk met berg onderhandelen. toch uiterst merkwaardig dat je dat nog altijd niet begrijpt.

de speler wil. nu er met grun uitkomen. zo ging het niet alleen bij pranjic, maar ook bij elia en cisse en een hondertal anderen. maar blijf vooral denken dat je gelijk hebt. Undecided

Waar staat dat ze met Berg mochten onderhandelen???? Niet in dit bericht en niet in dat andere bericht. De voorzitter van Groningen zegt in dit bericht dat hij de wijze van zakendoen van HSV niet prettig vindt, dus zou je kunnen concluderen dat HSV eerst de speler benaderd heeft daarna naar Groningen gefaxt heeft dat ze interesse hebben met een (te laag) bod er achteraan. Zeker ook omdat hij dus al een rondleiding heeft gehad en vandaag gekeurd gaat worden. Dat lijkt me ietwat voorbarig als je er nog uit bent met de eigenaar van Berg. Als het jouw gesuggereerde volgorde zou zijn geweest was er dus nu helemaal geen discussie meer geweest over de transferprijs.

En nu lijkt het erop dat dit wederom, net als bij Pranjic, Elia en Cissé, een minder beschaafde (maar uiteindelijk wel effectieve) manier van zakendoen is. En nogmaals, ik heb nergens ontkend dat het in de praktijk zo gaat, maar onbeschoft is het wel. Maar geloof jij maar dat je gelijk hebt.... Undecided
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Xtragaap4de
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Waar staat dat ze met Berg mochten onderhandelen???? Niet in dit bericht en niet in dat andere bericht. De voorzitter van Groningen zegt in dit bericht dat hij de wijze van zakendoen van HSV niet prettig vindt, dus zou je kunnen concluderen dat HSV eerst de speler benaderd heeft daarna naar Groningen gefaxt heeft dat ze interesse hebben met een (te laag) bod er achteraan. Zeker ook omdat hij dus al een rondleiding heeft gehad en vandaag gekeurd gaat worden. Dat lijkt me ietwat voorbarig als je er nog uit bent met de eigenaar van Berg.

nee, waar staat dat ze niet mochten onderhandelen? dat riep hij wel heel hard toen ajakkes kwam, nu roept hij dat niet. nu zegt hij dat hij de wijze van zakendoen van hsv niet prettig vindt. jij vult dat vervolgens zelf in.

Quote:Als het jouw gesuggereerde volgorde zou zijn geweest was er dus nu helemaal geen discussie meer geweest over de transferprijs.

wat ben je toch een enorm blinde vink. dat schrijf ik helemaal nergens. voor de 1000ste keer: je laat je prijs weten en je laat weten dat je mag praten met de speler. als je er uit komt of er uit lijkt te komen met de speler ga je onderhandeln over de transfersom. zo gaat het altijd. zelfs bij jeroen verhoeven ging het zo.

oftewel; de door mij gesuggereerde volgorde, hetgeen gewoon de normale vorlgorde is, zegt helemaal nergens dat men het eens is over de transfersom, ontzettende harry.

Quote:En nu lijkt het erop dat dit wederom, net als bij Pranjic, Elia en Cissé, een minder beschaafde (maar uiteindelijk wel effectieve) manier van zakendoen is. En nogmaals, ik heb nergens ontkend dat het in de praktijk zo gaat, maar onbeschoft is het wel. Maar geloof jij maar dat je gelijk hebt.... Undecided

ik heb alleen maar gezegd dat je groningen op basis van dat artikel ten onrechte hebt beschuldigd van het meten met twee maten. zelfs dat heb je kennelijk nog niet in de gaten. je bevestigt overigens doorlopend dat ik gelijk had, want je snapt weinig van transfers en dan is het best treurig als je een beetje gaat zitten oordelen.
Reply
De Zeeuw -> Ajax? Snap echt niet waarom de Zeeuw dat zou willen. Als hij gekocht wordt ist geld daarna weer op en hebben ze echt geen betere selectie dan AZ. :o
Reply
Peter Wrote:De Zeeuw -> Ajax? Snap echt niet waarom de Zeeuw dat zou willen. Als hij gekocht wordt ist geld daarna weer op en hebben ze echt geen betere selectie dan AZ. :o

de Zeeuw heeft idd gezegd dat hij de AZ-selectie beter vond dan de Ajax-selectie. Daarbij laat AZ hem echt nooit naar Ajax vertrekken.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Peter Wrote:De Zeeuw -> Ajax? Snap echt niet waarom de Zeeuw dat zou willen. Als hij gekocht wordt ist geld daarna weer op en hebben ze echt geen betere selectie dan AZ. :o


Neee want PSV heeft een goede selectie en koopt alleen goed aan. PSV is geweldig he Petertje?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
waf Wrote:nee, waar staat dat ze niet mochten onderhandelen? dat riep hij wel heel hard toen ajakkes kwam, nu roept hij dat niet. nu zegt hij dat hij de wijze van zakendoen van hsv niet prettig vindt. jij vult dat vervolgens zelf in.

Nee nee, nu niet het zaakje omdraaien. Jij beweert dat na de eerste fax van HSV aan Groningen met de mededeling dat ze belangstelling hebben Groningen gezegd zou hebben: dit is de prijs, als jullie dat (ongeveer) willen betalen ga je maar onderhandelen met Berg. Dat staat he-le-maal nergens en concludeer jij uit je suggestie ‘dat dat altijd zo gaat’. Zo ging het bij Pranjic ook niet, zo ging het bij Elia niet en zo gaat het dus blijkbaar bij Berg ook niet. De voorzitter van Groningen zegt dat HSV niet langs is geweest om te onderhandelen over de ‘ongeveer-prijs’, dus lijkt het me to-taal onwaarschijnlijk dat ze desondanks gezegd hebben: ga maar praten met Berg, leid hem maar rond, geef hem maar een 5-jarig contract en ga hem maar medisch keuren. ON-ZIN DUS! De andere onwaarschijnlijke mogelijkheid is dat Nederlandse clubs zich telkens weer stoten aan dezelfde Duitse steen en die clubs op hun ‘schöne blaue Augen’ geloven als die faxen: Ja, das wollen wir bezahlen! Dat je als club een speler niet fysiek kunt tegenhouden om bij een andere club te gaan onderhandelen is waar, maar hij had nog meer dan een half jaar contract, dus juridisch kan dat zeker wel als ze hem niet wilden verkopen. Ook dat zou jij moeten weten. Dat er dan uiteindelijk een ‘onwerkbare situatie’ ontstaat zou best kunnen, i.h.k.v. sportieve en financiële vooruitgang, maar het is ook niet zo dat hij bij Groningen niet meer vooruit kan, daar al jaren speelt, volledig uitgeleerd is en dat dit zijn laatste kans is op een buitenlandse transfer. Als HSV hem zo graag wil hebben moeten ze 'de poeplap' maar trekken en niet met een fooi aan komen zetten.

waf Wrote:wat ben je toch een enorm blinde vink. dat schrijf ik helemaal nergens. voor de 1000ste keer: je laat je prijs weten en je laat weten dat je mag praten met de speler. als je er uit komt of er uit lijkt te komen met de speler ga je onderhandelen over de transfersom. zo gaat het altijd. zelfs bij jeroen verhoeven ging het zo.

oftewel; de door mij gesuggereerde volgorde, hetgeen gewoon de normale volgorde is, zegt helemaal nergens dat men het eens is over de transfersom, ontzettende harry.

ALS het echt ALTIJD zo gaat, dan stoten al die Nederlandse clubs zich dus inderdaad 1000 keer aan dezelfde steen. Dat er soms enige ruimte zit in een transfersom kan best en dat het een spel van onderhandelen is weet ik best, maar dit is de 3e transfer in korte tijd waarbij de (zaakwaarnemer van de) speler zegt: hij gaat daarheen en nergens anders en anders gaan we huilen, dwarsliggen, staken, enz. Waarop de verkopende club zegt: wij weten nog nergens van, we hebben alleen een prijs genoemd en nog geen antwoord ontvangen of er zit nog een heul groot verschil tussen vraag en aanbod (zoals in dit geval!). Dit is een transfer forceren in plaats van ‘een overeenkomst sluiten’. Maar, in tegenstelling tot wat jij beweert, gaat het helemaal niet ALTIJD zo. De meeste transfers zullen gewoon volgens de ‘normale’ volgorde gaan van: club belt met club dat ze belangstelling hebben voor een speler. Clubs komen er op hoofdlijnen (lees: transfersom, voorwaarden, evt. betalingstermijnen) uit en praten DAN met speler over contract. Ik snap niet waarom je denkt dat dat allemaal zoveel moeite is. Als een club in het eerste gesprek niet serieus in de buurt van die transfersom komt kap je de onderhandelingen als verkopende club toch heel snel af? Zeker als je meer gegadigden voor die speler hebt.

waf Wrote:ik heb alleen maar gezegd dat je groningen op basis van dat artikel ten onrechte hebt beschuldigd van het meten met twee maten. zelfs dat heb je kennelijk nog niet in de gaten. je bevestigt overigens doorlopend dat ik gelijk had, want je snapt weinig van transfers en dan is het best treurig als je een beetje gaat zitten oordelen.

Ik beschuldigde niemand, ik had slechts een verdenking. Jij had toch VMBO Juridisch ofzo gedaan? Dat zou je toch moeten weten wat daar het wezenlijke verschil tussen zit. Ik tikte letterlijk: ALS Groningen hiermee instemt meten ze met twee maten. Maar Hans Nijland heeft in dat 2e bericht (zie uitgebreider op vi.nl) mij gerustgesteld door te stellen dat ze het niet eens zijn met deze gang van zaken en dat ze nog wachten op bezoek uit Hamburg. Dat ze nu nog niet heel erg boos zijn (i.t.t. bijv. de Silva-zaak) ligt, mijns inziens, maar dat is natuurlijk pure speculatie, aan drie dingen: 1) de competitie is nog ver weg en ze hoeven geen voorrondes EL te spelen en 2) Berg heeft nog niet aangegeven dwars te gaan liggen en 3) Nijland en Jans gingen er toch al vanuit dat ze hem verkopen en wil gewoon het onderste uit de kan, van welke buitenlandse club dan ook.

Even een terugblik:

1e post:
waf Wrote:het gaat doorgaans ook niet zoals jij schetst.

de clubs nemen eerst contact op. als (in dit geval) grun en hsv er op basis van de eerste verkenningen vermoeden dat de kans groot is dat ze er uit komen, gaan ze niet eerst alles tot in detail uitonderhandelen, maar gaan ze eerst na of de speler zelf wel wil en er uit komt. anders is al die moeite voor niks.

de vergelijking met ajakkes gaat dan ook mank. die nam naar verluidt eerst contact op met de speler.

De clubs hadden dus niet contact opgenomen om een ‘principebedrag’ of iets dergelijks. Er was namelijk al een tijdje bekend wat de vraagprijs voor Berg ongeveer was (10 a 11 miljoen). HSV had alleen laten weten dat ze belangstelling hadden en Groningen zegt: kom maar langs om te praten. Ondertussen is HSV er dus al uit met Berg en zegt Lerby: hij gaat alleen maar naar HSV. Dat is NIET ‘een grote kans dat ze eruit komen’. Wederom: dat is de transfer forceren en niet ‘een overeenkomst sluiten’.

2e post:
waf Wrote:nee, er staat niet dat grun en hsv er op hoofdlijnen uit zijn, er staat nota bene dat ze alleen nog een handtekening onder de overeenkomst moeten zetten. hoeveel wil je er uit zijn?

je kritiek op grun is op basis van het bericht dat je aanhaalt gewoon onterecht en hoe meer je dat vol blijft houden met posts zoals hierboven hoe zieliger je overkomt.

Waar zijn/waren ze dan allemaal wel uit als de transfersom nog niet bekend is? Ze waren nog niet eens langsgeweest om te praten, dus onder welke niet-besproken overeenkomst moeten ze hun handtekening dan zetten???? Heeft HSV een contractje gestuurd met hun voorwaarden in de hoop dat Groningen dat blind zou ondertekenen? Dat jij aanneemt dat iedereen dat op die manier doet is pas echt zielig.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Nee nee, nu niet het zaakje omdraaien. Jij beweert dat na de eerste fax van HSV aan Groningen met de mededeling dat ze belangstelling hebben Groningen gezegd zou hebben: dit is de prijs, als jullie dat (ongeveer) willen betalen ga je maar onderhandelen met Berg. Dat staat he-le-maal nergens en concludeer jij uit je suggestie ‘dat dat altijd zo gaat’. Zo ging het bij Pranjic ook niet, zo ging het bij Elia niet en zo gaat het dus blijkbaar bij Berg ook niet. De voorzitter van Groningen zegt dat HSV niet langs is geweest om te onderhandelen over de ‘ongeveer-prijs’, dus lijkt het me to-taal onwaarschijnlijk dat ze desondanks gezegd hebben: ga maar praten met Berg, leid hem maar rond, geef hem maar een 5-jarig contract en ga hem maar medisch keuren. ON-ZIN DUS! De andere onwaarschijnlijke mogelijkheid is dat Nederlandse clubs zich telkens weer stoten aan dezelfde Duitse steen en die clubs op hun ‘schöne blaue Augen’ geloven als die faxen: Ja, das wollen wir bezahlen! Dat je als club een speler niet fysiek kunt tegenhouden om bij een andere club te gaan onderhandelen is waar, maar hij had nog meer dan een half jaar contract, dus juridisch kan dat zeker wel als ze hem niet wilden verkopen. Ook dat zou jij moeten weten. Dat er dan uiteindelijk een ‘onwerkbare situatie’ ontstaat zou best kunnen, i.h.k.v. sportieve en financiële vooruitgang, maar het is ook niet zo dat hij bij Groningen niet meer vooruit kan, daar al jaren speelt, volledig uitgeleerd is en dat dit zijn laatste kans is op een buitenlandse transfer. Als HSV hem zo graag wil hebben moeten ze 'de poeplap' maar trekken en niet met een fooi aan komen zetten.

ik draai niks om. jij stelt dat grun meet met twee maten. ik stel vast dat je kennelijk niet weet hoe het werkt.

Quote:ALS het echt ALTIJD zo gaat, dan stoten al die Nederlandse clubs zich dus inderdaad 1000 keer aan dezelfde steen. bladibla

je vertelt alles wat ik al weet. daar gaat het mij helemaal niet om.

dat zal allemaal best, maar dat geen geen reden om van grun te zeggen dat ze meten met 2 maten.


Quote:Ik beschuldigde niemand, ik had slechts een verdenking.


zonnebrand:
Merkwaardige gang van zaken toch weer. Ik dacht dat het, volgens de UEFA-regels, de bedoeling was dat de clubs er eerst uit moesten komen voordat je met een speler mocht gaan praten. Als Groningen hier mee instemt meten ze ook met twee maten. Een beetje Ajax lopen uitkafferen dat die zo vals spelen bij de transfers van Silva en Sneuarez en nu meewerken aan dezelfde manier van werken bij een buitenlandse club...

asjeblieft, op deze opmerking reageerde ik en die opmerking wordt er niet beter op.

Quote:De clubs hadden dus niet contact opgenomen om een ‘principebedrag’ of iets dergelijks. Er was namelijk al een tijdje bekend wat de vraagprijs voor Berg ongeveer was (10 a 11 miljoen). HSV had alleen laten weten dat ze belangstelling hadden en Groningen zegt: kom maar langs om te praten. Ondertussen is HSV er dus al uit met Berg en zegt Lerby: hij gaat alleen maar naar HSV. Dat is NIET ‘een grote kans dat ze eruit komen’. Wederom: dat is de transfer forceren en niet ‘een overeenkomst sluiten’.

nergens staat dat hsv niet mocht onderhandelen met berg. dat verwijt grun hsv ook niet. dat verweet grun ajakkes wel. dat is het verschil. voor de miljoenste keer.

Quote:Waar zijn/waren ze dan allemaal wel uit als de transfersom nog niet bekend is? Ze waren nog niet eens langsgeweest om te praten, dus onder welke niet-besproken overeenkomst moeten ze hun handtekening dan zetten???? Heeft HSV een contractje gestuurd met hun voorwaarden in de hoop dat Groningen dat blind zou ondertekenen? Dat jij aanneemt dat iedereen dat op die manier doet is pas echt zielig.

je draait het weer om en bovendien zeg je dat ik dingen aanneem die ik helemaal niet aanneem. dat is knap laf, maar dat heb je kennelijk nodig. jij trekt conclusies (zie boven cursief) op basis van een artikel in de telegraaf. jij veroordeelt grun.

in de telegraaf stond dat er een overeenkomst was waarbij alleen de handtekeningen nog ontbraken. dat impliceert dat men er uit was over de transfersom. ik heb aangegeven dat de telegraaf er vaker naast zit, maar dat jouw conclusie iig te voorbarig was. de telegraaf is weer voor het karretje gespannen door die lerby.

maar dit alles laat onverlet dat jij ervan uitging dat de clubs er eerst uit moesten komen alvorens een speler mag worden benaderd. dat is gewoon kolder. maar probeer je er vooral nog meer uit te lullen.
Reply
Undecided Meer, meer!
Reply
HSV meldt zich bij Groningen, HSV mag met Berg praten, Rondleiding, shirtje met naam erop, medische keuring, etc.etc. Resultaat: Berg wil naar HSV en contract is klaar. En vervolgens wil HSV niet aan de vraagprijs voldoen....

Lijkt veel op het pranjic-scenario. En wie is de zaakwaarnemer van Pranjic? Juist, dezelfde Sören L.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bocaloca Wrote:
Peter Wrote:De Zeeuw -> Ajax? Snap echt niet waarom de Zeeuw dat zou willen. Als hij gekocht wordt ist geld daarna weer op en hebben ze echt geen betere selectie dan AZ. :o


Neee want PSV heeft een goede selectie en koopt alleen goed aan. PSV is geweldig he Petertje?
Waar heb ik het over PSV? Je lijkt mukkus of gerrit wel. Confused Maar als je het wilt weten.. PSV is idd een geweldig mooie club. Helaas laat de selectie te wensen over. Hoezo dat ineens ivm De Zeeuw -> Ajax?
Reply
Gerrit ben je ongesteld deze week ofzo?
Reply
Peter Wrote:Gerrit ben je ongesteld deze week ofzo?

net oftie alleen deze week van die onzin verkondigt. Undecided

sterker nog hij heeft een poging tot een grap gedaan waar naar verluidt bumme om heeft gelachen! :eeeek:
Reply
waf Wrote:je draait het weer om en bovendien zeg je dat ik dingen aanneem die ik helemaal niet aanneem. dat is knap laf, maar dat heb je kennelijk nodig. jij trekt conclusies (zie boven cursief) op basis van een artikel in de telegraaf. jij veroordeelt grun.

in de telegraaf stond dat er een overeenkomst was waarbij alleen de handtekeningen nog ontbraken. dat impliceert dat men er uit was over de transfersom. ik heb aangegeven dat de telegraaf er vaker naast zit, maar dat jouw conclusie iig te voorbarig was. de telegraaf is weer voor het karretje gespannen door die lerby.

maar dit alles laat onverlet dat jij ervan uitging dat de clubs er eerst uit moesten komen alvorens een speler mag worden benaderd. dat is gewoon kolder. maar probeer je er vooral nog meer uit te lullen.

Ik trok helemaal geen conclusies, ik stel helemaal niks en veroordeelde al helemaal niemand. Ben jij nou een jurist?! dan snap je verdomd weinig van verdenkingen, aanklagen en veroordelen. Ik zeg alleen dat ALS Groningen hiermee instemt, DAN meten ze met twee maten. Jij bent de Wouter Bos hier door te draaikonten en je oorspronkelijke conclusie terug te kaatsen. Jij stelde en concludeerde dat uit het eerste bericht blijkt dat alles al geregeld is en dat er ALLEEN nog maar een handtekening gezet hoefde te worden. In het 2e bericht over de transfer ontkracht Hans Nijland mijn VERDENKING dat Groningen met 2 maten ZOU meten ALS ze met deze gang van zaken zouden instemmen. En daarin staat ook dat er nog GEEN overeenstemming is over de transfersom, dat de berichtgeving van Lerby voorbarig is, dat HSV nog niet langsgeweest is om te onderhandelen en dat het 1e bod dat ze, telefonisch, gedaan hebben nog een heel eind bij de vraagprijs van Groningen vandaan ligt. We zijn het er, NA het vi-bericht, over eens dat de Telegraaf er, zoals vaker, naast zat, maar voor de 1000ste keer: er staat HE-LE-MAAL niet dat er ALLEEN nog een handtekening gezet moest worden. Er staat, and I quote: "maar de spits moet nog wachten tot beide clubs hun handtekening onder de overeenkomst hebben gezet". Het essentiële woordje 'alleen' staat er niet. Die zogenaamde overeenkomst was er dus niet en ook de daadwerkelijke transfersom was EN is nog niet vastgesteld. JOUW implicaties, veronderstellingen en conclusies waren dus, los van het feit dat er helemaal geen overeenkomst was, voorbarig en onzinnig.

In welk opzicht ik laf ben moet je nog maar eens uitleggen, want in deze context raakt het kant noch wal en je gebruik die 'ferme taal' alleen maar om je eigen zwakke betoog kracht bij te zetten. Bij welke juridische (in)richting hoor jij eigenlijk?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Yeah, sure... :-({|=


'Real accepteert bod Stuttgart op Huntelaar'
Geschreven op donderdag, 9 juli om 12:44

Real Madrid en VfB Stuttgart zijn het eens geworden over een transfer van Klaas-Jan Huntelaar naar de nummer drie van Duitsland. Die Schwaben hebben naar verluidt een bod van twintig miljoen euro uitgebracht op de Nederlandse spits. De Koninklijke heeft volgens de papieren uitgave van de Spaanse sportkrant Marca het bod geaccepteerd.



De Duitse club moet nu alleen nog een persoonlijk akkoord zien te bereiken met Huntelaar. Zaakwaarnemer van El Cazador, Arnold Oosterveer, laat de beslissing geheel over aan de 21-voudig Oranje-international. “Hij heeft het laatste woord”, citeert Marca de belangenbehartiger. Stuttgart wil vooralsnog niet reageren op de vermeende overgang van de aanvaller, die overbodig is geworden bij Real.

Dankzij de transfer van Mario Gómez naar Bayern München, waarmee zo’n 35 miljoen euro gemoeid was, hebben de Duitsers voldoende financiële middelen om de voormalig speler van onder meer SC Heerenveen en Ajax binnen te halen. Eerder al werd Huntelaar in verband gebracht met AC Milan, maar bij de Italiaanse grootmacht heeft de komst van de Braziliaanse spits Luís Fabiano prioriteit.

Of Huntelaar zelf iets voelt voor een overstap naar de Bundesliga is nog maar de vraag. Woensdag liet zaakwaarnemer Oosterveer weten dat zijn cliënt eerst duidelijkheid verlangt van zijn huidige werkgever. “Klaas-Jan gaat donderdag terug naar Madrid en dan wil hij weten hoe zijn situatie bij Real nu is. Er gaan ontzettend veel geruchten rond en er is veel belangstelling voor hem, maar we hebben ook nog met de mening van de speler zelf te maken”, zei Oosterveer tegenover Voetbal International.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Ik trok helemaal geen conclusies, ik stel helemaal niks en veroordeelde al helemaal niemand.


welles want je begint met de zin: ik dacht dat clubs eerst overeenstemming moesten hebben. en die gedachte was en is al fout. dus ook je 'als dan' verhaal gaat helegaar niet op. want als grun daar al mee akkoord is gegaan, dan nog meten ze niet met 2 maten. \Big Grin/

Quote:Jij bent de Wouter Bos hier door te draaikonten en je oorspronkelijke conclusie terug te kaatsen. Jij stelde en concludeerde dat uit het eerste bericht blijkt dat alles al geregeld is en dat er ALLEEN nog maar een handtekening gezet hoefde te worden.

dat staat ook in dat eerste bericht. er staat dat er een overeenkomst is. als er nog details geregeld moeten worden is er geen overeenkomst. :razz:

Quote:In het 2e bericht over de transfer ontkracht Hans Nijland mijn VERDENKING dat Groningen met 2 maten ZOU meten ALS ze met deze gang van zaken zouden instemmen.

ook als ze met deze gang van zaken instemmen meten ze niet met twee maten. ik herhaal voor de 2 miljoenste keer....


Quote:En daarin staat ook dat er nog GEEN overeenstemming is over de transfersom, dat de berichtgeving van Lerby voorbarig is, dat HSV nog niet langsgeweest is om te onderhandelen en dat het 1e bod dat ze, telefonisch, gedaan hebben nog een heel eind bij de vraagprijs van Groningen vandaan ligt. We zijn het er, NA het vi-bericht, over eens dat de Telegraaf er, zoals vaker, naast zat, maar voor de 1000ste keer: er staat HE-LE-MAAL niet dat er ALLEEN nog een handtekening gezet moest worden. Er staat, and I quote: "maar de spits moet nog wachten tot beide clubs hun handtekening onder de overeenkomst hebben gezet".

er is een overeenkomst waar de handtekening nog onder moet worden gezet. die handtekening is helemaal niet belangrijk. er staat dat er een overeenkomst is. dat is voldoende. overeenkomsten kunnen immers ook mondeling worden gesloten.

Quote: Het essentiële woordje 'alleen' staat er niet.

dat is juist.

Quote:Die zogenaamde overeenkomst was er dus niet

dat blijkt zo te zijn en dat vermoedde ik al, maar dat staat er niet.

Quote:en ook de daadwerkelijke transfersom was EN is nog niet vastgesteld. JOUW implicaties, veronderstellingen en conclusies waren dus, los van het feit dat er helemaal geen overeenkomst was, voorbarig en onzinnig.

welnee zonnebrand, je zit gewoon ouderwets te ijlen. hilarisch. Undecided

Quote:In welk opzicht ik laf ben moet je nog maar eens uitleggen,

jij legt mij aannames in de mond en rekent me op die zelf bedachte waarheid af. dat is laf.

Quote:want in deze context raakt het kant noch wal en je gebruik die 'ferme taal' alleen maar om je eigen zwakke betoog kracht bij te zetten.

ach gut. niet alleen onwaar, want ik raak ontzettend veel kanten en wallen en als je dit al ferme taal vindt dan zal je altijd een vuile vieze tering provinciaal blijven. met je centenbak!

Quote:Bij welke juridische (in)richting hoor jij eigenlijk?

wie zegt dat ik daarbij zit? was dat woordje (in) trouwens weer een poging tot een grap? proest!
Reply
Quote:AZ eist miljoenen voor De Zeeuw: 'Ajax is geen buitenland'
10/07/2009 09:20

AZ wil Demy de Zeeuw niet verkopen aan Ajax. Tenzij de Amsterdammers flink betalen, blijkt uit de woorden van algemeen directeur Marcel Brands en coach Ronald Koeman.

'AZ neemt een duidelijk standpunt in. Als Ajax zich daarin kan vinden, is er misschien iets mogelijk', vertelde Koeman aan het Algemeen Dagblad.

In De Telegraaf liet Brands weten dat Ajax meer zal moeten betalen dan acht miljoen euro, een reactie op woorden van coach Martin Jol. Die beweerde vorige week dat geen enkele speler in de Eredivisie meer waard is dan acht miljoen. 'Als Ajax hooguit dat zou willen betalen, is een overgang onbespreekbaar.'

Brands herinnerde aan de mislukte transfer van De Zeeuw naar Hamburger SV tijdens vorige zomer. 'Hij was enorm teleurgesteld toen dat niet lukte. Hij wil graag naar het buitenland, dat begrijp ik, maar Ajax is geen buitenland, we zitten dan ook niet op een overgang naar Ajax te wachten', motiveerde de directeur de hoge transfersom.

Koeman wil De Zeeuw niet kwijt. 'Het is me bekend dat Ajax zich heeft gemeld en dat Demy openstaat voor een transfer. Demy zegt toe te zijn aan een nieuwe uitdaging. Maar ik heb de directie aangegeven dat ik hem er graag bij wil hebben. De club doet er alles aan de beste spelers te houden. En Demy is international.'

gaat hij natuurlijk weer huilen, dat hij weer wordt tegengehouden. als die spelers nou eens van die teringzaakwaarnemers afkomen die alleen maar belang hebben bij lange contracten (jaarlijks een gedeelte van het contract opstrijken en hogere transfersommen) en anders stoppen met krokodillen tranen janken.

de zeeuw moet zeggen: ik heb een 5 jarig contract met az en dat dien ik uit. tenzij de club tot overeenstemming komt met een club waar ik ook heen zou willen. punt.
Reply
Las ik nou dat Fey Didulica en Lens wil hebben
En dan gaan ruilen voor Wijnaldum?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Las ik nou dat Fey Didulica en Lens wil hebben
En dan gaan ruilen voor Wijnaldum?

dat las je dan in de telegraaf.

geloof je het zelf. :roll: didulica halen is al meer dan gevaarlijk gezien zijn neuzen verleden (en blessuregevoeligheid), maar wijnaldum weg doen voor lens (terwijl je biseswar, vinken, cisse, janota, schett en weet ik veel wie hebt), dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.

die telegraaf zit gewoon te zoeken.
Reply
Tis toch Didulica, Lens en geld voor Wijnaldum? Ik zie het wel gebeuren als AZ De Zeeuw kwijtraakt aan Ajax. Feyenoord heeft een keeper en geld nodig en Been is fan van Lens. Denk dat alle betrokken spelers er ook best oren naar hebben.
Reply
de guzman misschien, maar wijnaldum zeker niet.
Reply
De Guzman wil op dit moment natuurlijk niemand. Verwacht je dat Feyenoord het zich kan permitteren om miljoenen (+2 spelers die Been er graag bij wil) voor Wijnaldum te laten lopen? Denk dat Feyenoord ook zonder Wijnaldum middenvelders genoeg heeft. Kan De Guzman die je noemt bv. weer gaan ballen en is er opeens geld voor een spits ofzo. Koevermans kopen? :p
Reply
Patrick Paauwe naar VVV.

Leuke aankoop.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Goed bezig daar in Venlo. Gentenaar, Paauwe. Als ze dan Honda en Calabro binnen boord houden moeten ze zich dit keer kunnen handhaven.
Reply
Peter Wrote:Goed bezig daar in Venlo. Gentenaar, Paauwe. Als ze dan Honda en Calabro binnen boord houden moeten ze zich dit keer kunnen handhaven.

goed bezig met paauwe? ik vraag het me af.

hier nog ff een bericht om op je (best stomme) vraag terug te komen:

Quote:Vertrek Wijnaldum 'onbespreekbaar'

Een potentiële ruil tussen Georginio Wijnaldum voor de AZ-spelers Jermain Lens en Joey Didulica is volgens Feyenoord-trainer Mario Been 'totale waanzin. Een vertrek van Wijnaldum is volledig onbespreekbaar.'

Het gerucht over de spelersruil rondom Wijnaldum kwam in de wereld omdat de Rotterdammers op zoek zouden zijn naar een nieuwe doelman, na het aftesten van Kamil Contofalsky. Joey Didulica zou daarbij een serieuze optie zijn.

Been laat echter weten dat Contofalsky nog niet volledig is afgeschreven. Wel liet hij al weten dat het 'financieel een moeilijk verhaal wordt.'
Reply
stomme vragen bestaan niet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:stomme vragen bestaan niet.


Domme vragen echter... :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: