The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM teams 2009
Zijn de medailles voor vorige week al uitgedeeld?
Reply
Feli met het goud van deze week Andre.
Reply
andre Wrote:Zijn de medailles voor vorige week al uitgedeeld?

Nee er missen nog 16 zilveren medailles en een gouden.
Reply
mindlight Wrote:Feli met het goud van deze week Andre.
Dank je! Het werd ook weleens tijd, de achterstand is flink opgelopen. Hoewel de kleine toenooien nog wel meevielen.
Jij ook feli met het zilver en Ad Wim met het brons! Mooi podium om op te staan.
Reply
Wat een rust hier, zo vlak na de deadline.

Wawrinka, Sela en Kohllie moeten zsm eruit, verder weinig spannends deze week
Reply
Hup Robredo :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hup Gulbisss. Icon_evil Eigenlijk ook wel een slechte keuze.

Je zou zeggen dat ie toch een keer z'n vorm terug moet vinden.
Reply
Dat dacht ik dus ook Vossie, maar dit lijkt onze eerste slechte pick van de week te worden.
Reply
Tja Ernests wordt steeds goedkoper, dus er komt een moment dat ook hij weer zijn geld waard is (al zal hij dan niet meer verkiesbaar zijn vrees ik...).
Reply
Baghdatis.. :cry: , daar gaat de 1e held van deze week!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Voor mij zelfs al de tweede. Slechte zaak dit!
Reply
Ik had Baghdatis ook, maar ik ben eigenlijk gewoon al blij dat hij weer een complete 3 setter heeft kunnen spelen, nadat hij voor mijn ogen in Rosmalen door de knieen ging en het uitschreeuwde van de pijn.
Reply
Ik vind het idd ook fijn dat hij weer heeft kunnen spelen. Je kon hem eigenlijk ook niet laten liggen voor minder dan 500 punten, jammer dat het niet lukte maar de rentree is een feit :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ggl maar 5x, heb ik iets gemist? hij is heel goed in vorm muv de wanprestatie van vorige week. en waw niet helemaal fit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
waw niet fit?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
waarom is waw niet fit?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
pfft niet eens de kans gehad gisteravond om wat te veranderen :S
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Als Kuiper en ik nog een goede week willen draaien, dan moeten PHM, Ferrer en Navarro in ieder geval winnen vandaag....

Alle 3 partijen lijken mij ongeveer 50-50, dus gaat lastig worden.

Kut Zverev Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:waarom is waw niet fit?
grappig dat zelfs vanaf mijn vakantielocatie zonder atp-site en mtf ik toch nog genoeg research kan doen, in m'n geheugen nl. betalen al die uren sites afstruinen zich eindelijk uit Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
en anders was het toch onterecht geweest voor jou en onlogisch :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik zie nu pas dat PHM door mij (en Kuiper) en RB is gekozen :eeeek:

Die loting was toch zeker niet slecht tot aan de halve finale en hij kost geen drol....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Schei toch uit man! Hij had de 1e ronde eruit moeten liggen :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
2e ronde :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
PHM heeft iig al 80 punten teveel
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Precies, en dat is hem nog wel gegund, maar dit was imo geen duidelijke pick. Eerder een wilde gok die goed uitpakt.
Reply
Als ik mijn blacklist hier moet noemen staat deze prutser er 100% tussen
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
phm een logische keuze noemen is net zo lachwekkend als hij zelf is dit jaar. en ook nergens op gebaseerd. en het idd net zo goed 0 punten kunnen zijn, het is dat het zo'n mentaal beest is tegenwoordig...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou, ik moet zeggen dat hij de laatste tijd close potjes vaak wint inderdaad, dat is wel anders geweest in het verleden. Dus op dat gebied credits naar PHM, maar dat is dan ook het enige waar hij zich heeft verbeterd.
Reply
Even nog een aandachtspuntje, ik zie dat de quali punten van Hamburg nog niet goed staan (moeten er 10 zijn). Help me herinneren dat ik dit zondag corrigeer.
Reply
buurs Wrote:Ik zie nu pas dat PHM door mij (en Kuiper) en RB is gekozen :eeeek:

Die loting was toch zeker niet slecht tot aan de halve finale en hij kost geen drol....

Tja je hebt van die spelers die wel potentie hebben, hebben het ook al aangetoond maar lopen vervolgens tijdenlang te kutten. In het begin zijn ze nog veel te duur, maar op een gegeven moment kosten ze dus bijna niks meer, en dan wordt het het gokje waard. In het deel van Simon was Mathieu daarom zeker een leuke gok om te nemen.

Laten we eerlijk wezen; we wachten allemaal tot het moment dat Gulbis weer gaat tennissen.
Reply


Forum Jump: