17-04-2009, 08:58 AM
Staat ook uitgelegd bij de FAQ op holdemmaneger.net.
ALs het mij ooit is gelukt..... :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Het gebruik van HoldemManager
|
17-04-2009, 08:58 AM
Staat ook uitgelegd bij de FAQ op holdemmaneger.net.
17-04-2009, 10:49 AM
Eerdere installatie was mislukt, had eerst HM en moest toen nog postgresql, dat lukte niet in die volgorde dus alles eraf gegooid (dacht ik), bij nieuwe installatie van postgresql krijg ik nu de fout:
Quote:Internal errorLijkt er dus op dat er nog iets is blijven hangen van de 'oude installatie', of dat er een ander programma 'draait' of geïnstalleerd is wat dit veroorzaakt... Iemand enig idee?
17-04-2009, 11:39 AM
Is de folder in je C:program files ook weg na de-installatie. Deze kan nog weleens blijven staan (weliswaar leeg) en kan vor conflict zorgen. Weggooien dus ook. Zelfde geldt voor Holdemmanger map
17-04-2009, 09:41 PM
Pff ik snap er geen kut van... De eerder foutmelding ben ik nu voorbij (versie 8.3 ipv 8.2 gebruikt) maar nog werkt het voor geen meter.... Tijdens installatie van postgreSQL krijg ik nu de volgende melding; 1x bij "Procedural languages" en 1x bij "Contrib files", bij beide "Failed to connect to the database"... "Could not connect to server: Connection refused (0x0000274D/10061). Is the server running on host '127.0.0.1'and accepting TCP/IP connections on port 5432?"
Kheb geen idee wat ik hiermee moet, heb gebruikersaccountbeheer (al direct) Firewall en Defender al uitgeschakeld, niks helpt... En wat moet in in hemelsnaam met die StackBuilder, na installatie van PostgreSQL????
01-07-2009, 11:59 PM
Leuk handje voor mijn EV equity haha. $180 van de $180,10 gaat er preflop in, of te wel ik gooi m'n laatste 5 cent erin als ik nog maar 8% heb
***** Hand History for Game 4787729221 ***** (Everest) $200.00 USD NL Texas Hold'em - Wednesday, July 01, 08:53:51 ET 2009 Table Suva7 (Real Money) Seat 3 is the button Seat 1: dinhooo ( $200.00 USD ) Seat 2: @butch47@ ( $38.30 USD ) Seat 3: quimboavida ( $60.70 USD ) Seat 4: HarryBierdop ( $198.00 USD ) Seat 5: bensou78 ( $60.65 USD ) Seat 6: cmsb ( $43.00 USD ) HarryBierdop posts small blind [$1.00 USD]. bensou78 posts big blind [$2.00 USD]. Dealt to HarryBierdop [ Ad Ac ] ** Dealing down cards ** cmsb calls [$2.00 USD] dinhooo folds @butch47@ folds quimboavida raises [$4.00 USD] HarryBierdop raises [$16.00 USD] bensou78 raises [$58.65 USD] cmsb folds quimboavida calls [$56.65 USD] HarryBierdop calls [$43.65 USD] ** Dealing Flop ** [ Td, Kh, 9h ] HarryBierdop bets [$137.35 USD] quimboavida calls [$0.05 USD] HarryBierdop wins $137.30 USD HarryBierdop shows [Ad, Ac ] bensou78 shows [Ks, Kc ] quimboavida shows [Jh, Jc ] ** Dealing Turn ** [ Ah ] ** Dealing River ** [ 2d ] HarryBierdop wins $180.95 USD from main pot HarryBierdop wins $0.10 USD from main pot
Simr ('90+2)
El butre "15" "Al mot ik kruupen" <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
02-07-2009, 12:08 AM
Nog een leuke :razz:
***** Hand History for Game 4788017441 ***** (Everest) $200.00 USD NL Texas Hold'em - Wednesday, July 01, 10:06:11 ET 2009 Table Avon3 (Real Money) Seat 6 is the button Seat 1: jeje130014 ( $589.70 USD ) Seat 2: Fenrir88 ( $598.85 USD ) Seat 3: HarryBierdop ( $210.25 USD ) Seat 4: PAPO52 ( $63.05 USD ) Seat 6: jcm95 ( $474.30 USD ) jeje130014 posts small blind [$1.00 USD]. Fenrir88 posts big blind [$2.00 USD]. Dealt to HarryBierdop [ Kc Kh ] ** Dealing down cards ** HarryBierdop raises [$7.00 USD] PAPO52 calls [$7.00 USD] jcm95 folds jeje130014 folds Fenrir88 calls [$5.00 USD] ** Dealing Flop ** [ Qs, 7d, Jh ] Fenrir88 checks HarryBierdop bets [$14.00 USD] PAPO52 raises [$28.00 USD] Fenrir88 folds HarryBierdop raises [$92.00 USD] PAPO52 calls [$28.05 USD] HarryBierdop wins $49.95 USD HarryBierdop shows [Kc, Kh ] PAPO52 shows [Jc, Qc ] ** Dealing Turn ** [ Kd ] ** Dealing River ** [ Qh ] HarryBierdop wins $132.10 USD from main pot
Simr ('90+2)
El butre "15" "Al mot ik kruupen" <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
02-07-2009, 08:51 AM
Daarom is die EV line ook zo'n onzin!
14-07-2009, 06:29 PM
Het volgende is bij mij het geval. Mijn broertje en ik hebben samen HM aangeschaft (al ruim half jaar terug) met het idee om als gebruiker 1 en 2 dit te kunnen gebruiken. Hij heeft gebruiker 1 in gebruik, verder geen probleem. Ik gebruikte de laptop van mijn vriendin tot nu toe om te pokeren, en heb daar ooit de poging gedaan om HM te installeren. Vanwege problemen met postgresql is me dat nooit gelukt, en heb ik HM nooit kunnen gebruiken. Bij de installatie heb ik echter wel de serial code gebruikt van HM met dus gebruiker 2 (pc 2 is dat geloof ik), alleen verder dan het beginscherm van HM ben ik nooit gekomen... Nu heb ik vant weekend zelf een laptop gekocht en wil ik vandeweek ff de tijd nemen om hierop HM te installeren. Gaat dat problemen opleveren als ik hier weer ga proberen met gebruiker 2 aan te melden? Moet ik hier iets speciaals voor doen of gaat dat sowieso niet lukken? Zou toch moeten kunnen, als je bijvoorbeeld altijd thuis al een vaste pc en een laptop had en hier beide HM op had en dan ook een nieuwe laptop of pc aanschaft zou je dit toch ook over moeten kunnen zetten? Weet dat het evt. problemen op zou leveren met overzetten van database en handhistory en alles, maar daar heb ik dus geen last van aangezien ik HM nog nooit heb gebruikt...
Iemand hier ervaring mee?
14-07-2009, 07:06 PM
Ik heb het ooit opnieuw geinstalleerd nadat ik het verwijderd had en toen weer aangemeld met PC1. Geen probs dus en volgens mij bij jou ook niet.
Je kunt die gasten ook ff mailen, zijn best snel in beantwoorden.
14-07-2009, 10:17 PM
Ekslem Wrote:Ik heb het ooit opnieuw geinstalleerd nadat ik het verwijderd had en toen weer aangemeld met PC1. Geen probs dus en volgens mij bij jou ook niet.Ik heb een mail gestuurd, en nu krijg ik dit: Quote:Hi, please send me your serial numberIs dat normaal dat je je serial number moet verstrekken??
14-07-2009, 10:38 PM
Ik heb ze nooit gemaild daarover, maar als je opnieuw installeert moet je idd SN intypen. Wellicht hebben zij dit ook nodig om eea in orde te maken.
15-07-2009, 01:57 PM
Quote:Hi, because we will need to reset PC#2 for youLijkt me idd ook de verklaring...
15-07-2009, 02:21 PM
Waarom zou je die niet willen geven?
Simr ('90+2)
15-07-2009, 03:01 PM
Omdat ik HM nooit op mijn e-mailadres/naam/username heb aangeschaft...
15-07-2009, 05:51 PM
Dan laat je het doen via mailadres waarop het wel gefixt is
15-07-2009, 10:26 PM
Tis al geregeld, hij is gereset en ga um binnenkort opnieuw proberen!
19-07-2009, 06:07 PM
HM lijkt goed te zijn geïnstalleerd, om echter mijn stats en alles erin te krijgen moeten er eerst een aantal handen gespeeld zijn, anders pakt ie mij als speler niet... Maar aangezien ik nog tot 31 juli uitgesloten ben kan ik dat nog ff niet afronden...
Nog ff een vraagje, je dient dat gebruikersaccountbeheer uit te schakelen bij installatie van postgresql, nu alles geïnstalleerd is kan ik die dan weer gewoon aan zetten?
19-07-2009, 06:10 PM
wil je dat dan? is toch rete-irritant?
maar volgens mij kan dat gewoon ja. Het is echter wel aan te raden om holdemmanager te draaien als administrator.
20-07-2009, 09:31 AM
Ik ben de enige gebruiker op mijn laptop, dus dan ben ik automatisch toch administrator?
Maar nu krijg ik bij het opstarten elke keer de melden dat gebruikersaccountbeheer is uitgeschakeld middels een pop-up (controleer uw beveiligingsinstellingen bla bla), dát is pas rete-irritant :wink: Maar als ik dat uitgeschakeld laat staan, dan hoef ik dus niet meer elke keer toestemming te geven voor allerlei bewerkingen begrijp ik?!
20-07-2009, 06:06 PM
nopes lang leve windoows vista...je bent niet automatisch administrator. Beetje ingewikkeld verhaal. Maar klopt als je dat uitschakelt gaan al die irritant popups weg
04-08-2009, 08:27 PM
HM deed het helemaal goed, totdat ik vandaag een update van de software van Pokerstars installeerde... Nu importeert hij niks meer en krijg ik geen stats meer aan de tafel. Hoe los ik dit op?
04-08-2009, 08:31 PM
komt wel vaker voor, hebben ze waarschijnlijk iets veranderd aan de hand histories. Ik zou even naar het holdemmanager forum gaan, zijn waarschijnlijk meer met jouw probleem
04-08-2009, 09:44 PM
Idd, alweer 'n HM-update gedraaid en alles weer als vanouds!
10-08-2009, 01:45 PM
Heeft hier iemand ervaring met de stats van toernooien in HM? Op dit moment heb ik van de eerste 20 toernooien die ik gespeeld heb sinds ik HM gebruik even handmatig de stats ingevuld (aantal deelnemers, geïndigde plaats, aantal rebuys e.d.). Nu heb ik opt Nederpoker-forum gelezen dat je ze ook kunt importeren door via Pokerstars de toernooi-historie op te vragen, wat je dan via de e-mail aangeleverd krijgt en weer in HM kunt importeren. Ik heb dit zelf nog niet geprobeerd, maar is dit de manier die ook door jullie wordt gebruikt of is er nog een andere optie?
01-09-2009, 06:28 PM
Iemand dat Leak Buster al geprobeerd?
23-09-2009, 05:06 PM
Vriend Roy van HM heeft net weer ff alles binnen 20 min geïnstalleerd :waf:. Zo goed die support van HM tegenwoordig. Via teamviewer doen ze alles voor je, je hoeft alleen toe te kijken hoe hun alles binnen 15 min installeren of herstellen.
Het was overigens gewoon een bug in HM. Ik had nogal eens gevraagd/geklaagd om een HM die ook mixed holdem games ondersteund (aangezien ik dat redelijk veel speel) maar tot nu was er nog steeds geen goede versie. Op een gegeven moment was er wel een versie waarbij de HUD het deed maar die zag alleen niet het verschil tussen limit en No limit waardoor ie maar 1 HUD gaf waarin dus de NL en limit stats door elkaar stonden. Vrijdagavond kreeg ik weer een nieuwe testversie opgestuurd om te downen en daar zat dus blijkbaar die bug in (nog afgezien van het feit dat de HUD voor mixed Holdem het nog steeds niet goed doet).
Simr ('90+2)
12-11-2009, 08:59 PM
Net 2M handen 6 max .25/.05 van PokerStars gekocht. Verwacht ze zo binnen te hebben en dan kan dat arme beestje hier de hele nacht stampen :razz:
Iemand hier ook interesse in deze handhistories? EDIT: hij loopt, ongeveer 44 handen per sec. Ongeveer 13 uurtjes dus :razz:
12-11-2009, 10:41 PM
Ik gebruik mijn hm al een tijdje niet meer omdat ik t op de een of andere manier niet voor elkaar krijg om m te gebruiken.
Ik start m op, auto import doet t. Bij table manager ziet ie automatsich de tafels die ik speel en vinkt ze aan, echter de stats geeft ie gewoon niet. Als ik dan ga naar table finder krijg ik de melding "I cannot find unattached hands, please wait till the manager has imported some (auto import staat aan en ik kan wachten tot ik een ons weeg)
The great old Ludwig von...
13-11-2009, 10:40 AM
Wrs heb je een verouderde versie van HM. Lijkt me het meest logisch als de HUD het eerder wel deed. Stars heeft laatste tijd aantal maal het format van HHs aangepast waardoor HM ook heeft moeten updaten. Run de .exe eens uit onderstaande link om te upgraden naar laatste versie: (zorg dat HM afgesloten is als je dat doet!)
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://forums.holdemmanager.com/showthread.php?t=20705l">http://forums.holdemmanager.com/showthread.php?t=20705l</a><!-- m --> Staat verder de auto import folder goed ingesteld? (including subfolders). Moet hetzelfde zijn als waar Stars ze opslaat. Mijn import was trouwens van 44 naar 28 handen/s gedaald zag ik vanmorgen. Had nog 9 uur te gaan
13-11-2009, 12:27 PM
Thx Eks,
als het goed is heb ik inderdaad de auto imort folder hetzelfde ingesteld als bij stars. Hij iomport de handen ook wel gewoon das geen idee, hij vind mijn tafels ook als ik table manager open, echter alleen de stats geeft ie niet weer. Zal vanavond deze eens proberen. Eerder deed ie t wel, omdat ik toen nog een andere harde schijf had.
The great old Ludwig von...
|
« Next Oldest | Next Newest »
|