The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Jeroen Verhoeven - DE held!
gittermaster Wrote:jawel hoor, maar Ajax heeft als derde doelman traditioneel een oudere ervarenere keeper.
Zo'n jeugdspeler als derde doelman opstellen, lijkt mij ook niet verstandig. Gewoon volledig focussen op eigen team en ervaring opdoen

mwoah.....
jaren 80: 1e Schrijvers, 2e Galjé, 3e Storm
jaren 80: 1e Galjé, 2e Storm, 3e Stanley de kanjer( mocht ik het mij nog goed herinneren).

Toen hadden ze nog die prachtige le coq zooi en daarna kwam( dacht ik kappa).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
ja Adder, ik weet dat jij de forum opa bent Wink
Jaren 80 misschien niet, maar toen was er ook nog maar alleen nederland 1 en 2 en liepen vrouwen nog rond met okselhaar
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:ja Adder, ik weet dat jij de forum opa bent Wink
Jaren 80 misschien niet, maar toen was er ook nog maar alleen nederland 1 en 2 en liepen vrouwen nog rond met okselhaar

En toen hadden voetballers nog gezichtsbeharing!
[Image: gerets01.jpg]
[Image: cruijff_wijnstekers_178102h.jpg]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
gittermaster Wrote:ja Adder, ik weet dat jij de forum opa bent Wink
Jaren 80 misschien niet, maar toen was er ook nog maar alleen nederland 1 en 2 en liepen vrouwen nog rond met okselhaar


Zijn er meerdere netten dan? :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
gittermaster Wrote:ja Adder, ik weet dat jij de forum opa bent Wink
Jaren 80 misschien niet, maar toen was er ook nog maar alleen nederland 1 en 2 en liepen vrouwen nog rond met okselhaar


Zijn er meerdere netten dan? :wink:

Yup, ze hebben tegenwoordig zelfs nederland 3 :8:
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Vermeer en Stekelenburg zullen op moeten passen!!!!

Inderdaad. Lijkt me geen pretje als die vetklep op je tenen gaat staan tijdens een training ofzo.

Want als iemand met een slanker postuur op je tenen gaat staan, dan is dat wel een pretje?

Wil jij ajb niet meer reageren op Volendam gerelateerde topics en je alleen nog maar bezighouden met PSV. Dank U!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Wil jij ajb niet meer reageren op Volendam gerelateerde topics en je alleen nog maar bezighouden met PSV. Dank U!!

Omdat jij het zegt? Undecided

Dit topic kan trouwens we op slot nu hij nooit meer gaat spelen.
Reply
Lamme Lennie 26 augustus 2008 Wrote:Je vergeet zijn 1 tegen 1 en hoge ballen. Ik verwacht dat hij dit seizoen nog tussentijds vertrekt naar een grote club.

:razz:
Reply
Volgende stap is Oranje. Verhoeven gaat naar Ajax als 3e keeper. Vermeer is het zat om weer 2e keeper te zijn en vertrekt, waardoor Jeroen een plaatsje opschuift. Stekelenburg raakt geblesseerd en verhoeven gaat voor zijn kans en pakt die uiteraard! Niet lang daarna mag hij op stage bij Oranje en in Zuid-Afrika zit hij bij de selectie (waar hij in de finale als invaller de held wordt in de penaltiereeks tegen Duitsland)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Volgende stap is Oranje.

Daar komt ie net vandaan! Eigenlijk doet ie nu een stappie terug dus....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Zucht. Die gaat nu alleen maar meer verdienen, meer eten kopen en minder in beweging komen, dus dat wordt een weinig rooskleurige toekomst Sad.
Reply
Peter Wrote:Dit topic kan trouwens we op slot nu hij nooit meer gaat spelen.
Dit topic gaat over de held Verhoeven voor sommige mensen. Al verhuisd ie naar Frikadellië, voor sommige mensen blijft ie die held.....

Laat deze geweldige topic maar lekker open voor onze eigen knuffel-Berehap!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bakke Wrote:Zucht. Die gaat nu alleen maar meer verdienen, meer eten kopen en minder in beweging komen, dus dat wordt een weinig rooskleurige toekomst Sad.
geestig bakke. Undecided daar moet je een artikel van maken. :razz:
Reply
Der is een filewaarschuwing afgegeven voor de regio Amsterdam omdat Verhoeven vandaag op een dieplader wordt afgeleverd hoorde ik niet. :eeeek:
Reply
Lamme Lennie Wrote:Volgende stap is Oranje. Verhoeven gaat naar Ajax als 3e keeper. Vermeer is het zat om weer 2e keeper te zijn en vertrekt, waardoor Jeroen een plaatsje opschuift. Stekelenburg raakt geblesseerd en verhoeven gaat voor zijn kans en pakt die uiteraard! Niet lang daarna mag hij op stage bij Oranje en in Zuid-Afrika zit hij bij de selectie (waar hij in de finale als invaller de held wordt in de penaltiereeks tegen Duitsland)

En toch baal ik wel..... Ik kan me geen andere sluitpost bij FC Volendam voorstellen. Ik geloof dat Jeroen de laatste drie seizoenen geen minuut heeft gemist. Dit is een zwarte dag voor Volendam. Ik denk nog erger dan de dag dat Jan en Yolanthe uit elkaar gingen. Nu moeten we het doen met Herman Kuperus.... Wie? Precies!! Een 32-jarige keeper die 27 wedstrijden op het hoogste niveau heeft gekeept..... dat kan nooit wat zijn.

Ik was Jeroen heel veel sterkte toe bij Ajax en dat de voorspelling van mijn goede vriend Lamme Lennie maar uit mag komen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Volgende stap is Oranje. Verhoeven gaat naar Ajax als 3e keeper. Vermeer is het zat om weer 2e keeper te zijn en vertrekt, waardoor Jeroen een plaatsje opschuift. Stekelenburg raakt geblesseerd en verhoeven gaat voor zijn kans en pakt die uiteraard! Niet lang daarna mag hij op stage bij Oranje en in Zuid-Afrika zit hij bij de selectie (waar hij in de finale als invaller de held wordt in de penaltiereeks tegen Duitsland)

En toch baal ik wel..... Ik kan me geen andere sluitpost bij FC Volendam voorstellen. Ik geloof dat Jeroen de laatste drie seizoenen geen minuut heeft gemist. Dit is een zwarte dag voor Volendam. Ik denk nog erger dan de dag dat Jan en Yolanthe uit elkaar gingen. Nu moeten we het doen met Herman Kuperus.... Wie? Precies!! Een 32-jarige keeper die 27 wedstrijden op het hoogste niveau heeft gekeept..... dat kan nooit wat zijn.

Ik was Jeroen heel veel sterkte toe bij Ajax en dat de voorspelling van mijn goede vriend Lamme Lennie maar uit mag komen.

Ga eens even snel werken jij! beetje met je reet in Vegas zitten tussen alle bekende pokeraars en dan gaan posten op het voetbalforum :wink: Geef Vanessa Rousso trouwens maar een kusje van me :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Een groot nadeel van Jeroen Verhoueven in de selectie is dat het dak van de ArenA nu nooit meer dicht kan. Zit ik straks weer in de regen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Een groot nadeel van Jeroen Verhoueven in de selectie is dat het dak van de ArenA nu nooit meer dicht kan. Zit ik straks weer in de regen.

Jeroen Verhoeven staat er natuurlijk bekend om dat hij heeeeeeeeeeeeeel lang is.......
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ga eens even snel werken jij! beetje met je reet in Vegas zitten tussen alle bekende pokeraars en dan gaan posten op het voetbalforum :wink: Geef Vanessa Rousso trouwens maar een kusje van me :razz:

Ja baas! Isabelle Mercier here I come!!!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Bumme Wrote:Een groot nadeel van Jeroen Verhoueven in de selectie is dat het dak van de ArenA nu nooit meer dicht kan. Zit ik straks weer in de regen.

Naast de nieuwe stoelen in de dugout komt nu een mooie driezitsbank te staan, waar Jeroen lekker breeduit op kan zitten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Waarom kan die 2e keeper nooit iets zijn dave? Zn geringe aantal wedstrijden komt uiteraard alleen omdat hij Verhoeven voor zich had. Zelfs Van der Sar zou dan 3 seizoenen 0 duels gekeept hebben.
Reply
Omdat Harmen Kuperus ook tijden 2e keeper is geweest bij FC Zwolle, achter Diederik Boer.....en nog een half jaartje 3e keeper bij Heerenveen. Is, uit mijn hoofd, alleen bijna een seizoen eerste keeper geweest bij Telstar, maar ook daar begon hij als tweede keeper.

Met de ambitie die Volendam heeft, lijkt mij Harmen Kuperus niet de geschikte keeper. Is Vandenbussche niks voor jullie, Dave? Hij wil graag naar het buitenland, maar volgens mij is ie daar al. Dus Volendam lijkt mij wel een optie....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ajax Chatbox
Op dit moment zitten er 7 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Ajax contracteert Jeroen - Pizzzzzaaaaaa - Verhoeven".

Undecided
Reply
Kuperus keept volgens mij niet eens meer bij Volendam, dus heisa om niets:

Quote:FC Volendam krijgt voldoende hulp in haar zoektocht naar een opvolger van de Ajax naar vertrokken Jeroen Verhoeven. Technisch manager Peter Wijker ontving woensdag en donderdag tientallen smsjes en telefoontjes van zaakwaarnemers die een doelman aanboden. Tot het moment dat de Noord-Hollanders een nieuwe keeper hebben zit Mitchell Vincken bij de eerste selectie.

De pas achttienjarige sluitpost van de A1 arriveerde woensdagavond in Vaals, waar Volendam volgens het Noordhollands Dagblad haar trainingskamp belegt. Door het plotselinge vertrek van Verhoeven had Volendam nog maar één keeper over, Robbin Ruiter. Omdat trainer Edward Sturing tijdens het trainingskamp over twee keepers wil beschikken, is besloten om Vincken over te laten komen.

Theo Zwarthoed wordt gezien als een mogelijke opvolger van Verhoeven. De keeper, die zijn loopbaan ooit bij Volendam begon, mag vertrekken bij RKC Waalwijk. "Zwarthoed staat op ons lijstje. Hij drukt bij RKC zwaar op de begroting en mag daar weg. Dat wij een ervaren keeper nodig hebben, is duidelijk", zei perschef Cor Tol in het regionale medium.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Haha een vervanger die zwaar op de begroting drukt.
Reply
sjoef!Gelukkig! Ik lees inderdaad dat hij maar een contract voor een jaar had.... laten ze die De Ruiter maar een kans geven in de Jupiler League, die hebben ze net een nieuw contract gegeven geloof ik. Zwarthoed vind ik een behoorlijke prutser. Die mag wegblijven!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Peter Wrote:Ajax Chatbox
Op dit moment zitten er 7 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Ajax contracteert Jeroen - Pizzzzzaaaaaa - Verhoeven".

Undecided
ben jij zo sneu dat je daar zelfs gaat kijken?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:
Peter Wrote:Ajax Chatbox
Op dit moment zitten er 7 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Ajax contracteert Jeroen - Pizzzzzaaaaaa - Verhoeven".

Undecided
ben jij zo sneu dat je daar zelfs gaat kijken?

:lol: Het lijkt er inderdaad steeds meer op dat peter geen leven naast het bezoeken van het forum en andere voetbalpagina's op het internet heeft!
Reply
Martin Jol zijn liefde voor gezette sluitposten stamt al uit de tijd dat ie bij ADO amateurs trainer was. Stekelenburg moet dus scherp blijven.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Flixieluv Wrote:
Bocaloca Wrote:
Peter Wrote:Ajax Chatbox
Op dit moment zitten er 7 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Ajax contracteert Jeroen - Pizzzzzaaaaaa - Verhoeven".

Undecided
ben jij zo sneu dat je daar zelfs gaat kijken?

:lol: Het lijkt er inderdaad steeds meer op dat peter geen leven naast het bezoeken van het forum en andere voetbalpagina's op het internet heeft!

Nou het tegendeel juist! Daar ik vaak de tijd niet vind om alle geruchtensites af te struinen kijk ik vaak op <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://psv.netwerk.to">http://psv.netwerk.to</a><!-- m --> waar alle PSV-nieuwtjes en roddels van het hele internet verzameld staan. Vervolgens klik ik dan onderin nog op oa ajax.netwerk.to, feyenoord.netwerk.to, az.netwerk.to en fctwente.netwerk.to waar alle artikelen over die clubs zijn terug te vinden. Ben je in 2 minuten helemaal bij over alle nieuws rond de belangrijkste nederlandse clubs. Aanrader voor iedereen!

Dat je op t Ajax-netwerk meteen die chat-box ziet rechtsonderin je scherm ziet staan kan ik niet helpen. :razz:
Reply


Forum Jump: